Autor Tema: Sleeping Dogs  (Posjeta: 33003 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Punisher

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #75 u: Kolovoz 30, 2012, 13:20:19 »
Yup i ja, i potpuno se slažem sa svime što si rekao, pa tako i s ocjenom, super reca, i zabavan blog  cer1njo cer1njo ave1 ave1

NPR. onaj post sa azijskim filmovima  ave1 ave1 pogledat će se sve.

Offline Thergothon

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #76 u: Kolovoz 30, 2012, 13:27:24 »
Engine igre je zapravo dosta impresivan i lepo je videti da je još neko osim Rockstara sposoban nekaj takvog izvesti.

Puno kompromisa se moralo napraviti i mislim da je engine po pitanju fizike i matematickih algoritama u pozadini - barem duplo siromasniji. To se najvise vidi na umjetnoj inteligenciji i voznom modelu. Najlakse se AI da prikriti tijekom melee borbe s desetak likova, ali tijekom napucavanja sam se prisjetil Ps1 AI-a i "taktickih" poteza cer1njo
Vozni model takodjer ide tome u priloga, ali ajde - barem igra vizualno odlicno izgleda.
Ako to zanemarim, mogu reci da me se mnogo svidja jer ipak tu ima nekih ovamo i onamo preferencija  cer1njo

Inace, dobra reca  thumbs1

Edit: @Punisher
Sram te bilo ako jos nisi te filmove odgledal, kao i vecinu jos boljih nenavedenih u postu od istih redatelja  :P
Ispravi to, pogotovo ako te jos drzi igrina atmosfera  thumbs1
« Zadnja izmjena: Kolovoz 30, 2012, 13:32:11 od Thergothon »

Offline Punisher

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #77 u: Kolovoz 30, 2012, 13:36:28 »
Je, sram me, uvijek si skinem te filmove al nekako završim ne pogledajući, i sad se definitivno ispravlja, Bruceove filmove sam sve odgledao i obožavao sam ih, mislim da cu prvo pogledati Outrage. Setting mi se čini jebački.

Offline ManTheRamparts

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #78 u: Kolovoz 30, 2012, 13:48:48 »
Engine igre je zapravo dosta impresivan i lepo je videti da je još neko osim Rockstara sposoban nekaj takvog izvesti.

Puno kompromisa se moralo napraviti i mislim da je engine po pitanju fizike i matematickih algoritama u pozadini - barem duplo siromasniji. To se najvise vidi na umjetnoj inteligenciji i voznom modelu. Najlakse se AI da prikriti tijekom melee borbe s desetak likova, ali tijekom napucavanja sam se prisjetil Ps1 AI-a i "taktickih" poteza cer1njo
Vozni model takodjer ide tome u priloga, ali ajde - barem igra vizualno odlicno izgleda.
Ako to zanemarim, mogu reci da me se mnogo svidja jer ipak tu ima nekih ovamo i onamo preferencija  cer1njo

Inace, dobra reca  thumbs1

Edit: @Punisher
Sram te bilo ako jos nisi te filmove odgledal, kao i vecinu jos boljih nenavedenih u postu od istih redatelja  :P
Ispravi to, pogotovo ako te jos drzi igrina atmosfera  thumbs1
Ma gle, to se sve slažemo i to je istina, ali je i istina da zapravo niko drugi nije uspel ovak nekaj napraviti, a da kolko tolko vredi + prije sam navel sve nedostatke i slažemo se najvjerojatnije glede svega. A i AI je na sandboxima uvek bil mila majko bog pomagaj. I na Rockstarovim i na ostalima.

E da, zaboravil sam navesti da je igra možda malkice prelagana. Trebali su malo zapapriti, bar na nekim djelovima.
« Zadnja izmjena: Kolovoz 30, 2012, 13:50:27 od ManTheRamparts »

Offline Thergothon

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #79 u: Kolovoz 30, 2012, 13:50:34 »
Ispricavam se za offtopicarenje, ali evo lista must see filmova od Takeshija (ne nuzno tim redoslijedom):

Violent Cop
Sonatine
Fireworks
Outrage
Brother
Kikujiro
Boiling Point
Kids Return

Getting Any? - ne preporucam jer nema veze s Yakuzama i ako se gleda kao prvi njegov film, dobije se totalno krivi dojam. Munjeno na japanski nacin, ostavi si za kraj.

Ako te zanima iz kojeg filma su najvise crpili inspiraciju pogledaj: Infernal Affairs (2002) - IMDb
Udercover cop i slicne brije. Remek djelo koje je kopirao Martin Scorsese s Departed filmom. Sve je isto samo glume zapadnjacki glumci i ima glup alternativni kraj.

Offline Thergothon

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #80 u: Kolovoz 30, 2012, 14:00:39 »
@Ramparts
Slazemo se, ali dosta sandbox naslova si propustil. Inace, popljuval sam mnoge koji imaju PUNO bolje napucavanje kao i AI.
Sleeping Dogs-u se progledalo kroz prste zbog odlicne price i likova. Infinite spawn neprijatelja na nekim misija gdje su velke potjere necu ni spominjati. Valjda sam upucal 60 motorista prije nego me moj lik dofural do cilja  cer1njo Jeftini trikovi koje konkurencija vec dosta dugo ne koristi. Potjere su im katastrofalno koncipirane, protiv bandi, ali i policije.

Offline Punisher

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #81 u: Kolovoz 30, 2012, 14:08:40 »
Potjere su mi presmiješne bile, samo u kotače gađam, i svi lete na sve strane XDDD

Offline ManTheRamparts

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #82 u: Kolovoz 30, 2012, 14:21:51 »
Ma to je istina, ali ima tu prokletu igrivost koja te vleče napred. A sandbox igri niti nema baš pa ono, a i one koje su tu su smeće. Zapravo jedino kaj vredi od sandboxa su Rockstarove igre i ovo sad.

Potjere su priča za sebe.  cer1njo

Dok te igre imaju bolje napucavanje, melee mehanika sigurno nemre prismrdeti ovome. Zbog toga je Sleeping Dogs to kaj je - kad su dobro skombinirali više gameplay mehanika u jednu cjelinu. To još zapravo niko nije napravil do sad. Naravno da je nekaj bolje izvedeno, a nekaj lošije. I sumnjam da su imali budžet i ljude na raspolaganju ko recimo Rockstar, a i puno drugih čije igre su unatoč raspoloživim sredstvima ispale kaj ih ne bi na 10 metri s posranom botom pipnul.  cer1njo

AI ko AI, topovsko meso, nisu totalni glupaki - nisam videl da se skrivaju s krive strane cover-a, tak da ima naznake inteligencije.  cer1njo

I igra ima fluidnost o kojoj 99% igri more sanjati, pa čak i Rockstarove igre. Ok, možda RDR na Xboxu je fluidan isto, ali baš da je problem renderirati zapravo praznu preriju s tu i tam nekom životinjom i nije, za razliku od grada s konstantnim prometom i slično. A znamo kak je bilo na GTA 4 dok su nastupile ekplozije, frame rate doviđenja.

Nisam htel pisati u recenziju dosta toga, jer je i ovak dost dugo ispalo - tipa da je promet mogel biti gušći, više pješaka etc., kaj je kompromis koj se moral napraviti zbog hardware-a. Isto kak pješaka ima više dok si pješice, a nestanu dok se voziš da se igra vrti glatko. A fluidnost mi je jako bitna, tak da toleriram takva žrtvovanja. Mislim da je to svako ko se malo kuži primjetil i sam.

Ali reći da nije impresivan engine je malo glupo, jer koje su to teksture za otvorenu igru i fluidnost, pogotovo na konzoli je dosta impresivno. Normalno da su morali nekaj zrezati, a to je fizika, al kaj je tu je. Odlučili su nam dati fluidnije i detaljnije iskustvo i ok. Sigurno su probali kak bi išlo s boljom fizikom, očito nije išlo glatko, pa su rez napravili i bok.

Offline Thergothon

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #83 u: Kolovoz 30, 2012, 14:31:29 »
AI ko AI, topovsko meso, nisu totalni glupaki - nisam videl da se skrivaju s krive strane cover-a, tak da ima naznake inteligencije.  cer1njo

Testiral sam i to puno, stvari na koje sam naletel - ma ne bi mi vjeroval.
Tak da je ovo vjerojatno najgora sandbox umjetna inteligencija ove generacije, koju su prikrili melee borbom koju su djelomicno kopirali iz Batmana (funkcionira odlicno). GOTY RDR HC Mode je ono o cemu sanjam godinama. Kolko njima treba - tolko i tebi. Bullet time minimalan i ima strasno puno taktiziranja jer ti igra ne da tu superherojsku nadmoc. I slazem se da je igra trebala biti teza, bas zbog toga nisi uocil uzasan AI jer si im podjelil drvene pidjame u roku par sekundi  cer1njo

Offline Punisher

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #84 u: Kolovoz 30, 2012, 14:33:02 »
Na PCu igra izgleda super, i nije trashy port na kakve sam navikao od Rockstara, kontrole su ok a evo i kako izgleda.








Offline ManTheRamparts

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #85 u: Kolovoz 30, 2012, 14:57:38 »
AI ko AI, topovsko meso, nisu totalni glupaki - nisam videl da se skrivaju s krive strane cover-a, tak da ima naznake inteligencije.  cer1njo

Testiral sam i to puno, stvari na koje sam naletel - ma ne bi mi vjeroval.
Tak da je ovo vjerojatno najgora sandbox umjetna inteligencija ove generacije, koju su prikrili melee borbom koju su djelomicno kopirali iz Batmana (funkcionira odlicno). GOTY RDR HC Mode je ono o cemu sanjam godinama. Kolko njima treba - tolko i tebi. Bullet time minimalan i ima strasno puno taktiziranja jer ti igra ne da tu superherojsku nadmoc. I slazem se da je igra trebala biti teza, bas zbog toga nisi uocil uzasan AI jer si im podjelil drvene pidjame u roku par sekundi  cer1njo
Ma razmemo se, ja nisam ništ testiral. Igral sam i streljal, nisu nikakve gluposti izvodili, al i pretpostavljal sam da nisu bistrina, pa se nisam ni trudil. Videl sam da koriste zaklone i bilo mi je - ok, bar nekaj.  cer1njo

Offline Thergothon

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #86 u: Kolovoz 30, 2012, 17:58:40 »
Sve 5 i nemoj ovo prije shvatiti kao neku kritiku na racun tvoje rece.
Navodim neke stvari koje vecina ljudi ne primjeti. Umjetnoj inteligenciji nist ne zamjeram, osim cover based napucavanja. Losa voznja drugih vozaca mi je cak komicna i simpaticna. Sve je receno pa nema smisla vise ici u detalje. Jako dobra igra, ali dok se zagrebe dublje ispod povrsine - nije bas sve tak svjetlucavo i bajno.

Offline ManTheRamparts

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #87 u: Kolovoz 30, 2012, 18:11:27 »
Razmemo se, bez brige. Samo velim svoje dojmove i to je to. Uostalom, vidi se u recenziji da nije sve tip top i da su neke stvari zapravo prosječno izvedene. Ali jednostavno je takva igra da se uspelo puno toga ugurati nutra i da je sve na zadovoljavajućoj razini  (osim vožnje) i takvoj igri se more progledati kroz prste jer nisu najavljivali brda i doline, nek su tiho izdali igru i iznenadili sve. Teško je naći pravu manu igri od koje se na kraju krajeva nije ništ očekivalo, nego je zapravo cela mehanika i igrivost iznenadila sve nas. A to je najbitnije na kraju krajeva - da je igra zabavna i igriva, to je cela poanta. Cucke dok primiš teško ih je pustiti, zalepe te za ekran, a to dosta govori o kvaliteti.  thumbs1

Offline Thergothon

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #88 u: Kolovoz 30, 2012, 19:49:55 »
Ali jednostavno je takva igra da se uspelo puno toga ugurati nutra i da je sve na zadovoljavajućoj razini  (osim vožnje) i takvoj igri se more progledati kroz prste jer nisu najavljivali brda i doline, nek su tiho izdali igru i iznenadili sve.

Upravo o tome se radi, evo ti moj prvi post dok je otvorena ova tema:

Igrao sam nekad, tocnije 2003. True crime streets of LA i vec tada mi je bilo lose.
Ovo je samo graficki napredovalo i ne privlaci me uopce, uz jedan GTA ili Max Payne cije elemente posudjuju ne znam di bi mi bila pamet da ovo zaigram. Jedno je zaigrati, a drugo kupiti, a niti jedna opcija mi za sad ne djeluje privlacno.

A na kraju odigravanje u jednom dahu i preporuka svim fanovima dobrog sandboxa  thumbs1


Offline Cole™

Odg: Sleeping Dogs
« Odgovori #89 u: Rujan 01, 2012, 02:40:17 »
Nitko ne igra igru?
Nakon 11 sati u igri stavio 1.5. patch i sve ide glađe i fluidnije, već sam se zabrinuo za loš port.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB