Ukoliko se želi imati seansa slinjenja nad ovime, dovoljno je pojavljivati se tu i tamo ispred Links-a i uzastopce svršavati...jao
Po mom mišljenju, zadnji GT-R koji je valjao (BNR34). Pod haubom čuveni RB26 DETT koji voli posrkat bez problema 15-ak litara u prosječnoj vožnji, voli se zavrtit i do 10 000 rpm uz odgovarajuće preinake oil pumpe i još nekih dijelova. Atessa ETS sustav (neki će reć da je to za pičke koji ne znaju vozit jer elektornika sortira sve tvoje pizdarije koje izvodiš i gotovo je nemoguće driftat - al zato postoje GTT ER34 verzije ili S14 / S15 silvije), i Hicas, MDF ekrančić sa CMO portom gdje se mogu informacije portat na PC (lol). motor koji u startu ima hrpu konja koje je moguće dodatnim mapiranjem otključat (do 500) bez ikakvih dodatnih modifikacija. Sa N1 blokom je moguće izvuć preko jedan megavat snage (preko 1360 ks). Prava šteta što nikad nije izišao u LHD izdanju al opet, neki će reći da to daje dodatnu čar jer se dodatno ističeš. Jedino je zajebano preticat aute jer moraš puno više izać u suprotni trak da bi vidio ima li nadolazećih auta, lol
Nekažem da novi GT-R nije loš, al nekako nemam dojam da je to onaj JDM klasik, previše mi djeluje europeizirano, VR38 DETT nije loš motor, al prije bi ga utrpao u Fairlady Z modele.
Nadalje, volio bih sjest za volan ovako nečeg
Toyota AE86 Coupe (Trueno verzija - folding lights) ilitiga Corolla GTS ako se hoće LHD verzija.
A sad zašto ovakav auto? Naizgled nije ništa posebno. No, to je jedina Corolla sa zadnjim pogonom, idealno je građena za drift, nit je prebrza, nit je preteška (ispod 1000 kg), kompaktna je, osjećaj za volanom je naturalan - sve ono što se u današnje doba polako pogubilo (auti su sve veći, teži, sa hrpom šminkerske i sigurnosne opreme). U rvata je lako nabaviti Civic Type R (VTEC naravski) sa 200tinjak konja, no nije mi jasno zašto nikad nisam vidio ovaj auto na našim cestama osim što ih ima par entuzijasta što su bili na track day-u na Grobniku. 4AGE motor Twin Cam 1,6 16v koji razvija 130 konja isto tako se voli vrtit u visokim okretajima i uz par tweakova (po mogućnostima da se može 20v blacktop nabavit) bi bili dostojan konkurent jednom EK9-ci ili EP3-ci. Al dobro. Auto je idealan za driftanje, ima gomilu sljedbenika i fan klubova i meetinga po svijetu unatoč starosti od preko 25 god. I posjeduje ge Drift King i glavna faca je u Initial D (što je razlog zašto većina ljudi i zna za auto, lol)
E sad, nabavit auto iako cijena od prosječno 5000 eura, nije baš lako jer auto je star, često se daju nać totalno neočuvani u poluraspadnom stanju pa treba pripremit pokoju cifru za restauraciju unutrašnjosti i overhaul motora i ubijanje hrđe.. Druga stvar je nabavit već sređeni auto od nekog ko ga je sredio pa se cifra penje i do 10000 eurića. Eh da mogu...kako bi se guštao u tom autu. I još k tome ima jeben zvuk, za nijansu bolji nego VTEC imo.
Eh da sam u Japanu muke bi bile minimalne.