Nešto dojmova nakon rješavanja
Damonta područja i pred sami odlazak u
Los Angeles. Sveskupa trideset sati u igri.
Prvo, "original" Wasteland 2 nisam prešo; došo sam do
Canyon of Titan područja i tu sam iz nekog razloga prestao. Taman kada sam se htjeo vrati igri najavljen je Director's Cut te sam odlučio sačekat novu verziju igre. Prvi Wasteland nisam igro, ali sam zato prešoao Fallout, Fallout 2, Baldrus Gate, Icewind Dale, Baldurs Gate 2: Shadows of the Amn itd... Dakle ljubitelj sam CRPG igara. Još mogu reći da obožavam turn based borbu, draža mi je nego real time.
Kako igra ima fantastičan scenarij i odlične razgovore prije igranja je dobro pročitat nekih šest stranica koje se nalaze u igrinom manualu kao uvod u priču i svijet oko sebe. Također se u muzeju unutar Citadela može pronaći dosta teksta za upoznavanje sa svijetom u kojem se nalazimo.
O priči nemogu još previše pošto nisam prešo no zasada sam sreo neke zanimljive likove u ovom svijetu. Odličan art kod likova koji se pojavi kod razgovora uvelike doprinosi mogućnosti da zamislimo tog lika. Iako su modeli unutar same igre jako napredovali u Director's Cut verziji mnogi nemaju veze sa onim šta se predstavlja na profilnoj slici. Može i primjedba da se kod random likova dosta ponavlja profilna slika šta je malo bezveze, ali šta je tu je. Isto tako broj profilnih slika kod kreacije vlastitih likova je sramotno mali, no po tom pitanju tu je internet i velika količina slika za preuzimanje.
Kao šta sam reko razgovori među likovima su fantastični i zbilja ih je gušt čitat i uživit se u taj svijet. Isto tako opisi pojedinih djelova mape na kojima se nalazimo su isto vrhunski.
Prezentacije je uvelike napredovala, a pogotovo osvjetljenje, (npr:
Wasteland 2 vs
Wasteland 2 Director's Cut). Također se spominje i mnogo više audio dijaloga no kako nisam prešao original igru o tome nemogu previše, a niti se ne sjećam koliko je gdje bilo voice actinga.
Kreacija lika je zbilja detaljna i ako se tome želite detaljno posvetit tu se možete zadržati preko sat vremen; meni ne smeta pošto sam čak pisao i biografiju za svoje likove, (
Lady Ha,
Svetlana,
Mr Hakbum te ja -
Doktor; mislim da ni Chris Avelone nebi nešto ovako dobro napisao :mrgreen:) te sam ih uz to dizajniro da maksimalno sliče svojim portretima.
Quirk i Perk dodaci su idealno pogođeni bez osjećaja da previše pomažu kod prelaska. Kada već spominjem prelazak, igrini sidequestovi su malo mlaki, nađe se dobrih questova, (npr u
Rail Nomads Camp području gdje možemo pomirit dva posvađana plemena; na tom području se može sresti i
V8 Interceptor) no većinom je stvar fokusirana na glavnu radnju.
Borba je klasična turn based te je najsličnija XCOM: Enemy Within igri, (u jednom traileru se može i čuti kako Brian Fargo kaže da im je to bila inspiracija) te kasnije nakon šta nam likovi postanu opremljeniji i sa višim skilovima postaje mnogo zabavnija - pogotovo kada se pojave roboti. Treba dodat i ubacivanje
Precision Strike menija koji mi je par puta ljepo pomogao.
Divinity: Original Sin ima mnogo kvalitetniju borbu i smatram da ne postoji bolja turn based borba od te.
Šta se tiče samog gameplaya, pozitivna stvar je šta određenoj situaciji možemo pristupiti na više načina, (npr u Canyon of Titan području, (kao i na mnogim drugim djelovima prije/posle no ovdje sam doživio svašta) se zbilja može svašta dogodit i preći na više načina;
čak i da eksplodira mikro nuklearna bomba te vam spali svu odjeću/armor... A i ne mora...).
Muzika i zvukovi oružja su također odlični.
Inače, danas sam došao u Los Angeles i dojmovi su još pozitivniji; priča ide u zanimljivom smjeru, dobio sam novo oružje, (Ion Blaster) i dizajn igre je od žutila, (doudše nije sve žuto, ima odlično dizajniranih lokacija kao npr
Airplane Graveyard ili
Rail Nomads Camp) u Arizoni prešao u zelenilo Los Angelesa...
A kada sam gore već uspoređivo sa Divinity: Original Sin borbom, malo ću ponovno napravit usporedbu. To su dijalozi i općeniti scenarij... Po tom pitanju Wasteland 2 pobjeđuje bez problema.
Za one željne odličnog CRPGa definitivno preporuka.