Autor Tema: Uncharted 4: A Thief's End  (Posjeta: 70061 vremena)

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline Cole™

Odg: Uncharted 4: A Thief's End
« Odgovori #210 u: Svibanj 10, 2016, 23:45:40 »
Znaci za tebe sranje. A jbg.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Thergothon

Odg: Uncharted 4: A Thief's End
« Odgovori #211 u: Svibanj 11, 2016, 12:45:02 »
Igra je stvarno vrhunska, bio sam skeptičan prema metacritic prosjeku i očekivao još jedan precijenjeni nastvak, ali za ovo reći da je precijenjeno bi bio totalni idiotizam.

Lokacije su vrh vrhova, od raznolikosti pa do posvećenosti suludim detaljima. U svojim osvrtima se rijetko kad fokusiram na vizuale jer mi je gameplay uvijek na prvom mjestu, ali jednostavno moram spomenuti da nešto bolje i ljepše nisam vidio niti na jednoj platformi. AI je JAKO dobar (ne sjećam se kad samo ovo zadnji put izgovorio/napisao za neku novu igru) i pravi gušt je nadmudrivati se s njima.

Pogotovo jer lokacije nisu više linearni klanci koji ne omogućavaju nikakvu taktičnost i planiranje tijekom borbe. Totalni gušt je promatrati kako svoju brojčanu prednost koriste protiv igrača, od podjele na manje grupe i flankiranja sa više strana, pa do pametnog korištenja i promjena zaklona. Općenito se kroz igru vidi veliki utjecaj TLOU, u pozitivnom smislu. AI suboraca je također odličan i dodatno je napredovao u odnosu na malo prije spomenuti TLOU.

Napucavanje je također odlično, nema one brutalnosti i eksplicitnog nasilja iz TLOU, ali je detekcija vrhunska. Stealth nije nešto neviđeno, ali funkcionira i u puno okršaja imate slobodu u odabiru pristupa. Glumu, facijalne animacije i kretnje likova ne treba ni spominjati, apsolutni vrh u ovom trenutku. Likovi su razrađeniji i općenito mi je bolji razvoj priče i tempo nego u prethodnicima. Fizika rastura, od uništivih objekata i zaklona, bombi i dinamita koji stvarno odlično dočaravaju svoju razornu moć, pa do fizike vožnje za koju ni u snu nisam očekivao da će biti tako dobra u jednom TPS-u.

Ima jako puno sitnih detalja na koje su pazili. Oduševilo me npr. dok sam sa Jeepom prolazio po jako blatnjavom terenu i točno vidiš kako auto postaje sve prljaviji. Nakon toga ugledam neki potok i naravno da idem isprobati dal će voda utjecati na prljavštinu tj. isprati auto, o da i to postepeno. Uskoro nakon toga ugledam neki mali slap i stanem s autom ispod njega, auto totalno čist  thumbs1
Ili pak uspon po blatnjavoj uzbrdici gdje fizika također odlično dolazi do izražaja, od same prilazne brzine pa do kamenja u blatu koje ti ipak daje bolju trakciju ili pak odlazak na čisto blato i gledanje kako kotači bespomoćno šlajdraju i auto postepeno klizi prema natrag. Primjera u vezi takvih sitinica je bezbroj.

Sve je tolko prokleto dinamično, živo i uvjerljivo da ostali developeri ispadaju nesposobne budale.

Offline Praetorian

Odg: Uncharted 4: A Thief's End
« Odgovori #212 u: Svibanj 11, 2016, 12:49:15 »
Mogao bi ND i neki reli napravit  ;D

Offline doktor1

Odg: Uncharted 4: A Thief's End
« Odgovori #213 u: Svibanj 11, 2016, 12:49:34 »
Sve je tolko prokleto dinamično, živo i uvjerljivo da ostali developeri ispadaju nesposobne budale.


O tome ja pričam!!
U vrijeme današnjeg hardvera sve AAA igre bi morale imati te, za današnje vrijeme standardne efekte koji jako, jako puno doprinose imerziji i kvalitetnijem prikazu igrinog svijeta!
Ali problem je šta 99% izdavača gleda samo kako što uz manje truda i novaca izvući više od naivnih kupaca...
Zato i dalje prastari Unreal Engine 3 caruje i kraljuje u naslovima, zato je i dalje pojava destrukcije kao u starom Bad Company 2 naslovu nepostojeća itd...

Zato mi se i svidio Quantum Break sa svojom prezentacijom jer npr drvena paleta nije od neprobojnog čelika nego će se raspast kada počnu derat po njoj... Samo jedan primjer...

Offline Thergothon

Odg: Uncharted 4: A Thief's End
« Odgovori #214 u: Svibanj 11, 2016, 13:19:03 »
Mogao bi ND i neki reli napravit  ;D

Čak su animirali i promjene brzina na H shifteru, točno se vidi hod mjenjača dok ubacuje u rikverc, prvu ili koju već  ;D

Offline Cole™

Odg: Uncharted 4: A Thief's End
« Odgovori #215 u: Svibanj 11, 2016, 14:24:27 »
Kada Ther za ovakvu igru kaže da je vrhunska, znači da bu meni jaja eksplodirala kada bum igrao.  ;D
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Praetorian

Odg: Uncharted 4: A Thief's End
« Odgovori #216 u: Svibanj 11, 2016, 14:31:19 »
ekran ce ti ciejlo vrijeme bit bijel i ljepljiv  cer1njo cer1njo

igra je jos bolja od Tomb Raidera garant

Offline Cole™

Odg: Uncharted 4: A Thief's End
« Odgovori #217 u: Svibanj 11, 2016, 14:34:25 »
U obranu TR novog najbolje ide to što igra ne pokušava biti Uncharted, nego ima vlastiti identitet. :)
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline bartul_9

Odg: Uncharted 4: A Thief's End
« Odgovori #218 u: Svibanj 11, 2016, 14:34:39 »
Kada Ther za ovakvu igru kaže da je vrhunska, znači da bu meni jaja eksplodirala kada bum igrao.  ;D

Hahah citam njegov post i mislim se kako cu mu ovo napisat i dodem do kraja i vidim da si ti vec to napisao.

Nisam dugo na forumu, al do sada svaki post od Thera je bio pun informacija, ljepo napisan, gust ga je bilo procitat i vidi se da covjek zna o cemu prica.

Colu bi stavio njemu uz bok, al ipak imam osjecaj da je Ther malo iskusniji.Nemoj se uvrjedit Cole, tvoji postovi i recenzije su takoder tesko savrsenstvo.Za razliku od mojih, kratikh, zbrljanih, al eto trudim se.

Da se vratim na temu, uzimam igru kroz mjesec dana, cim uvatim volje za igranjem.Neka mi ovaj Collection jos malo splasne i nek se dojmovi slegnu.

Acer Aspire VX15 15,6"/ Intel i5 7300hq 2.5, 3.5 turbo, GTX 1050Ti 4Gb, 12Gb ddr4 ram, 256Gb SSD, 1000Gb HDD /// Hama Gaming "URAGE MMORPG" gaming mouse, Sony Pulse Elite 7.1 Headset, X360 controller


Offline Praetorian

Odg: Uncharted 4: A Thief's End
« Odgovori #219 u: Svibanj 11, 2016, 14:35:25 »
U obranu TR novog najbolje ide to što igra ne pokušava biti Uncharted, nego ima vlastiti identitet. :)

svejedno nabavi brisace  dsmoker

Offline Cole™

Odg: Uncharted 4: A Thief's End
« Odgovori #220 u: Svibanj 11, 2016, 14:54:04 »
I vlažne maramice.  ;D
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline blowfish

Odg: Uncharted 4: A Thief's End
« Odgovori #221 u: Svibanj 11, 2016, 14:55:31 »
U obranu TR novog najbolje ide to što igra ne pokušava biti Uncharted, nego ima vlastiti identitet. :)

Upravo to. Uncharted je priča za sebe, ali ako već vučemo paralele, mislim da Tomb Raider ne zaostaje puno za njim. I jedna i druga igra su prekrasne na svoj način. Uncharted će vjerojatno pričom pojesti Laru, ali to je ipak akcijska avantura a Tomb Raider se itekako ima čime pohvaliti u tom segmentu. Odigrao sam tek 3-4 sata Uncharteda i za sad mi jest bolji od Tomb Raidera, ali obje igre su vrh  sm1jeh
All work and no play makes Jack a dull boy.


Offline Thergothon

Odg: Uncharted 4: A Thief's End
« Odgovori #222 u: Svibanj 11, 2016, 20:46:08 »
Kada Ther za ovakvu igru kaže da je vrhunska, znači da bu meni jaja eksplodirala kada bum igrao.  ;D

Nabavi taj PS4 čim prije, bolja avanturistička igra jednostavno ne postoji  thumbs1
Lokacije su da ti pamet stane, trenutno sam na 12. chapteru  ave1

Offline Thergothon

Odg: Uncharted 4: A Thief's End
« Odgovori #223 u: Svibanj 12, 2016, 23:20:50 »
Odličan završetak igre i općenito serijala. Iako totalno različito i neusporedivo, ovo se definitivno može mjeriti s TLOU. Baš se u svakom trenutku vidi da je uloženo užasno puno truda, pažnje i ljubavi u igru.

Najbolje od svega je da nikad nisam bio fan serijala, bile su mi tek dobre, ali debelo precijenjene igre. Igra ima mana i nije savršena i naravno da postoje igre koje određene segmente bolje odrađuju, ali kao cjelina rastura i jednostavno ima dušu, a u nekim segmentima postavlja nove standarde. Teško je dati preporuku ako netko traži samo dobru akciju, ima dobre akcije i odličnog napucavanja, ali puno manje nego u prethodnicima i isprepliće se sa sporijim dijelovima fokusiranim na istraživanje i priču/likove.

Igra mi je trajala točno 20h, ali baš točno u minutu. Treba uzeti u obzir da sam tip igrača koji voli gurati nos u svaki kutak, pogotovo dok su lokacije ovako fenomenalno dizajnirane, neko realna trajnost bi bila oko 15h najvjerojatnije. Možda napišem neke konkretnije dojmove dok mi se sve slegne i dok se pošteno naspavam, prošle dvije noći su se malo previše odužile  cer1njo
« Zadnja izmjena: Svibanj 12, 2016, 23:27:45 od Thergothon »

Offline Praetorian

Odg: Uncharted 4: A Thief's End
« Odgovori #224 u: Svibanj 13, 2016, 05:41:54 »
Znaci da ce nama igra bit za Cole x Cole : Cole/Cole + Cole/10