o isus ti mater manja
zajebi teoriju... i pusti što ti drugi pričaju. To je njihovo iskustvo. Ja sam na vw forumu i kod jednog jebenog upita, njih 50 ima negativno iskustvo, njih 50 ima pozitivno. Poanta je da se ne možeš osloniti na svog frenda koji je sad izašao it fakin srednje i kupio svoj auto, whoopti-fuckin-doo, svaka čast tvom frendu. Malo se raspitaj za bilo koji auto i bilo koji motor. Jebeš me postrani ako ćeš dobit 3 ista odgovora.
Zavisi od auta, vozača, godine, motora, snage, načina vožnje, vremena, dijelova etc i ostalih dvjesto kurčeva na autu.
I samo čekam kad ćeš si ti kupiti Miatu i kad će ti trebati dijelovi... ONda ćeš se jebat u guzicu za pare da možeš kupit nekaj.
I naravno da kad kupiš auto da ćeš prvo ići na servis. Nije to da je on morao zato što je auto u kurcu i zato što je jebeni blumošn, nego je to pod obavezno.
Zadnje što želiš je da ti se motor razleti ili da ti crkne ili da ti ode pumpa goriva negdje na autoputu dok ga ganjaš i zanima te kolko ide jer si bio "preponosan" da odeš na servis nakon kupnje.. Ili dok kuriš gume na borongaju. Pogotovo ako kupuješ Mijatu ili neku sličnu jurilicu jer su ti auti gaženi, ne kažem svi, ali većina sigurno. I motor ti je više u kurcu nego nekom golfu IV sa 200000km.
O ovjesu da ti ne pričam. Zajebi svoje znanje o motorima i teoriji. A što je s ostatkom auta? Gume, kočnice, podvozje, mehanika, etc... Ko bu ti to sređivao? Teorija? Fizika 4, izdanje 2012?
I ja sam pričao da bum popravio svaku rupu na autu kad mi se dogodi jer se ne želim voziti u autu koji izgleda da doma bacam kamenje na njega kao hobi.,.. ali kurac, nije to samo tako. Felge kupujem zadnjih 5godina. Zatamnjujem šajbe zadnjih 6... sVE Je to divno krasno u teoriji, ali kad ti dojde pod ruku i kad stekneš neko znanje i iskustvo, zanima me kako ćeš onda mlatit riječima i parama