Combat mele los, nitko ne napada...
Čini mi se da su kopirali mehaniku borbe iz Batman igara, a taj trend već polako u meni izaziva gnušanje.
U Batmanu paše jer čovjek šišmiš zbog silnog arsenala gadgeta i non lethal filozofije mora biti nadmoćan u odnosu na svoje protivnike.
Izazov ne postoji i nema straha od smrti, jedini izazov je onaj koji igrač pred sebe postavi, a to je kombiniranje pune lepeze gadgeta kroz jednostavne kontrole na najatraktivniji način i nabijanje combo-a na 100+.
Ubacivanje te mehanike u ostale igre je fail epskih proporcija što se mene tiče, pogotovo u postapokaliptični setting u kojem definitivno ne bi smio biti nadmoćan u solo sukobljavanju s psihitičnim bandama iz Mad Max univerzuma.
To silovanje Batman mehanike me užasno podsjeća na prvi HALO koji je popularizirao regeneraciju ŠTITA, a ne HEALTHA, ali je taj segment zbog totalno pogrešne interpretacije developera i prihvaćanja prvenstveno casual igrača implementiran u 99,9% pucačina.
Zna se da obožavam Mad Max filmove (samo prva dva
) ali interes za igru mi je totalna nula, jednostavno se ne mogu uvjeriti da je Avalanche Studios sposoban dostaviti nešto što nije nalik na meni loš Just Cause. Sviđa mi se najavljeni fokus na car combat, ali i za to je potrebno zadovoljiti čitav niz uvjeta koji su u njihovim prijašnjim igrama bili loši, prvenstveno fizika.
Nitko sretniji od mene ako sam u krivu i igra ugodno iznenadi.