Autor Tema: Dying Light  (Posjeta: 19101 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Cole™

Dying Light
« u: Siječanj 27, 2015, 19:45:19 »


Dying Light je novi FPS zombie projekt Techlanda koji stoje iza Dead Islanda.
Platforme na kojima je igra izašla su. PC, PS4,  i XOne.

« Zadnja izmjena: Siječanj 27, 2015, 20:15:24 od Cole »
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline doktor1

Odg: Dying Light
« Odgovori #1 u: Siječanj 27, 2015, 20:14:52 »
Platforme na kojima je igra izašla su. PC, PS3, PS4, X360 i XOne.


NO!
Neće izaći za PS3 i X360

Offline Cole™

Odg: Dying Light
« Odgovori #2 u: Siječanj 27, 2015, 20:16:29 »
Htio sam ispravit, no zaboravio sam.
Zapravo sam kopirao jedan uvodni post. Busted jel!

Probao igru nekakvih sat vremena i više manje dosta sam zadovoljan. Svime čak, osim optimizacijom.
Igra izgleda poprilično lijepo, ali u nedovoljnoj količini FPS-a s ozbirom da posjedujem 4GB karticu. Mogu na ruke nabrojat igre koje su AAA naslovi zadnjih par godina, a dobro optimizirani.
No čim se smanje postavke na medium i isključe NVIDIA grafički fičra, a igra ne dobije puno na performansama, to ispada najveći dokaz neoptimiziranosti.



Priča djeluje zanimljivo. Prezentacije iste je vrlo dobra. UI i općeniti vizualni prikaz su odlični.
Baš fino to sve izgleda. Gameplay i parkouranje mi se čine superzabavnim i samo da se sredi da igra leti na nekim postavkama. Jer ovako po detaljima ni medium postavke nisu za baciti.

CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Luckyluke

Odg: Dying Light
« Odgovori #3 u: Siječanj 27, 2015, 20:25:16 »
Sve se bojim kak bi to meni radilo. Znači... nula bodova. Još jedna igra koju preskačem.

Offline doktor1

Odg: Dying Light
« Odgovori #4 u: Siječanj 27, 2015, 20:25:58 »
Ubiti igra izgleda jako, jako dobro te je kretanje jako fluidno sa odličnim animacijama....
Iako volio bi da mogu isključit chromati abberation!! Ne smeta mi previše, kao niti film grain, ali ipak trebala je biti opcija!

Ovo je sa medium sjenama i medium teksturama



Iako nešto je gadno otišlo u 3PM sa izlaskom PS4 i X1 konzola jer su odjednom potrebne kratice sa 4 GB+ VRAMa! Potpuno neopravdano i bezobrazno od strane svih developera!
Nesmiješ kupit grafičku karticu sa manje od 4GB memorije dok je pred godinu dana 1GB VRAMa bio sasvim normalan pojam!

Offline doktor1

Odg: Dying Light
« Odgovori #5 u: Siječanj 28, 2015, 19:15:41 »
Da nisam na imdbu vidio da glavni lik nema glas od pašteta mena Troy Bakera nebi vjerovo...
Kao da su njega išli kopirat...

Offline Cole™

Odg: Dying Light
« Odgovori #6 u: Siječanj 28, 2015, 21:28:03 »


Vuco: Koliko sam vina ja popio...  cer1njo cer1njo
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Boss302

Odg: Dying Light
« Odgovori #7 u: Siječanj 29, 2015, 07:05:44 »
Presveti nam vođa u igri cer1njo cer1njo

Offline doktor1

Odg: Dying Light
« Odgovori #8 u: Siječanj 29, 2015, 19:58:53 »
Brže bolje iz reprezentacije u Dying Light... Svestran je Željko  ;D


Offline Cole™

Odg: Dying Light
« Odgovori #9 u: Siječanj 29, 2015, 20:34:34 »
Iz pouzdanih izvora saznao sam da je to Igor, a ne Željko.
Radi kao mehaničar u safe area, nakon što nije mogao prežaliti neosvojeni naslov 1999 godine.  cer1njo  cer1njo
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline doktor1

Odg: Dying Light
« Odgovori #10 u: Siječanj 29, 2015, 21:09:39 »
Jedan moj osam minutni gameplay video od danas...

Dying Light - YouTube

Offline doktor1

Odg: Dying Light
« Odgovori #11 u: Siječanj 30, 2015, 15:01:01 »
Nakon 13 sati te pređenih dvanaest sporednih i četiri glavne misije evo par dojmova...



Šta se prezentacije tiče ona je jako dobra; vrlo detaljne teksture, odličan dizajn, efekti i osvjetljenje koje jako doprinosi atmosferi igre. Film grain mi uopće ne smeta, ali volio bi opciju za isključivanje chromatic aberration efekta kao šta je napravio Creative Assembley u Alien: Isolation naslovu. Igra nema teselacije no nije neki problem jer neke površine izgledaju dobro i bez toga.
Ja osobno nemam problema sa performansama, stutteringom itd...
Radi efekta vjetra, prašine i ostalog te odličnih zvukova igrin svijet djeluje živ iako je pun mrtvih ljudi. Naš protagonist koji ima svoje tjelo te mnoge akcije koje izvodimo imaju svoje animacije; skok sa visine na vreće ima ljepu animaciju te popratne efekte, prilikom eksplozije ako smo u blizini iste to će nas katapultirat na leđa itd...
Dakle lik je "postojan" a ne lebdeća puška/sjekira kao u 99% first person igara. Šta je i razumljivo radi samog parkour gameplaya, no danas nikad neznaš šta će ti servirat kao gotov proizvod...
Možda stavit zamjerku na ponavljajuće likove - klonove nebitne za priču...
User interface je jednostavan i oku ugodan.



Zvukovi su isto dobri kao i muzika no ništa specijalno.

Sami gameplay i radnja/likovi su mi svjetlosnim godinama bolji/kvalitetniji nego u Dead Islandu kojeg sam prešo do kraja.
Parkour iz prvog lica je odlično napravljen; sve je fluidno i ljepo animirano, (nema ovakvih situacija kao kod FC3/4 naslova da kod penjanja ruke hvataju zrak; može se dogodit, ali vrlo, vrlo rijetko). Kada sam već kod FC naslova da spomenem i penjanje na tornjeve koje su svi odmah usporedili sa isitim.. Ovdje je to deset puta bolje i zabavnije; i ne, nema towera koliko i u FC naslovima.

No, pravi gameplay zapravo počinje kada otključamo mnogo Ability i Power skilova! Dolazi do mnogo fluidnije kretnje i drastično zabavnije borbe, (rekao bih da su svi oni gameplay traileri rađeni sa full upgrade likom).



Tada je borba raznolika te uz pravo oružje zombijima vrlo lako iz prvog pokušaja odsječemo glavu, ruku, nogu ili ih jednostavno prepolovimo po pola uz mnoštvo crijeva i krvi; dakle blood and gore efekt je tu i super je kada im klizećim startom polomimo noge, nakon toga odsječemo ruku i ako ne umru za finale otkinemo glavu... Tako je to sa "običnim" tromim mesom dok oni koji su tek počeli sa preobrazbom zahtjevaju više truda jer još imaju reflekse i brzinu ljudi te predstavljaju veći zalogaj.
Sama meele borba je jako dobra i ima se "osjećaj za filing" kada ogromnom sjekirom otkinemo glavu trulome...
Vatrena oružja su ekstra učinkovita, bilo na ljudima ili zombijima jedan hit u glavu i padaju, (stvar koja mi se sviđa je ta što ne nalazimo metke po katnama za smeće, autima i mrtivm zombijima već ih treba kupit). No sa tim oružjem radimo buku te počnu navirat gore spomenuti "svježi" zombiji koji mogu zakomplicirat situaciju. Molotolijevi kokteli su također jako učinkoviti, a ne stvaraju buku, (ukoliko nema neke eksplozivne bačve u blizini) te mogu spasit glavu u određenoj situaciji...



Ulazi u melee okršaj sa hrpom zombija neće završit dobro te vjerovatno sljedi smrt koja se kažnajva oduzimanjem skupljenih bodova u Survival ranku te tako usporava napredak ka sljedećem lvlu



Ti bodovi se zarađuju rješavajući glavne i sporedne misije, evente i skupljaći dropove.

Dalje tu je noćni gameplay koji se drastično mjenja naspram dnevnog; preobrazba zombija u brze žilave ubojice dratično komplicira stvari i zahtjeva drugačiju taktiku naspram lagane dnevne šetnje i trčkaranja po krovovima praktički siguran jer je trulež troma i nemoćna. Nisam previše igrao po noći jer bi kukavički otišao prespavat do jutra. No sljede mi neki noćni questovi te će se to promjenit...

Tu je i crafting...
E sada; igra nezna šta bi sama sa sobom.
Priča je tu kao i likovi; ništa specijano, ali kao šta rekoh svjetlosnim godinama od Dead Islanda. Igra teži nekom "realizmu" poput izmjene dana/noći, ufuravanja u priču, dvostrukom agenut bla bla bla i onda nam da opciju da craftamo stvari gdje nam pukne; na krovu od auta, na jezeru, u kafiću itd i da nam za to netreba stol za "kraftanje" koji je imao Dead Island, (treba još spomenut mogućnost popravka oružja usred borbe).... To mi ne smeta previše jer mi je igra zabavna, ali po mom nekom mišljenju trebali su makar taj crafting odradit "realnije" kada već žele takvu vibru kroz igru!
Također neke lokacije koje počistimo, (kombiji, auti, kuće) prebrzo dobiju "respawn" raznih objekata koje smo već pokupili.. No vidim po netu da mnogima to ne smeta, ali opet...

Ima tako nekih sitnica koje su po meni trebale biti bolje odrađene; iako bi po tom mom nekom viđenju to onda već prešlo u RPG šanr tako da ništa od toga  ;D...
Ali i ovako je ovo jako dobra igra drastično kvalitetnija od Dead Island naslova!

Offline the_prodigy

Odg: Dying Light
« Odgovori #12 u: Siječanj 30, 2015, 18:43:14 »
Odlican review, tako nesto sam cekao jer nisam bas ljubitelj zombija i Dead Island sam jako malo igrao, a ovo mi se i ucinilo kao bolja igra od njega, tako da cu je sad definitivno probati.
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline Cole™

Odg: Dying Light
« Odgovori #13 u: Siječanj 30, 2015, 18:46:02 »
Ovo je prije par dojmova...   ;D hug1  hug1
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline doktor1

Odg: Dying Light
« Odgovori #14 u: Siječanj 30, 2015, 19:02:13 »
Nakon 13 sati te pređenih dvanaest sporednih i četiri glavne misije evo par dojmova...

Malo više od par, ali ajde...  cer1njo

Obavezno stavit novi patch!

Samo imati na umu:
View distance od 100% nakon patcha je jednak view distance od 55% prije patcha
Very high shadows nakon patcha su jednake high shadows prije patcha
« Zadnja izmjena: Siječanj 30, 2015, 19:04:33 od doktor1 »