Autor Tema: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere  (Posjeta: 121312 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #60 u: Travanj 16, 2012, 17:34:59 »
Isto i ja vozim thumbs1
Po suhom s svojim setupom bez problema mogu biti prvi, a po kiši je već druga priča.

Sa Caterhamom sa svim pomoćima isključenim i Legend težini??

Offline Praetorian

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #61 u: Travanj 16, 2012, 17:47:03 »
Nije na legend, predzadnja je težina, i naravno sve pomoći isključene. Al mi je gearbox na manual.

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #62 u: Travanj 16, 2012, 17:57:31 »
Legend i Profesional težina su nebo i zemlja. Nema šanse bez KERSA i sa sporim bolidom pratit race pace od Williamsa, a kamoli od nekih boljih momčadi!!

Offline Cole™

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #63 u: Travanj 16, 2012, 19:37:15 »
Potpis, legend i profesional ko da su 2-3 težine razlike jedna od druge.  sm1jeh
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #64 u: Travanj 16, 2012, 19:49:47 »
19 GRANDE PRÊMIO DO BRASIL 2012



Kvalifikacije - kiša; kasno izlazim na stazu i nema šanse da napravim konkurentan krug; posljednja startna pozicija
Start
01/71 - probijam se na 17 poziciju
02/71 - imam spin te padam na posljednje mejsto
12/71 - odlazi mi motor; kraj utrke

Nipta za reći. greška u kvalifikacijama me koštala zadnjeg mjesta na startu, te mi odlazi motor. Prvi put u sezoni. Loša oproštajna utrka u staroj momčadi!!
No sljedi nova sezona u novoj momčadi sa novim ciljevima...

Evo koliko sam cca kilometara odvozio....

Offline Praetorian

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #65 u: Travanj 16, 2012, 21:05:21 »
Šteta motora, sad ćeš  trebat drugi kupit ;D

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #66 u: Travanj 17, 2012, 08:44:08 »
Odvozio jučer kvalifikacije u novoj momčadi... Uf..... Totalna razlika u ponašanju bolida. Lotus mi djeluje tromiji od Marusije. A i nisam se proslavio. 19 pozicija na startu...

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #67 u: Travanj 17, 2012, 10:16:29 »
Možda je to do toga što si u Marusiji imao na kraju već upgrejdan bolid pa se navikao na to, a s ovim sad ideš ispočetka. Meni je tako kada sam prešao iz FI u Mercedes isti djelovao nekako loš kroz zavoja, isto trom (iako je očigledno bio brži u smislu same brzine i ubrzanja), no nakon par upgrejda, stvar se promjenila.
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Praetorian

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #68 u: Travanj 17, 2012, 12:34:46 »
I meni je čudno vozit kad promijenim tim, treba mi vremena da se naviknem na novi bolid.

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #69 u: Rujan 20, 2012, 02:52:34 »
01 QANTAS AUSTRALIAN GRAND PRIX



Car Setup
Strategija
____
Kvalifikacije/Start - momčad želi nedostižno 16 mjesto; kvalificiram se na 19, no Kovalainen u zadnjim sekundama kvalifikacija prolazi ispred mene
01/58 - probijam se do 14 pozicije radi gužva na stazi
02/58 - Perez me prolazi; 15 pozicija
07/58 - do sedmog kruga me prelaze Maldonado, Ricciardo i Vergne; nemam šanse protiv njih, štednja goriva, 18 pozicija
10/58 - Di Resta me prolazi; 19 pozicija
12/58 - borba sa Picom; i gubitak pozicije
13/58 - vraćem poziciju od Pica
14/58 - ulazak u boks
15/58 - vraćem se na 20 poziciju dvanaest sekindi ispred Kovalainena
18/58 - maksimalna snaga motora; vozim svoj najbrži krug, Pic je dvadeset i tri sekunde ispred i mora u boks
19/58 - Pic izlazi točno pored mene, no spor je u prvom zavoju te ga prelazim
21/58 - zakačio sam pasicu te me je povukla i gubim bolid; ostajem bez nosa te moram u boks
21/58 - ulazak u boks/mjenjanje prvobitne taktike
22/58 - vraćem se točno iza Glocka kojeg i prelazim
26/58 - dvadeset i pet sekundi iza Kovalainena za kojeg mi javljaju da ide u boks
31/58 - prešao sam Kovalainena koji je iza mene četiri sekunde
41/58 - ostajem na tvrdim gumama duže na stazi; Kovalainen ponovno odlazi u boks, iza je De La Rosa za kojeg mi javljaju da također ide u boks
42/58 - Vettel odustaje; 18 pozicija; cilj za sada ostvaren
43/58 - ulazak u boks; pet krugova kasnije od onoga šta je momčad tražila; gume su počele gubit grip; idu mekane gume i ostanak do kraja
44/58 - vraćem se 10 sekundi iza De La Rose no on mora još u boks; 18 pozicija sigurna
46/58 - prolazim De La Rosu kroz bokseve
50/58 - četiri sekunde ispred Kovalainena; još samo otpeljat auto par krugova; dobar "fuel managment" na početku i sredini utrkemi omogućuje da kraj utrke vozim bez štednje - minimalno goriva je bilo u bolidu na startu utrke
Kraj
_____

RRD, (Race Result Data)
« Zadnja izmjena: Rujan 20, 2012, 03:27:44 od doktor1 »

Offline James Hunt

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #70 u: Rujan 20, 2012, 03:45:15 »
Doktorski odrađeno  šofe1

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #71 u: Rujan 20, 2012, 16:12:47 »
02 PETRONAS MALAYSIA GRAND PRIX



Strategija - totalno sam fulao Fuel Strategy; više od pola utrke sam vozio na štednom režimu
___________

Kvalifikacije - počele sa laganom kišom; čekam da se staza malo posuši i deset minuta prije kraja izlazim na stazu. Prvi leteći krug radim grešku; drugi mi smeta Perez koji se okreće na stazi; staza se suši, odlazim u boks po option gume; no treba popravit bolid i ostaje mi svega jedna minuta u kvalifikacijama; startam zadnji
Start - probijam se do 15 pozicije
07/56 - prelaze me dva Torro Rosa
12/56 - prolazi Maldonado - 18 pozicija
15/56 - Vergne se vrti na stazi; Karthikeyan je bio u boksu te imam trideset i tri sekunde prednosti - 17 pozicija
17/56 - ulazak u boks
22/56 - Vergne me prolazi; naoblačilo se te iz boksa javljaju da kroz petanest minuta može biti slabe kiše
37/56 - nema kiše, bliži se ulazak u boks, Kovalainen je dvadeset i dvije sekunde iza mene; problemi sa gumama, nemam gripa
38/56 - ulazak u boks
39/56 - vraćem se tik ispred Kovalainena; no gledajući njegove gume i broj zaustavljanja znam da on ide još jedanput u boks
44/56 - Kobayashi odustaje - 17 pozicija
48/56 - Kovalainen odlazi u boks; prednost je šesnaest sekundi i mogu mirno dopeljat auto do cilja
Kraj - bio sam sa benzinom na knap; borba cijelu utrku; treba razmotrit druge taktike
_____________

Počinju momčadski dvoboji

RRD
____________

Start

F1 Caterham
« Zadnja izmjena: Rujan 20, 2012, 16:16:36 od doktor1 »

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #72 u: Rujan 21, 2012, 12:43:55 »
03 UBS CHINESE GRAND PRIX



Odrađen R&D
Strategija - nakon velikih problema sa gorivom i mučenjem sa istim u prošloj utrci odlučujem se za sigurnijau varijantu
_______

Kvlifikacije - kiša ne pada, ali staza je mokra; imam problema i ne mogu složiti brzi krug iako vidim da bi se moga kvalificirati na 19 poziciju; na kraju 22 startno mjsto, ali makar sam ispred momčadskog kolege
Start
02/56 - probijam se na 18 poziciju
02/56 - imam spin te padam na predposljednje mjesto
03/56 - prelazim Kovalainena te uskoro Torro Rosso i HRT;  - odmah iza Glocka sam kojeg prelazim u sljedećem krugu...
05/56 - prelazak Pica; 18 pozicija
10/56 - prelazi me Vergne - 19 pozicija
17/56 - vrijeme za boks, iza mene je Kovalainen na devetnaest sekundi koji je obavio zaustavljanje
17/56 - ulazak u boks; veliki problemi sa gumama
18/56 - izlazak iz boksa, ne pazim kod izlaska te uz mene prolazi Button za cijeli krug, ali ja ga udaram u zadnji kotač te ima spin; Drive Through kazna; vratio se ispred Kovalainena
19/56 - Drive Through; vraćem se na 20 poziciju trinaest sekundi iz Kovalainena
24/56 - sustigao sam Kovalainena no on odlazi u boks - 19 pozicija
29/56 - uoči odlaska u boks imam sedamnaest sekundi prednosti ispred Kovalainena
29/56 - ulazak u boks; i dalje imam problema sa gumama
30/56 - vraćem se na 20 poziciju sedam sekundi iza Kovalainena
33/56 - iz kruga u krug vozim svoja najbolja vremena, Kovalainen je da dvije i pol sekunde; mjenjam način vožnje i gume rade odlično
36/56 - prešao sam Kovalainena kojem bježim tri sekunde
41/56 - Kovalainen je bio u boksu te prednost iznosi dvadeset i pet sekundi; ja imam još jedno zaustavljanje
42/56 - ulazak u boks
43/56 - vraćem se tri sekunde ispred Kovalainena; kontrola guma i goriva i pozicija je sigurna
Kraj

Veliki problemi sa gumama gotovo cijelu utrku; puno sam koristio pasice te su mi gume otišle, tri četiri kruga prije odlaska u boks, osobito prime set na početku utrke kada sam totalno gubio vremenena. Nakon drugog ulaska malo pazim gume te mjenjam balans da ne blokiram kotače kod naglih kočenja te u tom stintu prelazim Kovalainena te se je to pokazalo presudno pošto sam završio svega jednu sekundu ispred njega. Utrka sa ne previše događanja no konstanta borba sa momčadskim kolegom kojeg sam na kraju uspio pobjediti.
_______

Za razliku od prošle sezone u Marrusiji ove godine nema moje dominacije naspram timskog kolege.

RRD
_______

Start te prvi krug

F1 China Start
« Zadnja izmjena: Rujan 21, 2012, 13:05:59 od doktor1 »

Offline Praetorian

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #73 u: Rujan 21, 2012, 16:16:32 »
Evo moje karijere krepo mi motor iz čistok razloga rekoh OK. Onda mi se igra srušila u 23 krugu, toliko o mojoj karijeri kava1

Offline doktor1

Odg: Komentiranje i izvještaji za Dnevnik vaše F1 karijere
« Odgovori #74 u: Rujan 21, 2012, 16:17:04 »
I moja prestaje.... Nažalost; to je to.