Igram i igram Fallout: NV i pitam se...
Zašto sami tvorac igre nemože napraviti nešto ovako, (tu sada ne mislim na grafiku i efekte iako i to bi si trebali utupit u glavu jer doprinosi imerziji samo tako) kao sada modani Fallout?
Spojen horor, RPG, preživljavanje, pucačina, (negdje deset puta bolji osjećaj napucavanja nego u vanilla verziji)... sve u jedno! Zar treba 120 modova da imaš Fallout kakv bi trebao biti kada izađe iz čekiča samog tvorca igre!?
15 vrsti oluja sa raznim posljedicama, radijacija, desetine vrste hrane i tekućine bitnih za preživljavanje, municija cjenjena kao suho zlato kako i treba biti u postapokaliptičnim igrama, totalno razrađeni kompanjoni, (sve modovi, ali samo takvi, sa nevjerovatnim voice actingom i šprehom), nevejrovatno napravljeno oružje i oprema, (nevjerovatno da u samoj vanilla igri nemoš uzet kvalitetni ruksak koji će se vidjet na liku sa kojim upravljaš...
Evo slike sa malo atmosfere iz pustinjeI nije mi jasno kako je Fallout: New Vegas mogao imati drastično kvalitetniji voice acting i pamtljivije likove naspram mnogo novijeg Skyrima?!
Možda jer je F:NV radio Obsidian, a Skyrim sama Bethesda??....