Po prvi put osvajam Rally i sa tom pobjedom i prvenstvo.
Sve je počelo u zadnjem Njemačkom rallyu u Hammersteinu, inače četvrtom brzincu od deset.
Tamo sam po prvi put bio prvi u ovom rallyu i to sa pet sekundi prednosti...
U sljedećem Flugzeuring Reversu također ostvarujem pobjedu i smanjujem zaostatak na jedva osam sekundi.
Sve daljnje brzince bio sam prvi osim 7/10 koji me je skoro koštao čitavog prvenstva...
U njemu sam zaostao dosta i izgubio prvo mjesto i sebi nakalemio tri i pol sekunde zaostatka.
Budući da sam u devetom od deset stageava osvojio brzinac sa isto toliko prednosti, u zadnji brzinac ušao sam totalno egal sa austrijancem Leitnerom.
Srećom, u zadnjem brzincu zrulao sam sa gotovo deset sekundi prednosti i osvojio svoju prvu titulu od kada se natječem u rallyu.
Četri sezone mi je trebalo da osvojim prvenstvo i sada se lakše diše!
Sljedeće prvestvo vozim u Masters klasi, koja se sastoji od 12 brzinaca i šest Rally lokacija, ukupno preko šest sati ukupnog vremena na stazama.
U tom podhvatu vozit ću po prvi put malo jaču klasu i iako imam para za sve automobile u igri, odlučio sam se za Subaru Impreza WRC 2001 - najdraži WRC automobil ikada.
Možda prije ovog prvenstva odlučim odvoziti jedno RallyCross prvenstvo čisto da se riješi bug u kojem još uvijek nije moguće pristupit Švedskoj u karijeri...
Satisfakcija nakon osvojenog prvestva je jedna od najvećih u gaming životu! :)
Sneak peak - Season 5