Autor Tema: Dead Space 3  (Posjeta: 35505 vremena)

0 Članova i 3 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline doktor1

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #75 u: Veljača 05, 2013, 21:42:58 »


 thumbs1

Kako bi volio da nisam igrao niti jedan DS pa opalit po triologiji i crtićima...

Offline Praetorian

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #76 u: Veljača 05, 2013, 21:51:50 »
heh ja nisam niti jedan odigrao i cijela je trilogija preda mnom sm1jeh

EDIT: Vidim Shimmy da spominješ i stripove, probaću ih nabaviti thumbs1
A Ove crtane filmove sam našao za nabavit sm1jeh
« Zadnja izmjena: Veljača 05, 2013, 22:19:19 od Praetorian »

Offline doktor1

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #77 u: Veljača 05, 2013, 23:08:30 »
Dakle, igra na polovici kampanje dobiva potpuno drugačiji dizajn i za sada nešto više akcije nego do kakvog osmog chaptera. Nekome ta promjena možda neće pasat, a nekom hoće. Meni osobno je odlično. Sve je to odlično izvedeno, efekti mećave, tragovi u snjegu, efekti vjetra na odjelu, topljenje snjega prilikom ulaska u prostoriju, novi, (stari) vanzemaljci, borba protiv običnih smrtnika....

Dobivamo i novo odjelo prilagođeno polarnim temperaturama, (ne toliko moderno kao na početku igre)







« Zadnja izmjena: Veljača 05, 2013, 23:10:01 od doktor1 »

Offline Kole

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #78 u: Veljača 05, 2013, 23:33:30 »
@dok pitanje
Kako pokupit dijelove za craft, nigdje se nemogu spustit ?
Skužio, nisam vidio switch na onom cargo liftu.
« Zadnja izmjena: Veljača 05, 2013, 23:38:51 od Kole »

Offline doktor1

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #79 u: Veljača 05, 2013, 23:59:58 »
Ali inače sa telekinezom; dakle desni klik miša ta tipka f kada je objekt naciljan...

Offline doktor1

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #80 u: Veljača 06, 2013, 14:43:11 »


11 Chapter - već imam cca tri sata provedena u njemu, (na jedan side quest potrpšeno sat i dvadeset, a još imam jedan) i još ga nisam prešao. Igra je zbilja ogromna!

Uređaj kojeg od početka usavršavam.... Primarni i do sada uglavnom njega koristim, ali sada sam našao jednu moćnu pušku koja je dobra akda je više nakaza oko mene. Ali i dalje moj HSLGwKPTCPCwC v3 je primarni uređaj.....





Inače da imam original mogao bi blueprint od ovog stroja podjelit da isprobate....  cer1njo

Offline doktor1

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #81 u: Veljača 07, 2013, 22:32:04 »
Malo igrao večeras...

Odlično mjesto....



« Zadnja izmjena: Veljača 07, 2013, 22:35:06 od doktor1 »

Offline Thergothon

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #82 u: Veljača 08, 2013, 20:45:03 »
Evo mojih dojmova nakon zavrsene igre na impossible tezini za 23 i pol sata.
Odmah moram napomenuti da sam spreman pojesti sva govna koja sam sasuo po igri prije izlaska. Onaj demo nije pokazao ni 0,1% igre. Takodjer vam je poznato da nisam fan serijala. Odmah da pojasnim... od prvog sam prema najavama ocekivao punokrvni survival horror, a drugi je jos vise zastranio po tom pitanju, iako su obje igre uz pravi pristup kvalitetne. I trojki bi se moglo naci mana (citava igra bi bila mana) uz takav pristup, ali nema smisla kad igra ne pokusava biti klasicni survival, a ono na sto su se fokusirali su odradili odlicno. Jako dobro zaokruzen proizvod koji pojede 95% smeca koje svakodnevno izlazi.  Atmosfera je vrhunska, svidja mi se nacin na koji u prvoj polovici kombiniraju atmosferu i lokacije iz prethodnih igara.

Skuceni prostori, klaustrofobija i sve to pomijesano sa epskim prizorima koji mi spadaju medju najbolje sto je ova generacija igara ponudila. Bestezinsko stanje i lebdenje u orbiti Tau Volantis planeta se mora iskusiti da bi shvatili o cemu pricam. Cesto sam se na mjestu samo vrtio i osiguravao dovoljne kolicine kisika da sto duze mogu uzivati u navedenome, u tom trenutku je samo falio kvalitetan soundtrack da vec epskoj sceni da dodatnu snagu i impact. Mozda je i bolje ovako, samo sum i zvukovi disanja u mrtvom svemiru koji ti daje do znanja koliko si  malen i beznacajan. Gameplay se nije previse promijenio, ali to ne zaci da je to negativna stavka, dapace, hit detekcija i scene dekapitiranja neprijatelja su bolje nego ikad.

Sustav craftanja je odlican, kao i mogusnost rastavljanja i preslagivanja dijelova i poboljsanja na oruzjima. Mala zamjerka bi isla na okrsaje i napucavanje s ljudskim protivnicima, tijekom kojeg se vidi nezrelost developera da ponudi tip-top TPS cover-based napucavanje i dostojan AI. Nebitno jer takve scene nisu ceste i opravdava ih prica. Prva cetvrtina ili bolje receno polovica mi je odlicna, samo spustanje na planet mi je mlako i u pocetku mi nije dobro sjelo. Nakon kratkog privikavanja i upijanja atmosfere mi je sve dobro sjelo, snijeg i mecava su uvjerljivi i detaljni. Tragovi u snijegu nisu na razini AC3 i UC2, ali su svejedno jako dobro docarani. Nova lokacija daje dasak svjezine, a ujedno je i tribute starim horror filmovima kao sto je The Thing.

Zastrasivanje s efektom "iskakanje cudovista iz ormara" na mene nije imalo nekog utjecaja, ali za to su krivi survival horrori koje igram za dobro jutro i cije OST-ove slusam za opustanje. Predvidljivo i totalno ocekivano gdje ce neprijatelji skociti pred ili iza vas. Jos vise se taj efekt gubi na zadnjoj tezini gdje se mnoge scene moraju vise puta ponavljati. Bez obzira na to, znalo je biti scena koje su me dobro iznenadile i soundtrack tj. razni zvukovi koji dobro docaravaju osjecaj nelagode i napetosti.

Prica mi ni prije nije bila neki vrh, sasvim solidna, a ovo je logican slijed dogadjaja i smjer u kojem je sve otislo.  Predvidljivo, ali nikad naporno, a za to je zasluzan cjelokupni setting i dizajn koji me na trenutke zbilja odusevio. Dostojan zavrsetak po mom gustu, ALI (ne citati ako niste odigrali)
Developer zna znanje i volio bi vidjeti neki njihov novi IP/projekt na novoj generaciji. Nisam ni razmatrao nesto ispod impossible tezine, istina, u par navrata je bilo frustracije da me mozak zapekao, ali posto sam mazohisticki pasji skot - uzivao sam u tome jako  cer1njo

Nakon zavrsetka sam otkljucao dodatne modove kao stu su classic (po uzoru na prvi dead space), pure survival (neprijatelji ne ostavljaju municiju i health - sve se mora od sakupljenih resursa izraditi) i Hardcore mode (postoji save opcija i nastavljanje, ali nakon samo jedne smrti igra vas vraca skroz na pocetak i nema load opcije). Poceo sam taj HC mode i dosao do 5. chaptera, ali puno je lakse od impossible tezine, koja je ipak ultimativni izazov. Lakse jer je tezina hard i resursa ima u izobilju, HC je zbog te jedne smrti, ali kao sto rekoh, 5 chaptera bez igubljene mrvice healtha i ne stane mi vise u inventory municija i health. Odlicno zaokruzen i atmosferican proizvod kojemu u plus ide replay value i trajnost, mogucnost simuliranja survivala je jako dobra opcija i sve zagrizene fanove istoga ce donekle zadovoljiti. Definitivno preporuka i najbolja igra koju sam ove godine igrao - naravno, posto je godina tek pocela...
 

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Dead Space 3
« Odgovori #83 u: Veljača 08, 2013, 21:16:10 »
Instalira se  kuul
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline doktor1

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #84 u: Veljača 09, 2013, 00:15:19 »
Bravo Ther....

Igra je odlična naspram ispljuvaka kakve dobijamo... Živcira me ono forsiranje makljaže u određenim situacijama, ali sve u svemu se slažem.

Jako kvalitetan proizvod!

Offline Thergothon

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #85 u: Veljača 09, 2013, 01:35:17 »
Da, zaboravio sam spomenuti DLC sadrzaj i opcenito takva politika koja mi se gadi. Pogotovo mogucnost placanja za resurse pravim novcem. Ok, svakom njegovo, ako nekoga veseli nek mu bude. Razlog zbog kojeg sam igrao na impossible je upravo taj manjak resursa i pametno raspolaganje njima - stvari koje budale dodatno placaju, a imaju modove i tezine koje su za mene neigrive jer mi je inventory premalen za goleme kolicine healtha i municije koju igra dijeli sakom i kapom + gubi se svaka mogucnost izazova.

@doktor
Slazem se za makljazu, ako mislimo na isto? U par navrata je bilo frustracije na bacanje zbog nepotrebnog forsiranja hordi neprijatelja koji te napadaju u prostorima gdje imas minimalnu mogucnost manevriranja, a uz to su brzi ko Bolt. Oni mali brzi krzljavi smradovi su me u jednom chapteru totalno iznervirali.  Al ajd, ipak je to impossible tezina, a vecinu vremena mi je bila taman - bas po gustu. Sad bas citam starije postove i vidim da ti je primarno oruzje isto koje sam i ja koristio do kraja igre, sa sekundarnim se jedino dosta eksperimentiralo.

Tesla core i plasma core na heavy frameu rulaju, pogotovo uz dodatke tipa  +2damage, +1 fire rate i slicne kombinacije.  Primarna paljba ima odlican domet i cesto zna pokositi dvije muhe jednim udarcem. Taktika koja se pokazala najboljom je pucanje u noge tj. odstranjivanje istih, uspori ih ili instantno upokoji. A alternativna paljba se koristila u kriticnim trenucima dok su mi dosli jako blizu glave, val koji ih baca na ledja, a onda imas dovoljno vremana za iduci potez, pogotovo ako to koristis u kombinaciji sa stasisom. Meni je igra odlicno sjela i uopce me ne zanimaju recenzije i slicne stvari  thumbs1

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Dead Space 3
« Odgovori #86 u: Veljača 09, 2013, 02:09:58 »
Igrao sada 3 i pol sata u komadu. Rekoh idme pokrenuti, jedan chapter odigrati i onda pogledat neki film. Vraga  cer1njo
Sviđa mi se, ali ne znam jesam li ja mutav, ili je do toga što forsiram igrati na kontroler pa nisam najprecizniji i ne mogu se brzo okretat, ali meni je i na hard poprilično teško kada se nađem okružen sa jedno 3 necromorpha. Dapače, izgubio sam nedavno u jendoj velkoj borbi sve healthove i većinu municije i sada spustio na normal dok se ne stabiliziram. Ali jedinicu i dvojku sam isto na kontroler uspio proći na najvećoj težini i dapače, nisu mi bile ni blizu teške kao ova na hard (koja nije najveća težina). Baš zbog toga valjda kaj ste naveli.
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline doktor1

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #87 u: Veljača 09, 2013, 08:50:39 »
Slazem se za makljazu, ako mislimo na isto? U par navrata je bilo frustracije na bacanje zbog nepotrebnog forsiranja hordi neprijatelja koji te napadaju u prostorima gdje imas minimalnu mogucnost manevriranja, a uz to su brzi ko Bolt.

 thumbs1  kava1

Ali da, to je impossible težina i na svemu ispod to je lagano za prći.
Ali da je forsiranje, je.

Offline doktor1

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #88 u: Veljača 09, 2013, 09:38:27 »
Feedbackula

Feedbackula - Dead Space 3 Horrorgasm - GameSpot.com

Neznam za vas, ali meni je ovaj uradak od Gamespota odličan. I kaže istinu kada na početku priča o ocjenjivanju. Nikad nevalja....

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Dead Space 3
« Odgovori #89 u: Veljača 09, 2013, 14:02:11 »
Probajte na joypad impossible pa da vidim hoćete li u svakom postu pričat kako je lagano  kava1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.