Ma previše je tih fetch questova, bokte, ni prosječan MMO nema toliko grind sadržaja. Mislim, svaka čast BioWareu jer su stvarno potrudili oko mnogih DA2 kritika, al' kod kreacije svijeta napravili su 3 ključne konceptualne greške:
1. Sustav regija - zbog njega svijet nema dojam nekakve povezanosti i kada dođeš u jednu regiju, zadržavaš se obično u njoj dok je ne odradiš. To stvara onaj arhaičan dojam levela i zadataka na njemu čime cijeli koncept "open-worlda" pada u vodu. Mislio sam da su to naučili na The Old Republicu, al' očito nisu. Nezz, meni to baš ruši imerziju svijeta. Ne očekujem Bloodborne ili GTA, al' zna se što je pravi open-world.
2. Party gameplay - funkcionirao je odlično u Originsima, no izostanak prave ptičje perspective, usporenijeg gameplaya i naprednijih tacticsa čini cijelo iskustvo na dugoročne staze baš napornim. Da su radili pravi multiplatform naslov, trebali su igru posebno prilagoditi za svaku platformu - na PC-u samo nadograditi Origins koncept koji je bio odličan, na konzolama ganjati nešto slično Dragon's Dogmi. Ne možeš mi kombinirati hack'n slash i taktički RPG. Kao da u isti koš stavljaš plavušu i crvenokosu. Come'on.
3. AI - samo nastavak problema iz točke 2. Znači umjetna inteligencija uopće ne uzima u obzir klasu lika s kojim upravlja pa mi se rogue bez moje asistencije front zaletava na protivničkog tenka ili mage puca po nekom ranged liku dok ga siluju 2 warriora. Općenito mi je grozno vidjeti da se u fakin 10 godina nije AI ništa unaprijedio. Bokte, dok se sjetim iz FEAR-a iz 2004. godine, želim bacit bombu developerima.
Realno, dosta je dobra igra, al' one GOTY titule...come on. Nekada ne kužim recezente kako ne primjećuju takve stvari.