Autor Tema: Lista odigranih igara 2019.  (Posjeta: 2638 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Cole™

Lista odigranih igara 2019.
« u: Prosinac 22, 2018, 12:49:39 »
________________________________________________________

The Last of Us - [95/100] - [18:25] - Joel i Ellie su jedna posebna priča. Joel ne priča o sebi, svojoj prošlosti, nema emocije, pun je cinizma i trudi se odbiti bilo kakvo emocionalno vezivanje zbog straha i traume koju je proživio na početku igre. Dan danas me fascinira koliko je savršeno priča prezentirana i koliko su njeni aspekti duboko ukorjenjeni u kompleksno razrađenu fabulu. Joel je takav kakav je, jer sigurno nebi preživio 20 godina u svim tim uvjetima da je malo popustio sa tog svog surovog puta. U drugom prelasku sam doživio emotivnije i dublje taj odnos koji iz nepovjerenja, arogantnosti i manjak empatije, postepeno napreduje i tu posebno mi se stvara povezivost s likovima. Na lijep, suptilan način igra u usputnim čavrljanjima između Joela i Ellie nam daje dubinu i stvara nevjerojatno "opipljivu" osobnost sa sjajno odrađenim dijalozima.

DiRT Rally 2.0 - [85/100] - [12:10] - Dok je Dirt Rally 2.0 vrhunski odrađen po pitanju konzola i audiovizualne prezentacije, moram priznati da sam ostao razočaran količinom sadržaja u samoj igri. Po izlasku je u ponudi dostupno samo šest lokacija za rally. Situaciju malo ublažava osam lokacija s licencom za World Rallycross Championship, no zapravo me više svrbi jedna stvar. Doći će u DiRT Rally 2.0 tri dodatne lokacije, ali u sklopu „Deluxe Content“ dodatka koji košta 30 eura. Jedna od tih lokacija je i snježna Švedska, koja je realno trebala biti uključena u glavnu igru po cijeni od 60 eura. Kada pogledam kako igre poput Gran Turismo Sporta nude besplatna ažuriranja s hrpom automobila i staza, ovaj potez Codemastersa teško mi je opravdati. Ukratko, DiRT Rally 2.0 ima dobar start i dobre performanse, iako je ispod haube malo šupljikav. Odličan vozni model, prekrasnu prezentaciju i ugodne kontrole zasjenjuje tek nedovoljna količina sadržaja za igru koja košta 60 eura, odnosno traži 90 eura za količinu sadržaja koja bi bila optimalna. Kako god okrenete, DiRT Rally 2.0 u ponudi modernih rally igara trenutno nema poštenu konkurenciju.

Horizon Zero Dawn Complete Edition - [95/100] - [54:33] - Igra bila dosta dosadnjikava u prvih desetak sati dok nisam pohvatao ozbiljnije questove, dobio bolje skillove. Jedini ozbiljni problem s igrom su mi bili dosadni side questovi koji nemaju veze s igrinom core pričom. Onog trenutka kad počnemo odmotaHZD je opće prihvaćena ekskluziva koje rijetko koga ostavila ravnodušnim, no činjenica jest da je igra poligon za hvatanje screenshota koji ostavljaju bez daha. Cauldronovi gdje su mašine napravljene su priča za sebe; jako kvalitetan kontrast svemu ostalom u igri. Sjećam se kao i kod prvog prelaska, da mi interes za igru skače za 100% gore čim upoznamo Sylensa. Inače jako volim tog glumca, ali tu je toliko savršeno pogođen u cast, da je to nevjerojatno. Savršen glas čovjek ima i kad ga čujem nekad random kroz focus baš mi izmami osmjeh na lice. Cijela priča oko njega i njegova uloga mi je baš jako dobra. Kako se priča odmotava, tako mi cijeli taj plot i sva pozadina sjeda na svoje mjesto.A igrinu Complete Edition verziju preporučam apsolutno svima; Frozen Wilds se mora odigrat.

Metal Gear Solid V: Phantom Pain  - [80/100] - [60:15] - Ground Zeroes je fenomenalna mala igretina koja me se dojmila uzduž i poprijeko i koliko god neznao o igri, loreu, likovima i settingu naslutila mi je da će Phantom Pain biti nešto nestvarno veliko i dobro! I onda sam odigrao cijelu igru kroz nekakvih 60 sati i shvatio i gađenje fanova i nevjericu svu kao i nelogičnosti koje su jako rijetke za bilo kakvu igru, a kamoli AAA naslov. Budući da sam stealth persona u gamingu po defaultu i obožavam ga, imam tu samo riječi hvale. Likovi su mi odlični, zanimljivi, dobra priča, vrhunski gameplay, atmosfera, grafički prikaz, voice overi koji su uz glazbenu podlogu fantastični i onda dođeš na rub stijene i stijena pukne. Neznam, kada sam više bio zbunjen, razočaran i imao gorak okus nakon toliko toga dobroga. Znam svima je jasno, da igra nije završena i da je sve oko toga već rečeno i raspravljeno. Samo mi nije jasno zašto staviš u igri zadnja misija i sve ostalo su bonusi i gluposti za usavršavanje i ganjanje platine ili 100% kompletiranosti. Do te zadnje misije igra mi je super, a da kasnije nisam ni znao što se dešava, a htio ignorirat internet i forumske rasprave oko igre, pa sam ganjao i te daljne misije i puknuo nakon 10-15 misija, shvativši da nešto ne valja proguglo sve i poludio šta sam uopće potrošio na takvo što desetak sati. Kiefer kao Snake odličan, likovi ostali također. Ima igra GRO pamtljivih trenutaka i zato ću možda još koji put i odigrati, no da je nedovršena, je i to debelo!

Battlefield V - [70/100] - [11:52] - Jedine kampanje u Battlefield serijalu koje priznam su BF3 i Bad Company 2, sve ostalo je bućkuriš bezidejnosti, neispoliranosti, nezanimljivosti i bug fest. BFV donosi četiri priče ispričane na dramatični način i sve popračeno maltene blockbusterskim animacijama. Priče su genijalne, likovi su genijalni i puni osobnosti i karaktera, pa sam se čak i jako ugodno iznenadio da sam se s 3/4 priče vrlo brzo povezao, tj. s likovim iste. Tirailleur mi je ujedno i najlošija priča ove kampanje, makar same misije s našim Deme Cisseom izgledaju nevjerojatno dobro. Sljedeća koja me se najmanje dojmila uz ovu našeg Damea jest The Last Tiger koji je također oku predivna vizualna poslastica. Vrhunski potez je što su narativno igre na materinjim jezicima protagonista. Nordlys i Under No Flag su meni osobno jedne od upečatljivijih FPS ratnih misija koje sam imao priliku igrati i jako mi je drago zbog njih da sam igri što se kampanje tiče dao šansu.

The Witcher - [73/100] - [46:34] - Ne sjećam se kada sam više prilika pružio nekoj igri nego li Witcheru; pardon The Witcheru. Teško je u 2019. godini se prisilit na igru koja gameplayom je toliko korozivna, zastarjela i nezgrapna kao The Witcher. Srećom igra ima toliko vrijednosti zbog kojih sam progutao svu zastarjelost, tromost i ružnoću gameplaya. Kamera me isto znala posebno izbaciti iz takta. No atmosfera je ta koja me nosila kroz cijelu igru da je ipak završim. U zadnjem pokušaju uspio sam odigrati preko 20 sati u tjedan dana da bih završio igru nakon 46 i pol sati. Ima dosta djelova, tj. lokacija gdje me malo igra smorila, al opet i s nekim lokacijama oduševila. Dobra mi je priča, likovi, dosta dobro je sve to razgranato i postavljeni su odlični temelji za serijal. Odlučio sam biti na strani Scoia'taela. Iz današnje perspektive dajem igri sedamdesettri, da sam je prešao u ono vrijeme prije 12 godina, sigurno bi bilo devedeset. No jako zastarjela igra gameplayom.

Middle-earth: Shadow of Mordor - [85/100] - [28:14] - Mračna surova atmosfera Middle-eartha, fantastičan nemesis sustav i dobro dizajnirane side misije, kojih stvarno ima podosta. Počistio sam manje više oba dvije mape do temelja, tako da sam u cijelu igru utukao lijepih skoro 28 sati. Jedino što mi se nije dalo čistit do kraja igre jesu ove outcast rescue missions koje su stvarno sve na isti kalup gotovo i izgubio sam volju još kakvih sat vremena posvetiti tome. Zato sam sve ostale side misije pozavršavao i jako mi se sviđalo grindanje u ovoj igri, napucavanje skillova, kao i runesa. Lajkam jako i one artifakte te ithildinove. Borba je fantastična i pravi užitak je bio kombinirat sve poteze, skillove, sve mogućnosti regrutiranja itd. Stealth je isto full dobro odrađen i jako olakša neke situacije. Prešao sam i DLC kampanje Bright Lord i Lord of the Hunt. Odlične su mi bile i lajkam što su dosta drugačije od ostatka igre. Super su mi bile dionice s Caragorima i ono njihovo penjanje je također odlično napravljeno. Jako sam zadovoljan igrom i baš sam ju htio cijelu kompletirati. Možda jednom dovršim do 100% sa svim challengima, no sumnjam. Solidna priča, koja je na početku jako dobro počela, imali i zanimljiv razvoj i svidjelo mi se to na kraju kako se sve razvilo, ali zadnja boss borba me je full razočarala, jer je cijela igra u borbi fenomenalna i onda sam na kraju očekivao puno više i tu je malo gorak okus u ustima ostao.

Days Gone - [92/100] - [67:13] - Likovi definitivno NOSE ovu igru. Prošlo je gotovo mjesec dana od moje platine i ja se još uvijek jako dobro sjećam svih likova, svi su mi se urezali u sjećanje i to je nešto što najviše opravdava hvalospijeve na tu temu. Nisu me se svi likovi dotakli, bilo je i onih koji su mi čak i smetali u cijeloj priči, tu mislim na vođe početna dva kampa kod kojih dobivamo misije i zadatke Ada Tucker i Mark Copeland oni su mi stvarno bili užasno loše karakterno napisani i stvarno nisam volio surađivat u igri s njima. Svi ostali su čista desetka. Jako puno slojeva imaju sporedni likovi i kod mnogih na prvu ne otkrijemo njihovo pravo lice. Po pitanju razrade priče od uvoda, zapleta pa sve do raspleta nema tu puno previše filozofije, Days Gone je odlično putovanje prekrasnim Orgenom koji je ispunjen sa jako puno dobrog sadržaja. Oduševljen sam gameplayom u svim smjerovima. Od kretanja lika, stealth dionica koje su stvarno jako dobro napravljene, čišćenja kampova, borbe s hordama koje su fantastično iskustvo kada uđeš u ritam i skupiš malo iskustva. Ima tu jako puno segmenata u igri koji su u koheziji i koji su me držali prikovanim uz konzolu i monitor da cijelu igru prođem u jednom dahu. Filter igre s Ripperima mi je bio pun pogodak i mislim da me se tada igra i najviše dojmila, momenat kada sam stvarno nakon svega toga dobrog, stao i rekao WOW. Općenito fizika u igri je na jednoj visokoj zavidnoj skali, a tako je i s motorom. Drugačije ponašanje motora u odnosu na podlogu, vremenske uvjete. Svaku sekundu provedenu na motoru u igri sam uživao i ova igra je pravi primjer kako se to radi. Poveži sve važne igrine elemente koji prodaju igru u jednu cijelinu. Za to i priču Deacon Lee St. Johna moj duboki naklon, aplaus i zadovoljstvo.

Gears of War 4 - [90/100] - [10:15] - Wow! Malo sam pod dojmom! Drugi put ove godine me igra totalno iznenadila, ali totalno. Prvo mi je Days Gone zaljepio šamarčinu, nakon što sam ga smatrao osrednjom igrom, a onda su mi to isto ponovili i četvrti Gearsi. Jedinicu sam krenuo igrat prije deset godina valjda na PC-u i nije me primila nakon nekakvih dva sata i onda sam odustao od serijala, čak sam ga i hejtao malo. Ova četvorka ima takvu dušu, sjajne gameplay elemente i na kraju krajeva super likove i dobru priču. Napucavanje i hit detekcija iako je sočna i jako dobra, još joj malo fali da to bude vrhunsko onako mesnato uvjerljivo. Nikad nisam vidio igru koja ima toliku količinu set piecova i koji su tako dobro izvedeni. Općenito bih jako pohvalio težinu likova, vibracije odnosno povratne informacije u kontroler; bilo prilikom pucanja, bilo prilikom podrhtavanja tla, uragana i sličnih stvari kojima igra odiše. Mehanika kretanja i covera je super izvedena, kao što rekoh osjeti se uvijek težina lika i sve je tako fino zaokruženo. Level design mi je svakim levelom bio impresivan i zanimljiv i uz kul likove te zanimljivu priču koja je zapravo vrlo jednostavna, igra me cijelo vrijeme vukla napred. Igra me u drugom ACT-u kupila, da bih pred kraj četvrtog ACT-a već bio totalno u GOW điru. Trajnost igre mi je taman, makar nebi se bunio ni da je koji chapter kraće trajala, čisto jer mi je bilo par chaptera koji su mi bili meh ili čisto da se igra produlji. Al definitivno je pamtljiva što je najvažnije što dosta govori o njoj.

Metro Exodus - [100/100] - [40:05] - Obožavam METRO igre i poslje zadnje sam mislio da jako teško mogu nadmašiti Last Light, no ispada da je Exodus sa pritupom ka polu open world igri riskantan, ali jako hrabar potez. I dalje mi ne odgovara što nam developer servira da smo mi Artyom i da zato nemamo glas dok igramo. Puno ljepše i imerzivnije je kada čujemo lika s kojim upravljamo. Čak u DLC-u ove igre naš protagonist priča. Uz neke sitne tehničke probleme jako malo stvari u ovoj igri bi stavio pod minus. Danas sam drugi put prešao igru, što nije bilo u planu, no s XBOX Game Pass-om sam dobio patchiranu igru; jer je prije ažuriranja igra s zvučne strane bila popriličan drlog. Šta reć za ovo putovanje u Exodusu? Nikad nijedan FPS nije na ovaj način pristupio priči kretanju kroz lokacije. Kao što spomenuh, poprilično rizična odluka, no očito su bili sigurni u sebe i da će to proći dosta dobro kod fanova. To korištenje svega i svačega u toku gameplaya ma savršenstvo. U drugom igranju mi je još bolje sjela igra; čak sam i nešto duže igrao u drugom prelasku. 40 sati mi je trebalo za drugi prijelaz, jer sam još više istraživao nego li prvi put. Čak i neke misije prešao na totalno drugačiji način, što mi je fenomenalno iskustvo. Igra ima toliko lokacija koje su sa jako velikom pažnjom i strašću dizajnirane. A zadnja dionica igre je remek djelo igraće industrije. Kada developer odluči priuštit igraču kraj, odnosno setting igre kakav do tada nije viđen u serijalu. Po mome skromnom mišljenju ovo je najbolji FPS koji sam ikada igrao, a subjektivno čista devetka rekao bih. Iako joj dajem maksimalnu ocjenu, jer je to jebeni METRO EXODUS, da su bar imali resursa da plate bolje glumce što se tiče voice overa.




________________________________________________________

ZADNJE PREĐENO:  ----
TRENUTNO SE IGRA:  ----
_________________________________________________________
« Zadnja izmjena: Listopad 21, 2019, 22:33:45 od Cole™ »
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB