Autor Tema: Dead Space 3  (Posjeta: 34012 vremena)

0 Članova i 3 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline ManTheRamparts

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #135 u: Veljača 16, 2013, 03:10:45 »
Sve to stoji, ali onda su prema tome trebali zaključati impossible težinu i da se otključa nakon prelaska igre za new game+ jer ovo stvarno nema smisla. Horde brzih protivnika u 2x2 sobicama JE promašeni dizajn i tu svaka rasprava prestaje i skill tu ne postoji dok po tebi 15 njih skače, a ti nemreš ni levo ni desno. Nema tu tog oružja dok oni nahrupe na tebe, pogotovo oni mali dosadnjakovići i još dok skoči na tebe (kaj često oće) dok te 8 ostalih nabija. Nula bodova. Ima minimalno 6-7 takvih situacija u igri, a da ne spominjemo one zamorne valove neprijatelja u drugoj polovici igre di se samo pitaš kad bude kraj koji se dešavaju praktički iza svakog ugla.

Jedno je izazov u kojem se more uživati, a drugo je izazov koj izaziva frustraciju zbog lošeg, forsiranog dizajna. Dok se zapitaš u igri 'kad bu kraj, kad budu prestali dolaziti' znaš kolko je vur - u ovom Dead Space-u mi se to desilo najčešće u zadnjih par godina, pogotovo u drugoj polovici igre - skoro cela polovica igre mi je bila - daj jebote kad bu kraj mi je prošlo glavom jako puno put. Odigral sam igru do kraja kad sam videl tam na chapterima da sam daleko došel i to je to (a i zanimal me dizajn okoliša kakav bu dalje). Jako je naporna igra i tu je njezina najveća boljka, ta napornost se oseti u najvećoj težini (mogel sam odigrati na impossible, ali mi opće nije bil gušt igrati - volim dok je teško, ali da je i gušt tu, a u ovom slučaju je DEEEEEBELO izostal). Zapravo sam smanjil težinu da si bolje zguštam u igri i da prije preletim kroz te naporne horde, jer meni se fakat nije dalo natezati s njima 20+ sati u jednoj prosječnoj akcijskoj igri.

Za AI se isto ne slažem jer bi očekival od njih jedno od najelemenarnijih načela inteligencije - da dok prejdu kroz vrata da se ne okreću i vraćaju u prostoriju z koje su došli (fifti fifti je šansa da se ta situacija desi dok je takav dizajn s pokretnim vratima) kolko god bili pozombljeni jer hej - krvožedni su i dok te vide nahrupe na tebe, ali ne - onda se samo predomisle i vrnu natrag od kud su došli - možda i bolje jer da prejdu kroz vrata vjerojatno bi te silovali do iznemoglosti. Još dok znaš da u engine-u zapravo nema ni neke fizike, ni neke prelude otvorenosti - mogli su bar donekel AI srediti bar za ljudske protivnike koji su najobičnije topovsko meso.

Igra ima na momente katastrofalnu mehaniku i sumnjam da si od prve rešil te neke situacije dok ih dojde miljardu u malu prostoriju jer znam kakve su to situacije - dojdeš, zapru se vrata iza tebe, dojdeš do pol prostorije di je trigger i onda samo skaču kroz ventilacijske otvore s plafona i zidova. Pošto su brzi, za 2 sekunde su ti na glavi i praktički nemreš ništ ako ne zreagiraš JAKO brzo + da ti se dobro poklope kak su uleteli i slično.

Igra je mogla biti fenomenalna, ali previše je tu nutra promašaja (nažalost) - od tih čudnih dizajnerskih odluka, katastrofalne priče, pa sve do besramne krađe djelova (pa čak i likova), doslovno u sitne detalje iz nekih drugih igri.

Nakon katastrofalnog demoja, prvi dio igre je za mene izvukel igru iz ponora katastrofe, ali drugi dio igre ju je zacementiral u sivilo prosječnosti. Šteta.

Offline Thergothon

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #136 u: Veljača 16, 2013, 03:26:51 »
Slazemo se u vecini toga i kroz prethodni post uporno ponavljam da je svaka kritika na mjestu.
Jedino kaj unatoc propustima u dizajnu, meni ti dijelovi nisu bili tolko naporni i neizdrzivi da bi prebacival na manju tezinu.
Onaj dio prelaz od prve se odnosi na ponavljanje chaptera s drugim oruzjem, npr. flamethrower te male pizdeke ubija ko od sale. Skill ne dolazi do izrazaja ko u klasicnim shooterima, ali definitivno nije krumpiranje, makar u onom prvom momentu izgubis zivce zbog spomenutog dizajna.

Offline ManTheRamparts

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #137 u: Veljača 16, 2013, 03:34:01 »
Meni je igra zamorno razočaranje bez imalo replay value-a. Nakon muke da čim prije se nateram da završim igru, nema šanse kaj bi opet kretal igrati iz početka. Zadnje kaj mi je tak bilo 'di je tu kraj?' je bil Doom 3, samo kaj mi je dumčina bila odlična igra. Ovo je bućkuriš za mase i ništ drugo.

Offline Thergothon

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #138 u: Veljača 16, 2013, 03:41:19 »
Isto ko i 90% drugih igri u danasnje vrijeme...
Ima igra svoje momente, ali da, drugi dio je razocaranje. Samo ne takvo da bi mi zbog toga postala ultimativno smece koje treba razapeti, pogotovo jer su ocekivanja u startu bila jako niska.

Offline ManTheRamparts

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #139 u: Veljača 16, 2013, 03:43:51 »
Šta ne! Pokušavaju nam prodati na dan izlaska igre 11 DLC-i, pa ne bi im dal bejzbol palicu v zube, treba razapeti bandu!

Offline Thergothon

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #140 u: Veljača 16, 2013, 03:47:23 »
Dok kupis iste, onda da, ali i sebe jer si podrzal takvu politiku  cer1njo

Offline doktor1

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #141 u: Veljača 16, 2013, 07:38:57 »
Iako realno, zalbe su na mjestu i slazem se. Ovo nije pokusaj branjenja igre kojoj cak nisam dao ni ocjenu zbog podijeljenih dojmova (odlicni dijelovi koje kvare neki stvarno losi promasaji), nego samo pogled iz druge perspektive. Dosadno je citati klasicno pljuvanje bez da se ponudi barem neka vrsta osobnog rjesenja  cer1njo

Pa to rješenje moraju imati ljudi u struci i koji su plaćeni za to. A ne JA! Radi većeg tržišta i privlačenja casual igrača na casual težini, (kada je igra teško smeće jer je lagana, ako i na Normal) isforsirat te borbe je užasno. Usain Bolt bi zavidio onim monsterima na brzini kada počnu "letit" 5x5 prostorijama..... Usrali su dobrano i to je to...

Offline ManTheRamparts

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #142 u: Veljača 16, 2013, 11:15:02 »
Pa to je to, glavno da igra funkcionira na casual i da debeli ameri s jednom rukom prolaze kroz igru i gaze sve pred sobom dok im je u drugoj ruki hamburger. Ak oćeš izazov na impossible se lepo jebi ko mulec i izlazi iz igre u posebne modove da testiraš oružja. Daj molim te... Katastrofalan dizajn igre, nema tu puno boga.

Offline Thergothon

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #143 u: Veljača 16, 2013, 22:43:17 »
Pa to je to, glavno da igra funkcionira na casual i da debeli ameri s jednom rukom prolaze kroz igru i gaze sve pred sobom dok im je u drugoj ruki hamburger. Ak oćeš izazov na impossible se lepo jebi ko mulec...

To je istina, al tak je u vecini igara. Gaming industrija je totalno mainstream i bas ih briga za HC ekipu koja je gaming manjina, a manjine bilo nacionalne ili gaming nikad se nece izboriti za svoja "prava"  cer1njo
Sve se radi za neku normal tezinu koja je nama prelagana, a na hard (ili bilo koji naziv za zadnju tezinu) se samo nafrlji do kraja na skali od 0-10 bilo koji segment koji utjece na izazov - preciznost, agresivnost, brzina itd. Samo to u nekim igrama dolazi vise do izrazaja zbog level dizajna i vrste neprijatelja.
« Zadnja izmjena: Veljača 16, 2013, 22:48:33 od Thergothon »

Offline ManTheRamparts

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #144 u: Veljača 16, 2013, 23:10:50 »
E zato sam se sad zasitil ovih igrica koje sam igral zadnja 2 tjedna i instaliran je GP4 i vozi se bez milosti, bez restarti, tj. kak treba biti.

Offline Thergothon

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #145 u: Veljača 16, 2013, 23:14:01 »
To i ja mislim napraviti, al u detalje budem isel u sluzbenoj temi jer ako se raspisem opet bude trebalo brisati postove ko jucer  fpalm1 cer1njo

Offline Thergothon

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #146 u: Veljača 18, 2013, 17:42:11 »
Posveceno svima koji su odigrali na impossible  cer1njo


Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Dead Space 3
« Odgovori #147 u: Veljača 27, 2013, 10:57:09 »
Evo i ja konačno odigrao DS3 i mogu reći da bi mi ovo bio daleko najbolji Dead Space samo da nema tog užasnog promašaja sa borbama. No istina sa kojom znam da se nitko ne slaže jest da mi je možda i ovako najbolji Dead Space što i mene rastužuje jer sam stvarno fan(boy) serijala i kada je takva situacija, znači da nisu fulali sa tom gameplay odlukom, ova igra bi mi bila remek-djelo, za 10/10.

Sve u igri mi je apsolutno vrhunsko. Osim navedenog što je loše, ali opet ne kroz cijelu igru, stvari sa municijom o kojoj ću kasnije (a nije tako ozbiljan problem, možda nije uopće problem) i doslovno jedne jedine scene koja mi je smiješna, a to je onaj
Ali sve ostalo mi je na mjestu, dapače uopće nisam primjetio odn imao dojam Santa Barbare o kojoj svi pričaju, tim više što mi je Isaac kao lik stvarno skroz na mjestu, a onaj Norton je šupak, ali dobro odlglumljeni šupak. Uopće mi nije zvučao nategnuto niti naporno u klasičnom smislu - naporan mi je bio jer je ljubomorni idiot ali za razliku od gore spomenute scene, nije djelovao patetično ili isforsirano.

Tako da kada se makne ta jedna jedina scena u cijeloj igri koja mi nije valjala, što je isto super jer mnoge vrhunske igre ih imaju i više od jedne, te taj promašaj sa borbom, sve ostalo mi je stvarno predobro - atmosfera mi je vrh u Dead Space serijalu. A to stvarno ima težinu jer sam ja jedan kompliciran tip (kao što Cole recimo već zna cer1njo) koji ima te neke svoje mušice u vezi mnogih stvari, a u vezi igara je ta da mi je stvarno rijetko, ali EKSTREMNO rijetko koji nastavak bolji od originala, bilo koje igre. Jasno, ne govorim o racing igrama ili sl gdje se ugl stvari popravljaju tj teško se može zaribati stvar, nego o igrama sa pričom i nekom atmosferom.
Ne znam točno čemu je tako, valjda kada mi se neka igra jako svidi, najčešće je to zbog atmosfere što je meni broj jedan parametar kod određivanja kvalitete igre i koliko će me zadržati, očekujem i od nastavka da ima istu takvu atmosferu, ali barem još malo bolju da nadmaši prethodnika koji mi je bio "originalan".
I tako recimo dok je Dead Space 2 možda (vjerojatno) i bolja igra od prvog dijela, prvi mi je ostao u sjećanju kao bolji jer mi se više svidjela ta atmosfera "napuštenog" broda koja me je strašno podsjećala na prvi Alien. I kada me dvojka više nije tako podsjećala na Aliena zbog mjesta odvijanaj radnje, dosta živih ljudi, šarenih svjetala i općenito osvjetljenih prostora, automatski mi je bila lošija od prvog. Zapravo daleko najbolji dio dvojke i jedan od rijetkih koje baš pamtim mi je bio

No prvi sam odigrao 3 puta i to 2 puta za redom, i onda prije izlaska dvojke još jednom, trebao bih opet dati priliku dvojci da i nju odigram još barem jednom, i to sada i nakon trojke, i budem jednom već - odigrao sva 3 u komadu, možda mi se mišljenje promjeni.

Nego nazad na trojku - ona mi je atmosferom uspjela nadmašiti jedinicu. Inače kada kažem atmosfera, pritom mislim i na lokacije i zvuk, a često i protivnike i još koješta jer sve to čini neku specifičnu atmosferu. Dakle u trojci imamo i još naseljeni grad (dvojka), i napuštene brodove (jedinica), i planet i alienske tvorevine (oboje potpuno novo
), plus scene plutanja u svemiru koje su nešto fantastično i podigle su na n-tu potenciju dosadašnje takve izlete koji su se uglavnom ograničavali na neki "hodnik" između dvije prostorije. Pa one "cliffhanger" dionice, stvarno ima svega da doprinosi raznolikosti a ne odskače od osnovne ideje igre. Također iako je do sada u prethodnicima bilo malo The Thing štiha, to je bilo ugl zbog protivnika, dizajna istih, a sada imamo cijeli taj planet, plus muziku i razne scene i protivnike (poput onih glava koje hodaju koje se kreću na isti način kao u The Thingu). Alienska mašina podsjeća pak čak i na Predatora a opet ima i svoju originalnu atmosferu.
Onaj research facility, gdje slažemo Rosettu mi je bio jedan od najboljih dijelova igre, i možda i najbolji na planetu.

Mogao bih pisati do sutra o pojedinim dijelovima i kako su me oduševili, no kako sam već ionako dosta napisao, i vidi se poanta, da probam to zaključiti. Dakle DS3 mi ima najbolju atmosferu, lokacije, protivnike (ne količinu odn kretanje istih, samo dizajn i raznolikost), grafiku, zvuk, oružja (crafting), pa bome možda i priču i tko zna što još.
Ono što mi nema najbolje sam već naveo a sada samo da kažem kako i zašto - na nekim dijelovima zbog stvarno prevelike količine protivnika na premalom prostoru, ali tih dijelova ima stvarno za nabrojati na prste - i ono drugo - zbog prevelike brzine protivnika, što je puno veći problem. Ther je sve to jako dobro napisao i objasnio i skroz se slažem. Često nije prostor problem, čak i ako je zatvoren, bilo bi ga dosta, samo kada bi se moglo pobjeći tim beštijama a ne da je svaki pokušaj bježanja tjeranje u kut i mlaćenje ja njih-oni mene, i tako naizmjenično pa tko prvi padne.
Da su to bolje riješili, igra bi mi bila praktički savršena, jer stvarno nije problem u većem broju protivnika, dapače, zbog priče, lokacija i svega ostalog u trojci, paše tako.

Ali čak i ovako sam se brzo navikao, tj odlučio sam negdje na trećini igre prebaciti težinu na normal i igrati ju tako, smanjiti izazov i jednostavno uživati u atmosferi. Istina, šteta, jer bi izazov bio još bolji (da funkcionira kak spada), ali zbog toga mi igra i niej za tih 10/10, nego negdje 8/10. Ma neka sam proklet, možda i 9, negdje između, evo 8,5 cry1 cer1njo


P.S. Sad sam se sjetio još jedne a ujedno i zadnje scene koja mi smeta, no to se odvija svega 10 minuta prije one prošle, dakle isto na kraju, a to je
Ugl, to su doslovno dvije scene zajedno od par minuta koje su mi u cijeloj igri smetale.

I druga stvar - meni je igra toliko dobra unatoč tim problemima, a nisam recimo ni probao co-op, koji možda ne valja, no tada uopće ne umanjuje ocjenu igri jer ionako ga nisam ni tražio, a možda je dobar, što opet može samo povećati ocjenu i dojam.

I municija, to sam zaboravio iskomentirati. Prethodnici su imali različite tipove municije za svako oružje i to mi ovdje malo fali, pojednostavljeno je sa jednim. Da, razumijem da je sada tu crafting i tko zna kakvo se oružje može napraviti, ali opet se sva oružja mogu svesti na par tipova (municije) - energetska, "šiljci", eksplozivne naprave, obični metci- Možda još jedno ili dva. Ali kako rekoh, to nije prava mana jer to mi više smeta zbog navike i neke logike (kako može biti ista municija za rakete odn rocket launcher i plasma cutter?). Ali tko zna kako bi se tada tek sredio balans, koliko koje municije sakupiti i sl. Ugl, mana koja možda to i nije i ne smeta toliko.

Joj rekao sam post završiti davno ali još jedna stvar samo na koju da se osvrnem - mnogi su kritizirali dužinu. Istina, igra je dvostruko duža od prethodnika, završio ju za 20 sati i 15 minuta. Ali stvarno mi nije smetalo jer se lokacije stalno mijenjaju i igra cijelo vrijeme uspijeva biti zabavna, jer taman kad bi možda nešto postalo zamorno, dođe nova lokacija ili ubaci neku scenu penjanja ili anti-gravity ili nešto. Jedino gdje bi ta dužina mogla biti problem je za one koji žele speed run koljačinu, ili više prelazaka, no opet zbog prijašnjeg problema sa protivnicima mislim da ova igra nije za više prelazaka tj onih uzastopnih čime dolazmi do toga da dužina ne smeta nego je poželjna za igru koju nećemo odmah ponovno igrati  cer1njo
A i nepošteno je - svi se žale kako su igre kratke, i onda kada jedna traje tih novaca koju netko da za nju, opet ne valja.


Dead Space 3: Floating Around Gameplay


Samo ove scene (poseban naglasak na MUZIKU!!!! Skroz Alien  cry1 hug1 hug1) čine po meni igru više nego vrijednom igranja
« Zadnja izmjena: Veljača 27, 2013, 11:08:22 od Shimmy »
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline doktor1

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #148 u: Veljača 27, 2013, 11:04:52 »
 thumbs1

Offline ManTheRamparts

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #149 u: Ožujak 05, 2013, 17:09:12 »