Autor Tema: Thrustmaster T300 RS  (Posjeta: 25634 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline radici

Odg: Thrustmaster T300 RS
« Odgovori #30 u: Prosinac 13, 2014, 17:04:03 »
zbunio me logo ferarija,jer sam dosad to viđao kao samo za xbox,bar na amazonu p1va

Offline hendrix

Odg: Thrustmaster T300 RS
« Odgovori #31 u: Siječanj 04, 2015, 14:32:29 »
Evo da napišem moje prve dojmove o Thrustmaster T300 volanu  sm1jeh



Znači,dobio sam ga negdje prije Božića,a naručen je sa francuskog Amazona. Prije njega imao sam Fanatec Elite sa Elite pedalama i Shifter setom. To sam uspio prodat te sam novcima koje sam dobio kupio Thrustmaster T300GTE, F1 Wheel Add-on te TH8a Shifter (Još sam u plusu 300 Kn  sm1jeh ).

Koga zanimaju i cijene napisat ću i to (s poštarinom u Italiju). Cijene sam pomno pratio i čekao najbolju priliku.

Thrustmaster T300GTE - 296 €
Thrustmaster F1 Wheel Add-on - 118 €
Thrustmaster TH8a - 132 €

Ono što me je bilo strah na prvu ,gledajući recenzije i uspoređujući ga sa prijašnjim volanom, jest njegova plastičnost te zasigurno pedale. Fanatec je bio kao tenk naspram T300 u konstrukciji,ali me oduševio volan Ferrari GTE. Iako možda na prvu izgleda nešto manji (28cm) savršen je u izradi i kvaliteti. Cijeli je metalni te sa gumom. To je recimo bila najveća boljka Elite-a. Nikada mi njegov obruč nije sjeo kako treba. Dok je ovaj recimo ,nakon početnog prilagođavanja, meni savršeno legao. Stvar koja mene privlači i daje mi još dodatnu ljepotu (ajmo tako reć) je Ferrari licenca. To je meni recimo pojam automobilizma i daje mi još veći doživljaj kad sjednem u kokpit i upalim volan (ovo je sasvim osobni dojam). Moram napomenuti da je jedina igra koju sam probao na volan i koju trenutno igram Driveclub. Znači sve što sam doživio od volana u kratko vrijeme je ono provedeno u Driveclubu.

Prva stvar koja mi se odmah dopala je lakoća instaliranja softwarea i lakoća prilagođavanja volana. Sve imate u Thrustmasterovom control panelu kojeg skinete s njihove službene stranice na kojoj apsolutno sve možete naći po pitanju volana. Obruč volana dolazi odvojen tako da je prva stvar koju činite,stavljanje obruča na bazu. Također vrlo jednostavan postupak i traje svega 2 min max.

Baza je malo plastična priznajem,i ta plastičnost u biti možda malo zasjenjuje sliku ovog po meni stvarno odličnog volana. Jednostavno neki strah hoće li to puknut kad tad,ali zasad sve kako treba  sm1jeh Ono što ću pohvaliti je ventilator. Nečujan,ne pali se uopće na početku. Nakon malo dužnje vožnje i borbe s volanom pali se onoliko koliko mu treba. To je također vrlo tiho i vrlo brzo se nakon toga i gasi. Npr, samo stisnete start,pričekate 2 min i volan se ohladi,nevjerojatno.

E sada najbitnije. Osjećaj samog volana. I ostao sam paf,očaran. Tog me bilo strah,da li je volan preskup i da li vrijedi? Hoće li to biti to? I je. Početak je bio čudan naravno,ali kako vrijeme odmiče sve sam sigurniji da je to to. Odličan doživljaj onog što se dešava u igri. A igram Driveclub koji je simcade,čak nije ni prava simulacija i još ide u 30 FPSa. Mogu onda tek zamisliti kakav je na nekoj PC simulaciji. Default postavke mi se nisu činile baš najbolje pa sam primjenio one koje je Darin sugerirao u svojoj emisiji. Stalno sam se pitao kao i većina,kakav je u usporedbi s T500 koji slovi kao odličan volan i hoće li biti dovoljno snažan,a istina je da ni na svom Fanatecu nisam nikada koristio prejako FFB jer onda to nije ni prirodan osjećaj. Uvijek oko nekih 70-80%. Tako je i sada. U postavkama sam pustio default snagu koja je na 75% i u igri sam stavio 70% i osjećaj je savršen. U onoj početnoj nesigurnosti i ispitivanju prvih znakova volana,prelomio me osjećaj snažnog i robusnog Audija RS6 po kiši. Kad sam osjetio kako mu sva četri kotača proklizavaju i kad sam osjetio težinu tog tenka na volanu ja sam ostao zapanjen. Osjećaj je jednostavno fenomenalan. Prvi puta u životu da ne izbjegavam drift evente na volanu već se s ovim volanom učim i polako hvatam konce driftanja u nekoj igri što mi se činilo nemoguće prije. Točno se osjeti kako auto diše i kad treba reagirat. Vibracije su također precizne,prolazak preko pasice,šlajfanje guma,mjenjanje brzine i trzaji... Sve je još to jako rano i ponavljam,samo na iskustvu Drivecluba,al ovo mi daje za pravo vjerovat da će biti samo još bolje i bolje. Mogu zamisliti kako će tek izgledati to na Project Carsu. Volan daje novu dimenziju Driveclubu. Kad se isključi HUD,vi jednostavno kao da ste tamo. One staze A-B koje su mi činile ponekad i duge na kontroler sad mi se čine prekratke koliko je lijepo voziti. Ne bi htio sad ni predaleko odlazit jer još puno toga treba testirati,niti želim ispasti presubjektivan,ali jednostavno opravdao je ono što sam priželjkivao i nije me razočarao. Možda će zvučati suludo,ali meni je bolji volan od Fanatec Elite-a,što mi je i drago, iskreno.Moram također napomenuti da sve možete raditi direktno iz volana,znači Options,Share...Sve radi besprijekorno sm1jeh



Jedini minus volana su zasigurno pedale i ta plastičnost baze. Pedale su me na prvu čak i iznenadile jer su mi plastičnije izgledale na slikama,ali kad sam ih primio u ruku je druga priča ipak. Jest da je 90% tvrda plastika ali pedale i gas su metalni i to je jako lijepo napravljeno. Minus je da su počele lagano škripat (gas) već nakon par dana  sm1jeh To govori o kvaliteti. Tu zasigurno da su Fanatec Elite pedale (a kamoli CSP) miljama naprijed ali opet kažem,nije ni tolko loše. Može se voziti,sve je stvar prilagodbe. Osobno mi je teško se naviknut jer nemaju nikakvu progresiju nego sve trebate otprilike znat dokle stisnut papučicu i to mi predstavlja problem nakon Fanateca,ali i tu stvari ide na bolje.



Još jedna stvar koju bih preporučio je mjenjač TH8a. Nisam mogao vjerovati da je tako dobar kad sam gledao recenzije. Al već prvo vađenje iz kutije pokazuje o kakvom se mjenjaču radi. Mogu priznati da sve aute vozim na sekvencijalni mjenjač (jedini i dostupan u Driveclubu), a ne na šiftere iza volana što mi se činilo nezamislivo prije, recimo sa Fanatec šifterima koji su jednostavno igračka naspram TH8a. Uključuje se direktno u volan tako da dva USB otvora na PS4 ostaju rezervirani za volan i slušalice. Promjena iz sekvencijalnog u H-mode traje 3 min doslovno. Žao mi je što ne mogu probati H-mode ali i to će doći s vremenom.



Moja ocjena volana je zasigurno 4/5.

Jedini minus je plastičnost baze i pedale koje jednostavno ne prate kvalitetu samog volana. Druge minuse ja još nisam pronašao. Preporučio bi svakome ovaj volan i mislim da je cijena od oko 300 € (na akcijama,T300RS još nisam našao po toj cijeni npr.) i više nego dobra,za višu cijenu ovisi o vama,zato gledajte i pratite. Ne trebate ništa više od volana i pedala za početak,a s vremenom imate mogućnosti nadograđivati ako ste voljni i u mogućnosti.

Želim reći da je ovo moje osobno mišljenje,i služi da vam bar nekako dočaram svoje iskustvo pogotovo ako razmišljate o kupnji volana. Ja osobno volim također čuti tuđa mišljenja o proizvodu kojeg planiram kupiti,tako da ne bi želio da ovo ispadne neko hvalisanje ili ne znam što jer to ne volim.

Ako imate kakva ostala pitanja koja nisam napomenuo slobodno upitajte  p1va  šofe1

« Zadnja izmjena: Siječanj 04, 2015, 14:53:55 od hendrix »
Ferrari''Company that produces dreams''

Offline radici

Odg: Thrustmaster T300 RS
« Odgovori #32 u: Siječanj 04, 2015, 14:45:17 »
prvo pohvala,tak si sve lijepo opisao,da nemam riječi
a sad
naručio na franc amazonu i- Koga zanimaju i cijene napisat ću i to (s poštarinom u Italiju)
taj mi dio s italijom ni jasan

ljubomoran na tebe sad ,kad upalim ps4 šofe1

Offline hendrix

Odg: Thrustmaster T300 RS
« Odgovori #33 u: Siječanj 04, 2015, 14:47:24 »
Studiram u Italiji,tako da sam si na tu adresu naručio,pa me malo jeftinije ispala poštarina.

Ne moraš bit ljubomoran,nadam se da će još cijene padat pa da ćemo ih svi imati  thumbs1 p1va
Ferrari''Company that produces dreams''

Offline the_prodigy

Odg: Thrustmaster T300 RS
« Odgovori #34 u: Siječanj 04, 2015, 15:55:05 »
Dobar review  thumbs1

Čini mi se da je ovo next best thing uz Logitechov G27 koji je cijenovno pristupačniji i dolazi sa nešto boljim paketom (pedale+shifter), ali zato je i slabiji od T300. Mislim da je omjer 'cijena/kvaliteta' u ovom slučaju sasvim u redu. I koliko vidim paddlesi na volanu nisu statični kao kod T500?
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline hendrix

Odg: Thrustmaster T300 RS
« Odgovori #35 u: Siječanj 04, 2015, 15:58:29 »
Ne, pomicni su sto je super.
Ferrari''Company that produces dreams''

Offline Cole™

CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Luka_C63_AMG

Odg: Thrustmaster T300 RS
« Odgovori #37 u: Rujan 09, 2015, 16:37:08 »
Sve je to super i odlično izgleda. Al 180 eura dati samo radi alcantare, po meni malo previše. Bolja investicija su onda T3PA PRO pedale il mjenjač.
If you can leave two black stripes from the exit of one corner to the braking zone of the next, you have enough horsepower.

Offline Cole™

Odg: Thrustmaster T300 RS
« Odgovori #38 u: Rujan 09, 2015, 18:04:57 »
Ali netko tko nije imao dosada volan i pikirao je bas  T300 je ovo odlicna stvar. :)
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Luka_C63_AMG

Odg: Thrustmaster T300 RS
« Odgovori #39 u: Rujan 09, 2015, 18:34:18 »
469.99 eura je na Amazonu cijena paketa

Cijena T300RS je 300 eura i ako uzmeš T3PA pedale koje su 110 eura, ispada 410 eura. S time da onda imaš dvoje pedale i možeš si mjenjat. A na oglasniku sam uzeo volan od T500, koji ima isti promjer ko i ovaj, za 20 eura u savršenom stanju.

Da se razumije, volio bih imat ovaj volan u kolekciji, al jednostavno mi te njihove cijene nemaju smisla.
If you can leave two black stripes from the exit of one corner to the braking zone of the next, you have enough horsepower.

Offline mario.baric55

Odg: Thrustmaster T300 RS
« Odgovori #40 u: Ožujak 26, 2016, 10:07:14 »

Evo da napišem moje prve dojmove o Thrustmaster T300 volanu  sm1jeh



Znači,dobio sam ga negdje prije Božića,a naručen je sa francuskog Amazona. Prije njega imao sam Fanatec Elite sa Elite pedalama i Shifter setom. To sam uspio prodat te sam novcima koje sam dobio kupio Thrustmaster T300GTE, F1 Wheel Add-on te TH8a Shifter (Još sam u plusu 300 Kn  sm1jeh ).

Koga zanimaju i cijene napisat ću i to (s poštarinom u Italiju). Cijene sam pomno pratio i čekao najbolju priliku.

Thrustmaster T300GTE - 296 €
Thrustmaster F1 Wheel Add-on - 118 €
Thrustmaster TH8a - 132 €

Ono što me je bilo strah na prvu ,gledajući recenzije i uspoređujući ga sa prijašnjim volanom, jest njegova plastičnost te zasigurno pedale. Fanatec je bio kao tenk naspram T300 u konstrukciji,ali me oduševio volan Ferrari GTE. Iako možda na prvu izgleda nešto manji (28cm) savršen je u izradi i kvaliteti. Cijeli je metalni te sa gumom. To je recimo bila najveća boljka Elite-a. Nikada mi njegov obruč nije sjeo kako treba. Dok je ovaj recimo ,nakon početnog prilagođavanja, meni savršeno legao. Stvar koja mene privlači i daje mi još dodatnu ljepotu (ajmo tako reć) je Ferrari licenca. To je meni recimo pojam automobilizma i daje mi još veći doživljaj kad sjednem u kokpit i upalim volan (ovo je sasvim osobni dojam). Moram napomenuti da je jedina igra koju sam probao na volan i koju trenutno igram Driveclub. Znači sve što sam doživio od volana u kratko vrijeme je ono provedeno u Driveclubu.

Prva stvar koja mi se odmah dopala je lakoća instaliranja softwarea i lakoća prilagođavanja volana. Sve imate u Thrustmasterovom control panelu kojeg skinete s njihove službene stranice na kojoj apsolutno sve možete naći po pitanju volana. Obruč volana dolazi odvojen tako da je prva stvar koju činite,stavljanje obruča na bazu. Također vrlo jednostavan postupak i traje svega 2 min max.

Baza je malo plastična priznajem,i ta plastičnost u biti možda malo zasjenjuje sliku ovog po meni stvarno odličnog volana. Jednostavno neki strah hoće li to puknut kad tad,ali zasad sve kako treba  sm1jeh Ono što ću pohvaliti je ventilator. Nečujan,ne pali se uopće na početku. Nakon malo dužnje vožnje i borbe s volanom pali se onoliko koliko mu treba. To je također vrlo tiho i vrlo brzo se nakon toga i gasi. Npr, samo stisnete start,pričekate 2 min i volan se ohladi,nevjerojatno.

E sada najbitnije. Osjećaj samog volana. I ostao sam paf,očaran. Tog me bilo strah,da li je volan preskup i da li vrijedi? Hoće li to biti to? I je. Početak je bio čudan naravno,ali kako vrijeme odmiče sve sam sigurniji da je to to. Odličan doživljaj onog što se dešava u igri. A igram Driveclub koji je simcade,čak nije ni prava simulacija i još ide u 30 FPSa. Mogu onda tek zamisliti kakav je na nekoj PC simulaciji. Default postavke mi se nisu činile baš najbolje pa sam primjenio one koje je Darin sugerirao u svojoj emisiji. Stalno sam se pitao kao i većina,kakav je u usporedbi s T500 koji slovi kao odličan volan i hoće li biti dovoljno snažan,a istina je da ni na svom Fanatecu nisam nikada koristio prejako FFB jer onda to nije ni prirodan osjećaj. Uvijek oko nekih 70-80%. Tako je i sada. U postavkama sam pustio default snagu koja je na 75% i u igri sam stavio 70% i osjećaj je savršen. U onoj početnoj nesigurnosti i ispitivanju prvih znakova volana,prelomio me osjećaj snažnog i robusnog Audija RS6 po kiši. Kad sam osjetio kako mu sva četri kotača proklizavaju i kad sam osjetio težinu tog tenka na volanu ja sam ostao zapanjen. Osjećaj je jednostavno fenomenalan. Prvi puta u životu da ne izbjegavam drift evente na volanu već se s ovim volanom učim i polako hvatam konce driftanja u nekoj igri što mi se činilo nemoguće prije. Točno se osjeti kako auto diše i kad treba reagirat. Vibracije su također precizne,prolazak preko pasice,šlajfanje guma,mjenjanje brzine i trzaji... Sve je još to jako rano i ponavljam,samo na iskustvu Drivecluba,al ovo mi daje za pravo vjerovat da će biti samo još bolje i bolje. Mogu zamisliti kako će tek izgledati to na Project Carsu. Volan daje novu dimenziju Driveclubu. Kad se isključi HUD,vi jednostavno kao da ste tamo. One staze A-B koje su mi činile ponekad i duge na kontroler sad mi se čine prekratke koliko je lijepo voziti. Ne bi htio sad ni predaleko odlazit jer još puno toga treba testirati,niti želim ispasti presubjektivan,ali jednostavno opravdao je ono što sam priželjkivao i nije me razočarao. Možda će zvučati suludo,ali meni je bolji volan od Fanatec Elite-a,što mi je i drago, iskreno.Moram također napomenuti da sve možete raditi direktno iz volana,znači Options,Share...Sve radi besprijekorno sm1jeh



Jedini minus volana su zasigurno pedale i ta plastičnost baze. Pedale su me na prvu čak i iznenadile jer su mi plastičnije izgledale na slikama,ali kad sam ih primio u ruku je druga priča ipak. Jest da je 90% tvrda plastika ali pedale i gas su metalni i to je jako lijepo napravljeno. Minus je da su počele lagano škripat (gas) već nakon par dana  sm1jeh To govori o kvaliteti. Tu zasigurno da su Fanatec Elite pedale (a kamoli CSP) miljama naprijed ali opet kažem,nije ni tolko loše. Može se voziti,sve je stvar prilagodbe. Osobno mi je teško se naviknut jer nemaju nikakvu progresiju nego sve trebate otprilike znat dokle stisnut papučicu i to mi predstavlja problem nakon Fanateca,ali i tu stvari ide na bolje.



Još jedna stvar koju bih preporučio je mjenjač TH8a. Nisam mogao vjerovati da je tako dobar kad sam gledao recenzije. Al već prvo vađenje iz kutije pokazuje o kakvom se mjenjaču radi. Mogu priznati da sve aute vozim na sekvencijalni mjenjač (jedini i dostupan u Driveclubu), a ne na šiftere iza volana što mi se činilo nezamislivo prije, recimo sa Fanatec šifterima koji su jednostavno igračka naspram TH8a. Uključuje se direktno u volan tako da dva USB otvora na PS4 ostaju rezervirani za volan i slušalice. Promjena iz sekvencijalnog u H-mode traje 3 min doslovno. Žao mi je što ne mogu probati H-mode ali i to će doći s vremenom.



Moja ocjena volana je zasigurno 4/5.

Jedini minus je plastičnost baze i pedale koje jednostavno ne prate kvalitetu samog volana. Druge minuse ja još nisam pronašao. Preporučio bi svakome ovaj volan i mislim da je cijena od oko 300 € (na akcijama,T300RS još nisam našao po toj cijeni npr.) i više nego dobra,za višu cijenu ovisi o vama,zato gledajte i pratite. Ne trebate ništa više od volana i pedala za početak,a s vremenom imate mogućnosti nadograđivati ako ste voljni i u mogućnosti.

Želim reći da je ovo moje osobno mišljenje,i služi da vam bar nekako dočaram svoje iskustvo pogotovo ako razmišljate o kupnji volana. Ja osobno volim također čuti tuđa mišljenja o proizvodu kojeg planiram kupiti,tako da ne bi želio da ovo ispadne neko hvalisanje ili ne znam što jer to ne volim.

Ako imate kakva ostala pitanja koja nisam napomenuo slobodno upitajte  p1va  šofe1

do sad sam imao g27 za ps3 i planiram prec na ps4 sta mi je bolje da kupim novi g29 ili t300rs??moze malo pomoc...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline Thergothon

Odg: Thrustmaster T300 RS
« Odgovori #41 u: Ožujak 26, 2016, 11:34:40 »

Offline mario.baric55

Odg: Thrustmaster T300 RS
« Odgovori #42 u: Ožujak 26, 2016, 12:06:07 »

Obavezno T300...

This is why you should not buy the "new" Logitech G29

Znaci onda t300rs


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline radici

Odg: Thrustmaster T300 RS
« Odgovori #43 u: Kolovoz 03, 2016, 00:18:56 »
malo upozorenje-riknuo mi dotični volan,nakon 1 god i 3.5 mjeseca,pa vi kaj kupujete,razmislite još jednom,sutra ide na servis
p.s.
500 eura volan,ne izdrži ni pola onog  kaj sam s logijem imal.a oba sam pazio
po mojem,nabijem ih,ko nas ebe kaj kupujemo kak nas ucjenjuju
opet spojio stri volan na ps3 i sve klapa
eto cry1 jaad

Offline Blade Runner

Odg: Thrustmaster T300 RS
« Odgovori #44 u: Kolovoz 03, 2016, 13:29:51 »
A sta se dogodilo tocno.Imam ga i mislim ga prodat pa me zanima