Evo ja upravo igram Witchera 2 i zbilja iigra je bila ispred svog vremena. dan danas brutalne teksture, dugo nisam vidio tako ostre teskture. E sad kad predem njega bacam se na trojku, i jedva cekam da vidim igru s nvidijinim efektima, nest sam malo kod frenda igrao al nije to to na brzinu sam sam malo vidio i zbilja izgleda odlicno. A za ovaj dlc vele da jos bolje izgleda.
Više je do sharpening filtera nego tekstura; iako i teksture su ekstra kvalitetne u toj igri.
I trojka ima dvije opcije sharpeninga no sa high opcijom mi izgleda užasno!
Od nvidia efekata tu su samo HBAO+, (
HBAO vs SSAO) i hairworks; ništa specijalno, ali doprinosi prezentaciji, pogotovo hairworks na monsterima.
Noi preko nvidia control panela se može uključit anisotropic filtering i dodatni AA te igra izgleda mrvicu bolje...
Iako u ovoj igri bi radi mnogo raslinja TXAA bio ko stvoren!
I također mi se čini da je igra sa 1.12 patchom dobila izraženije efekte magle; kod malog močvarnog područja pokraj White Orcharda je dosta izražena maglica, pogotovo po noći, a ne sjećam se da je tako bilo po izlasku igre...
Ima i LOD fix koji se je tražio od CDPRa no nnisu ga dali; isti LOD kao iz onog 35 minutnog E3 2014 videa; ne utječe na perfromanse, a popravlja poping i stvarno nejasno zašto to nisu ispravili kroz sve patcheve... Jer npr kroz patcheve su popravili da svi objekti bacaju sjenu šta nije bio slučaj negdje do 1.10 patcha...
LOD FIX primjer:
PRIJE ----
POSLEPRIJE ----
POSLEPa ima mod koji otključava detaljnije face likova:
PRIJE ----
POSLEPRIJE ----
POSLETriss sa tim modom.... Također ima mod koji otključava animacije konzumiranja hrane i napitaka; opciju koju su iz nekog razloga ostavili zaključanom iako je u igrinom kodu!?!?Bolje rečeno ovo nisu "modovi", ovo su zakrpe i stvari koje CDPR iz nekog razloga ne želi otključat svojom voljom!
Može se vidjet da je toliko opcija tu samo su zaključane... Zašto pitanje je sada...