Autor Tema: Medal of Honor: Warfighter  (Posjeta: 26913 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline doktor1

Odg: Medal of Honor: Warfighter
« Odgovori #105 u: Listopad 26, 2012, 16:38:37 »
Očito nisi pročitao razloge zašto su to smeća i ispljuvci od igara..... ALi zbilja mi se više neda.... EDO od mene u ovoj temi...

Offline versus

Odg: Medal of Honor: Warfighter
« Odgovori #106 u: Listopad 26, 2012, 17:49:44 »
zato jer su se igre debilizirale?
kakav je to argument?

pa samo prate trendove, cijeli svijet se debilizirao, od debila na vlasti ili na vodećim funkcijama u firmama do muzike i časopisa i TV programa i filmova i štajaznam, autoindustrije gdje za razliku od prošlog auta koji je na dodir papučice kretao, sad infomaciju najprije mikroprocesor obrađuje jel su mu svi parametri optimalni, i što da radim, da odem na nekakav autoforum autoentuzijastima pljuvat po tome što ih veseli ?

pljuvati sve ratne igre unazad 10 godina, u temi kojoj je tema nova ratna igra
ono, meni je to bezveze
al nismo svi isti

nekako brijem da mi je bolje da sam šutio
« Zadnja izmjena: Listopad 26, 2012, 17:51:42 od versus »

Offline ManTheRamparts

Odg: Medal of Honor: Warfighter
« Odgovori #107 u: Listopad 26, 2012, 19:56:13 »
Štos je u tome da se igre prije nisu radile tolko za mase, kad je retko ko igral. U današnje vreme svi živi tako reći igraju, pa je takvo i tržište. Zapravo - igre su postale više mainstream nego su bile prije 10 godina i tu je glavni problem - velika lova se okreće, igre se rade za mase i to teško da se bude promjenilo. Stara vremena su prošla, puno developerskih kuća više nije kaj je bilo prije, tu i tam izađe neki pravi dragulj, a ostalo je kurac.

Kakvo je stanje trenutno u igraćoj industriji, takvo bude i ostalo, na bolje se ne bude promjenilo.

Offline Thergothon

Odg: Medal of Honor: Warfighter
« Odgovori #108 u: Listopad 27, 2012, 19:37:57 »
Vidim da je ovaj tjedan bilo nekih rasprava.
Vec se xxx puta o tome raspravljalo i nije nikakva novost da je i ovogodisnja porcija military shootera ista kao prethodne cer1njo Sterilno, genericno, sterotipno i puno kliseja. Nikakva novost jer takvi su oduvijek (pogotovo moderni, koji ne bi trebali robovati autenticnosti kao sto je slucaj s WW2, ali se ipak forsira ista stvar. Vidis jedan i vidio si sve),  ali mene najvise muci stagnacija na podrucju gameplaya, slampav i povrsan posao bez brige o bitnim detaljima.

Pa da zapocnem s kratkim osvrtom na igru. Prvo u oci upada uzasan AI kao i u vecini slicnih igara. Akcija, pa malo smirenog trckaranja do iduceg mjesta gdje se spawnaju neprijatelji. Otrce do prvog zaklona i nakon toga im se citava taktika (koja taktika?  cer1njo) raspada i totalno su bez ideje jer je developer zaboravio tu ideju usaditi u njihov virtualni mozak. Ne spasi ih vise ni inception pokusaji. Izvirivanje iz zaklona, pa opet spustanje u taj isti zaklon u intervalima od 3-5 sekundi je citava filozofija AI-a.
Izazovnost se postigla na umjetan nacin. Neprijatelji su precizni i svaki metak ide u vas, makar neprijatelj u odredjenom trenutku niti ne gleda prema vama. Dogodilo mi se vise puta da bomba doleti uvijek precizno pod moje noge, iako logika, fizika i xy stvari to ne bi smjele dopustiti s obzirom na okolis u kojem se nalazim i onoga sto stoji izmedju mene i neprijatelja. Navodjeni projektili jer nisu sposobni promijeniti poziciju na adekvatan nacin. Ponekad bez razloga istrce na cistinu i zauzimaju isti crouch polozaj kao kad su u zaklonu, iako ispred njih zaklon ne postoji. Bojiste je jako ograniceno i ne ostavlja puno mogucnosti za bilo kakvu taktiku. Frontalno cover-based napucavanje gdje pojam flankiranje ne dolazi do izrazaja. Svaki sukob je predvidljiv i djeluje umjetno i jeftino.

Detekcija je srednja zalost. Postoji headshot koji dobro funkcionira i potrti hit box u podrucju trupa. Cesto sam imao osjecaj da igram MP i da osjecam posljedice laga. Dobro padaju i detekcija je ok dok stoje na mjestu, a samo to vecinom i rade. Pucanje, recoil i ostatak toga je identicno kao u Bf3, znaci jako dobro. Opcenito audio-vizualno iskustvo je slicno kao u BF3, uostalom - vrti se na istom engine-u.

Ono kaj mi smeta jos od BF3 je korak unazad na podrucju destrukcije i forsiranje nekog Cod iskustva. Pa daj molim vas.... cudo nevidjeno, kao da se novi mesija ponovno rodil dok je bilo predstavljanje engine-a i onda nema prave penetracije kroz zidove. Meci ne prolaze cak ni kroz drvene bacve, krosnje i zbunje. I kolko god se pljuje po Cod-u i forsiranju zastarelog engine-a, razori po tom pitanju Moh i Bf, zalosna cinjenica.
Destrukcija je skriptirana i minimalna, a upravo na tom podrucju sam najvise ocekivao od Frostbite-a.

Prica... koja prica? Aha, mrski teroristi opet siluju napaceni americanski narod, pa treba uvesti malo staromodne demokracije aka ubij sve zivo i mrtvo ako ne prica engleski jezik. Tipicno, a marketinske fore da je sve prema stvarnim dogadjajima me uopce ne zanimaju i ne utjecu na konacni dojam. Uplitanje obitelji i neki emotivni pokusaji su dobro odradjeni i to je jedina novost po pitanju price. Prica je razvucena samo da se opravda par dodatnih sati gameplaya i meni osobno totalno nezanimljiva i predvidljiva. Misije s voznjom su dobro odradjene, ali to ne cudi jer zna se kakvo je upravljanje u Bf serijalu. Jedino sto su mozda nepotrebne i ne uklapaju mi se previse zbog nacina na koji su ih prezentirali, ali barem ubijaju monotoniju i to im je vjerojatno bio glavni cilj.
Svidja mi se Hardcore tezina koja se kasnije otkljuca. Ne postoji save ni checkpoints, ako vas netko ubije, igra se restarta i krecete od prve misije. E to stvarno je HC, ali nazalost, nemam namjeru takvu igru 2 puta zavrsiti.

Nista specijalno niti vrijedno pune cijene po kojoj se prodaje, ali dovoljno zabavno za 2 popodneva. Naslov koji se zavrsi i zaboravi nakon tjedan dana.

6/10 za SP kampanju.

« Zadnja izmjena: Listopad 28, 2012, 13:53:46 od Thergothon »

Offline Cole™

Odg: Medal of Honor: Warfighter
« Odgovori #109 u: Listopad 28, 2012, 16:46:43 »
Također neznam čemu bombardiranje baš na ovoj igri. Okej tematika je isfurana i sam taj cijeli setting FPS žanra je ograničen i gameplayom i grafikom te konzolama zbog hardwareskih mogućnosti. Odigrao ponovo igru zbog tolike kritike da imam nekakav realniji pogled  nego li prilikom prvog prolaska. Okej možda mi ocjenjivanje često kvari subjektivni i fanboyevski dojam, ali i dalje tvrdim da ocjenjujem i gledam igre koliko mi pruži imerzivnosti i zabave.

FSP žanr jako dugo stagnira i baš kada je sve krenulo na bolje po pitanju destrukcije (BF2 BC i Vietnam), ta destruktivnost svega i svačega jednostavno nestaje. AI je zatuljen već godinama u velikoj većini pucačina i na prste jedne ruke se mogu izbrojati dobar ili bar pristojan AI. Oko priče i općenitog dešavanja oko modernog ratovanja, sve je stvar osobne preferencije i zasićenja tematike. Mene u ovoj igri uvlači i zabavlja osobna priča i misije konstruirane po stvarnosti. Drugi prelazak mi je malo otvorio oči oko praga kojeg sam prešao, kojeg prelaze stvarno najbolje igre i mogu reć da sam ga malo pretjerao, ali da i dalje igra nije zaslužila toliko bombardiranje, nego žanr općenito. Multi me za razliku od BF3 dosta razočarao te dosta smanjio ukupnu ocjenu igre. Još ga trebam malo odigrat za konačni sud. Sada bi joj dao nekakvih 80-85.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline ManTheRamparts

Odg: Medal of Honor: Warfighter
« Odgovori #110 u: Listopad 28, 2012, 17:47:10 »
Meni je iskreno drago da igra ne valja, jer nemam novce da ju kupim pa da pocam online. Ovak se ne moram gristi dal je dobro ili ne.

Offline Thergothon

Odg: Medal of Honor: Warfighter
« Odgovori #111 u: Listopad 28, 2012, 18:17:04 »
Ne znam za druge, ali ja s "bombardiranjem" nisam poceo tek sad zbog toga jer je to "in".
Na navedene probleme pokusavam ukazati jos od tranzicije u moderni setting. Svima je dosadio WW2 i jednostavna promjena okruzja ih je zadovoljila, iako im se prodavalo isto sranje u drugom pakovanju. Bojim se da ce isto dogoditi uskoro tj. s pojavom black opsa 2, a taj trend bi mogli i ostali kopirati jer Cod diktira ovim podzanrom.

Bliza buducnost i kao neko osvjezenje, a ispod haube ce biti sve isto. Problem prije par godina nije bio u WW2 settingu, nego u C/P filozofiji i mlacenju para. Gameplay bez imalo nadahnuca i kreativnosti. Ljudi se sad cude losim ocjenama, a one su takve trebale biti oduvijek, ali ocito su se tek sad recenzenti poceli buditi iz dubokog zimsko sna - ili nisu zadovoljni dobivenim mitom.

Pogledaj jedan svjezi primjer koji nema izravne veze s ovim zanrom, ali je jasan pokazatelj da se moze sve unatoc hardverskim ogranicenjima. Dishonored, lik je "panj" koji ne govori, prica predvidljiva, ali je gameplay ono sto uzdize igru iznad prosjeka. Kreativnost koja je data u ruke igracu. MoH nije losa igra, nego tek prosjek, a to bi bio cak da je izasao i prije nekoliko godina. Konstantno koristenje lean opcije i cekanje da neprijatelj proviri svake 3 sekunde iza zaklona uz poneku on-rail scenu je previse plitko. FPS-ovi stariji od 10 godina su znali ponuditi kreativniji i svjeziji gameplay.

Uzalud sirova snaga bez konkretne ideje. Ljudi su prihvatili takvo stanje jer vec zadnjih 6 godina dobivaju takve proizvode i nemaju mogucnost izbora. Ironicno - jer nikad nije bilo vece ponude u zanru, a opet tako malo mogucnosti jer igre ne pokusavaju izgraditi svoj vlastiti identitet. Neki naslov postane uspjesan i samo se preuzme identicni koncept. Fan sam zanra i samo iznosim svoje misljenje tj. ne shvacam zasto se ljudi cude zbog ocjena koje su po prvi puta realne.



« Zadnja izmjena: Listopad 28, 2012, 18:37:06 od Thergothon »

Offline Cole™

Odg: Medal of Honor: Warfighter
« Odgovori #112 u: Listopad 28, 2012, 18:26:54 »
Slažem se u potpunosti.
Samo želim reć, da iako je to sve plitko i sličnog ili istog kocepta, mene još uvijek zabavlja. Što je naravno loše, ali jbg panj sam. 

jaad cer1njo
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Thergothon

Odg: Medal of Honor: Warfighter
« Odgovori #113 u: Listopad 28, 2012, 18:31:00 »
 cer1njo

I mene zabavi na jedan dan, ali bi zelio puno vise i zato mi je drago zbog losih/realnih ocjena. To i potencijalna losa prodaja (mala vjerojatnost) je jedini nacin da se u industriji nesto promijeni na bolje.  kadt1kažem

Offline doktor1

Odg: Medal of Honor: Warfighter
« Odgovori #114 u: Listopad 28, 2012, 21:02:36 »
Slažem se u potpunosti.
Samo želim reć, da iako je to sve plitko i sličnog ili istog kocepta, mene još uvijek zabavlja. Što je naravno loše, ali jbg panj sam. 

jaad cer1njo

I sada odigraj jedan 2.5D platformer - Deadlight i bit će ti vjerovatno 545 puta bolji od MOHa!!! Nisi ti panj, nego te ove igre mogu zadovoljit, ali nekoga više nemogu........

I onda probaš prije spomenutu igru i vidiš da jedan platformer od XY kuće pojede ovavku reklamarina, silovanu, produkciju i ina sranja.....

Offline Kole

Odg: Medal of Honor: Warfighter
« Odgovori #115 u: Listopad 28, 2012, 21:03:54 »
Slažem se u potpunosti.
Samo želim reć, da iako je to sve plitko i sličnog ili istog kocepta, mene još uvijek zabavlja. Što je naravno loše, ali jbg panj sam. 

jaad cer1njo

I sada odigraj jedan 2.5D platformer - Deadlight i bit će ti vjerovatno 545 puta bolji od MOHa!!! Nisi ti panj, nego te ove igre mogu zadovoljit, ali nekoga više nemogu........

I onda probaš prije spomenutu igru i vidiš da jedan platformer od XY kuće pojede ovavku reklamarina, silovanu, produkciju i ina sranja.....

 cer1njo Odigrao sam drito 5 min i uninstall.

Offline doktor1

Odg: Medal of Honor: Warfighter
« Odgovori #116 u: Listopad 28, 2012, 21:09:17 »
Ha dobor, ja nisam MOH:W niti odigrao jer da jesam, vjerovatno bi bacio monitor kroz prozor, slučajno pogodio susjeda u glavu i zavšio u zatvoru....

Meni je Deadlight bolji i od MW2 i od MW3 i od BF3.......

ALi to je to... Ukusi.....

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Medal of Honor: Warfighter
« Odgovori #117 u: Listopad 29, 2012, 00:33:06 »
OK dalnji offtopic ali moram reći tj izbaciti i ja svoj bijes iz sebe  cer1njo

Ono što mene daleko NAJVIŠE živcira u modernim FPS-ovima jest automatska regeneracija healtha. Dugo sam mislio da me i cover sustav nervira tj da je on primarni, ali Max Payne 3 mi je pokazao i dokazao da sam u krivu. Iako je, koliko ja pamtim odn što sam igrao, Gears of War uveo oboje, on je to izveo fantastično, a i bio je ipak drugačiji tip igre. No u većini FPS-a ne paše ili jedno, ili drugo, ili oboje.

No da, Max Payne 3, cover, health i FPS-ovi...
Mislio sam da je cover problem, ali u MP3 postoji cover, i iako mi se to činilo kao svetogrđe za MP serijal ne da je savršeno implementiran nego mi je toliko prirodan da kada sam nakon trojke opet pokrenuo dvojku da nešto pokažem frendu, tražio sam tipku za cover i čudio se kako ga nema. Ali, Max može nadrapati i iza covera, bilo da se probije cover, bilo da protivnik zauzme više poziciju, da baci bombu, ili jednostavna flankira Maxa. I što bi se u drugim igrama radilo - pobjeglo u drugi cover i tamo (opet) regenerirao health. Dok u Max Payneu možemo iskoristiti painkillere, dva, tri... a onda - gotovo!

To obnavljanje healtha je strašno pojednostavilo FPS žanr i učinilo ga monotonim - cijelo vrijeme se skrivaj i pucaj po protivnicima, a kad te nabuše, skrivaj se samo i liječi. A tako možeš u nedogled. Ako moraš koristiti ograničen broj predmeta za liječenje, to već postaje taktiziranje i nema bunkera na jednom mjestu kolko hoćeš. OK, tu sad dolazimo i do onog sa time da AI mora biti dovoljno pametan za flank, ili zauzimanje bolje pozicije, ili cover mora biti destruktivan, ali nije baš tako... Jer ničeg od toga nije bilo prije 5, 6 pa da ne idem i 10 godina unazad. AI je tada bio ipak gluplji, fizika slabija ili nepostojeća, dakle jedino što se promjenilo je cover sustav i regeneracija healtha. A MP3 je pokazao da cover nije loš ako je ovo drugo polje dobro, dok su mnoge igre pokazale obratno. Dakle - VRATITE NAM MEDIKITOVE  cry1 cry1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline versus

Odg: Medal of Honor: Warfighter
« Odgovori #118 u: Listopad 30, 2012, 15:40:32 »
ako se ide dalje u oftopic, onda o'do i ja ;

za napredak AI-ja, netočno je da je nepromijenjen godinama

konkretno u MW3, jučer igrao opciju Special Ops-Missions, sa kolegom,(onaj nivo New York, najprije po ulici, pa trgu, pa u zgradu sa serverima, pa na krov s antenom). Pošto je drugar bio izrazito loš, a za one zvjezdice to treba bit perfetno i unutar određenog vremena, morali smo opetovano isti nivo peglati.
Dakle, na mapi, na istom mjestu, ista prostorija (na prvom katu, ona serverska soba ili što već), tamo se neki put neprijatelj grupira desno, neki put lijevo, neki put je raštrkan posvuda,
neki izviruju i pucaju, neki samo čuče, neki se zaleću
ako želiš očistit prostoriju iz predvorja, i statičan si, došuljaju se pa frknu bombu
ako odlučiš čistiti prostoriju s desna na lijevo, i neprijatelj se tako grupira, ako s lijeva, ovaj te opet prati
obično jedan od nas dvoje uleti, odvuče pažnju, i grupira neprijatelje ka sebi, pa onda ovaj drugi suptilno uleti i borbeno dejstvuje

i sad se ja pitam, što više očekivati ?
što, da dođe neprijatelj i odigraš partiju šaha?
da mu iz rova dovikneš "tri plus pet", ovaj drekne "osam" pa repliciraš "na kurcu te nosam"?
nije da se na silu šalim nego doista, što očekivati više od "inteligencije" u ratnoj igri ?

ono, stvarno ne zna čovjek što bi rekao

apliciraj situaciju u pravom životu, što očekujete od ratovanja, ljudi koji pucaju, i istovremeno se sklanjaju/skrivaju i to je to.

idem se sad registrirat na neki forum onih tipova sa skejtbordovima
napisat ću im da je taj skejtbord tako prevaziđen i već godinama isti i repetitivan i za mase, i da ja očekujem jednostavno više, očekujem da lebdi zrakom, a ne tako banalno na kotačima, ono, za seljake, bezveze
« Zadnja izmjena: Listopad 30, 2012, 15:42:10 od versus »

Offline Thergothon

Odg: Medal of Honor: Warfighter
« Odgovori #119 u: Listopad 30, 2012, 15:49:24 »
Kakve veze MW3 i special ops (koji je puno bolji od kampanje po pitanju inteligencije) ima s Moh-om?
Pricamo konkretno o ovoj igri i cinjenica je da je AI los, ne radi ni jednu stvar koju si spomenuo - samo cuce u zaklonu cak i dok im bacis bombu pod noge.
« Zadnja izmjena: Listopad 30, 2012, 16:07:10 od Thergothon »