Evo da napišem moje prve dojmove o Thrustmaster T300 volanu sm1jeh
(http://i60.tinypic.com/2j2htzd.jpg)
Znači,dobio sam ga negdje prije Božića,a naručen je sa francuskog Amazona. Prije njega imao sam Fanatec Elite sa Elite pedalama i Shifter setom. To sam uspio prodat te sam novcima koje sam dobio kupio Thrustmaster T300GTE, F1 Wheel Add-on te TH8a Shifter (Još sam u plusu 300 Kn sm1jeh ).
Koga zanimaju i cijene napisat ću i to (s poštarinom u Italiju). Cijene sam pomno pratio i čekao najbolju priliku.
Thrustmaster T300GTE - 296 €
Thrustmaster F1 Wheel Add-on - 118 €
Thrustmaster TH8a - 132 €
Ono što me je bilo strah na prvu ,gledajući recenzije i uspoređujući ga sa prijašnjim volanom, jest njegova plastičnost te zasigurno pedale. Fanatec je bio kao tenk naspram T300 u konstrukciji,ali me oduševio volan Ferrari GTE. Iako možda na prvu izgleda nešto manji (28cm) savršen je u izradi i kvaliteti. Cijeli je metalni te sa gumom. To je recimo bila najveća boljka Elite-a. Nikada mi njegov obruč nije sjeo kako treba. Dok je ovaj recimo ,nakon početnog prilagođavanja, meni savršeno legao. Stvar koja mene privlači i daje mi još dodatnu ljepotu (ajmo tako reć) je Ferrari licenca. To je meni recimo pojam automobilizma i daje mi još veći doživljaj kad sjednem u kokpit i upalim volan (ovo je sasvim osobni dojam). Moram napomenuti da je jedina igra koju sam probao na volan i koju trenutno igram Driveclub. Znači sve što sam doživio od volana u kratko vrijeme je ono provedeno u Driveclubu.
Prva stvar koja mi se odmah dopala je lakoća instaliranja softwarea i lakoća prilagođavanja volana. Sve imate u Thrustmasterovom control panelu kojeg skinete s njihove službene stranice na kojoj apsolutno sve možete naći po pitanju volana. Obruč volana dolazi odvojen tako da je prva stvar koju činite,stavljanje obruča na bazu. Također vrlo jednostavan postupak i traje svega 2 min max.
Baza je malo plastična priznajem,i ta plastičnost u biti možda malo zasjenjuje sliku ovog po meni stvarno odličnog volana. Jednostavno neki strah hoće li to puknut kad tad,ali zasad sve kako treba sm1jeh Ono što ću pohvaliti je ventilator. Nečujan,ne pali se uopće na početku. Nakon malo dužnje vožnje i borbe s volanom pali se onoliko koliko mu treba. To je također vrlo tiho i vrlo brzo se nakon toga i gasi. Npr, samo stisnete start,pričekate 2 min i volan se ohladi,nevjerojatno.
E sada najbitnije. Osjećaj samog volana. I ostao sam paf,očaran. Tog me bilo strah,da li je volan preskup i da li vrijedi? Hoće li to biti to? I je. Početak je bio čudan naravno,ali kako vrijeme odmiče sve sam sigurniji da je to to. Odličan doživljaj onog što se dešava u igri. A igram Driveclub koji je simcade,čak nije ni prava simulacija i još ide u 30 FPSa. Mogu onda tek zamisliti kakav je na nekoj PC simulaciji. Default postavke mi se nisu činile baš najbolje pa sam primjenio one koje je Darin sugerirao u svojoj emisiji. Stalno sam se pitao kao i većina,kakav je u usporedbi s T500 koji slovi kao odličan volan i hoće li biti dovoljno snažan,a istina je da ni na svom Fanatecu nisam nikada koristio prejako FFB jer onda to nije ni prirodan osjećaj. Uvijek oko nekih 70-80%. Tako je i sada. U postavkama sam pustio default snagu koja je na 75% i u igri sam stavio 70% i osjećaj je savršen. U onoj početnoj nesigurnosti i ispitivanju prvih znakova volana,prelomio me osjećaj snažnog i robusnog Audija RS6 po kiši. Kad sam osjetio kako mu sva četri kotača proklizavaju i kad sam osjetio težinu tog tenka na volanu ja sam ostao zapanjen. Osjećaj je jednostavno fenomenalan. Prvi puta u životu da ne izbjegavam drift evente na volanu već se s ovim volanom učim i polako hvatam konce driftanja u nekoj igri što mi se činilo nemoguće prije. Točno se osjeti kako auto diše i kad treba reagirat. Vibracije su također precizne,prolazak preko pasice,šlajfanje guma,mjenjanje brzine i trzaji... Sve je još to jako rano i ponavljam,samo na iskustvu Drivecluba,al ovo mi daje za pravo vjerovat da će biti samo još bolje i bolje. Mogu zamisliti kako će tek izgledati to na Project Carsu. Volan daje novu dimenziju Driveclubu. Kad se isključi HUD,vi jednostavno kao da ste tamo. One staze A-B koje su mi činile ponekad i duge na kontroler sad mi se čine prekratke koliko je lijepo voziti. Ne bi htio sad ni predaleko odlazit jer još puno toga treba testirati,niti želim ispasti presubjektivan,ali jednostavno opravdao je ono što sam priželjkivao i nije me razočarao. Možda će zvučati suludo,ali meni je bolji volan od Fanatec Elite-a,što mi je i drago, iskreno.Moram također napomenuti da sve možete raditi direktno iz volana,znači Options,Share...Sve radi besprijekorno sm1jeh
(http://i58.tinypic.com/2m2e4oz.jpg)
Jedini minus volana su zasigurno pedale i ta plastičnost baze. Pedale su me na prvu čak i iznenadile jer su mi plastičnije izgledale na slikama,ali kad sam ih primio u ruku je druga priča ipak. Jest da je 90% tvrda plastika ali pedale i gas su metalni i to je jako lijepo napravljeno. Minus je da su počele lagano škripat (gas) već nakon par dana sm1jeh To govori o kvaliteti. Tu zasigurno da su Fanatec Elite pedale (a kamoli CSP) miljama naprijed ali opet kažem,nije ni tolko loše. Može se voziti,sve je stvar prilagodbe. Osobno mi je teško se naviknut jer nemaju nikakvu progresiju nego sve trebate otprilike znat dokle stisnut papučicu i to mi predstavlja problem nakon Fanateca,ali i tu stvari ide na bolje.
(http://i62.tinypic.com/10f7rbl.jpg)
Još jedna stvar koju bih preporučio je mjenjač TH8a. Nisam mogao vjerovati da je tako dobar kad sam gledao recenzije. Al već prvo vađenje iz kutije pokazuje o kakvom se mjenjaču radi. Mogu priznati da sve aute vozim na sekvencijalni mjenjač (jedini i dostupan u Driveclubu), a ne na šiftere iza volana što mi se činilo nezamislivo prije, recimo sa Fanatec šifterima koji su jednostavno igračka naspram TH8a. Uključuje se direktno u volan tako da dva USB otvora na PS4 ostaju rezervirani za volan i slušalice. Promjena iz sekvencijalnog u H-mode traje 3 min doslovno. Žao mi je što ne mogu probati H-mode ali i to će doći s vremenom.
(http://i59.tinypic.com/xmk3dj.jpg)
Moja ocjena volana je zasigurno 4/5.
Jedini minus je plastičnost baze i pedale koje jednostavno ne prate kvalitetu samog volana. Druge minuse ja još nisam pronašao. Preporučio bi svakome ovaj volan i mislim da je cijena od oko 300 € (na akcijama,T300RS još nisam našao po toj cijeni npr.) i više nego dobra,za višu cijenu ovisi o vama,zato gledajte i pratite. Ne trebate ništa više od volana i pedala za početak,a s vremenom imate mogućnosti nadograđivati ako ste voljni i u mogućnosti.
Želim reći da je ovo moje osobno mišljenje,i služi da vam bar nekako dočaram svoje iskustvo pogotovo ako razmišljate o kupnji volana. Ja osobno volim također čuti tuđa mišljenja o proizvodu kojeg planiram kupiti,tako da ne bi želio da ovo ispadne neko hvalisanje ili ne znam što jer to ne volim.
Ako imate kakva ostala pitanja koja nisam napomenuo slobodno upitajte p1va šofe1
Evo da napišem moje prve dojmove o Thrustmaster T300 volanu sm1jeh
([url]http://i60.tinypic.com/2j2htzd.jpg[/url])
Znači,dobio sam ga negdje prije Božića,a naručen je sa francuskog Amazona. Prije njega imao sam Fanatec Elite sa Elite pedalama i Shifter setom. To sam uspio prodat te sam novcima koje sam dobio kupio Thrustmaster T300GTE, F1 Wheel Add-on te TH8a Shifter (Još sam u plusu 300 Kn sm1jeh ).
Koga zanimaju i cijene napisat ću i to (s poštarinom u Italiju). Cijene sam pomno pratio i čekao najbolju priliku.
Thrustmaster T300GTE - 296 €
Thrustmaster F1 Wheel Add-on - 118 €
Thrustmaster TH8a - 132 €
Ono što me je bilo strah na prvu ,gledajući recenzije i uspoređujući ga sa prijašnjim volanom, jest njegova plastičnost te zasigurno pedale. Fanatec je bio kao tenk naspram T300 u konstrukciji,ali me oduševio volan Ferrari GTE. Iako možda na prvu izgleda nešto manji (28cm) savršen je u izradi i kvaliteti. Cijeli je metalni te sa gumom. To je recimo bila najveća boljka Elite-a. Nikada mi njegov obruč nije sjeo kako treba. Dok je ovaj recimo ,nakon početnog prilagođavanja, meni savršeno legao. Stvar koja mene privlači i daje mi još dodatnu ljepotu (ajmo tako reć) je Ferrari licenca. To je meni recimo pojam automobilizma i daje mi još veći doživljaj kad sjednem u kokpit i upalim volan (ovo je sasvim osobni dojam). Moram napomenuti da je jedina igra koju sam probao na volan i koju trenutno igram Driveclub. Znači sve što sam doživio od volana u kratko vrijeme je ono provedeno u Driveclubu.
Prva stvar koja mi se odmah dopala je lakoća instaliranja softwarea i lakoća prilagođavanja volana. Sve imate u Thrustmasterovom control panelu kojeg skinete s njihove službene stranice na kojoj apsolutno sve možete naći po pitanju volana. Obruč volana dolazi odvojen tako da je prva stvar koju činite,stavljanje obruča na bazu. Također vrlo jednostavan postupak i traje svega 2 min max.
Baza je malo plastična priznajem,i ta plastičnost u biti možda malo zasjenjuje sliku ovog po meni stvarno odličnog volana. Jednostavno neki strah hoće li to puknut kad tad,ali zasad sve kako treba sm1jeh Ono što ću pohvaliti je ventilator. Nečujan,ne pali se uopće na početku. Nakon malo dužnje vožnje i borbe s volanom pali se onoliko koliko mu treba. To je također vrlo tiho i vrlo brzo se nakon toga i gasi. Npr, samo stisnete start,pričekate 2 min i volan se ohladi,nevjerojatno.
E sada najbitnije. Osjećaj samog volana. I ostao sam paf,očaran. Tog me bilo strah,da li je volan preskup i da li vrijedi? Hoće li to biti to? I je. Početak je bio čudan naravno,ali kako vrijeme odmiče sve sam sigurniji da je to to. Odličan doživljaj onog što se dešava u igri. A igram Driveclub koji je simcade,čak nije ni prava simulacija i još ide u 30 FPSa. Mogu onda tek zamisliti kakav je na nekoj PC simulaciji. Default postavke mi se nisu činile baš najbolje pa sam primjenio one koje je Darin sugerirao u svojoj emisiji. Stalno sam se pitao kao i većina,kakav je u usporedbi s T500 koji slovi kao odličan volan i hoće li biti dovoljno snažan,a istina je da ni na svom Fanatecu nisam nikada koristio prejako FFB jer onda to nije ni prirodan osjećaj. Uvijek oko nekih 70-80%. Tako je i sada. U postavkama sam pustio default snagu koja je na 75% i u igri sam stavio 70% i osjećaj je savršen. U onoj početnoj nesigurnosti i ispitivanju prvih znakova volana,prelomio me osjećaj snažnog i robusnog Audija RS6 po kiši. Kad sam osjetio kako mu sva četri kotača proklizavaju i kad sam osjetio težinu tog tenka na volanu ja sam ostao zapanjen. Osjećaj je jednostavno fenomenalan. Prvi puta u životu da ne izbjegavam drift evente na volanu već se s ovim volanom učim i polako hvatam konce driftanja u nekoj igri što mi se činilo nemoguće prije. Točno se osjeti kako auto diše i kad treba reagirat. Vibracije su također precizne,prolazak preko pasice,šlajfanje guma,mjenjanje brzine i trzaji... Sve je još to jako rano i ponavljam,samo na iskustvu Drivecluba,al ovo mi daje za pravo vjerovat da će biti samo još bolje i bolje. Mogu zamisliti kako će tek izgledati to na Project Carsu. Volan daje novu dimenziju Driveclubu. Kad se isključi HUD,vi jednostavno kao da ste tamo. One staze A-B koje su mi činile ponekad i duge na kontroler sad mi se čine prekratke koliko je lijepo voziti. Ne bi htio sad ni predaleko odlazit jer još puno toga treba testirati,niti želim ispasti presubjektivan,ali jednostavno opravdao je ono što sam priželjkivao i nije me razočarao. Možda će zvučati suludo,ali meni je bolji volan od Fanatec Elite-a,što mi je i drago, iskreno.Moram također napomenuti da sve možete raditi direktno iz volana,znači Options,Share...Sve radi besprijekorno sm1jeh
([url]http://i58.tinypic.com/2m2e4oz.jpg[/url])
Jedini minus volana su zasigurno pedale i ta plastičnost baze. Pedale su me na prvu čak i iznenadile jer su mi plastičnije izgledale na slikama,ali kad sam ih primio u ruku je druga priča ipak. Jest da je 90% tvrda plastika ali pedale i gas su metalni i to je jako lijepo napravljeno. Minus je da su počele lagano škripat (gas) već nakon par dana sm1jeh To govori o kvaliteti. Tu zasigurno da su Fanatec Elite pedale (a kamoli CSP) miljama naprijed ali opet kažem,nije ni tolko loše. Može se voziti,sve je stvar prilagodbe. Osobno mi je teško se naviknut jer nemaju nikakvu progresiju nego sve trebate otprilike znat dokle stisnut papučicu i to mi predstavlja problem nakon Fanateca,ali i tu stvari ide na bolje.
([url]http://i62.tinypic.com/10f7rbl.jpg[/url])
Još jedna stvar koju bih preporučio je mjenjač TH8a. Nisam mogao vjerovati da je tako dobar kad sam gledao recenzije. Al već prvo vađenje iz kutije pokazuje o kakvom se mjenjaču radi. Mogu priznati da sve aute vozim na sekvencijalni mjenjač (jedini i dostupan u Driveclubu), a ne na šiftere iza volana što mi se činilo nezamislivo prije, recimo sa Fanatec šifterima koji su jednostavno igračka naspram TH8a. Uključuje se direktno u volan tako da dva USB otvora na PS4 ostaju rezervirani za volan i slušalice. Promjena iz sekvencijalnog u H-mode traje 3 min doslovno. Žao mi je što ne mogu probati H-mode ali i to će doći s vremenom.
([url]http://i59.tinypic.com/xmk3dj.jpg[/url])
Moja ocjena volana je zasigurno 4/5.
Jedini minus je plastičnost baze i pedale koje jednostavno ne prate kvalitetu samog volana. Druge minuse ja još nisam pronašao. Preporučio bi svakome ovaj volan i mislim da je cijena od oko 300 € (na akcijama,T300RS još nisam našao po toj cijeni npr.) i više nego dobra,za višu cijenu ovisi o vama,zato gledajte i pratite. Ne trebate ništa više od volana i pedala za početak,a s vremenom imate mogućnosti nadograđivati ako ste voljni i u mogućnosti.
Želim reći da je ovo moje osobno mišljenje,i služi da vam bar nekako dočaram svoje iskustvo pogotovo ako razmišljate o kupnji volana. Ja osobno volim također čuti tuđa mišljenja o proizvodu kojeg planiram kupiti,tako da ne bi želio da ovo ispadne neko hvalisanje ili ne znam što jer to ne volim.
Ako imate kakva ostala pitanja koja nisam napomenuo slobodno upitajte p1va šofe1
do sad sam imao g27 za ps3 i planiram prec na ps4 sta mi je bolje da kupim novi g29 ili t300rs??moze malo pomoc...
Sent from my iPhone using Tapatalk