(http://i.imgur.com/Q2Z5w.jpg)
Developer: Quantic Dream
Izdavac: SCEE
Zanr: Avantura
Platforma: PlayStation 3
Vrijeme izlaska: Q4 2012?
Prikazan je konacno novi projekt Quantic Dreama, kreatora fenomenalnog Heavy Rain-a
[E3 2012] Beyond Two Souls - E3 Debut Trailer (http://www.youtube.com/watch?v=mkJffwIH5xk#ws)
Elementi paranormalnog su prisutni s fokusom na smrt i misticno iskostvo iliti istinu koja lezi s one strane. Misticno, emocionalno, s dodatkom duhovnog i metafizickog iskustva i kao u slucaju heavy raina bit ce vise zavrsetaka ovisno o nasem izboru tijekom igre.
Glavni lik je djevojka imena Jodie Holmes koju cemo pratiti kroz 15 godina njezinog zivota, a vec od djetinjstva osjeca prema rijecima Davida Cage-a neku "prisutnost", povezanost s nekim nevidljivim entitetom koji zivi izmedju naseg i duhovnog svijeta.
Screenshots:
(http://i.imgur.com/5MTqo.jpg)
(http://i.imgur.com/uuPES.jpg)
(http://i.imgur.com/IUvAn.jpg)
(http://i.imgur.com/dpNW7.jpg)
(http://i.imgur.com/aioYE.jpg)
(http://i.imgur.com/hE9y8.jpg)
(http://i.imgur.com/gwGTB.jpg)
(http://i.imgur.com/NqQD5.jpg)
(http://i.imgur.com/A6ahz.jpg)
(http://i.imgur.com/y0vH3.jpg)
(http://i.imgur.com/py0y8.jpg)
(http://i.imgur.com/tUFS8.jpg)
(http://i.imgur.com/m7pb2.jpg)
(http://i.imgur.com/EqHz1.jpg)
(http://i.imgur.com/DCNnA.jpg)
(http://i.imgur.com/8xYGX.jpg)
BEYOND: Two Souls | Ellen Page and Willem Dafoe talk about their roles in the game (http://www.youtube.com/watch?v=SSoBpv66FuU#)
Sad vidim da igra izlazi na moj rođendan, godinama razni hitovi dolaze ali dan kasnije.
Hrvatska s druge strane, igra vrlo često na taj datum...i sad bude, protiv Belgije :)
Edge je Heavy Rainu dal 7.
I dalje nastavljaju kukati o gameplay mehanici, npr. nema ciljanja tijekom pucanja - ista stvar kao u HR-u.
Priča nije kronološki ispričana pa to prema autoru rece ubija ritam i napetost. Nakon failanih QTE nema bitnih posljedica itd.
Mislim da nije tolko problem u igri tj. nemoguće da je tolko lošija u odnisu na HR. Dok je HR izašao recenzenti su još uvijek QTE općenito u igrama smatrali kao nešto pozitivno, filmsko iskustvo koje pozitivno utječe na imerziju. Stvari su se konačno promijenile (ljudi su prestali biti glupe budale i shvatili da QTE ubijaju gameplay), ali ne i Quantic Dream koji taj pristup njeguje oduvijek. Dostavljanje istinskog filmskog iskustva, a ne mixanje QTE u klasičnu igru gdje je to definitivno minus. Priča i sam slijed događaja tj. naracija je stvar subjektivnog uskusa.
Samouvjeravanje da je ipak dobro FTW cer1njo
Odigrao demo dvaput i došao do kolko vidim čestog zaključka da je igra za određenu vrstu publike.
Znači onaj tko je u startu protivnik sheme interacijskog filma QTE ova igra nije za njega.
Budući da se core gameplay svodi na jednostavne brze reakcije igrača, te igraču ne nudi nikakvu vrstu satisfakcije, mogla bi otjerati i najzainteresiranije fanove.
Ja sa takvom vrstom kontrole nisam nikada imao problema u predhodnicima (Fahrenheit, Heavy Rain) dapače, dobio sam jedno pozitivno iskustvo.
Što se tiče Beyond: Two Soulsa ta nekakva interacijska shema je još namo uznapredovala, po pitanju sixaxisa i općenitog smisla komboa, što je i logično bilo.
Priča po kojoj se dosta lome koplja je iz onog što sam saznao zanimljiva i vjerujem da će također dosta podjeliti publiku, no osobno ne sumnjam u kvalitetu iste, budući da je QD u pitanju.
Kraj Fahrenheita koji je najpopljuvaniji uz ME3 je meni sjeo ko budali šamar i samo osobe koje u startu imaju odbijanje prema tom tematikom mogu dati kritiku bez pokrića.
Argument priča je šugava, nerazumijem kako entiteti ti ovo ono, je za mene smijeh...
Vizualna prezentacija i gluma likova, kao i njihova animacija su prešišali benchmark Crysis 3 uzduž i poprijeko.
Toliko dobro i realno izgledaju na 10 godina staroj konzoli, da to graniči sa tehnološkim čudom. Gotovo trenutne animacije su u rangu actual gameplaya iz B:TS-a.
Ma dok se ne pokrene ovo uživo, badava uvjeravanja i bilo kakve rasprave.
Da se vratim samo na gameplay koji me užasno razočarao, a tiče se nivoa u demo-u.
Kontrola/vožnja motora je baš nepotrebna glupost bila, koja je toliko aljkavo napravljena da baca sjenu na solidnu shemu kontrola.
Eh da i pohvala najveća idu hrvatskom meniju i titlovima, koji su izvedeni najprofesionalnije ikad valjda.
Zaboravite sva ona smeća u filmovima na HRT-ovim kanalima, ovo je vrh.
Bravo QD, ovaj hit se definitivno nabavlja, zbog drugačijosti i riskiranja u svrhu unikatnog stila i žanra igara Quantic Dreama.
Page, Dafoe <3
Nije mi jasno, sad neznam dal nisam pohvatao zbog neimanja HR titlova, a igrao bez titlova pa nisam dobro čuo ili šta...
Uglavnom helpajte!
Koji je period ono kada je beskućnik kada mora preživiti i kada porađa?
To poslije odlaska iz CIA-e?
Nije mi jasno jer postoji ona scena gdje ona leži nepomična u snijegu kao mrtva, pretpostavljao sam da i je mrtva, jer se Aiden nije umješao...
Isto tako, pretpostavljam da scena kada biježi s vlakom, je poslije CIA misija...
Nezz, zašto sam se pogubio tako u scenariju...
Da, sve je to nakon CIA, kada je u bijegu, jel
A to sto lezi mrtva kao beskucnik? cry1