Koji je cilj igre?
Doći u centar galaksije. Istražuješ planete, skupljaš resurse i trguješ s alienima da nadogradiš brod i možeš putovati dalje. Pritom otkrivaš floru i faunu planeta, misterije spomenika i što sve ne. Zapravo još nitko točno ne zna jer je igra prezentirana u vrlo sitnim komadićima izvučenim iz konteksta.
Pa znam da mi nije interesantna, s naglaskom na ovo mi. Recimo, vjerujem da je igra Banner Saga kvalitetna, ali me ne privlači i neću je igrati. Nije meni osobno zanimljiva. Je li to nešto nelogično?
Pa rekoh da razumijem ukuse. Sve pet oko njih. Primjer Banner Sage ionako nije relevantan - od početka je jasno da je to spoj RPG-a i strategije po uzoru na Heroese s većim fokusom na priču i teške odluke. Za No Man's Sky je poznato vrlo malo toga, gotovo ništa od početka osim činjenice da će svemir biti proceduralno generiram i da nešto radimo u njemu.
Ono što mi je nelogično je da kažeš kako podržavaš nove koncepte / ideje, a ne zanima vidjeti kako je frajer strpao cijeli svemir u 6 GB i hoće li biti realno imerzivan te opravdati hajp.
Podrška novih koncepata ne znači nužno podrška konkretnih projekata. I dalje mislim da je igra impresivna i da su me osim tehničkom stranom impresionirali i gameplay vrijednošću igre, podržao bih ih novčano kao što podržavam one koji to uspiju.
Paaaa.... znači zapravo. Malo koji eksperimentalni projekt jednog indie studija dobije toliko medijske pažnje i podršku velikog izdavača kao što je ovaj. Ako No Man's Sky financijski bude koma, izdavači neće biti voljni ulaziti u takve investicije baš. Reći će - "sjećate se onog uber hajpanog No Man's Skyja? Uložili smo hrpu novaca u sve to pa ništa. Ne bi riskirali s vašim projektom". Gaming industrija će puno izgubiti ako ne uspije ovaj projekt. Mišljenja sam ako već možemo baciti novce za preorder Assassin's Creeda svake godine, ovdje da cijela stvar bude flop, dugoročno bi bilo super za sve. Developeri bi se više usudili raditi takva uvrnuta čuda, a izdavači bi bili voljni više riskirati kod financiranja.
Mišljenje ima svatko i vrijedi koliko crno pod noktom. Jedino što je prava podrška je glasovanje novčanikom. Jebi ga, kapitalizam. I to glasovanje u prvih mjesec / dva, a ne kupnja cd-keya na G2Playu dvije godine nakon izlaska igre.
Ne pričam naravno da moraš kupovati igre da bih podržao ili da ne smiješ izražavati stav oko igre ovdje - samo komentiram što je podrška iz moje perspektive :)
To ne znači da osuđujem ili da sam kontradiktoran, samo iznosim svoje dojmove koji su takvi kakvi su. Ako igra bude dobra, kad saznam nešto više o njoj, možda je i isprobam. A do tad, pa valjda se mogu ne osjećati obavezan kupiti je ili hvaliti?
Niti sam rekao da osuđuješ, ne znam gdje si to pročitao. Opet ponavljam - jedino ne kužim taj koncept zaključivanja da nešto nije za mene, a da prije nisi probao to ili si barem adekvatno informiran. Ne moraš recimo probati Call of Duty 100 jer si vjerojatno odigrao barem jedan prije pa znaš da ti to nije po guštu. Ne moraš probati tešku drogu da zaključiš da nije to za tebe budući da svatko normalan kaže da ćete to ubiti. No zaključiti da nekakav novi koncept igre o kojem se još mnogo ne zna, osim da zvuči nevjerojatno imerzivno i obećavajuće i van je svih uhodanih normi dizajna video igara, da nije za tebe, to ne kužim.
Opet - nije sada bitno hoće li igra flopati ili neće, hoće li dobivati ocjene 10/10 ili 1/10, nego samo razmišljanje da prekrižiš nešto, a da ni ne znaš što je to zapravo...to ne kužim :D