Autor Tema: Gran Turismo 5  (Posjeta: 293202 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline KimiHR

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #885 u: Siječanj 03, 2013, 06:32:50 »
"Novi" Super GT Seasonal Event je dostupan od jutros , dok je "stari" uklonjen iz igre.

Interesantno je da nema novog OCD-a

Offline DogZy

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #886 u: Siječanj 03, 2013, 11:26:56 »
A OCD se mijenja svaki drugi tjedan, zar ne? A zadnji se put mijenjao baš prije 2 tjedna.

Vezano za onaj Christmas special, ili kako se već zvao, bio je odličan jer je imao promjenjive vremenske uvjete u utrkama. Konačno sam morao malo mučnuti glavom, iako je utrka trajala 20 minuta (Suzuka GT500). Nije mi jasno kako ima likova koji ne mogu osvojiti prvo mjesto (čitao sam GT5 temu na rebootu fpalm1)... Baš paše onaj GIF s likom s očalama i kokicama ;D.

Žao mi je što nisam imao priliku odvoziti te evente do kraja zbog potrebnih para, ovako imam samo Suzuku prijeđenu.
A na službenoj GT stranici sam vidio poredak vozača u Nurb time trialu s C7 i mogu samo reći kapa dolje našemu prasinaru, drži fenomenalno 9. mjesto na svijetu.

Kimi, (i bilotko drugi) nisam ga primjećivao prije na leaderboardovima, je li se on to vratio na PS3?
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline crorastafa

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #887 u: Siječanj 03, 2013, 13:50:19 »
Da vratio se drug prasinar koji zari i pali u pravom kartingu , vec ima holla na nekim djelovima staze jos samo da spoji krug i u samom vrhu je ..

Offline DogZy

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #888 u: Siječanj 03, 2013, 13:58:34 »
Sve je na njemu sada, može biti 1. bez problema... ave1

A vratio si se i ti sm1jeh, ako mogu to tako reći? Jesi nabavio volan?
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline KimiHR

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #889 u: Siječanj 03, 2013, 17:01:12 »
@ DogZY

Da, OCD se več dugo vremena mjenjao kada bi dolazio i novi Seasonal Event , a izostanak za ovaj četvrtak mogao bi značiti i da se priprema nekakav update.

New Year's Holiday Challenge ti traje do 10.01. pa još stigneš odraditi Spa i Nurb ,i usput one su mi još bolje od Suzuke. Odvozio sam ih sve po nekoliko puta . Na Spa mi je obično kiša padala do krug prije kraja a postotak vlažnosti staze uglavnom dosezao najviše vrijednosti u sva tri eventa (i preko 90%).Na Nurbu mi se opet najčešće puta vrijeme mjenjalo iz kišnog u suho i obratno.Svakako treba odvoziti. Tema na Reboot-u o GT5 tj. večina onik koji na njoj sudjeluju je po meni kao Balkanski GTPlanet , znači kuku i jao i još gore. fpalm1

Prašinara još odavno imam na FL , ali ga isto tako nisam jako dugo vidjeo da igra GT5 (uglavnom PES). Sigurno jedan od najbržih u HR(uz Zokya , Keku , Rastu) a i u svijetu , samo nek malo vrati formu bit će on i bolji  šofe1
« Zadnja izmjena: Siječanj 03, 2013, 17:12:37 od KimiHR »

Offline DogZy

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #890 u: Siječanj 04, 2013, 12:44:43 »
@KimiHR

Čim je među najbržima u Hrvatskoj, znači da je najbrži i u svijetu sm1jeh


Tsukuba 4h Endurance

Druga najdosadnija utrka izdržljivosti u GT5, nakon 9h Tsukube ;D Kako sam imao već pet riješenih utrka izdržljivosti (GVS 300 km, Laguna Seca 200  miles, Nurb 4h, Indy 500, Suzuka 1000 km), rekao sam: "Ajde da odradim konačno i tih 4h, ipak su praznici." Iz dosade kako mi ne bi bilo dosadno sam uzeo dosadnu utrku ;D

Odabir auta:

Kako je to ipak event u kojem se mogu voziti isključivo Mazde Miate/MX-5, morao sam samo dobro gledati koji je tu najbolji auto. Tražio sam auto koji neće biti toliko dominantan, koji će biti potpuno stock. Nećkao sam se između NB generacije 1800 RS i NC generacije iz 2007. Na kraju sam uzeo NC model sa ~160 konja. Malo prčkao po ovjesu,  dampere sam učvrstio, spustio auto i smanjio omjere brzina. Gume sam ostavio kakve su bile - Comfort soft.

Utrka:

...je počela tako da sam startao kao 7. od ukupno 12 sudionika. Već na izlazu iz prvog zavoja sam bio 4. Pazio sam da se ne sudaram s drugima jer sam želio potpuno čistu utrku. Naravno, to nije bilo moguće, jer sam već u sljedećem zavoju bio udaren odostraga s lijeve strane jer manijak nije stisnuo kočnicu u zavoju nakon završetka prvog sektora. Posljedica je bila domino-efekt u kojem sam ja se dokotrljao do prvog s desne strane. Nisam mogao vjerovati da je AI tako agresivan u nekim situacijama.
Već u trećem krugu sam hvatao tzv. zeca, prvog. Zadavao mi je glavobolje prvih 7-8 krugova, iz jednog jedinog razloga: nisam se još priviknuo na auto. Kad sam se priviknuo i spoznao mogućnosti, hvatao sam prvoga koji mi je bježao 8 sekundi, a vozio je NB generaciju, model Roadster 1800 RS. Bio je brži od svih ostalih za barem sekundu, a samnom je vodio bitku tko će postavljati najbolje krugove.
On je išao na niskih 1.10, dok sam se ja spustio na 1.09.7xx. U 11. krugu sam ga prestigao, no nisam ga se riješio. Cijelo vrijeme smo vozili gotovo identične krugove, 1.09.5xx, a razmak je bio svega par sekundi. U 54. krugu sam otišao u boks na promjenu guma i nadolijevanje goriva. U trenutku kad sam izašao iz boksa, zec je imao prednost veću od 20 sekundi.
U drugom stintu sam radio najbrža vremena utrke, konstantno sam vozio 1.09.3-5. Čak sam 7 krugova uspio odraditi u razmaku od jedne desetinke. Dostigao sam poprilično brzo vodećeg, već negdje u 67. krugu sam ga prestigao. U tom sam se trenu pitao kad on misli ići u boks. Previše je izgubio i nema gotovo nikakve šanse da me pristigne više.
Do kraja 2. stintu sam poludio i radio sam krugove koji su skoro probili barijeru 1.09., s kulminacijom gdje sam krug odvozio 1.08.989. Doduše, uz malu pomoć backmarkera zbog kojeg sam bio neko vrijeme u zavjetrini.
Utrka je tekla savršeno za mene, no za zeca nikako, jer sam ga prestigao za puni krug, a već je prošlo više od 120 krugova. On još nije otišao u boks! Tek je u 154. budala išao u boks, kad sam ga obišao po drugi put. Definitivno je mogao biti blizu mene da je išao svaka 52 kruga u boks kako sam ja činio. Ne bi bila to CQ borba, ali bi mi bio na kakvih pola minute razmaka.

Kraj:

Napravio sam 205 krugova u 4h, drugi je za mnom kasnio 2 ipo kruga. Ostale sam prešao po 5, 6, a neke čak i po 9 puta. Dobio sam 177 000 cr. (Toliko malo da ti se više isplati voziti neku utrku u extreme dijelu A Speca fpalm1) i otprilike 330 000 exp. bodova (solidno). Utrku sam prešao u dva puta, jednom sam vozio 1h pa pauza od jedne noći i onda ujutro sljedeći dan sam odvozio zadnja tri sata.
Ostalo mi je u A Specu voziti 9h Tsukube, 24h Le Mansa i 24h Nurburgringa. Nabrijavam se na ove dvije utrke od 24h, jer ih planiram voziti odjednom, s malim pauzama. I sve to s nekim bolidom koji je čak i slabiji od konkurencije. kadt1kažem

Nadam se da nisam bio dosadan. Htio sam mali review napraviti jer mi je bilo dosadno. A mozda će nekom i pomoći, tko zna?
« Zadnja izmjena: Siječanj 04, 2013, 13:23:01 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline KimiHR

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #891 u: Siječanj 04, 2013, 17:42:33 »
Ma opčenito u svim tim Endurance utrkama strategija ulaska u box na promjenu guma je totalna banana , a to je bio slučaj i u prošlim nastavcima.

Sumnjam da češ 24 satne utrke odraditi u nekom kratkom periodu baš zbog te dosade i neizazovnosti AI auta . Jednostavno, koliko god bilo zanimljive promjene vremenskih uvjeta te dan-noć , meni su ti eventi za vrijeme vožnje nakon nekog vremena postali toliko naporni da sam jedva čekao da ih "odradim" i završim.

Još davno sam spomeminjao kako bi ti eventi bili puno lakši ali i zanimljiviji i bliži onome u stvarnosti da su se na neki način mogli rješiti kroz online.Npr. za Endurance 24h Nurburgringa imaš opciju da ga voziš online , i kada klikneš na nju da se automatski otvara tvoj privatni lobi koji bi automatski bio zaključan na 4 igrača. Zatim bi trebala postojati opcija da ti pošalješ poziv svojoj trojici frendova (s kojima si recimo več ranije dogovorio da će te voziti taj event).I samo njih trojica ako i nisu u lobiju bi na onom popisu mogla vidjeti da si ti online , i samo i jedino njih trojica bi i mogli uči u taj lobi. Ne bi trebalo biti nužno da ste sva četvorica cijelo vrijeme u lobiju osim tebe kao hosta. Nego recimo da ste se dogovorili za vrijeme kada će koji od vas voziti , pa recimo tvoj frend uđe u lobi po dogovoru u recimo 15,50h ti ulaziš u box i on preuzima. Nakon njega tvoj drugi frend ulazi u 17,00 i onda on vozi , a prvi frend može i izaći iz lobija ako želi ali i vratiti kada želi , ali može neko vrijeme i gledati kako vozi tvoj prijatelj2 i s njime naravno razgovarati ako ima pričalicu.

Znam da bi ovdje moglo biti problema s online vezama ,automatskim 24 satnim resetiranjem rutera i ostalim problemima s onlineom . Ali ja bih čak da utrka i propadne zbog tehničkih razloga ipak odabrao ovakvu opciju za rješavanje tih evenata nego patnju da vozim sam.

Zamisli kakav bi gušt bilo vidjeti da tvoj prijatelj ulazi u lobi i čuti njegov glas u recimo 5 ujutro nakon što si ti gotovo cijelu noć vozio po mraku i kiši na Nurbu , a oči ti kockaste ko ekran . Neprocjenjivo , za sve ostalo tu je ........

Naravno , odabirom ovakve solucije vožnje tih eventa gubila bi se mogučnost njihovog memoriranja i nastavljanja nakon ponovnog pokretanja igre.

« Zadnja izmjena: Siječanj 04, 2013, 20:14:51 od KimiHR »

Offline DogZy

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #892 u: Siječanj 05, 2013, 09:12:00 »
Sjećam se da si to davno bio pisao, da. I slažem se, bilo bi neprocjenjivo slušati neke iz treće smjene, ili npr. tvoj smijeh na Stingera + Kizo i još netko u 5 ujutro cer1njo
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline KimiHR

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #893 u: Siječanj 10, 2013, 06:35:30 »
Samo novi TT i DT

Offline KimiHR

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #894 u: Siječanj 11, 2013, 18:19:26 »
GT5 INFORMATIONMaintenance NoticeLast Updated: Jan 11, 2013

 The online service of Gran Turismo 5 will undergo maintenance during the following hours:
 
Start: 15/01/2013 20:00 GMT
 Finish: 15/01/2013 22:00 GMT
 
During the maintenance, it will not be possible to connect to any of the online services.
 

Offline DogZy

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #895 u: Siječanj 11, 2013, 18:40:24 »
Jesu li prosli DLC-i izlazili malo nakon maintenancea ili pak nema nikakvih dodirnih tocaka medu njima?
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline KimiHR

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #896 u: Siječanj 11, 2013, 20:43:16 »
Prije svakog DLC-a je bio update ,u biti sam sadržaj DLC-ova i dolazi kroz update, dok kupovina na Storu samo otključava taj sadržaj.

Ne nadam se nečemu spektakularnom , vjerovatno samo skinu krpe sa ove nove Corvette

Offline DogZy

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #897 u: Siječanj 11, 2013, 20:53:03 »
Hahaha skinu krpe s kurve-te ;D
Ne nadaj se ničemu, to nas je PD naučio kadt1kažem
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline DogZy

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #898 u: Siječanj 12, 2013, 00:45:41 »
Znači, najvjerojatnije nas čeka ovo:



2014 Chevy Corvette: This Is It
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline ManTheRamparts

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #899 u: Siječanj 14, 2013, 15:00:01 »
Gran Turismo 5 Exclusive - 2014 Corvette Stingray Final Prototype