Vidim da je ovaj tjedan bilo nekih rasprava.
Vec se xxx puta o tome raspravljalo i nije nikakva novost da je i ovogodisnja porcija military shootera ista kao prethodne
Sterilno, genericno, sterotipno i puno kliseja. Nikakva novost jer takvi su oduvijek (pogotovo moderni, koji ne bi trebali robovati autenticnosti kao sto je slucaj s WW2, ali se ipak forsira ista stvar. Vidis jedan i vidio si sve), ali mene najvise muci stagnacija na podrucju gameplaya, slampav i povrsan posao bez brige o bitnim detaljima.
Pa da zapocnem s kratkim osvrtom na igru. Prvo u oci upada uzasan AI kao i u vecini slicnih igara. Akcija, pa malo smirenog trckaranja do iduceg mjesta gdje se spawnaju neprijatelji. Otrce do prvog zaklona i nakon toga im se citava taktika (koja taktika?
) raspada i totalno su bez ideje jer je developer zaboravio tu ideju usaditi u njihov virtualni mozak. Ne spasi ih vise ni inception pokusaji. Izvirivanje iz zaklona, pa opet spustanje u taj isti zaklon u intervalima od 3-5 sekundi je citava filozofija AI-a.
Izazovnost se postigla na umjetan nacin. Neprijatelji su precizni i svaki metak ide u vas, makar neprijatelj u odredjenom trenutku niti ne gleda prema vama. Dogodilo mi se vise puta da bomba doleti uvijek precizno pod moje noge, iako logika, fizika i xy stvari to ne bi smjele dopustiti s obzirom na okolis u kojem se nalazim i onoga sto stoji izmedju mene i neprijatelja. Navodjeni projektili jer nisu sposobni promijeniti poziciju na adekvatan nacin. Ponekad bez razloga istrce na cistinu i zauzimaju isti crouch polozaj kao kad su u zaklonu, iako ispred njih zaklon ne postoji. Bojiste je jako ograniceno i ne ostavlja puno mogucnosti za bilo kakvu taktiku. Frontalno cover-based napucavanje gdje pojam flankiranje ne dolazi do izrazaja. Svaki sukob je predvidljiv i djeluje umjetno i jeftino.
Detekcija je srednja zalost. Postoji headshot koji dobro funkcionira i potrti hit box u podrucju trupa. Cesto sam imao osjecaj da igram MP i da osjecam posljedice laga. Dobro padaju i detekcija je ok dok stoje na mjestu, a samo to vecinom i rade. Pucanje, recoil i ostatak toga je identicno kao u Bf3, znaci jako dobro. Opcenito audio-vizualno iskustvo je slicno kao u BF3, uostalom - vrti se na istom engine-u.
Ono kaj mi smeta jos od BF3 je korak unazad na podrucju destrukcije i forsiranje nekog Cod iskustva. Pa daj molim vas.... cudo nevidjeno, kao da se novi mesija ponovno rodil dok je bilo predstavljanje engine-a i onda nema prave penetracije kroz zidove. Meci ne prolaze cak ni kroz drvene bacve, krosnje i zbunje. I kolko god se pljuje po Cod-u i forsiranju zastarelog engine-a, razori po tom pitanju Moh i Bf, zalosna cinjenica.
Destrukcija je skriptirana i minimalna, a upravo na tom podrucju sam najvise ocekivao od Frostbite-a.
Prica... koja prica? Aha, mrski teroristi opet siluju napaceni americanski narod, pa treba uvesti malo staromodne demokracije aka ubij sve zivo i mrtvo ako ne prica engleski jezik. Tipicno, a marketinske fore da je sve prema stvarnim dogadjajima me uopce ne zanimaju i ne utjecu na konacni dojam. Uplitanje obitelji i neki emotivni pokusaji su dobro odradjeni i to je jedina novost po pitanju price. Prica je razvucena samo da se opravda par dodatnih sati gameplaya i meni osobno totalno nezanimljiva i predvidljiva. Misije s voznjom su dobro odradjene, ali to ne cudi jer zna se kakvo je upravljanje u Bf serijalu. Jedino sto su mozda nepotrebne i ne uklapaju mi se previse zbog nacina na koji su ih prezentirali, ali barem ubijaju monotoniju i to im je vjerojatno bio glavni cilj.
Svidja mi se Hardcore tezina koja se kasnije otkljuca. Ne postoji save ni checkpoints, ako vas netko ubije, igra se restarta i krecete od prve misije. E to stvarno je HC, ali nazalost, nemam namjeru takvu igru 2 puta zavrsiti.
Nista specijalno niti vrijedno pune cijene po kojoj se prodaje, ali dovoljno zabavno za 2 popodneva. Naslov koji se zavrsi i zaboravi nakon tjedan dana.
6/10 za SP kampanju.