Autor Tema: Round 1-2 & 3-4 Rasprave  (Posjeta: 3471 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Thergothon

Round 1-2 & 3-4 Rasprave
« u: Svibanj 02, 2012, 21:51:02 »


Ovdje raspravljajte o svemu sto se tice rundi navedenih u naslovo teme i trenutno jedinih nam dostupnih.
O svemu sto vam pada na pamet. Raspored natjecanja, izbor automobila, tezina i izazov ponudjenih testova itd.
« Zadnja izmjena: Svibanj 28, 2012, 09:50:58 od Thergothon »

Offline Thergothon

Odg: Round 1 & 2 Rasprave
« Odgovori #1 u: Svibanj 03, 2012, 21:26:48 »
Moja vremena su objavljena i nemam namjeru vise ih poboljsavati.
Cekam malo kompleksnije i duze evente. Ima jos mjesta za popravak, samo kaj ja nemam vremena.

Nadam se da i ostatak ekipe misli sudjelovati i postati svoja vremena u teme predvidjene za to  p1va

Offline DogZy

Odg: Round 1 & 2 Rasprave
« Odgovori #2 u: Svibanj 03, 2012, 21:56:19 »
Apsolutno mrtvilo. cry1
Do sutra!! Kada cu te Thergothone natjerati da se vratis na poboljsavanje rezultata! thumbs1
Da nas je vise tu aktivno, mogli smo napraviti i neko natjecanje tko ima bolja vremena, koje mu je najbolje mjesto na ljestvici pa onda i neko bodovanje kao stimulans kadt1kažem

I dare you Ther!
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline DogZy

Odg: Round 1 & 2 Rasprave
« Odgovori #3 u: Svibanj 04, 2012, 23:19:18 »
Vremena sam objavio, namučio sam se oko zadnja dva. Zadovoljan rezultatima koje sam ostvario, dao sam svoj maximum i sad me ruke bole od stiskanja volana ;D
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Montoya

Odg: Round 1 & 2 Rasprave
« Odgovori #4 u: Svibanj 08, 2012, 17:10:30 »
Ja sam eto svoje u prve dvije runde odvozil.
Zlata su tu, a to je najbitnije za HR!

Nakon rastanka s volanom, za nikaj više od toga nemam ni volje...nebitno mi je kaj bum zadnji na ljestvicama.
Sve su to vremena iz prvog ili drugog pokušaja, ide to još dosta dole ali velim, jednostavno postoji neka barijera dok vozim, a u rukama nemam volan.
Da ne velim kolko mi fale online susreti, no tome tu nije mjesto.

Jučer, u vrijeme dok sam ja završil 2. rundu, stanje je bilo ovakvo:

CroGrid & CroSimRacing osnivač i administrator

od 2008. & od 2009.


"And I came way too far in this game to turn and walk away"

"Nothin to smile about, I'm about to lose my mind"

Offline DogZy

Odg: Round 1 & 2 Rasprave
« Odgovori #5 u: Svibanj 09, 2012, 06:15:44 »
Vauu! Daleko smo ispred ali ima još puno posla...Vidim Finci su pali a libanonci su se probudili.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline DogZy

Odg: Round 1-2 & 3-4 Rasprave
« Odgovori #6 u: Svibanj 22, 2012, 15:51:24 »
Odlični TT-ovi s Nissanom GTR- R33! Baš su pogodili dijelove staze. Na prvom sam čak upao u top 250. (238. mjesto-  16.383 s), dok sam u ostalima bio vrlo dobar. Pozicije su mi se vrtile od četiristo i nekog mjesta do dvijetisućitog( LM jaad). ivann rastura s tim DS3, svaka mu čast)  thumbs1
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline ivann

Odg: Round 1-2 & 3-4 Rasprave
« Odgovori #7 u: Svibanj 22, 2012, 16:02:01 »
Ej Dogzy da te pitam posto si ti eto vozio, jel primjetis kod sebe neki lag na finishu ako vozis protiv duha? Meni jako cesto zastane vrijeme i doda mi naknadno oko 30 tisucinki?

Offline DogZy

Odg: Round 1-2 & 3-4 Rasprave
« Odgovori #8 u: Svibanj 22, 2012, 16:07:06 »
Ne, nisam skužio taj problem kod sebe hmm
Kad vozim protiv duha, sve je normalno... ali se sjećam tog problema još od prije jer se i meni događao kadt1kažem
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline DogZy

Odg: Round 1-2 & 3-4 Rasprave
« Odgovori #9 u: Svibanj 22, 2012, 23:52:15 »
Pardon na double postu ali jbg... zar nitko drugi osim mene i ivanna ne vozi runde 3 i 4?
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Montoya

Odg: Round 1-2 & 3-4 Rasprave
« Odgovori #10 u: Svibanj 23, 2012, 09:01:03 »
Vozi valjda, barem ja (pa Kimi, nadam se i Ther, a ima ih još...).

Odvozil sam već ali moram bar malkice popraviti vremena u još 8 eventa :)
Prva dva su kolko-tolko ok...
Vidim ivann owna sve  dsmoker
CroGrid & CroSimRacing osnivač i administrator

od 2008. & od 2009.


"And I came way too far in this game to turn and walk away"

"Nothin to smile about, I'm about to lose my mind"

Offline DogZy

Odg: Round 1-2 & 3-4 Rasprave
« Odgovori #11 u: Svibanj 23, 2012, 19:11:51 »
4.1 mi ne može bolje od 21.400. Svakako sam pokušavao kočiti u prvom zavoju ali nije išlo. Ne smiješ kočiti naglo jer ode auto  van idealne putanje, ne smiješ ga zabaciti, ne smiješ downshiftati... šofe1 Muke, muke! Gledam GTPL_Mato kako je odvozio i čini mi se da je i meni tako izgledao najbolji krug ali nije. Njemu to tako glatko ide jaad
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.