Nedavno sam prešao Witchera pa da napišem par dojmova...
Uz serijal sam od početka; jedinica je bila jako dobra i veliko iznenađenje od tada potpuno nepoznatog tima, dvojka još bolja uz promjene u gameplayu te je trojka očekivano najbolji dio u serijalu.
No nije i bez mana...
Da krenem sa pričom. Radnja glavne priče je takva da po tom pitanju open world i taj tempo koji bi nam igra trebala nametnut u glavnoj priči ne pašu ama baš nikako! Mi smo u tolikoj žurbi da pronađemo Ciri te nakon toga moramo podhitno reagirat po pitanju događaja, ali open world koncept to razvodni do krajnjih granica. Dakle, primarni zadatak je taj i taj, moramo ga što prije obavit. (takav tempo nameće igra!) ali mi možemo danima, (dani unutar igrinog svijeta) okolo rješavat probleme po selima i lovit čudovišta koja većinom i stvaraju spomenute probleme... Sa time se ta epičnost i važnost glavne priče potpuno uništi! A mora se i švrljat okolo radi recommended lvla za pojedini quest...
A sa tim lvlima dolazimo do sljedećeg problema; nebalansiranost. Ti recommended lvli za pojedine questove često ne znače ama baš ništa! Bez problema možemo rješit i questove koji su veći lvl nego smo mi, ali ima i nebuloza da je npr preporučeni lvl za neki quest 33, a bez problema ga riješi lik cca lvl 22.
I definitivno je igra rađena da se u jednom prelasku ne riješe svi questovi, a niti ih je moguće rješit, a da dobivamo exp bodove pošto nakon razlike od 6 lvla između igrača i questa nexp nagrada nestaje.
Uz sve to igra je lagana; prešo sam igru na
Death March i iako je borba zabavna te sam koristio razne napitke, detoksikone i bombe kada sam došo do lvl30 osjećo sam se kao nedodirljivi Rambo! Najteža borba mi je bila protiv Imleritha; neznam zašto, ali on me namučio na DM težini.
Opet se treba dotaknut jednog problema - radius djelovanja neprijatelja!! Vjerovatno su morali napravit tako nešto da nas beštije ne naganjaju po cjeloj mapi, ali taj radius u kojem se kreću je morao biti veći! To nekad izgleda užasno kada 10 NPCovaca stoji na nevidljivioj linij centimetar od mene i maše sa rukama te se dere...
Gameplay sa Ciri? Potpuno nepotrebno i dosadno pošto je lik nedodirljiv sa regeneracijom zdravlja. Uopće mi se taj dio nije svidio, (pogotovo njen drugi susret sa vješticama gdje sam se jako razočaro) te ne vidim niti neki nastavk gdje igramo ka Ciri.. To bi bilo dosadno radi gameplaya kakav su nam predstavili...
Također mi fali više raznolikih podzemnih tamnica. Ima ih par, ali sve je to identično kao jaje jajetu...
Da se vratim na priču... Šta mislim o glavnoj priči? Pa neznam. Kao ša rekoh, sa tim glomaznim open world sindromom priča mi se razvodnila i nije me se pretjerano dojmila! Ima svojih momenata da napokon vdimo Yennefer, sretnemo opet "stare" Witchere koje smo vidjeli u jednici, (Lambert, Eskel, Vesemir), susreti sa poznatim likovaima, (igra mi nebi bila upola zanimljiva da mi je trojka prva Witcher igra) te je par questova, (Bloody baron je možda čak i najbolji dio igre) odlično, ali sve u svemu ništa impresivno i za to krivim open worl pristup!
Onda neki likovi nisu uopće iskorišteni; Triss, nula bodova, Dandelion, nula bodova itd... A kada već spominjem likove u igri i njihovu iskorištenost da se dotaknem vještica tj
Crones of Crookback Bog - prvi susret odličan, ali daljnji tijek i njihovo nepostojanje i zanemarivanje od igre je smješno.
Sporedni questovi su dobro odrađeni, čak odlično za ovako ogromnu igru i ima ih stvarno mnogo. A kada već spominjem veličinu igre mogo bi reći da su slobodno mogli napravit i manji svijet.
No i ovako je ovo jedan od najboljih odrađenih open world "svijetova". Svijet djeluje živo, a tome doprinose često zanimljivi random razgovori NPCovaca te pregršt sitnih detalja, (
kao npr ovi u ovom videu) uz posljedice nekih questova na određene likove itd...
Iako tu sada uglavnom njurgam igra mi je bila jako dobra i zabavna no ovo su neke stvari koje su mogle biti bolje rješene. Više me zanima "prava" ekspanzija
Blood and Wine nego ova nadolazeća
Hearths of Stone no i ona će se odigrat. Smatram da mi igra nebi bila niti približno dobra da nisam odigro prethodne nastavke te da nisam upoznat sa svijetom i likovima.
Završio sam na lvl 34 sa mastercrafted Ursine armorom te sa sljedećim
skill tree setupom, (napravljen respec,
ovako je izgledalo prije):
U prelasku za koji mi je trebalo cca 220 sati nisam koristio fast travel, osim u situacijama kada bi kod craftanja nekog armora ili bavljenja sa alkemijom trebao neki sastojak te bi trčo od/do raznih preprodavača po mjestima dok nebi našao ono šta mi treba. I tu sam, priznajem potražio pomoć na internetu jer ima toliko tih sastojaka i recepata da bi se malo pogubio šta dobivam od čega, kada, koliko, zašto i zbog koje supstane ne mogu dobit alkhol koji mi treba za narpavit bazu.............
Šta se tiče vizualne strane tu je već sve rečeno i igra iako je pretrpjela solidan downgrade i dalje izgleda fantastično uz odlične vremenske uvjete te simuliranje vjetra na morskim površinama i vegetaciji.
Muzika mi je nešto najbolje šta sam sreo u video igri; odlična!
Igra je pratkčki bila finalzirana sa 1.08 zakrpom i kao sve igre danas opet je prerano izbačena na tržište.
Čeka se ekspanzija, a dodata još odradit koji
contract ili
sidequest koji nije izgubio na vrijednosti...