Autor Tema: Crysis 3  (Posjeta: 38209 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Thergothon

Odg: Crysis 3
« Odgovori #120 u: Veljača 19, 2013, 18:08:52 »
Imas bow i na FC3  thumbs1

Offline ManTheRamparts

Odg: Crysis 3
« Odgovori #121 u: Veljača 19, 2013, 18:09:43 »
Samo kaj mi se baš ne igra.  cer1njo

Offline doktor1

Odg: Crysis 3
« Odgovori #122 u: Veljača 19, 2013, 22:48:02 »
Nvidia Inspector + SweetFX =






Offline the_prodigy

Odg: Crysis 3
« Odgovori #123 u: Veljača 19, 2013, 23:17:45 »
Ti baš voliš ubacivati taj injector u igre, ali ubaciti ga u Crysis, to se nisam nadao  sm1jeh
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline doktor1

Odg: Crysis 3
« Odgovori #124 u: Veljača 19, 2013, 23:21:42 »
Volim, kada nikada ne iskorištavaju niti pola mogučnosti kod maksimalnih postavki....

Ali ovo nisam ja... Ovo je jim2point0 i čovjek napravi čudo od prezentacije...

Offline the_prodigy

Odg: Crysis 3
« Odgovori #125 u: Veljača 19, 2013, 23:35:49 »
Ja ga isto ubacujem, najčešće zbog korekcije boja, eventualno malo sharpnessa.

Dobri su mu ovi skrinovi, nisam još probao igru, ali bilo mi je čudno da jedna igra s takvim grafičkim enginom treba SweetFX  cer1njo
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline doktor1

Odg: Crysis 3
« Odgovori #126 u: Veljača 19, 2013, 23:45:06 »
Na ovim slikama je. U malo mjeri, ali čovjek kaže....



The lighting here. I could never do this level justice. "Crysis 3" - 2160p, 2xSMAA, minor SweetFX

Offline Thergothon

Odg: Crysis 3
« Odgovori #127 u: Veljača 20, 2013, 14:48:29 »
Tek sam sada opet ubro ove crvene detektore odakle hujaju metci.... Dali se može isključit?




Ne, jedino se crosshair moze iskljuciti tj. automatski ti ga makne ako odaberes zadnju tezinu.

Offline Thergothon

Odg: Crysis 3
« Odgovori #128 u: Veljača 20, 2013, 23:53:18 »
Zavrsil igru za nesto manje od 7h na zadnjoj tezini i uz full stealth detaljan pristup.
Zbilja je kratka, pogotovo ako se ide na akcijski pristup. Sutra detaljni dojmovi...

Offline the_prodigy

Odg: Crysis 3
« Odgovori #129 u: Veljača 21, 2013, 01:35:25 »
Kako ju igraš? Šta original?
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline Cole™

Odg: Crysis 3
« Odgovori #130 u: Veljača 21, 2013, 02:22:26 »
Boxan
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Thergothon

Odg: Crysis 3
« Odgovori #131 u: Veljača 21, 2013, 02:25:10 »
Da, na X360

Offline Thergothon

Odg: Crysis 3
« Odgovori #132 u: Veljača 23, 2013, 00:17:06 »
Dojmovi koje će rijetko tko pročitati  cer1njo

Prve dvije igre su mi dobre, ništa više od toga. Vizualna prezentacija na mene nikad nije mogla ostaviti neki dublji utisak, ako ispod haube i ostale stvari nisu na istom nivou. Crysis 3 je kombinacija prve i druge igre, a rezultat toga je urbana džungla.  Drži se provjerene formule i nije donio nikakve novitete koji bi utjecali na gameplay ili ga uzdigli iznad prosjeka. Bow kao jedini novitet nije vrijedan spomena.

Grafika je i dalje divna, krasna, najljepša i najbolja - ipak je to "najbitnija" stavka i razlog zbog kojeg danas ima vjernu bazu fanova. Nevjerojatni vizuali su dvosjekli mač. Od početka pa do kraja igre teško se riješiti osjećaja da su svi raspoloživi resursi bili usmjereni samo na razvoj i poboljšanje grafičkog prikaza, dok su za sve ostale stavke korištene mrvice od sveukupnog budžeta ili u prijevodu - budžet za AI su bile 2 gajbe piva. Cevat Yerli ne shvaća da postoje i drugi prioriteti, nego sa svakim pojavljivanjem u javnosti koristi stalno istu mantru, pomoću koje sljedbenike baca u meditativno stanje podložno glupim sugestijama : "GRAFIKA, GRAFIKA, samo je GRAFIKA bitna - a sad svi zajedno..."

Priča je sforsana, dosadna, nezanimljiva i puna klišeja. Vanzemaljska invazija, spašavanje svijeta i zla korporacija koja novostečenu tehnologiju koristi u ne baš plemenite svrhe. U prethodnicima sam se često pitao: "Može li biti gore od ovoga?" Očito da može... Priča je najmanje bitan faktor i definitivno neće poslužiti kao poticaj za napredovanje i završavanje igre. Pokušaj igranja na kartu osobne priče, dočaravanja epskih scena od kojih zastaje dah i emotivne scene (domoljubni monolozi na samrti i sl.) koje su jako neuvjerljive - zapravo se sve svodi na  neuspjele pokušaje. Nije problem u tematici i već viđenom scenariju, nego u načinu na koji su priču prezentirali. Dobar i svjež primjer kako se takva  priča može uspješno uz mnoge epic momente prezentirati i ostvariti sve zamišljeno je novi Halo. Najgora stvar u svemu tome su definitivno likovi kao nositelji te priče. Posebno moram izdvojiti Psychoa koji nije ni sjena onoga što je predstavljao u jedinici (racionalne odluke itd.). Pokušaj revizije i stvaranja cool-badass lika koji je trebao biti pamtljiv, kao i njegova osobna priča.  Lik koji stasom (tipični engleski navijač/huligan koji će razveseliti najmlađe) i glasom (cockney naglasak) stvara dojam da je prije par minuta završio neki nogometni derbi, a on zbog previše pive i vutre ima jako loš trip i brije o spašavanju svijeta uz neizostavni "boli me kita" stav. Loše, a Cevatu mogu samo preporučiti da odigra Gears of War ako želi vidjeti dobar primjer uspjelog badass stava i osobnosti. U oči također upada pretjerano zoomiranje i close-up prizori tijekom cutscena koji ostavljaju dojam: "Priča je nebitna bla, bla laprdam nešto ovamo i onamo, ali gle ove teksture i detalje na licu lika. Vaaaauuuu vide mu se nepodrezane dlake u nosu, op-op, u lijevoj nosnici se nazire debeli gnojni prišt  kojeg je zaboravio stisnuti prije odlaska u rat." Samo fali neki QTE da možemo uživati u ovakvim scenama:
ali to su vjerojatno ostavili za novu generaciju i 4k rezu.

Level dizajn nije loš (po pitanju arta odličan), ali stvara iluziju otvorenosti. Lokacije su u najboljem slučaju poluotvorene, a često linearne i zbog toga je još više neshvatljivo zašto je AI katastrofalan, a hit detekcija tek prolazno dobra.  Bez obzira na to, ima puno mogućnosti za taktiziranje, horizontalne i vertikalne napade. Problem je što to pozitivno utječe na igrivost samo prvih nekoliko minuta. Tijekom cijele igre se koristi C/P formula i tempo zbog kojeg gameplay brzo dosadi. Napreduj pravocrtno 200m, pobij 15-20 neinteligentnih protivnika, skreni s putanje kojih 100m da skupiš intel (na to se svode sekundarne misije) i opet pravocrno napreduj do nove random postave neprijatelja koji nisu tu da pruže izazovnu borbu, nego tek kao usputna smetnja. Ekvivalent tome bi u racing žargonu bila vožnja NASCARA. To "taktiziranje" je također iluzija, pogotovo dok se shvati kako je AI kriminalno loš i da ne reagira racionalno (kasnije o tome). Bow kao glavni novitet je totalno poremetio balans jer ne troši energiju potrebnu za cloak kao ostalo oružje. Dobije se na korištenje u prvih 10 minuta, a u kombinaciji s cloak opcijom stvara dojam da ste Rambo koji koristi cheatove. Nema potrebe za korištenjem drugog oružja, pogotovo dok ste u stanju pobiti 10 protivnika u par sekundi bez da vas primijete - iako ste na 3m udaljenosti od njih. Nanosuit je za neke možda najveći novitet u FPS žanru u zadnjih nekoliko godina. Možda je i bio, ali da se nakon 2 nova nastavka nije mogla dodati jedna nova opcija ili mogućnost... Iako to ispada kao inovacija koja omogućuje taktiziranje i različite pristupe određenom problemu, imam osjećaj da je glavna funkcija prikrivanje svih igrinih  mana - prvenstveno užasan AI. Znam da si ljudi briju na stealth (i sam sam igrao uz takav pristup i na zadnjoj dostupnoj težini), ali stealth gdje si totalno nevidljiv i možeš se prešetavati između hordi neprijatelja, bow koji ne troši nanosuit energiju, mogućnost ponovnog skupljanja strijela (infinite ammo) i regeneracija nanosuit energje za sekundu uz određeni upgrade je nešto što smo nekad zvali cheatovi ili broken balans. Propaganda, ultimativni nevidljivi predator osjećaj i stiskanje headshotova nesvjesnim neprijateljima se očito pokazalo među masama kao dobitna formula.

Umjetna inteligencija je na ispodprosječnom nivou. Rijetko kad reagiraju u skladu sa situacijom u kojoj se nalaze. Jedina prednost je što se barem kreću i koriste dostupno područje, za razliku od raznih CODova, MOHova gdje neprijatelji koriste jedan zaklon i izviruju u intervalima od 3 sekunde - sve dok im ne stisnete vječnu drvenu pidžamu. Slaba je to utjeha za proizvod i engine koji se promovira kao najbolji u svim mogućim segmentima. AI koji ne reagira dok mu strijela preleti 5cm od glave i zabode se u zid koji je udaljen pola metra od njega? Squad koji ne može otkriti moju lokaciju iako sam dvojicu skinuo frontalno, udaljen 2m od njih? AI koji često ne reagira na pucnjeve bez prigušivača, iako pucnjevi odjekuju par metara od njih, samo zbog toga jer koristim cloak? AI u alarmantnom stanju, ali instantno obustavlja potragu jer sam im doslovno pred nosom aktivirao nevidljivost? Krivo korištenje covera i raspad sistema tijekom izravnog okršaja ne želim ni komentirati, primjera je bezbroj, a jako rijetko reagiraju logično. Killzone je dvije generacije ispred ovog, a čak i prastari prvi F.E.A.R.po pitanju umjetne inteligencije obriše dupe s krizom.

Hit detekcija je kao što rekoh, tek prolazna i dobra. Prepoznaje jako dobro headshot i relativno dobro padaju, ali daleko je to od odlične detekcije. Reakcija neprijatelja na olovo i povratna informacija nije na nivou na kojem bi trebala biti. Pogotovo ako se uzme u obzir impresivna fizika koju je engine definitivno sposoban isporučiti. Samo opet je fokus na krivim stvarima, bitno da se tijekom eksplozija oslobađa energija i udarni val koji se manifestira u obliku povijanja trave i slično, a neprijatelji često padaju kao ukočeni i loše animirani panjevi - pogotovo u  situacijama u kojima se koristi bow. Napucavanje je sterilno i ne pruža osjećaj satisfakcije u izravnim okršajima, najgori mogući scenarij za igru koja je ipak FPS u suštini. Najbolji su mi argumenti fanova koji tvrde da je akcijski pristup u ovoj igri neispravan tj. da je stealth pristup način na koji su developeri zamislili da se igra. Ako su dostupni cloak i armor tj. stealth i čistokrvno napucavanje kao dva glavna smjera u koja se gameplay grana, onda ne postoje stvari kao ispravan i neispravan pristup. Postoje samo stvari koje su nedovoljno dobro implementirane i zato većina nas ovdje preferira stealth. Uspješno prikriva sve igrine mane pomoću odlične iluzije i uspješno dostavlja dobru dozu zabave, glupost AI-a ne dolazi do izražaja, detekcija je perfektna  tijekom headshotiranja statičnog protivnika i osjećaj ultimativnog predatora je sveprisutan. Ili u prijevodu - neznanje je blaženstvo. Čak i stara igra kao što je L4D bi mogla poslužiti Cevatu kao dobra lekcija i primjer dobre detekcije:

Ovo definitivno nije pravi punokrvni nastavak, u najboljem slučaju Crysis 2.5
Premalo noviteta u odnosu na prethonde igre u serijalu i nužno potrebnih poboljšanja na određenim područjima. Cevat Yerli nek i dalje nastavi sanjati da ima najmoćniji engine (enigma je zašto ga nitko drugi ne želi koristiti) i ultimativnu igru s kojom će se teško nositi i prve igre nove generacije. Dotičnom gospodinu šaljem pusu i želim puno sreće u budućem radu, a do tada jedna prikladna:


Offline doktor1

Odg: Crysis 3
« Odgovori #133 u: Veljača 23, 2013, 11:29:13 »
Zabavna mi igra. Volim ovaj nanosuit i moš ga jebat...  cer1njo

Igram na medium/high da imam oko 40/50 FPSa i igra i tako izgleda odlično...




Offline doktor1

Odg: Crysis 3
« Odgovori #134 u: Veljača 23, 2013, 12:07:25 »
I ogromna stvar o imerzivnosti - naš junak nije mutav već zna pričat!!  thumbs1