Odigrao prvu misiju, trebalo mi je kojih pol sata, a vidim pod achievements da ih ima samo 7.
Full stealth pristup i zadnja Supersoldier tezina. Ok, to je samo uvod i sad na drugoj dok se izadje na otvoreniji prostor mislim da pocinje prava stvar. Nadam se da nisu sve kratke kao prva ili da ce barem sekundarni zadaci produljiti trajnost. Odlicno izgleda, kombinacija prve i druge igre, urbana dzungla.
Gameplay je klasicni Crysis, bez puno promjena. Opcenito je dojam kao da igram Crysis 2.5
Hit detekcija je na razini prethodnika, znaci dosta dobra. Uveden je threat bar koji pokazuje svjesnost neprijatelja o vasoj prisutnosti (ne sjecam se dal je toga i prije bilo). Bow je odlican, ali stvari su sad znatno lakse jer bow ne trosi energiju tijekom cloak moda. Ne svidja mi se uopce spottanje neprijatelja, samo klik na visor i cak na par stotina metara preko zidova ih je moguce oznaciti jer oko svakog se pojavi bijeli trokut - koji nakon oznacavanja pocrveni kao i prije. Ali prije ako se dobro sjecam je prvo trebalo vlastitim ocima uociti protivnika i moglo ga se oznaciti tek dok je unutar tvog vidnog polja. Poglupljivanje koje strasno olaksava igranje, ali nitko vas ne sili da to koristite. AI je ostao isti, barem kolko se moglo primjetiti u prvoj zatvorenijoj misiji. Ukljuci se alarm, opca panika i ostane mi zadnji protivnik u jednoj prostoriji. Ulazim oprezno unutra i vidim da je u samom kutu prostorije i nisani u zid, umjesto da ceka da se pojavim na vratima/prolazu
Cesto ne reagiraju dok im proleti strijela pokraj glave ako koristite cloak, kao da su gluhi i slijepi. U jednoj situaciji je neki pametnjakovic razorio trojicu svojih s krivo bacenom bombom
U vecini slucajeva su sasvim solidni. Reagiraju na smrt timskog kolege, koriste zaklone, znaju se pregrupirati i flankirati. Dojmovi su nakon sat vremena igranja, sutra nastavljam i nadam se da se ovaj ultra superiran osjecaj nece zadrzati do kraja, a vjerojatno i nece dok ulete tezi protivnici. Zabavno je, ali i dalje su prisutne stare crysis boljke i to se da u prvih par minuta primijetiti.
Edit: Oko 2h igre i pise mi da sam na 25%, da se u drugoj misiji navuci sat vremena sporim stealth napredovanjem.
AI definitivno nije napredovao, ima nekih situacija s ljudskim neprijateljima kaj sam se za glavu lovio. Zadnji neprijatelj na jednom podrucju lezi u zaklonu, a ja na platformi iznad njega. Namjerno skinem prigusivac i pocnem pucati, nista - ne reagira. Ranim ga, nista, lezi u zaklonu i uopce ne uzvraca paljbu. Koristim Cloak i ispalim 3 strijele u zid pokraj kojeg prolazi neprijatelj, nista, on i dalje oprezno patrolira i ne bjezi u zaklon. Nije cesto, al ponekad je totalni raspad sistema kaj se tice AI-a. Vanzemaljci i dalje jure sve i svuda ko munje, ali sad se znaju i povlaciti, nisu naporni kao prije, a tu su jos i eksplozivne strijele koje ih bez problema rjesavaju. Pase mi setting i zabavno mi je unatoc manama, pogotovo nakon odvratnog Aliens: CM