Nakon 13 sati te pređenih dvanaest sporednih i četiri glavne misije evo par dojmova...
Šta se prezentacije tiče ona je jako dobra; vrlo detaljne teksture, odličan dizajn, efekti i osvjetljenje koje jako doprinosi atmosferi igre. Film grain mi uopće ne smeta, ali volio bi opciju za isključivanje chromatic aberration efekta kao šta je napravio
Creative Assembley u
Alien: Isolation naslovu. Igra nema teselacije no nije neki problem jer neke površine izgledaju dobro i bez toga.
Ja osobno nemam problema sa performansama, stutteringom itd...
Radi efekta vjetra, prašine i ostalog te odličnih zvukova igrin svijet djeluje živ iako je pun mrtvih ljudi. Naš protagonist koji ima svoje tjelo te mnoge akcije koje izvodimo imaju svoje animacije; skok sa visine na vreće ima ljepu animaciju te popratne efekte, prilikom eksplozije ako smo u blizini iste to će nas katapultirat na leđa itd...
Dakle lik je "postojan" a ne lebdeća puška/sjekira kao u 99% first person igara. Šta je i razumljivo radi samog parkour gameplaya, no danas nikad neznaš šta će ti servirat kao gotov proizvod...
Možda stavit zamjerku na ponavljajuće likove - klonove nebitne za priču...
User interface je jednostavan i oku ugodan.
Zvukovi su isto dobri kao i muzika no ništa specijalno.
Sami gameplay i radnja/likovi su mi svjetlosnim godinama bolji/kvalitetniji nego u
Dead Islandu kojeg sam prešo do kraja.
Parkour iz prvog lica je odlično napravljen; sve je fluidno i ljepo animirano, (
nema ovakvih situacija kao kod FC3/4 naslova da kod penjanja ruke hvataju zrak; može se dogodit, ali vrlo, vrlo rijetko). Kada sam već kod FC naslova da spomenem i penjanje na tornjeve koje su svi odmah usporedili sa isitim.. Ovdje je to deset puta bolje i zabavnije; i ne, nema towera koliko i u FC naslovima.
No, pravi gameplay zapravo počinje kada otključamo mnogo
Ability i
Power skilova! Dolazi do mnogo fluidnije kretnje i drastično zabavnije borbe, (rekao bih da su svi oni gameplay traileri rađeni sa full upgrade likom).
Tada je borba raznolika te uz pravo oružje zombijima vrlo lako iz prvog pokušaja odsječemo glavu, ruku, nogu ili ih jednostavno prepolovimo po pola uz mnoštvo crijeva i krvi; dakle blood and gore efekt je tu i super je kada im klizećim startom polomimo noge, nakon toga odsječemo ruku i ako ne umru za finale otkinemo glavu... Tako je to sa "običnim" tromim mesom dok oni koji su tek počeli sa preobrazbom zahtjevaju više truda jer još imaju reflekse i brzinu ljudi te predstavljaju veći zalogaj.
Sama meele borba je jako dobra i ima se "osjećaj za filing" kada ogromnom sjekirom otkinemo glavu trulome...
Vatrena oružja su ekstra učinkovita, bilo na ljudima ili zombijima jedan hit u glavu i padaju, (stvar koja mi se sviđa je ta što ne nalazimo metke po katnama za smeće, autima i mrtivm zombijima već ih treba kupit). No sa tim oružjem radimo buku te počnu navirat gore spomenuti "svježi" zombiji koji mogu zakomplicirat situaciju. Molotolijevi kokteli su također jako učinkoviti, a ne stvaraju buku, (ukoliko nema neke eksplozivne bačve u blizini) te mogu spasit glavu u određenoj situaciji...
Ulazi u melee okršaj sa hrpom zombija neće završit dobro te vjerovatno sljedi smrt koja se kažnajva oduzimanjem skupljenih bodova u
Survival ranku te tako usporava napredak ka sljedećem lvlu
Ti bodovi se zarađuju rješavajući glavne i sporedne misije, evente i skupljaći dropove.
Dalje tu je noćni gameplay koji se drastično mjenja naspram dnevnog; preobrazba zombija u brze žilave ubojice dratično komplicira stvari i zahtjeva drugačiju taktiku naspram lagane dnevne šetnje i trčkaranja po krovovima praktički siguran jer je trulež troma i nemoćna. Nisam previše igrao po noći jer bi kukavički otišao prespavat do jutra. No sljede mi neki noćni questovi te će se to promjenit...
Tu je i crafting...
E sada; igra nezna šta bi sama sa sobom.
Priča je tu kao i likovi; ništa specijano, ali kao šta rekoh svjetlosnim godinama od
Dead Islanda. Igra teži nekom "realizmu" poput izmjene dana/noći, ufuravanja u priču, dvostrukom agenut bla bla bla i onda nam da opciju da craftamo stvari gdje nam pukne; na krovu od auta, na jezeru, u kafiću itd i da nam za to netreba stol za "kraftanje" koji je imao
Dead Island, (treba još spomenut mogućnost popravka oružja usred borbe).... To mi ne smeta previše jer mi je igra zabavna, ali po mom nekom mišljenju trebali su makar taj crafting odradit "realnije" kada već žele takvu vibru kroz igru!
Također neke lokacije koje počistimo, (kombiji, auti, kuće) prebrzo dobiju "respawn" raznih objekata koje smo već pokupili.. No vidim po netu da mnogima to ne smeta, ali opet...
Ima tako nekih sitnica koje su po meni trebale biti bolje odrađene; iako bi po tom mom nekom viđenju to onda već prešlo u RPG šanr tako da ništa od toga
...
Ali i ovako je ovo jako dobra igra drastično kvalitetnija od
Dead Island naslova!