Autor Tema: Fallout 4  (Posjeta: 33693 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline doktor1

Odg: Fallout 4
« Odgovori #60 u: Listopad 31, 2015, 22:06:35 »
Evo par slika koje izgledaju dobro. Sve mislimd a će PC verzija izgledat dva koplja bolje, ali i PS4 će bolje djelovat kada ju pokreneš na svom TVu ne gledajući ove kompresirane slike

Tu mi se sviđa gemoetrija ovih grota ispre nas; da puno bolje nego npr Witcher 3...
Veći draw distance na PC verziji će uvelike doprinjeti kvaliteti prezentacije

Dosta kompleksna scena i djeluje dobro; očito su interijeri "plosnati" no tu nade polažem u HBAO+ koji će dati potrebnu dubinu, (npr HBAO+ u AC Unityu radi čuda)

« Zadnja izmjena: Listopad 31, 2015, 22:10:33 od doktor1 »

Offline doktor1

« Odgovori #61 u: Listopad 31, 2015, 23:43:11 »
Nekompresirane png slike PS4 verzije
Puno bolje! Dosta dobar antialiasing u PS4 verziji..
Siguran sam da će PC izgledat odlično. Vidio sam i različite likove, debele i mršave te još sada samo priča i karakterizacija likova...

« Zadnja izmjena: Studeni 01, 2015, 00:09:11 od doktor1 »

Offline Praetorian

« Odgovori #62 u: Studeni 01, 2015, 06:50:13 »
E ovo dobro izgleda :)

Offline doktor1

« Odgovori #63 u: Studeni 01, 2015, 09:46:57 »
Svjetlo sa Pipboya uništava sjene! Dali je to bug ili ne neznam...

svjetlo upaljeno:

interijer bez svjetiljke

Offline Praetorian

« Odgovori #64 u: Studeni 01, 2015, 13:29:56 »
Pa dobro ipak je to Bughesda

Offline doktor1

« Odgovori #65 u: Studeni 02, 2015, 08:23:30 »
Malo sam gledo gameplay koji je procurio i napucavanje djeluje mnogo bolje nego u prethodnicima. Također pogled i kretanje iz trećeg lica isto djeluju unaprijeđeni!
To šta naš lik ima glas mi je veliki plus...
Ajde da još vidim priču i likove...
Kažu da igra ima global illumination i da funkcionira/izgleda fantastično u pokretu, (moram priznat da nema šanse da sam očekivo da bi bethesda to stavila u svoju igru).

Evo dojmova:

The game, even tough not so revolutionary, it doesn't look like in the captures but better. The game world looks better than great, and the illumination is one of the best I've seen. It is true that it suffered some framedrops but, there is also much more on screen.

- DIFFICULTY: Very easy, easy, normal, hard, very hard, SURVIVAL. They change damage, resistance of enemies and appearing rate of legendary enemies. Legendary enemies are harder and they have a chance of dropping a legendary item with unique characteristics like better critic chance or that refills AP when doing a critic.

- HUD color will be customizable by RGB sliders.

- Minigames for unlocking doors and terminals are exactly the same as in Fallout 3.

- About the size of the map, is hard to tell a size because it's quite small on the pip-boy but it doesn't seem small at all, there is a lot to find on it. Probably Skyrim's size more or less?

- COMBAT: WAY better. It is no COD but the FPS sensations are amazing, you notice every impact, the weapons recess, different characteristics between them etc makes it wonderful. There was a lot of place from Fallout 3 to improve so I was doubtful about what would they do, but you all can be calm about it. Also, enemy AI, without being super evolved or anything, it's way better. Enemies hide, get cover a lot, they go for you when you have little health or you're reloading (He's playing in hard mode). He says VATS it's completely not essential.

- Animations are flawless. People's faces, even tough there are some similar (particularly raiders) there are a lot, and way different ones from each other.

- He didn't like at all the dialogue system, and in 23 hours he's played almost no mission he was able to get out of just by dialogue. Although there was some "X person approved" like in Dragon Age/Mass Effect, there is no visible karma system, and that takes a lot of attractive to the diplomatic side of the game. He checked statics and he didn't see either nothing about reputations like in NV. He thinks it will probably work like in Skyrim and Oblivion.

- SETTLEMENTS: A very important pillar on the game. Some will love it, some will hate it. He thinks that, even tough he likes this kind of "microgestion"aspects from RPGS he thinks Fallout's it's a little bit harder and deep than he likes. They give sooo many options about it, and missions, and objectives that he think they take out weight from the rest of the game. ABOUT HOW THEY WORK: There are a ton lot of red workshop tables all over the world, some free and other ones occupied. Once you get to them (if the people occupying it are good people you'll have to do the typical mission to help them etc) you can do all that was seen on the demo, destroy everything, and build. You'll have to maintain the little, or bunch of humans on it with food, water, energy and beds. When they're attacked you'll receive a message and have the option to go help. It is very complete and you can invest a lot of hours making it really cute, have there your base with all your people etc, but he thinks it might be a little bit overexploited.

- WEAPONS: More about them, he has only seen like 12-15 base weapons yet, but he says that the weapons mods is crazy. Every weapon can easily have 25-30 different pieces that alter sadistics.

- LOADING TIMES: There are a lot of little houses that doesn't need a loading screen, but big buildings normally do. Loadings between buildings are normally really short, being fast travel loading longer.

-POWER ARMORS: Used almost like a vehicle. You get inside, you use it, you get out of it and it stays on that place. It gives them a more OP feel, but it is also way less "comfortable" to use.

-NARRATIVE: He says it starts a little bit weak, and it takes a little to get it up and running. In his almost a day of playing has only completed 4 history missions because they're pretty long and full of things to do. Even tough, he thinks the way the story is going can be very interesting.

Offline doktor1

« Odgovori #66 u: Studeni 05, 2015, 10:22:21 »

A ono, izgleda odlično...
Svemirski naspram prethodnika....

http://bethesda.net/#en/events/game/the-graphics-technology-of-fallout-4/2015/11/04/45

Offline Praetorian

« Odgovori #67 u: Studeni 05, 2015, 13:11:52 »
Ja ipak ove godine preskacem igru. Cekam da se igra pokrpa patchevima pa da igram kak spada.

Offline doktor1

« Odgovori #68 u: Studeni 05, 2015, 17:25:15 »
Launch trailer...

Fallout 4 - Launch Trailer (PEGI) - YouTube

Voice acting mi djeluje jako dobro kao i napucavanje koje djeluje uvelike poboljšano.
Ne sviđda mi se ona izgradnja kuća i slično, ali rekli su da se time nećemo niti morat zamarat ako ne želimo...
Sve mislim da ću igrat sa ženskom jer imi ima nekako bolji glas...

Jako mi se sviđa izgled ovog Terminatora

Offline Cole™

« Odgovori #69 u: Studeni 08, 2015, 17:17:46 »
Fallout 4 - The Wanderer trailer (female ver.) - YouTube

Naše gore list. :) Ana "Anime" Šokic
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline doktor1

« Odgovori #70 u: Studeni 09, 2015, 17:05:17 »
IGN - 9.5/10
Polygon - 9.5/10
Gamesradar - 5/5
PC Gamer - 9/10
Videogamer - 9/10

Hvalči se priča!!  p1va
Moj optimizam je bio opravdan i sada sam jako sretan...  ;D thumbs1

Offline doktor1

« Odgovori #71 u: Studeni 09, 2015, 19:55:08 »
GOTY  ;D

Čista Fallout 3 prezentacija...  kava1
Kakvi glupi komentari trče po internetu! Predivno izgleda, pregršt detalja, a osvjetljenje je fantastično!
*PS4/X1 verzija su neki medium detalji
Atmosfera je za +10 i pozadinska glazba je zbilja vrhunska, (ne radio stanice).
Komentari tipa "da ovo je Bethesda igra" su bezveze jer je svijet super! Početak mi je najbolji od ijedne njihove igre i skoro sam suzu pustio...

U sve ove kuće se ulazi bez loadinga!!

Offline the_prodigy

« Odgovori #72 u: Studeni 09, 2015, 20:07:41 »
To te ja pitam!
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline doktor1

« Odgovori #73 u: Studeni 09, 2015, 20:17:26 »
Velika šteta šta igra nema HBAO+ jer bi uz ovo osvjetljenje bilo savršeno. No vidjet ću dali se može forsirat preko inspektora.
Jedino sjene nisu konzistentne; u jednom trenutku stolice imaju sjenu dok dođem na drrugu poziciju i nema sjene; ali najvjerovatnije se preko ini datoteke to može podesit...

Ovdje su sjene postojane:

Ali atmosferom igra ubija ijedan Fallout do sada... A zbilja nevjerovatno dobra pozadinska glazba koja tiho trči u pozadini jako doprinosi tome; iako će se uglavnom slušat radio
I da, igra u trenutcima izgleda bolje nego famozni Witcher 3 radi postojeće teselacije koja nije dospjela u CDPRovu igru...

Offline doktor1

« Odgovori #74 u: Studeni 10, 2015, 02:58:05 »
Do sada sam igro...  cer1njo

Najbolja Bethesdina igra!
Igra je tako atmosferična da je to strašno. Ne želim slušat radio jer je pozadisnka muzika vrhunska i baš ubija; i ostali zvukovi su zbilja veliki korak napred naspram ostalih Bethesdinih igara. A tek kada dođe do promjene vremena ili zalaska sunca... Nešto predivno.

Modeli likova su također drugi svijet za njihove ostale igre. Animacije su trebale biti bolje i to se mora priznat, (dok su animacije iz prvog pogleda kada nešto radimo odlične)
Mapa možda je manja nego kod Witchera 3, ali je prepuna sadržaja i odličnih lokacija. Isto tako dizajn oružja mi je čistih 5/5!
Odmah sam se zaljubio u ovu pušku:

Napucavanje je drastično, ali drastično bolje nego prije! Malo mi je čudan VATS kojeg obožavam pošto više ne pauzira nego uspori vrijeme no naviknut ću se...
Sada kada koristimo Stimpak i slične inekcije radnja je popraćena animacijom.
To je to, igra nije podbacila i čak me je jako ugodno iznenadila i baš sam happy!  sm1jeh