Autor Tema: Sleeping Dogs  (Posjeta: 32861 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Thergothon

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #120 u: Rujan 02, 2012, 10:57:31 »
U sandbox zanru (ne govorim opcenito) Rockstar ima najimpresivniji engine. Optimizacija i PC verzija su prica za sebe i samo lijenost developera. Sami su izjavili da ih PC previse ne zanima zbog piratstva. Just Cause takodjer ima bolji engine, ali je igra i prica prezentirana na totalno nezanimljiv nacin. Ovdje ta prica i vizuali uzdizu igru iznad prosjeka. Fluidnost nije razlog da engine bude ogoljen do kosti, ima i drugih tj. vaznijih prioriteta.

Offline ManTheRamparts

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #121 u: Rujan 02, 2012, 11:07:48 »
U mojim očima - dogod funckionira kak treba, opravdano je. Bolje i tak miljardu put nego da je igra potrta i da engine ima pod haubom čuda koja se na kraju krajeva ne izvode kak se spada. Al istina je da je Rockstarov engine najbolji u sandboxu (jer to kaj je pod haubom se dobro izvodu pod cijenu fluidnosti u nekim situacijama), ali mislim da ima engine-a trenutno koji bi ga rasturili da ih se prilagodi sandboxu (nadam se da je jedan od njih FOX engine). Nadam se da me po tome pitanju bude petica razuvjerila.

Evo sad si odgovoril na problem kod sandbox igri i zakaj jedino Rockstar more donesti zaokruženo iskustvo (naravno - ništ nije savršeno, pa tak i njihove igre imaju bubice) - Just Cause možda i ima bolji engine od ovog, ali kaj mu to znači kad igra nemre prismrdeti cuckima. Očito da je manji studio delal na igri i da jednostavno neki dio mora patiti - dok su napravili dobar engine, ostalo je ostalo nedorečeno.

Činjenica je da SD engine trenutno izgleda najbolje u sandbox igrama ovog tipa i to je već jedan od pokazatelja da je solidan i da ima potencijala ako bi se još poradilo na njemu.

Navodno da bi se počelo raditi na nastavku SD, pa se nadam da bude engine bolji glede stvari ispod haube i da ga još nabildaju s vizualne strane. Normalno - nek se ne žure i nek nam daju na novoj generaciji prvi pravi sandbox, a ne na ovoj. Da imamo kaj do GTA 6 delati.  cer1njo

Offline Thergothon

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #122 u: Rujan 02, 2012, 11:19:53 »
Malo otvoreniji prostor ne cini igru sandboxom.
MGS bude otvoren, ali i dalje "linearan" s jasnim ciljevima kojima mores pristupiti na puno vise nacina.
Ako se na taj nacin gleda, onda je i Crysis sandbox. Samo, samo....da je tak jednostavno onda bi otkupili neciji engine i na njemu izdali svoju sandbox igru, ali to nije slucaj jer ocito je veca zajebancija to prepravljati za svoje potrebe nego da krenes od nule.
GTA IV je poprilicno stara igra, imaj to na umu i sama mogucnost usporedbe s najnovijim igrama je impresivna. Rockstar sigurno ne sjedi prekrizenih ruku. Vidli smo vec u RDR veliki napredak, a od onda tko zna kolko je engine napredoval.
Povlacim se iz teme jer smo gadno zastranili, treba nam nova tema o engineima  fpalm1 cer1njo

Offline ManTheRamparts

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #123 u: Rujan 02, 2012, 12:12:04 »
Baš, al malo me strah toga za GTA 5, kad ono kaj sam rekel - na RDR nema voznog modela, kad nema auti i mislim da je to jedan od razloga zakaj su uspeli malo 'nafilati' engine za RDR. Al opet - puno je vremena prošlo, sigurno su dodatno optimizirali sve, tak da ne bi smelo biti problema. Samo se nadam da ne bude opet toga kriminalnog usporavanja prilikom eksplozija.

Ma za MGS se zna kakav bude, samo ovaj put bude više slobode. Nisam ciljal na Crysis engine, više na Frostbite koj je u suštini jako dobar i mislim da se s njim mogu čuda napraviti, isto ko i s Unrealovim - kolko god ga nekad i prezirali ipak je vrh ponude. Recimo Batman ga je poteral u neki sandbox, ali drukčijeg koncepta od ovih igri, ali svi znamo da je bilo vozila još na UT 2004, tak da nije ni fizika problem jer su vozila imala solidnu fiziku, bolju od ove tu na SD, a to nekaj govori. Unreal engine je praktički katica za sve i ta njegova prilagodljivost i otvorenost za različite koncepte ga čini vrhom ponude - kakve su sve kvalitetne igre i kojih žanrova napravljene na njemu: od Mortal Kombata, Gearsa pa sve do Batmana i onog Enslaveda. Raznolikost je očita, a i svi znamo kakve su velike i otvorene mape već na UT 2004, a i na UT3 bile tak da je engine sposoban više manje sve pokretati. Na Carmackov id Tech 5 nisam mislil jer su ga zajebali.  cer1njo

I da - dosta, zagrezli smo.  cer1njo

Offline Thergothon

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #124 u: Rujan 02, 2012, 12:27:02 »
Upravo tome se nadam, da uspjesno spoje najbolje elemente iz GTA i RDR serijala. Ma samo hit detection da bude na razini RDR-a, u vozni model i ostalo ne sumnjam. Frajeri misle jos podebljati grafiku cak i na konzolama. Mislim da to dovoljno govori tj. da su optimizirali engine. Frame drop je neizbjezan, ali uvijek podnosljiv zbog onog kaj se nalazi ispod haube. Mogli bi poterati igru u 60fpsa i na konzolama bez problema, ali onda bi promijenil misljenje o fluidnost vs. dubina gameplaya dok bi osjetil ovo kaj sam ja u "cuckima" i dok to usporedis s konkurencijom. Prica je tu glavni pokretac, a ne igrivost i jako brzo dosadi dok vise nemas glavnih misija na raspolaganju.
« Zadnja izmjena: Rujan 02, 2012, 12:37:21 od Thergothon »

Offline ManTheRamparts

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #125 u: Rujan 02, 2012, 12:51:32 »
Meni nije dosadilo, igrivo mi je ovak, očito ukusi su sad tu.  thumbs1

Normalno, da se razmemo, nije to na razini Rockstarovih igri, al je dosta dobro.

Offline Thergothon

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #126 u: Rujan 02, 2012, 12:54:30 »
Uvijek je tak i zbog ukusa dolazi do rasprava  ;D
Jedva cekam nastavak pod uvjetom da se dosta toga poboljsa i prosiri, mislim na gameplay  thumbs1

Offline Punisher

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #127 u: Rujan 02, 2012, 13:06:35 »
Ja nisam odigrao još igru do kraja, ali znači, cliffhanger je? Ostaje prostora za nastavak? Želim Weija u još kojem nastavku, preodličan mi je lik.

Offline ManTheRamparts

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #128 u: Rujan 02, 2012, 13:11:04 »
Ne bum ti ništ rekel.  cer1njo

BTW Ther - Snake se bude vozil, tak da bude ipak dosta otprti MGS.  thumbs1

Ima video di džipa fura, baš gameplay.
« Zadnja izmjena: Rujan 02, 2012, 13:17:05 od ManTheRamparts »

Offline Thergothon

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #129 u: Rujan 02, 2012, 13:23:52 »
Znam, upravo sam otvoril temu pa slobodno baci tam komentar  ;D

Offline ManTheRamparts

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #130 u: Rujan 02, 2012, 13:26:45 »
Baš jesam.  cer1njo

Offline ManTheRamparts

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #131 u: Rujan 03, 2012, 16:02:45 »



Offline Punisher

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #132 u: Rujan 03, 2012, 16:11:07 »
 cer1njo cer1njo cer1njo ave1 ave1 ave1

Offline Cole™

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #133 u: Rujan 13, 2012, 22:29:38 »
Prešao sam igru za nekakvih 17 sati i još mi je dosta toga ostalo za obavljat. Oduševila me atmosfera i općeniti setting igre. Jako zadovoljan krajem koji je fantastičan. Priča mi je generalno odlična i fino zaokružena. Apsolutno osvježenje u sandbox žanru. Jedini nedostatak igri je taj vozni model, koji je ispao relativno traljav, sve ostalo je pun pogodak. Očekujem najavu nastavka jer Wei Shen rula križeve.



8.5
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline ManTheRamparts

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #134 u: Rujan 17, 2012, 20:37:06 »
Wei's Nightmare


ROFL koj kraj.  cer1njo