F.E.A.R. 3Veliko razočaranje. Mislio sam da je dvojka zasrala stvar ali realno je dobra igra i ima još poveznica sa originalom, ali ovo... Modernizacija i konzolizacija u najgorem obliku. F.E.A.R. atmosfere NEMA. Tj, jedini trenutci kada imam tu atmosferu su oni neki uvodi u misiju tj kao loading za vrijeme kojeg piše neki kao objective, odn jedan ekran koji traje 5 sekundi. Sve ostalo - nula. Dapače, jedno 80% vremena imam dojam da igram Crysis 2. Ostalih 20% da igram Modern Warfare. To je najkraći i najadekvatniji opis ovog naslova - kombinacija MW-a i Crysisa 2, s time da je lošija od oba. Protivnici, većina lokacija i oružja, gameplay mehanika i atmosfera su isti Crysis 2, gdje samo one Cephove (ili kako se već piše) ovdje mijenjaju mechovi odn armori. A onaj drugi dio lokacija i oružja te poneka sitnica su CoD.
Ma prvi već ekran i prtljanje po opcijama daju naslutiti o kakvoj je igri (debilizaciji) riječ. Pola grafičkih opcija koje su bile u svim prethodnicima fali (konzolitis), hrpetinu gameplay poput također prisutnog do sad customiziranja prioriteta oružja nema (konzolitis i modernitis) a kontrole su smanjene za pola s time da prvo što sam primjetio je nedostatak tipke za korištenje medikitova. Tražio i tražio i na krjau odlučio pokrenuti igru, rekoh valjda je neka default tipka koju ne mogu mijenjati, ali će mi ju ionako pokazati priikom prvog susreta sa medikitom, ali ono ne... health se sam regenerira
A još veći fejspalm je kada igra predstavi cover sustav (tu sam tipku zapravo vidio u opcijama ali sam se uvjeravao da nije ono što mislim da jest). Popizdio sam instantno. Igra u kojoj mi je najveći gušt bio uletiti kao Rambo među ekipicu, upaliti slo-mo, baciti bombu, dvije i skinuti par udova, da bih kada se slow-mo istroši trčao okolo i klao ekipu u kombinaciji melee i vatrenih oružja te cijelo vrijeme pazio na health da iskoristim liječenje u pravi trenutak, a usput se nadam da mi neće nestati tih kitova... Ne, ovdje toga nema, nego se svake dvije sekunde moraš skrivati iza zaklona da se izliječiš i svaka se borba pretvara u kampiranje na najvećoj razini težine.
Iz istog razloga sam u ovom nastavku prvi put smanjio težinu. Svaki sam do sad odigrao na hard odn najtežoj postavci da bih ovdje smanjio na medium jer jednostavno nemam živaca za takvo igranje skrivača i ne želim tako igrati F.E.A.R. Iz istog razloga preporučam svima koji možda i zaigraju trojku da igraju na medium jer tada se igra još može igrati kao F.E.A.R., dakle sa puno jumping kickova i running slajdova u kombinacji sa pucanjem. Jest da je tada poprilično laka, ali i takva je zabavnija nego mutavo kampiranje.
A tek priča... Ok, nisam još prošao igru, imam još 3 misije (a i to nešto govori o igri jer je duplo kraća od jedinice kolko vidim a trebat će mi duže da ju odigram jer jednostavno me ne vuče nazad i zamara me nakon svakih pola sata-40 min igranja), no ono što sam za sad vidio, bože sačuvaj - nema smisla ni veze sa mozgom.
Ne znam stvarno što reći o ovoj igri nego da ju ne bih preporučio baš nikome. Zadrtim F.E.A.R. fanovima (kakav sam i sam postao) ne bih jer igra nema veze sa F.E.A.R.-om, a ljubiteljima FPS-a ne bih jer iako u suštini nije loš FPS (za ovo tužno doba u tom žanru), radje bih preporučio gore navedene jer ova igra ih besramno kopira, i to loše.
I za kraj - zašto sam stavio baš ovu sliku gore? Da se vidi da igra izgleda sasvim lijepo, ali na žalost, to joj je najjači adut. I ono još gore od toga - ta slika pokazuje način na koji igra pokušava "zaplašiti" igrača - hrpetinom krvi i otkinutih dijelova. I jedinica je imala to, ali to je bio samo dio vizualnog stila, ne način na koji se pokušavalo zaplašiti igrača, a ovdje su takve scene dobile tu funkciju.
Ne znam, javim konačni dojam kada ju prođem, no neće se taj promjeniti nikako osim možda po pitanju priče, ali i to sumnjam. Srednja žalost i dvojka je mila majka prema ovome, odmah mi je porasla u očima jer iako je isto izgubila dio F.E.A.R. atmosfere zbog češćeg igranja sa suborcima ili barem komunikacijom sa njima nego što je bilo samoće, barem je imala i dalje jezivih scena i prostora kao što su i gameplay i opcije ostali na razini, dakle dvojku nisu još poglupili i konzolirali.
F.E.A.R. R.I.P.