Autor Tema: Ghost Recon: Future Soldier  (Posjeta: 14502 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline doktor1

Odg: Ghost Recon: Future Soldier
« Odgovori #45 u: Siječanj 05, 2013, 22:57:50 »
Ova igra me je zbila iznenadila... A vidi čua od Ubisofta....

Ubi je prošle godine napravio fantastičan posao... - AC3, GRFS, FC3.....

Offline Punisher

Odg: Ghost Recon: Future Soldier
« Odgovori #46 u: Siječanj 05, 2013, 23:18:19 »
čim maknu drm s igara su draži ljudima lol  cer1njo cer1njo cer1njo

Offline Praetorian

Odg: Ghost Recon: Future Soldier
« Odgovori #47 u: Siječanj 06, 2013, 18:29:09 »
Ja nisam imao problema s DRM nikad, kao da ga nije ni bilo ;D

Offline Cole™

Odg: Ghost Recon: Future Soldier
« Odgovori #48 u: Siječanj 23, 2013, 12:02:22 »
Ja neznam da li sam najveći fanboy ove igre ili šta, ali upravo prešao igru četvrti put zaredom. Ovog puta 100% na Elite težini. Sakupio sve moguće challenge i oružja. Nevjerovatno je koliko je igra kvalitetna i nemogu se načudit zašto je toliko podcjenjena i zašto je dobila baš toliko loše kritike. Preporučam svim ljubiteljima taktičkog TPS-a. Na trećoj težini igra je jako izazovna i treba se dosta pomučit da bi se riješili challengi; plus što veseli da se pogine od jednog snajperskog metka ili rafala od 2 sekunde. Taktika i stealth na najvišem nivou.

Nakon prelaska igre, napokon je došao i drugi DLC zvan Raven Strike na PC platformu pa se bacio na njega. Osim geruilla mape, Raven Strike donosi i tri single player misije čija priča nastupa nakon kampanje. Još rješavam prvu misiju, koja je daleko teža nego li bilo koja u kampanju, jer se radi o tweakanom AI-u te misija bez gadgeta. Tako da zaboravite na softverske pomoći (Drone, Sensor). Javim dojmove kada pređem dodatni sadržaj.

CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Ghost Recon: Future Soldier
« Odgovori #49 u: Siječanj 23, 2013, 13:21:42 »
Ja bih igrao da imam para, ali ovako... Ne znam, kada završim neke prioritete možda...
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Praetorian

Odg: Ghost Recon: Future Soldier
« Odgovori #50 u: Siječanj 24, 2013, 13:29:00 »
Nisam igrao još igru, ali ovo mi definitvno ide na popis p1va

Offline Cole™

Odg: Ghost Recon: Future Soldier
« Odgovori #51 u: Veljača 25, 2013, 00:11:33 »
Neću kvotat, jer ne izgleda ljepo pa ću samo c/p posta kolege s HCL-a.

@Mzehn
Jedna jako podcjenjena igra.

Priča je standardna kad je u pitanju US Army tematika, ruše se Zambijske mreže trgovanja oružjem, Bolivijski diktatori i naravno nestašne Ruske bitange koje se ne uklapaju u nečije više ciljeve. Karakterizacija likova skoro i ne postoji, tek se kroz cutscene u kantini mogu razaznati osobni motivi individua.

No, to nije ni bitno u ovoj igri, bitna je akcija. A akcija je fantastično napravljena. Nelinearan gameplay i široka paleta pristupa, u velikoj večini igre, je glavni pridonositelj tome. Ghost squad sačinjen od četiri ghosta je u svakoj situaciji savršeno sinkroniziran i koordiniran a to je u ovom slučaju temelj dobre gameplay mehanike. Sync killovi su jako dobro odrađeni, još se u krucijalnom trenutku vrijeme uspori na sekundu dvije.

Najbitnija je strpljivost, tek se tada može poistovjetit sa atmosferom na koju su developeri ciljali. Par misija sam znao i po sat vremena igrat jer ako se digne alarm to više nije to, igra postaje osrednji TPS. Rekao bi da je pristup situaciji najbitniji. Jedna misija se totalno ne uklapa u tu priču, mislim da je četvrta i peta, kad se dobije Warhound, robot sa infinit armorom i infinit streljivom, a još su kao challange postavili da se 90% neprijatelja eliminira s njima. Baš smara. I to je zapravo jedina loša misija u igri.

Stealth odjelo je savršeno isfurano, iz daleka nema šanse da te itko skuži dok je izbliza druga priča, u svega par sekundi se diže alarm. To jest kada se kreće kroz pozadinu koja baca kontrast i distorzira odjelo. Odlično su to složili. Treba se pazit i na kojem dijelu mape se rade killovi jer ako neprijatelj otkrije tijelo tu obično završava šuljanje i počinje rat.

Cover mehanika je jedna od boljih koje sam vidio uopće, a dobar dio covera je uništiv. Hit reg besprijekoran. Na trailerima i ranim in-game materijalima je izgledalo kao da će se imati hrpa gadgeta koji će biti beskorisni i zbog kojih će igra biti prelagana ali nije ni blizu toga. Na svakoj misiji je moguće imati samo jedan gadget (night vision za misije po noći, magnetic visio za npr pustinjsku oluju, termal vision za snijeg itd...) i svaki, ali baš svaki, izgleda i funkcionira odlično. Npr kad se s night visionom igra po noći sve je crno-plavo-zeleno dok je dah kod trčanja žuto-crven. Takvih kul sitnica ima jako puno.

Kustomizacija oružja je jako detaljna. Doslovno se može svaki komadić oružja promjenit/zamjenit ovisno kako netko voli igrat. To je vjerojatno zamišljeno prvenstveno za online co-op i multiplayer pošto je u singleplayeru najčešće automatski ponuđeno najbolje rješenje.

Igra ima svojih mušica i mana ali sigurno spada u sam vrh taktičkih šutera i stealth žanra zadnjih nekoliko godina. Oni kojima se nije svidjela su vjerojatno igrali krivim pristupom ili su previše navikli na generične šutere, nez. Nekome tko voli stealth igre ovo će biti pravi užitak. Ako će netko zaigrat obavezno neka stavi sve patcheve (1.7)

Odigrat ću DLC u budućnosti sigurno, treba ostavit još sadržaja za drugi prelazak :)

85/100




Drago mi je da nisam jedini "fanboy" koji ukazuje da je ova igra podcjenjena. Već mi je pomalo neugodno bilo. Slažem se sa svime rečenim iz predhodnog posta i naravno da se ne obazirem previše na provokacije ljudi koji teže totalno drukčijem pristupu nego što to ova igra nudi i želi prezentirati. Takve negativne kritike i komentari me podsjećaju na ekipu koja koristi kontrolere u racing igrama/simulacijama i pritom se raspravlja sa ekipom koja posjeduje volane. Opet ovdje, bi se dotakao priče, koja je meni sjela kao nekima ban. Bilo kakvo drugačije prezentiranje priče uz ovakav gameplay bilo bi neprihvatljivo, suvišno i nezgrapno. Klišej priča uz ovakvu prezentaciju iste ide ruku pod ruku uz takav gameplay. Igra koja nije zakazala niti u jednom segmentu svih svojih vrijednosti i mana. Rekao bih apsolutna preporuka svima kojiam je TPS i stealth u srcu.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Thergothon

Odg: Ghost Recon: Future Soldier
« Odgovori #52 u: Veljača 25, 2013, 00:42:50 »
Drago mi je da nisam jedini "fanboy" koji ukazuje da je ova igra podcjenjena. Već mi je pomalo neugodno bilo. Slažem se sa svime rečenim iz predhodnog posta i naravno da se ne obazirem previše na provokacije ljudi koji teže totalno drukčijem pristupu nego što to ova igra nudi i želi prezentirati. Takve negativne kritike i komentari me podsjećaju na ekipu koja koristi kontrolere u racing igrama/simulacijama i pritom se raspravlja sa ekipom koja posjeduje volane. Opet ovdje, bi se dotakao priče, koja je meni sjela kao nekima ban. Bilo kakvo drugačije prezentiranje priče uz ovakav gameplay bilo bi neprihvatljivo, suvišno i nezgrapno. Klišej priča uz ovakvu prezentaciju iste ide ruku pod ruku uz takav gameplay. Igra koja nije zakazala niti u jednom segmentu svih svojih vrijednosti i mana. Rekao bih apsolutna preporuka svima kojiam je TPS i stealth u srcu.

Nemoj ovo shvatiti kao napad na tvoje mišljenje. Sve stoji i na kraju se sve svodi na subjektivne preferencije i kriterije, ali ovo podebljano u ovom slučaju uopće ne drži vodu. U sim. racingu je bitno zbog doživljaja fizike, najbitnijeg segementa koji se na kontroler ne može spoznati. Na koji način će mi ovdje skuplja periferija pomoći? I previše je subjektivno generalizirati tj. da ljudi kojima igra ne sjeda imaju krivi pristup. Igram Tenchue, Thiefove, MGS-ove i općenito stealth žanr od kad je izmišljen, te mi je jedan od najdražih. Ta činjenica ništa ne pomaže i svejedno mi je igra srednja žalost zbog dosta problema (u mojim očima) i tu ne mogu pomoći ni bolje teksture, a bome ni periferija. Ne treba tražiti imaginarne izgovore da se opravda vlastiti ukus i preferencije.
Uživaj u igri kao što i uživaš, bez obzira na recenzije i dojmove random likova  p1va

Offline Cole™

Odg: Ghost Recon: Future Soldier
« Odgovori #53 u: Veljača 25, 2013, 00:56:06 »
Taj dio posta je išao direktno na publika koja se našla u temi da kontrira moj fanboyizam. Točnije ticalo se HCL ekipa u istoimenom forumu u istoimenoj temi. To je kao da ekipa ide govorit da je Max Payne 3 generični TPS, bez da ga prođe i doživi. Generalizirao bi to kao razmažena publika. No da vjerovatno si u pravu s ovim. --> "Ne treba tražiti imaginarne izgovore da se opravda vlastiti ukus i preferencije."
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Thergothon

Odg: Ghost Recon: Future Soldier
« Odgovori #54 u: Veljača 25, 2013, 01:26:12 »
Mene najviše od svega živcira ekipa koja komentira igru na temlju nekoliko odgledanih videa ili pak zaključni dojmovi nakon 20 min. igranja. Nije problem argumentirano pljuvanje jer realno, svaka igra ima pokoju manu. Samo što meni (bilo kome) možda više utječu na igrivost i sveukupni dojam nego tebi, a postoje i obratne situacije ovisno o igri. Na neki se način i slažem s tobom u vezi krivog pristupa, ali ne u pogledu gameplaya već očekivanja.

Ljudi su se već zasitili modernog ratovanja, a svejedno igraju takve igre bez da i sami znaju zbog čega i koja su im očekivanja. Na kraju se sve svodi na razočaranje odmah u startu. Glavni igrin "problem" je tematika koju zapravo na odličan način obrađuje i ljudi željni iste (ipak je njima igra i namijenjena) ne bi trebali ostati razočarani. AI i ostatak problema postoji i u drugim igrama, al je podnošljivije dok ti setting sjedne.