Autor Tema: Doom  (Posjeta: 34395 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Deadwalker

Odg: Doom
« Odgovori #75 u: Srpanj 08, 2016, 15:47:58 »
Isprobao demo jučer za ovo, ono kad netko složi normalnu pucačinu bez velike američke drame u sapunici C kategorije.
GoTY, nabavljam prvom prilikom.

Offline Praetorian

Odg: Doom
« Odgovori #76 u: Srpanj 08, 2016, 16:24:56 »
Nisam igrao jos al bas da je goty?

Sent from my SM-G313HU using Tapatalk


Offline Cole™

Odg: Doom
« Odgovori #77 u: Srpanj 08, 2016, 16:30:07 »
Zasto bi GOTY morala biti igra sa kompleksnim sadrzajem i radnjom?
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline bartul_9

Odg: Doom
« Odgovori #78 u: Srpanj 08, 2016, 16:33:17 »
Ja sam odigrao demo i stvarno nesto posebno, nisam nikad zaigrao slicnnu pucacinu.Toliko fluidno i dobro da je to neopisivo.
Acer Aspire VX15 15,6"/ Intel i5 7300hq 2.5, 3.5 turbo, GTX 1050Ti 4Gb, 12Gb ddr4 ram, 256Gb SSD, 1000Gb HDD /// Hama Gaming "URAGE MMORPG" gaming mouse, Sony Pulse Elite 7.1 Headset, X360 controller


Offline ManTheRamparts

Odg: Doom
« Odgovori #79 u: Srpanj 08, 2016, 16:40:28 »
Tak mi je drago opet videti id na vrhu di im je uvek bilo mesto (makar je čudno malo - id bez Carmacka). Povratak korjenima, u prošlom desetljeću su izdali (nažalost) samo jednu igru (Doom 3 koj je meni svojevremeno bil odličan) i ko da su polako nestali s karte, onda onaj RAGE koj je bil ok, a sad je ovo baš onak - povratak u formu, ko dok su u devedesetima drmali gaming scenom (zapravo su tehnički po puno stvari i inovacijama najvažniji developer za puno stvari koje danas uzimamo zdravo za gotovo). Meni ne da je samo GOTY, nego i najbolji FPS u ohoho vremena.

Još da nam poštenu Kvekčinu daju i da potrefe s ostom uffff.

! No longer available


Ovaj DOOM je baš potrefil u samu srž zabave - brzo, nabrijano, no bullshit iskustvo. Još tome dodati jeben level dizajn s puno secreta i easter eggova. BTW - i multi je čak iznenađujuće JAKO dobar, makar ima neke manje probleme s balansom, ali u suštini brutalno zabavno. Igra je tolko zabavna kaj su čak i završni creditsi zabavni.

Offline Deadwalker

Odg: Doom
« Odgovori #80 u: Srpanj 08, 2016, 16:43:16 »
Ne, zbilja - već tako dugo nisam vidio normalnu pucačinu (bez uvrede Cole :D ) da je to tužno zapravo. Kratka uvodna animacija, razbijanje glave demona, sačmarica pola minute kasnije i deri. Svršio sam valjda.

I onda šokovi - smislen level dizajn, skupljanje streljiva i health packova na Serious Sam način, super brz gameplay, execute animacije, fluidnost kretanja, prekrasno animirani neprijatelji, normalan AI... id ne da je pogodio u srž, nego je ubio boga u FPS-u i pokazao današnjim klincima pokazao kako su se nekad igrale prave pucačine, imajući dakakko u vidu neke stvari koje su došle s razvojem modernih igara.

Da nije vanjski studio radio multiplayer, igra bi dobila savršene ocjene. Proći će nažalost mnogima ispod radara kraj standardne postave, al' jao, ovo će se igrati.
« Zadnja izmjena: Srpanj 08, 2016, 16:47:54 od Deadwalker »

Offline ManTheRamparts

Odg: Doom
« Odgovori #81 u: Srpanj 08, 2016, 16:58:14 »
Evo - rekel bum, suzdržaval sam se. Meni je ovo najbolja pucačina u zadnjih 15 godina, još od vremena Q3A i UT-a. Rasturili su totalno. Onaj level na demoju je debelo najlošiji na celoj igri glede samog dizajna i kompleksnosti, već drugi level je puno bolji. A prvi pojede skoro sve FPS levele u zadnjih 15 godina (Silent Cartographer s Haloja i tak neki kultni leveli su ispred, al ono, od drugog levela rip ostalim pucačinama), mislim da onda ne treba dalje govoriti.

Raznolikost protivnika, smislene nadogranje oružja i armora, codex, collectiblesi, snapmap iliti map editor (ima i co-op u njemu) itd. - igra je zapravo puno kompleksnija nego kaj ljudi misle. Da, u suštini je gameplay jednostavan, al ima tu nekaj više, puno više.

Evo jedan video za mlađe i neupućene ko i kaj je id software i kakav su utjecaj na gaming industriju imali (i zakaj bi se Johnu Carmacku trebal dignuti spomenik):

! No longer available

Offline Cole™

Odg: Doom
« Odgovori #82 u: Srpanj 08, 2016, 21:47:48 »
<33333333
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Praetorian

Odg: Doom
« Odgovori #83 u: Srpanj 09, 2016, 10:36:49 »
Skidam demo za ps 4 pa da vidimo

Sent from my SM-G313HU using Tapatalk


Offline Thergothon

Odg: Doom
« Odgovori #84 u: Srpanj 09, 2016, 12:23:08 »
Potpis na sve napisano MTR.

Prekjučer sam baš počeo kampanju, imam već dost sati unutar igre i jebeno razara, demo ni približno ne može dočarati kakve divote vas kasnije čekaju.
Ovo je ostvarenje snova svakog gamera koji žudi za stopostotnim fokusom na vrhunski gameplay. Napucavanje je perverzno sočno i fluidno, level dizajn odličan -  ne samo da ima puno secreta (mogućnost otključavanja Classic Doom levela itd.) i easter eggova, nego su i područja u kojima borba s demonima kulminira fenomenalno dizjnirana s aspekta gameplaya i jako dolazi do izražaja pametan raspored itema i sama vertikalnost koja igraču daje užasno puno mogućnosti u bori i tjera ga na konstantno kretanje koje je nužnost da se preživi, a usput je jako atraktivno.

Fenomenalan soundtrack dodatno uzdiže čitavu stvar. Jako mi je drago da su napustili prvobitni koncept oko kojeg se trebala vrtiti nova Doom igra, ovo je povratak korijenima i odavanje počasti igri koja je stvorila temelje za ovaj žanr, a u isto vrijeme je toliko potrebno osvježenje u današnjoj ponudi zaglupljujuće dosadnih cover based first person shootera. Definitivno FPS SP kampanja koja mi je barem do sada pružila najviše satisfakcije u zadnjih 5 godina, ako ne i više, mislim da to dovoljno govori...

Ne znači da se bude svima svidla, ali old school ekipi koja cijeni skillerski gameplay u kojem su sve mehanike fenomenalno smisleno i najbitnije ZABAVNO odrađene, bez nepotrebnog filozofiranja - njima preporuka do neba.

Offline ManTheRamparts

Odg: Doom
« Odgovori #85 u: Srpanj 09, 2016, 12:38:58 »
Sad se samo vidi kolko nas zatupljuju s nepotrebnim gaming mehanikama tipa regenerirajući health.

Offline ManTheRamparts

Odg: Doom
« Odgovori #86 u: Srpanj 09, 2016, 12:42:58 »
+ dobro je Carmack rekel: Story in a game is like a story in a porn movie. It's expected to be there, but it's not that important. thumbs1

Offline Praetorian

Odg: Doom
« Odgovori #87 u: Srpanj 09, 2016, 15:17:09 »
Ne slazem se s ovim sta je krmak rekao :D
EDITProbao demo i predobro, ko i Wolfenstajni ovi novi. Napucavanje brzo, socno ma 5. Sam ne znam jel da kupim Doom ili DSIII

« Zadnja izmjena: Srpanj 09, 2016, 15:47:47 od Praetorian »

Offline Thergothon

Odg: Doom
« Odgovori #88 u: Srpanj 09, 2016, 16:05:38 »
Za dobru priču sam uvijek, pogotovo kombinaciju odličnog gameplaya i priče.

Problem je u tome da je priča u 99% FPS naslova katastrofalna, ali se svejedno siluje i stavlja u prvi plan, a zanemaruje se ono najbitnije, suština žanra - zabavno napucavanje.
Priča postoji, ali se ne gura igraču u facu kao nešto neophodno i kao glavni pokretač svega. Moderna prezentacija priče i karakterizacija likova bi bio totalni antiklimaks i sputavanje igrača u ovakvom naslovu, a nažolost je to česta praksa u žanru. Nema mi goreg od situacija dok mi gomilu klišeiziranih govana pokušavaju uvaliti na pretenciozan način i dok pri tome zanemaruju gameplay jer hej, ta strašna priča je kao pokretač svega. Jako ironično, ali baš taj Doom mi je puno imerzivniji od razno raznih igara s "odličnom" pričom. Pomalo nevjerojatno i meni samome, ali dok počne vrhunska akcija, OST koji nabrijava i pumpa adrenalin, jednostavno se odvojim od zbilje i sat proleti poput minute.

Jako su rijetke igre za koje mogu reći da stvarno imaju vrhunsku priču i zato mi priča nije glavni prioritet, iako ju priželjkujem u određenim naslovima. Možda sam previše staromodan i ne shvaćam taj trend u kojem se teži izbrisati granica između igara i filmova. Dok se zaželim kvalitetne priče, ipak radije posegnem za kvalitetnom knjigom, filmom ili serijom. Od igara prvenstveno želim odličnu zabavu u pogledu gameplaya, sve ostalo je dodatni bonus, ali pod uvjetom da samo oplemenjuje igraće iskustvo.

Odlična je dumčina, onaj level s demoja je tak, kasnije je puno bolje. Level dizajn je prejeben, nijedan fps u zadnjih 15 godina nemre prismrditi po tom pitanju.

Samo se ovog setim:



To je to i drago mi je da su i u novom Doom-u nastavili tradiciju i razbili konkurenciju koja pojam linearni i koridor shooter shvaća doslovno kao što je na desnoj slici prikazano.

Offline Deadwalker

Odg: Doom
« Odgovori #89 u: Srpanj 09, 2016, 16:14:48 »
+ dobro je Carmack rekel: Story in a game is like a story in a porn movie. It's expected to be there, but it's not that important. thumbs1

Ah sad... :D
Mislim da je više poruka toga kako gameplay treba biti na prvom mjestu, a ne današnje pucačine koje isti podređuju skriptiranom spektaklu radi priče C kategorije.
S druge strane, dok se sjetim Spec Ops: The Linea...vrijedilo je vidjeti takvu priču :)

EDIT: Evo Ther je rekao sve što sam bio lijen objašnjavati :D