Ma to je istina, ali ima tu prokletu igrivost koja te vleče napred. A sandbox igri niti nema baš pa ono, a i one koje su tu su smeće. Zapravo jedino kaj vredi od sandboxa su Rockstarove igre i ovo sad.
Potjere su priča za sebe.
Dok te igre imaju bolje napucavanje, melee mehanika sigurno nemre prismrdeti ovome. Zbog toga je Sleeping Dogs to kaj je - kad su dobro skombinirali više gameplay mehanika u jednu cjelinu. To još zapravo niko nije napravil do sad. Naravno da je nekaj bolje izvedeno, a nekaj lošije. I sumnjam da su imali budžet i ljude na raspolaganju ko recimo Rockstar, a i puno drugih čije igre su unatoč raspoloživim sredstvima ispale kaj ih ne bi na 10 metri s posranom botom pipnul.
AI ko AI, topovsko meso, nisu totalni glupaki - nisam videl da se skrivaju s krive strane cover-a, tak da ima naznake inteligencije.
I igra ima fluidnost o kojoj 99% igri more sanjati, pa čak i Rockstarove igre. Ok, možda RDR na Xboxu je fluidan isto, ali baš da je problem renderirati zapravo praznu preriju s tu i tam nekom životinjom i nije, za razliku od grada s konstantnim prometom i slično. A znamo kak je bilo na GTA 4 dok su nastupile ekplozije, frame rate doviđenja.
Nisam htel pisati u recenziju dosta toga, jer je i ovak dost dugo ispalo - tipa da je promet mogel biti gušći, više pješaka etc., kaj je kompromis koj se moral napraviti zbog hardware-a. Isto kak pješaka ima više dok si pješice, a nestanu dok se voziš da se igra vrti glatko. A fluidnost mi je jako bitna, tak da toleriram takva žrtvovanja. Mislim da je to svako ko se malo kuži primjetil i sam.
Ali reći da nije impresivan engine je malo glupo, jer koje su to teksture za otvorenu igru i fluidnost, pogotovo na konzoli je dosta impresivno. Normalno da su morali nekaj zrezati, a to je fizika, al kaj je tu je. Odlučili su nam dati fluidnije i detaljnije iskustvo i ok. Sigurno su probali kak bi išlo s boljom fizikom, očito nije išlo glatko, pa su rez napravili i bok.