Autor Tema: Gran Turismo 5  (Posjeta: 292694 vremena)

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline iced16

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #270 u: Ožujak 04, 2012, 23:06:17 »
Meni je za platinu vettela na suzuci falilo: pazi sad! 0,026 tisućinki... i sad razmislite pri brzini 300km/h+ koji je to razmak između duha i mene... Sa DS3 vozio, s njim mi lakše nego volanom...

Ako netko još nije uspio broncu uhvatiti, neka samo malo vježba i nek pažljivo odvozi stazu... Nije važna toliko brzina koliko i pažljivost za broncu...


Offline DogZy

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #271 u: Ožujak 04, 2012, 23:13:06 »
Uhhh sad si me podsjetio iced na dobra stara vremena. Na ljeto sam prelazio Monzu dva pisljiva dana i na kraju sam odvozio za srebro-2.05.4.
Cvao sam od srece i to mi je dalo podstreh da vozim i ove ostale za najmanje srebro.
Jucer sam vozio s volanom Nurb i 10000x puta mi je tako lakse nego s đojom. Ono sto sam presao za bronzu u 2h, to s volanom napravim u jednom jedinom krugu.
Ali nemam vremena za to voziti niti volje. To ostavljam samo za specijalne prilike.

Suzuka je najteza za svladati s vettelom. Kljucni zavoji su oni prvi zavoji lijevo desno lijevo desno... do 130R
Ali da, treba pazljiv biti s gasom i voziti u 3oj i 4oj.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline KimiHR

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #272 u: Ožujak 04, 2012, 23:26:02 »
Po meni največi problem vettelovog challenga je spojiti ta DVA kruga. Ja sam imao sreču što je PSN pao kad je pao pa sam iz čiste dosade krenuo sredit to sranje.Krenuo sam baš sa Suzukom za koju mi je trebalo jedno 4-5 sati , al sam se zainatio da ne odustajem dok je ne rješim.Čak sam imao nevjerovatan prvi sektor prvog kruga kad sam digao zlato. A imao sam čak i bolja vremena prvog sektora od toga , jer sam ga ponovio stotinjak puta.Kasnije mi je veliki problem bio prvi zavoj drugog kruga i dugo vremena mi je trebalo da svladam ulazak u njega s puno večom brzinom nego što je to slučaj u prvom krugu.
Sve u svemu , event jest težak , ali auto nema veze s zdravom pameti i traži jako puno prilagodbe.
Uglavnom, više nikada nisam vozio tog Red Bulla , i neću

Offline DogZy

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #273 u: Ožujak 04, 2012, 23:36:58 »
Po meni največi problem vettelovog challenga je spojiti ta DVA kruga. Kasnije mi je veliki problem bio prvi zavoj drugog kruga i dugo vremena mi je trebalo da svladam ulazak u njega s puno večom brzinom nego što je to slučaj u prvom krugu.
Sve isto i u mene. Bas psihicki je tesko spojiti ta dva kruga. Sjecam se, meni je srce lupalo toliko jako da bih morao pauzirati i dati si odmor od 2-3 min da dođem sebi. I onda bi cesto izletio odmah u sljedecem zavoju fpalm1 Koji je to gnjev bio... dsmoker
Na suzuki je to sve izrazeno, monza i nurb su laksi glede prvog zavoja.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Thergothon

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #274 u: Ožujak 04, 2012, 23:39:07 »
Najveci problem je privikavanje na auto tj. pocetni pristup.
Vecina nas je u pocetku kocilo kao s normalnim autom, prije zavoja. To se ovdje ne trazi jer zakoni fizike za ovaj auto ne vrijede. Kasna kocenja usred samog zavoja i brzo se napreduje, al da je zajebano i tesko - je! No ipak je to zadnji event  sm1jeh

Offline DogZy

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #275 u: Ožujak 04, 2012, 23:42:39 »
Najveci problem je privikavanje na auto tj. pocetni pristup.
Vecina nas je u pocetku kocilo kao s normalnim autom, prije zavoja. To se ovdje ne trazi jer zakoni fizike za ovaj auto ne vrijede. Kasna kocenja usred samog zavoja i brzo se napreduje, al da je zajebano i tesko - je! No ipak je to zadnji event  sm1jeh
Hehe da, GT5 The real driving arcade.
Ali cinjenica je da je taj auto fen kadt1kažem kao i onaj stari Chaparal
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline buby0706

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #276 u: Ožujak 05, 2012, 00:54:16 »
Po meni največi problem vettelovog challenga je spojiti ta DVA kruga. Kasnije mi je veliki problem bio prvi zavoj drugog kruga i dugo vremena mi je trebalo da svladam ulazak u njega s puno večom brzinom nego što je to slučaj u prvom krugu.
Sve isto i u mene. Bas psihicki je tesko spojiti ta dva kruga. Sjecam se, meni je srce lupalo toliko jako da bih morao pauzirati i dati si odmor od 2-3 min da dođem sebi. I onda bi cesto izletio odmah u sljedecem zavoju fpalm1 Koji je to gnjev bio... dsmoker
Na suzuki je to sve izrazeno, monza i nurb su laksi glede prvog zavoja.
Nisam još došao do Vetela..ali hoču da kažem nešto za Suzuku....
Meni je suzuka najdraža staza i najbolja,obožavam je..još sam je istrenirao kada sam vozio f1 2010,znao sam biti na suzuki po 7-8 sati sa bolidom i skidati desetinku po desetinku...
i tako mogu reči da je jako dobro vozim i znam napamet dosta kako gdje i šta...
ali mi je problem Nurburgring,znam jako dobro stazu i sve,ali nekad prejako stiščem kočnicu,ne izletim ali me uspori dosta...a ako malo jače držiš gas u nekim zavojima izletičeš češ sigurno i onda ga možeš jeb...

Offline DogZy

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #277 u: Ožujak 05, 2012, 07:48:56 »
Na koji Nurburgring si mislio? Imas GPD, stari Nurburgring, V layout... pretpostavljam stari
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline buby0706

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #278 u: Ožujak 05, 2012, 14:07:21 »
da,stari največi od 20km...

Offline Montoya

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #279 u: Ožujak 05, 2012, 14:41:08 »
Moja Suzuka sa svemirskim brodom :)

GT5 Vettel X1 Challenge - Suzuka Gold by Montoya


Čak i nisam puno vremena izgubil na Vettela, vjerojatno sam više na Toscanu (Lambo) i Alfu...
CroGrid & CroSimRacing osnivač i administrator

od 2008. & od 2009.


"And I came way too far in this game to turn and walk away"

"Nothin to smile about, I'm about to lose my mind"

Offline buby0706

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #280 u: Ožujak 05, 2012, 16:45:52 »
vozio sam ovu Vettelovu zvijerku na daytoni i monzi i toliko je jaka sila force feedback da mi trga g27 iz ruku...baš moraš volan čvrsto primiti i ne puštat...

Offline DogZy

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #281 u: Ožujak 05, 2012, 17:11:00 »
Hehe Montoya sad bih mogao čak to probati i voziti. Ja sam vozio na volanu iz trećeg lica. Bumper cam se jednostavno previse trese.

@buby
Vjerujem ti da znas Nurb ali sigurno nisi puno vježbao na njemu. Nakon 3000km na njemu +GT4 siguran sam da ga vozim brzo a perfektno vjerojatno nikad, takva je staza. Užitak mi je doći s nekim autom u practice i vježbati po zelenom paklu do mile volje. Znao sam i 20 krugova odvoziti s jednim. Najdraža staza ave1

EDIT
Montoya, da si jos stavio iz trećeg lica... šofe1
« Zadnja izmjena: Ožujak 05, 2012, 18:07:31 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline buby0706

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #282 u: Ožujak 05, 2012, 18:04:02 »
ma ne ja sam mislio da znam odvesti dobro Nurb,ne savršeno kao npr. Suzuku koju odlično znam...
ali to da uvijek mi je gušt odvesti koji krug viška na Nurb...

Offline iced16

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #283 u: Ožujak 05, 2012, 20:17:50 »
Eto domagoj, ja isto tako... Kad je dosadno stavim si neki zabavni lancer i gazim po nurbu... Još na GT4 kad se vozi Merc za one dvi dozvole, tu sam ga naučia... A dalje samo nadograđujem i tražim neke izazove po stazi, provjeravam putanje itd...  cer1njo

Offline DogZy

Odg: Gran Turismo 5
« Odgovori #284 u: Ožujak 06, 2012, 00:24:11 »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.