Autor Tema: No Man's Sky  (Posjeta: 25674 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline blowfish

No Man's Sky
« u: Kolovoz 01, 2016, 12:16:35 »


Developer
Hello Games

Release date
PlayStation 4 - 10 August 2016
Windows - 12 August 2016

No Man's Sky's gameplay is built on four pillars—exploration, survival, combat and trading—in which players are free to perform within the entirety of a procedurally generated deterministic open universe, which includes over 18 quintillion (1.8×1019) planets,[a] many with their own set of flora and fauna.[2] By exploring, players gain information about the planets that they can submit to The Atlas, a universal database that can be shared with other players of the game.

Nakon nedavne rasprave sa Deadwalkerom u vezi ove igre, imerziji i zanimljivosti te poanti iste, odlučio sam malo više istražiti i saznati o čemu se radi. I dalje stojim iza onoga što sam rekao, ali moram priznati da više nisam toliko ravnodušan prema igri kao što sam bio ranije. Ponajviše me dojmio art i vizualni identitet igre. Stvarno izgleda prekrasno - šareno i raznoliko, a opet ozbiljno i vjerodostojno. Ne toliko grafički dobro koliko kreativno i oku ugodno.

Video ispod objašnjava nekoliko osnovnih stvari o igri, iako i dalje nisam uspio skužiti što bi točno taj centar galaksije trebao predstavljati i što se dobiva dolaskom tamo? Bolji resursi, opasnije životinjske vrste i sve to štima, ali zaokružujemo li time na neki način priču ili riješavamo misterij igre? Jer u slučaju da odigram par desetaka ili možda čak stotina sati, a dođem u centar da bih dobio par vrijednih minerala koji mi opet ne znače ništa osim bezumnog levelanja/istraživanja, neću biti impresioniran. Nekako se nadam da bi tamo moglo biti nešto više interakcije sa stvarnim ljudima jer je to mjesto (iako vjerojatno i dalje ogromno) jedini zajednički cilj svima i najveća šansa da sretneš nekoga. 

Uglavnom, maaaalo (ne bih priznao i da je više :P) sam se zainteresirao za ovo i možda čak isprobam kad prođu ove ljetne obaveze. Do tada će se već sve znati o igri pa neću morati ići na slijepo.

Deadwalker ti planiraš kupiti? Za koju platformu?

<a href="" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win"></a>
All work and no play makes Jack a dull boy.


Offline bartul_9

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #1 u: Kolovoz 01, 2016, 12:40:17 »
Ja uporno tvrdim odkad sam vidio ovu igru da ce igra failati totalno.Takoder sam rekao ako igra pokupi dobre recenzije da je kupujem odma, iako ovo nije moj tip igre.

Evo jedna moja izjava sa HCLa od prije pola godine.
-----

Meni se osobno ova igra ne svida nimalo.Ogroman, beskonacan svemir, ti sam setas po svim planetima koji su vise manje isti, razliciti, al svi nekako izgledaju isto.Zivotinje su takoder sve razlicite al opet djeluju jednako.Ono razlika ovaj ima 2 oka na glavi, ovaj ima 2 oka ledima, ovaj ima 3 noge, ovaj ima 2 noge, a nema glavu.Nezz taj proceduralno generirani svemir izgleda prejeftino i prejednostavno, razlike postoje al u sustini sve djeluje isto.Koliko zabavno moze bit ic po svim tim planetama po beskonacnom svemiru, nezz kakva te iznenadenja cekaju, sve skupa mi ovo izgleda dosta plitko.Ako nema mp jos gore, a doslovno i developeri kazu da je sansa da sretnes drugu osobu nikakva.

Ima ljudi kojima ce se ovo svidat, i iskreno izgleda nekako zanimljivo, al ono, preambiciozno, preveliko, malo detalja u tome svemu, koliko dobro zapravo moze bit? Vidit cemo kad izade, zivo me zanima kakve ce reakcije bit.

----

Uglavnom volio bi da igra bude dobra i da pokupi dobre recenzije, al od samog pocetka sam uvjeren da tako nece bit.Vidjet cemo sve za nekoliko dana, a do tada mogu samo klapat bezveze.
Acer Aspire VX15 15,6"/ Intel i5 7300hq 2.5, 3.5 turbo, GTX 1050Ti 4Gb, 12Gb ddr4 ram, 256Gb SSD, 1000Gb HDD /// Hama Gaming "URAGE MMORPG" gaming mouse, Sony Pulse Elite 7.1 Headset, X360 controller


Offline blowfish

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #2 u: Kolovoz 01, 2016, 12:49:46 »
Ma znam, isto sam i ja tvrdio i još uvijek djelomično to mislim. Ali gledam malo te gameplay klipove i kad vidim borbe kraj planeta oko velikih svemirskih stanica, pogled na drugi planet onako u polumraku ili recimo kako se lik skloni od hladnoće na način da probije površinu planeta i otkrije ogromnu mapu tunela i špilja, dođe mi želja da prednaručim iako i dalje mislim da me ne bi zadržala duže od desetak sati. Pitanje samo koliko će takvih stvari biti u igri.

Zanima me i koja će količina NPC likova ili letjelica postojati? Nadam se da će biti dovoljno za redovito svemirsko gusarenje u stilu Firefly serije. Čovječe, nikad neću prežaliti što su to ukinuli cry1
All work and no play makes Jack a dull boy.


Offline bartul_9

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #3 u: Kolovoz 01, 2016, 13:24:35 »
Sansa da pronades takav planet koji ima zivotinja itd. ti je jednaka kao da mi pronademo planet slican zemlji.Neznam koliko je tocno, al skroz mali postotak planeta ima zivot na sebi.Znaci vecina ce planeta bit nenaseljeni i mrtvi, al dobro sluzit ce i oni za kupljenje resursa itd.

Sta se tice letjelica i NPCeva oni su koliko sam razumio isto proceduralno generirani i nalaze se(valjda) samo na naseljenim planetima.

Navodno je ovaj lik sta je nabavio igru dosao u centar svemira za 30 sati i to s pomocu nekakvog buga.


Procurile No Man's Sky snimke, developer moli da si ne spojlate igru | HCL.hr
Acer Aspire VX15 15,6"/ Intel i5 7300hq 2.5, 3.5 turbo, GTX 1050Ti 4Gb, 12Gb ddr4 ram, 256Gb SSD, 1000Gb HDD /// Hama Gaming "URAGE MMORPG" gaming mouse, Sony Pulse Elite 7.1 Headset, X360 controller


Offline blowfish

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #4 u: Kolovoz 01, 2016, 13:37:18 »
Sansa da pronades takav planet koji ima zivotinja itd. ti je jednaka kao da mi pronademo planet slican zemlji.Neznam koliko je tocno, al skroz mali postotak planeta ima zivot na sebi.Znaci vecina ce planeta bit nenaseljeni i mrtvi, al dobro sluzit ce i oni za kupljenje resursa itd.

Sta se tice letjelica i NPCeva oni su koliko sam razumio isto proceduralno generirani i nalaze se(valjda) samo na naseljenim planetima.

Navodno je ovaj lik sta je nabavio igru dosao u centar svemira za 30 sati i to s pomocu nekakvog buga.


Procurile No Man's Sky snimke, developer moli da si ne spojlate igru | HCL.hr


Mislim da si u krivu. Svaki solarni sistem ima svoje planete koji su prema udaljenosti od zvijezda naseljivi ili nenaseljivi. Planeti preblizu zvijezdama će vjerojatno biti prevrući za život a predaleki prehladni, ali mislim da će većina planeta imati barem nekakav oblik života na sebi. Dobar dio njih i napredniji život poput životinja.
All work and no play makes Jack a dull boy.


Offline bartul_9

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #5 u: Kolovoz 01, 2016, 13:53:02 »
Not all stars will have habitable planets, but will still offer potential opportunities for resources to the player if they can survive its inhospitable atmosphere.[11] The developers aimed for a 90–10 rule: about 90% of the planets will be uninhabitable, and of the 10% that do support life, 90% of those will only be mundane lifeforms, making the planets that thrive with a vivid ecosystem rare within the virtual universe
Acer Aspire VX15 15,6"/ Intel i5 7300hq 2.5, 3.5 turbo, GTX 1050Ti 4Gb, 12Gb ddr4 ram, 256Gb SSD, 1000Gb HDD /// Hama Gaming "URAGE MMORPG" gaming mouse, Sony Pulse Elite 7.1 Headset, X360 controller


Offline blowfish

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #6 u: Kolovoz 01, 2016, 13:55:46 »
Not all stars will have habitable planets, but will still offer potential opportunities for resources to the player if they can survive its inhospitable atmosphere.[11] The developers aimed for a 90–10 rule: about 90% of the planets will be uninhabitable, and of the 10% that do support life, 90% of those will only be mundane lifeforms, making the planets that thrive with a vivid ecosystem rare within the virtual universe

A dobro, da.

Ali opet, 10% (pa čak i 1% ako uzmemo 10% od tih 10%) naseljivih planeta je opet iznimno puno u usporedbi sa pravim svemirom.
All work and no play makes Jack a dull boy.


Offline bartul_9

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #7 u: Kolovoz 01, 2016, 13:57:26 »
Samo je 10 posto planeta pogodno za zivot, a samo 10 posto od tih 10 posto ce ima zivota na sebi.To znaci da ce zivot na planetima bit jako rjedak i dosta tezak za pronac.

EDIT:

Da puno vise planeta ce bit naseljivo nego u pravom svemiru, al opet ce bit brutalno rjetki.
Acer Aspire VX15 15,6"/ Intel i5 7300hq 2.5, 3.5 turbo, GTX 1050Ti 4Gb, 12Gb ddr4 ram, 256Gb SSD, 1000Gb HDD /// Hama Gaming "URAGE MMORPG" gaming mouse, Sony Pulse Elite 7.1 Headset, X360 controller


Offline blowfish

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #8 u: Kolovoz 01, 2016, 14:02:02 »
Samo je 10 posto planeta pogodno za zivot, a samo 10 posto od tih 10 posto ce ima zivota na sebi.To znaci da ce zivot na planetima bit jako rjedak i dosta tezak za pronac.

EDIT:

Da puno vise planeta ce bit naseljivo nego u pravom svemiru, al opet ce bit brutalno rjetki.

10% od 10% je 1%. Znači da će jedan od 100 biti naseljiv  sm1jeh

Rijetko, ali opet ne toliko rijetko da ih ne možeš pronaći.
All work and no play makes Jack a dull boy.


Offline bartul_9

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #9 u: Kolovoz 01, 2016, 14:32:05 »
Evo procitaj ovu izjavu od covjeka koji je nabavio igru ranije.

Znaci ima u igri 30,40 sati i jos nije naisao na planet poput onih sta prikazuju u videima, koji su puni zivota itd.Znaci takvi planeti su iznimno rjetki.

The Spoilers/Leaks Megathread : NoMansSkyTheGame


EDIT:
Koliko sam shvatio doslovno svaki planet ima neki oblik zivota na sebi, al planeti slicni nasem koji vrve zivotom su iznimno rjetki i prakticki nemoguci za pronac.
« Zadnja izmjena: Kolovoz 01, 2016, 14:44:41 od bartul_9 »
Acer Aspire VX15 15,6"/ Intel i5 7300hq 2.5, 3.5 turbo, GTX 1050Ti 4Gb, 12Gb ddr4 ram, 256Gb SSD, 1000Gb HDD /// Hama Gaming "URAGE MMORPG" gaming mouse, Sony Pulse Elite 7.1 Headset, X360 controller


Offline Praetorian

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #10 u: Kolovoz 01, 2016, 15:52:41 »
Ne mogu napravit planet s puno zivota radi hardvera i zahtjeva   cer1njo

Offline Deadwalker

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #11 u: Kolovoz 01, 2016, 17:13:22 »
Rasprava  cer1njo

Promašili ste fudbal.
Statistički je moguće da će netko u 30 sati igranja naletiti na više desetaka planeta koji vrve životom, dok netko drugi neće u 100 sati igranja naći niti jedan. Već takva vjerojatnost može značiti totalno drugačije iskustvo igranja (ako vam je već bitno da bude vidljive flore i faune) što znači da pozivanje na dojmove jednog lika nema baš smisla.

U konačnici, mislim da će najveća mana ove igre biti što je drugačija od svega na tržištu. Više-manje svi će očekivati uhodane šablone i vrlo vjerojatno se na kraju razočarati. Ono što je jedino relevantno od tog lika je dio gdje kaže da treba biti skroz open-minded i jednostavno ste prepustiti igri bez predrasuda pa što bude.

Offline blowfish

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #12 u: Kolovoz 01, 2016, 17:41:02 »
Rasprava  cer1njo

Promašili ste fudbal.
Statistički je moguće da će netko u 30 sati igranja naletiti na više desetaka planeta koji vrve životom, dok netko drugi neće u 100 sati igranja naći niti jedan. Već takva vjerojatnost može značiti totalno drugačije iskustvo igranja (ako vam je već bitno da bude vidljive flore i faune) što znači da pozivanje na dojmove jednog lika nema baš smisla.

U konačnici, mislim da će najveća mana ove igre biti što je drugačija od svega na tržištu. Više-manje svi će očekivati uhodane šablone i vrlo vjerojatno se na kraju razočarati. Ono što je jedino relevantno od tog lika je dio gdje kaže da treba biti skroz open-minded i jednostavno ste prepustiti igri bez predrasuda pa što bude.

Ti očito gajiš neke posebne simpatije prema ovoj igri kad svatko tko je imalo drugačije od tebe shvati ispada potpuno u krivu  :P
All work and no play makes Jack a dull boy.


Offline Deadwalker

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #13 u: Kolovoz 01, 2016, 17:51:50 »
Pa ako je to tvoj zaključak, jbg, što ja tu mogu :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline ManTheRamparts

Odg: No Man's Sky
« Odgovori #14 u: Kolovoz 01, 2016, 18:05:45 »
To bi trebalo imati co-op ili?