Autor Tema: Novosti i glasine iz svijeta video igara  (Posjeta: 469640 vremena)

0 Članova i 9 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline ManTheRamparts

Odg: Novosti i glasine iz svijeta video igara
« Odgovori #300 u: Siječanj 26, 2013, 16:48:55 »
Al buš klel dok počneš prelaziti na PS2 prva 3.  cer1njo

Offline Thergothon

Odg: Novosti i glasine iz svijeta video igara
« Odgovori #301 u: Siječanj 26, 2013, 16:58:03 »
U to sam siguran, onda bude postal jos omrazeniji  cer1njo
Steta jer glavni razlog zbog cega nisam kupil Wii i zbog cega ne budem Wii-U je njihova politika i oslanjanje na nostalgiju, a imati konzolu zbog jedne igre i kasnije da mi skuplja prasinu - nema mi jednostavno smisla. Upravo zato sam dok je bilo para radije preorderal odjednom 6 igri mjesecno, nego da kupim neki njihov produkt (konzolu)  cer1njo

Offline ManTheRamparts

Odg: Novosti i glasine iz svijeta video igara
« Odgovori #302 u: Siječanj 26, 2013, 17:00:01 »
Ma ima se kaj za odigrati gore, al ono, v globalu je to debelo iza Sonija i Microsoftija.  cer1njo

Offline Thergothon

Odg: Novosti i glasine iz svijeta video igara
« Odgovori #303 u: Siječanj 26, 2013, 22:23:38 »
Trebala bi (barem na papiru) biti dobra godina:

Igre u 2013. godini najava | HCL.hr


Offline ManTheRamparts

Odg: Novosti i glasine iz svijeta video igara
« Odgovori #304 u: Siječanj 26, 2013, 22:24:28 »
Samo po sebi je dosta da nove konzole dolaze. thumbs1

Offline Praetorian


Offline ManTheRamparts

Odg: Novosti i glasine iz svijeta video igara
« Odgovori #306 u: Siječanj 31, 2013, 22:54:54 »
Capcom: "there is a possibility" of Resident Evil series reboot • News • Eurogamer.net

Je moguće da ih je šestica dobro tresnula? Nadam se da je i da im konačno dolazi z riti v glavu da je Resi = manje akcije, više zagonetki, istraživanja i dobra atmosfera.

U jednu ruku, dobro da je serijal malo otišel u akcijske vode, malo svježine serijalu je dal jer mi igrači kakvi već jesmo da su išli po staroj formuli celo vreme bilo bi 'meh, Resident Evil, opet isti drek'. Ovak sad vidimo da je to nekad bila prava stvar i oćemo da se vrne na staro i znamo sad to ceniti. Četvorka i petica su bile dosta glede akcije u Resi serijalu, šestica je bilo nepotrebno govno, vreme je da se počnu vraćati na staro, al s nekim novim elementima. Onda bu to - to.
« Zadnja izmjena: Siječanj 31, 2013, 22:57:49 od ManTheRamparts »

Offline DogZy

Odg: Novosti i glasine iz svijeta video igara
« Odgovori #307 u: Veljača 01, 2013, 14:07:12 »


Službeno predstavljanje PS4 20.02. 2013. p1va p1va p1va

 
<a href="" target="_blank" class="aeva_link bbc_link new_win"></a>



« Zadnja izmjena: Veljača 01, 2013, 14:31:19 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Novosti i glasine iz svijeta video igara
« Odgovori #308 u: Veljača 01, 2013, 15:07:30 »
Baš me zanima. Ali nadam se da će ponuditi nešto više od samo neke bijesne mašinerije ispod haube. Ako ništa, konačnu promjenu dizajna kontrolera koji je već debelo zastario, a da ne pričam o tome da je DS2 bio ugodniji za držat (subjektivno, DS3 mi je prelagan), od trojke plus imao bolje analogne stickove (vjerujem objektivno). A triggeri su na istom bože sačuvaj
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline ManTheRamparts

Odg: Novosti i glasine iz svijeta video igara
« Odgovori #309 u: Veljača 01, 2013, 15:12:14 »
Moraju obavezno redizajn kontrolera napraviti jer ga Xboxov u svakom segmentu razbija, osim glede digitala. Ostalo je sve na strani Boxovog kontrolera, od ergonomije, do triggera...

Offline DogZy

Odg: Novosti i glasine iz svijeta video igara
« Odgovori #310 u: Veljača 01, 2013, 17:28:35 »
Triggeri jesu kvalitetniji na xBox kontroleru, ergonomija... hmm
Dizajn je na DS3 strani.
@Shimmy
Možda ti je čini DS3 (pre)laganim jer si igrao na običnim Sixaxis kontrolerima. Dualshock je teži, osjetno.


Vezano za playstation 4.
Citat:
Playstation Meeting - February 20th (predstavljanje, mozda vidimo i igre, s sasvim sigurno cemo vidjeti bar prikaz GT6)
Destination Playstation - February 25-28th (sluzbena US konvencija za PS4, najave igara, vjerovatno sve launch igre, gotovo sigurno datumi)
DICE Summit - March 25-29th (najvaznije okupljanje industrije u US, do tad ce vec vjerovatno biti prikazan i NextBox)
E3 - June 11-13th (opce klanje, PS4, NextBox, SteamBox, igre, igre, igre, igre, igre...)


Preuzeto od kolege Amara sm1jeh
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline ManTheRamparts

Odg: Novosti i glasine iz svijeta video igara
« Odgovori #311 u: Veljača 01, 2013, 17:34:46 »
Veliko lol na dizajn i ergonomiju DS3. Boxov em bolje leži u ruci, em je veći i teži kontroler, DS3 je 15 godina stari dizajn i ništ više. Vjerojatno je u tvojem slučaju stvar navike.

I da - bolja je pozicija levog analoga na Boxovom kontroleru, s obzirom da je već drugu generaciju za redom digital potpuno sporedna stvar.

Offline versus

Odg: Novosti i glasine iz svijeta video igara
« Odgovori #312 u: Veljača 01, 2013, 17:44:28 »
Meni je DS3 fantastičan.
Bio.
Dok nisam intenzivnije počeo igrat Fifu13
Naime L2 i R2 bi u igrama tu i tamo piknuo, njima bacio granatu ili promijenio brzinu ili sl. , al kad je igra takva da ih moraš intenzivnije koristiti oba, onda je malo nezgodno, kao da ti prsti guraju cijeli kontrolor pa pleše u rukama.
(ovo je subjektivnog karaktera, možebitno vama sasvim udobno sjedi u dlanovima)

Svejedno, samo se nadam da neće nakeljit ekrane po kontrolorima.
(ponovo, subjektivno)

Offline Thergothon

Odg: Novosti i glasine iz svijeta video igara
« Odgovori #313 u: Veljača 01, 2013, 17:45:35 »
Probao sve moguce izvedenice DS-a od Ps1 pa do dana danasnjeg, a isto tako i boxove kontrolere.
Cinjenica je da je prvi kontroler za proslu generaciju xboxa bio uzasno glomazan, za ljude koji imaju sake ko gorile. Ubrzo nakon toga se pojavio redizajniran kontroler koji je vec na prosloj generaciji pomeo pod s Dualshockom. X360 kontroler je samo usavrsen i po pitanju ergonomije svjetlosnim godinama ispred DS - realno. Druga stvar je navika pa ti ne pase taj kontroler jer igras 15 godina Ps. Ima dobri i losih navika, a ovo je losa i nadam se da ce kontroler napredovati...

Offline DogZy

Odg: Novosti i glasine iz svijeta video igara
« Odgovori #314 u: Veljača 01, 2013, 17:46:11 »
De gustibus non est disputandum.

Za ergonomiju sam stavio ovakav  hmm smajli jer nisam mogao sa sigurnošću reći koji bolje leži u ruci. 

Dakle, kraj veljače će biti strašan, hype samo takav. A štednja za next gen je sa današnjim danom počela thumbs1
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.