A pitanje je kolko je ta vizija zapravo bila realna. I ovaj demo koji se sad uzima kao primjer downgrade-a...
...se je vrtil na Titanu u 30 do 40 fps-a, a već je pola od ovih navedenih efekata ispalo iz igre. Onaj VGX trailer (
The Witcher 3: Wild Hunt - VGX Trailer - YouTube)je znanstvena fantastika, još par godina nebu grafe koja bude mogla vrtiti neke takvo u 60 fps-a, a i neke su elemente vjerojatno morali žrtvovati zbog drugih.
Ovo je poznati screen koji se također često koristi kao dokaz downgrade-a.
Ali pogledaj screen sa iste pozicije iz završene igre.
Osvjetljenje je definitivno lošije, ali količina drveća i kvaliteta istog, draw distance trave, žbunje i detalji u daljini su značajno poboljšani. Vjerojatno su u procesu shvatili da sve zajedno nije izvedivo pa su odabrali lošije osvijetljen, ali zato detaljniji i gušći svijet.
Konzole sigurno jesu parcijalni krivac, ali mislim da ni današnji kompovi ne bi mogli gurati inicijalnu viziju.Vjerujem da CDPR-u nije bio cilj zavarati kupce, već da su precijenili brzinu razvoja tehnologije.