Autor Tema: Dead Space  (Posjeta: 881 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Cole™

Dead Space
« u: Svibanj 04, 2018, 06:50:00 »
Dead Space is a horror media franchise created by Glen Schofield, developed by Visceral Games and published by Electronic Arts.
The franchise centers on a series of video games, and includes two films and a comic book series.
The series began in 2008 as an eponymous video game aimed at creating, in Schofield's words, "the most terrifying game we could acquire";
 the game was a success and spawned a prequel and later a sequel released in 2011.




The story is set in the year 2508, and begins when the USG Ishimura (石村, "Stone Village"), a "planet-cracker" starship, designed to extract ore in large masses of billions of tons, sends out a distress signal to the Concordance Extraction Corporation (CEC) during a mining operation on the planet Aegis VII. The CEC dispatches the USG Kellion to investigate. After a guidance system malfunction crashes the Kellion into the Ishimura dock, the crew tries to seek other means of transport.As they explore what appears to be an abandoned ship, they are attacked by grotesque monsters, killing off all but ship systems engineer Isaac Clarke, Commander Zach Hammond, and computer specialist Kendra Daniels. Hammond notices that many of the ship's systems are failing; he and Daniels direct and assist Isaac in fixing them to keep them alive for rescue.



Kakvo putovanje je bio ovaj Dead Space! Neznam koliko god mislio da nastavci mogu bolje, ovo je jedna od onih igara koje atmosferom i gameplay elementima su toliko dobre već u prvoj igri da će ta igra uvijek ostati kao najdraža u serijalu. Nešto kao što je nekome prvi Witcher najbolji iako su nastavci puno dublje, kompletnije i sveobuhvatnije te kvalitetnije igre. Sjećam se da sam Dead Space prvi put igrao tamo prije nešto manje od desetak godina kada je bio aktualan. Tada mi je bio fora, no stao sam nakon uvodnih dva, tri sata; tada mi je bio pretežak i nisam se htio bakčat s igrom. Kako imam sve tri originalne igre, a znam da se radi o predobrom serijalu, krenuo sam prije par mjeseci u pohod. Nažalost također nakon par sati, točnije 4-5 sati i 5-6 chaptera napravio sam pauzu od igre. Da bi sada ju roknuo u dva dana u dva igranja. Ukupno mi je trebalo 12 sati i 35 minuta da pređem ovu fantastičnu igru. Već dugo nisam igrao tako tešku i psihički napornu igru (meni jel).

Atmosfera me podsjeća na Doom 3 iako je ovo miljama bolje. Ali neznam što mi je bolje; neprijatelji koji su stvarno jako dobro odrađeni i raznoliki; atmosfera, gameplay elementi. U odnosu na drugi dio igre, prvi dio je stvarno uvod u sve i do sedmog chaptera uopće nisam vidio dimenziju igre kakva ona zaista jest. Chapter 7 je umjetnost gaminga. A svaki chapter poslije njega je također kvalitetan i u svakom sam maksimalno uživio; tada me je igra maksimalno primila. Iako sam u toku igranja rekao sebi, ovo odigram i više nikad; mislim da će ići sigurno nekad New Game Plus. Ovo je stvarno dragulj gaminga, koji jako dobro stari. Tako da ukoliko se itko boji ovo odigrat, jer misli kako je igru vrijeme pojelo? Nije! Igra jako lijepo još uvijek izgleda. Ono što me je smorilo kada sam ju krenuo igrat, da je kriminal igrat na kontroler. No kombinacija miša i tipkovnice je izvedena savršeno. Kretanje Isaaca mi je brutalno dobro napravljeno. Ne sjećam se kada je toliko ograničeno kretanje u nekoj igri bilo tako kvalitetno zapravo. Jer stvarno ima smisla da se u toni tog željeza od odijela naš Isaac tako kreće...

Ishimurin level design je odličan! Stvarno sam uživao istraživati svaki njen kutak. Rig aka odijelo je kao što sam spomenuo vrhunsko. Bilo je slučajeva gdje sam stvarno se malo mučio kretati kroz levele, jer mi je falilo svega. No već nakon prvih pet-šest chaptera mi je bilo lakše, dobivao sve više resursa, upgradeao sve i svašta i s te strane mi je laknulo. Sviđa mi se jako balans svega kako je dobro urađen. Svih resursa ima dovoljno da svakome pruži kvalitetan omjer akcije, taktiziranja i preživljavanja. Imam dojam da se više ne rade ovakve igre. Igre su svakako danas sve bolje i bolje i kompletnije. No ovakva atmosfera u nekom starom štihu s HC elementima; teško, malo je takvih igara. Zato sam imao brutalan osjećaj postignuća kada sam prešao ovakvu igru. Neopisivo mi je drago da sam krenuo i završio ovo putovanje kakav je bio Dead Space, ovo je 90+ kategorija igre...



























CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Cole™

Odg: Dead Space
« Odgovori #1 u: Svibanj 04, 2018, 11:25:51 »
Jako dobar video...

Why was Dead Space so good? - YouTube
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline doktor1

Odg: Dead Space
« Odgovori #2 u: Svibanj 04, 2018, 14:33:57 »
Dvojka je u svemu bolja! Ubija...
I onda su sa trojkom sve usrali! Osim šta je užasno predugačka ono konstantno zatvaranje u prostoriju i puštanje valova nepraijtelja na tebe je debilana... I tako 18 sati...
Mislim, odigro sam radi priče i svega toga, ali dvojka je vrhunac serijala...
Dojmovi nakon trojke:

Prešao....

Ovako fantastičan game dizajn tako usrati sa preforsiranom borbom je po meni totalna katastrofa. Dizajn svih lvla briljira. Pa ono u samoj Mašini, ma sve... Čak su mi Ellie i Isack ok liikovi....

Mogli su napravit igru vrijednu GOTY naslova, najbolji dio u serijalu, ali oni su radi privlačenja publike morali DOBRANO usrat sa tom neshvatljivom usranom borbom. Onaj čija je to odluka bila neka si opali šamarčinu ASAP!




U kojem nastavku dobijemo igru u oko?  cer1njo

Ali u dvojci
ave1
« Zadnja izmjena: Svibanj 04, 2018, 14:41:57 od doktor1 »