Autor Tema: Dead Space 3  (Posjeta: 33890 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline doktor1

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #120 u: Veljača 11, 2013, 19:44:28 »
Ma ja igram sada na hard i može pročći. Igra mi je sve u svemu vrlo dobra, (dizajn igre je vrhunski) i žao mi je prošetat na Normal. Da su bili malo poamtniji mogli su napraviti malo remek djelo, ali pohlepa i želja da im 9 godišnji klinac igra na casual je usrala igru na nekim djelovima.

P.S - odlično objašenjenje u text logu kako je 163 Reaper postrojba ostala bez glave svi do jednog... Ma kakvi vanzemaljci pored poludjelog ismijanog čovjeka  ave1  ;D


Offline ManTheRamparts

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #121 u: Veljača 11, 2013, 19:47:19 »
Meni je kak dalje igra ide sve više ravna katastrofi - šteta, jer ima nekih genijalnih djelova u prvoj polovici, kaj ide dalje sve više mi je akcijska koma. GoW wannabe.

Offline doktor1

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #122 u: Veljača 11, 2013, 19:50:23 »
Ma nebi meni smetala toliko akcija da nije onako forsirana u malim prostorima sa njih 321324365463543450345 oko mene. Večim djelom je to dobro, ali ti neki checkpointi gdje doslovno uništavaju gameplay su mi neshvatljivi po nti put...

Offline ManTheRamparts

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #123 u: Veljača 11, 2013, 19:52:29 »
Skroz su usrali pacing igre u drugom djelu, puno više akcije ima u odnosu na prvi, a to kak veliš di ih ima miljardu je blago rečeno katastrofa izvedeno i jako naporno. Po napornosti me podseća na Far Cry 2 outposte.  cer1njo

Ova igra mi bu ostala enigma - na momente genijalno iskustvo, na momente nekaj najlošije kaj sam igral u zadnje vreme.

Offline ManTheRamparts

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #124 u: Veljača 11, 2013, 22:03:41 »
Za one koji su došli bar do 13. chaptera:


Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Dead Space 3
« Odgovori #125 u: Veljača 12, 2013, 22:06:20 »
Odigrao optional misiju na 6. chapteru. Prebacio na normal i odlučio ne se više uopće zajebavat na hard  kava1 fpalm1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline doktor1

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #126 u: Veljača 12, 2013, 22:07:16 »
Prešao....

Ovako fantastičan game dizajn tako usrati sa preforsiranom borbom je po meni totalna katastrofa. Dizajn svih lvla briljira. Pa ono u samoj Mašini, ma sve... Čak su mi Ellie i Isack ok liikovi....

Mogli su napravit igru vrijednu GOTY naslova, najbolji dio u serijalu, ali oni su radi privlačenja publike morali DOBRANO usrat sa tom neshvatljivom usranom borbom. Onaj čija je to odluka bila neka si opali šamarčinu ASAP!


Offline Cole™

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #127 u: Veljača 12, 2013, 22:47:23 »
Na skali ocjena do 100. Kolko ti je srozalo ocjenu to na kraju?
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline doktor1

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #128 u: Veljača 12, 2013, 23:22:18 »
Na skali ocjena do 100. Kolko ti je srozalo ocjenu to na kraju?

Bila mi je 90/100, a radi tog nevjerovatnog forsiranja borbe ne zaslužuje više od 69/100. Da se razumjemo, do samog kraja igra briljira u dizajnu, čak nema toliko niti boss borbi, ali šta su usrali to je za nepovjerovat... Ali ne zaslužuju više po nikakvom kriteriju. Jer to nije gameplay. To je maltretiranje!!

Offline Cole™

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #129 u: Veljača 12, 2013, 23:38:14 »
 jaad
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline ManTheRamparts

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #130 u: Veljača 13, 2013, 02:30:43 »
Evo i ja završil igru.

70/100

Jako dobra igra uništena forsiranjem borbe, predugo traje, priča je puna klišeja i ful je predviljiva, kraj je tolko glup kaj peče (boss fight da ne spominjem koja koma), likovi su katastrofa (Ellie je stopostotni rip off Chloe z Uncharteda 2  fpalm1), forsiranje borbe u drugoj polovici igre je uf (da, tolko forsiraju da 2 put treba napisati) - najgore je kaj je i takva jako igriva.

Šteta, jer stvarno ima odličnih djelova na kojima je igra za 90+ ocjenu, al onda isto tak ima i djelova na kojima nije za više od 20/100 kolko je loše...

One kak ti emotivne trenutke u priči da ne spominjem hahah patetično jer su likovi užasno napravljeni i opće se igrač nemre poistovjetiti s njima ili kaj bi mu bilo stalo do njih. I još su tolko sfulali fokus priče s tom celom sapunicom da je to nevjerojatno!!! Ono kaj je trebala biti radnja u pozadini se proguralo u prvi plan i skroz uništilo priču...

Ima super momenti u igri, prevelika šteta da su ovak jako uspeli zasrati. Lokacije u igri su fenomenalno dizajnirane, zvuk je super, atmosfera solidna i onda ta prokleta sforsirana akcija sve uništi (prek priče bi mogel prejti).

A kolko momenti ima kaj igra pokušava biti Gears of War (i usput faila jako u tome) - STRAHOTA JEDNA!!! Da ne spominjem neke stvari koje su doslovno besramno skopirane z GoW-a...

Ne kužim, ova igra mi bu ostala misterij - igriva je, al ima tolko gluposti nutra - ma, ne znam opće kaj da mislim! 90+ igra zamotana u celofan od govna.

UUU sad sam se setil - AI ne postoji, kolko je bilo situacija da su tak mutavi kaj ne znaju prejti kroz vrata, ili dok prejdu kroz vrata u prostoriju di sam ja, okrenu se i vrnu u prostoriju od kud su došli...  fpalm1

Ljudski protivnici su topovsko meso, samo idu popiti olovo pred igračevo oružje, zaklon ne postoji - stanu nasred čistine i čekaju sigurnu smrt.
« Zadnja izmjena: Veljača 13, 2013, 02:36:54 od ManTheRamparts »

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Dead Space 3
« Odgovori #131 u: Veljača 13, 2013, 02:47:29 »

ili dok prejdu kroz vrata u prostoriju di sam ja, okrenu se i vrnu u prostoriju od kud su došli...  fpalm1


 cer1njo cer1njo

I meni se dogodilo  cer1njo
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline ManTheRamparts

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #132 u: Veljača 13, 2013, 02:50:28 »
Užas.  cer1njo

Meni se dost put desilo i uvek sam ih onda diskretno - malo kroz vrata, par ih skinem, pa natrag povlačenje i tak par put dogod ih sve ne naslažem, a onda GAAAAZIIIII za municiju!  cer1njo

Offline s2000

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #133 u: Veljača 15, 2013, 15:13:03 »

Offline Thergothon

Odg: Dead Space 3
« Odgovori #134 u: Veljača 16, 2013, 02:20:57 »
Edit: post je PUNO duzi nego sto je trebao biti pa zato napomena - ako mislite citirati, barem sve procitajte jer ne mislim odgovarati i ponavljati se samo zato jer je netko krivo interpretirao dio izvadjen iz citavog konteksta.

Slazem se s ljudima u vezi promasenog dizajna po pitanju gameplaya. Znaci, forsiranje borbe i naizgled sadisticko mucenje igraca u malim prostorijama u koje odjednom nahrupi horda krvozednih karakondjula. No isto tako se ne slazem u vezi nekih stvari koje imaju veze s istim, a tu izmedju ostaloga spadaju i razna rjesenja koja bi kao rijesila spomenuti problem. Mnogi misle da su stavili previse neprijatelja i da bi najjednostavnije rjesenje problema bilo smanjiti njihovo brojcano stanje. Krivo jer odredjivanje optimalne tezine nije jednostavno tipa 1+1=2, a kamoli stvaranje ultimativnog (postenog) izazova koji je jednadzba u kojoj i najmanja promjena utjece na konacni rezultat. Manji broj neprijatelja i novi (zapravo trenutni) sustav craftanja oruzja se nikako ne slazu jer bi igra postala setnja kroz park. Druga stvar je bila u prethodnicima gdje craftanja nije bilo, samo osnovna oruzja i manji broj neprijatelja, ali na zadnjim tezinama zbog spomenute stvari jednako je izazovna igra bila kao i sada. Mnogi zaboravljaju da imaju opciju negdje u meniju koja omogucava testiranje oruzja na raznim tipovima neprijatelja i da impossible nije tezina za prvi prolaz tj. da su probleme imali vjerojatno zbog krivog odabira oruzja i neznanja koji tip neprijatelja ih ceka iza ugla. Isao sam ponavljat neke stvari od kojih mi je bilo zlo tijekom prvog prolaza na spomenutoj tezini. Uz pravo oruzje i taktiku sam sve od prve rijesio, tak da se ne slazem da je tezina obicno krumpiranje, kasnije jos o tome...

Drugi problem koje se cesto spominje su premali prostori za toliko neprijatelja i veca otvorenost kao rjesenje kad su vec otisli u akcijske vode. Opet krivo jer na nekima mjestima ima i previse prostora, ali uzalud kad nemate dovoljno vremena da ga iskoristite. Razlog? Jednostavan, brzina neprijatelja. Po meni je to najveci krivac. Koji je smisao ako iskoristim stasis i u tom periodu od 3 sekunde kolko traje pretrcim par metara, da bi se nakon isteka tog efekta spomenuti monster skoro pa teleportirao do mene? Brzina je najveci problem zbog koje nismo u stanju koristiti sve prednosti okruzja u kojem se nalazimo. Uopce nije problem boriti se dok normalno trce i dok imate dovoljno vremena za reakciju, problem su nagli startovi na kojima bi pozavidjeli i trkaci na 100m.

Smanjiti brzinu neprijatelja ili povecati istu protagonistu (nepotrebno) bi bilo najbezbolnije rjesenje tj. ono koje ne povlaci za sobom potrebu za jos 100 prilagodbi u igrinom kodu i level dizajnu. Manje neprijatelja i zadrzavanje craft opcije dolazi u obzir ako se izbaci stasis na zadnjoj tezini ili drasticno smanji health glavnom liku tj. poveca neprijateljima (opet problemi i pljuvanje po sadistickom govnu u kojem ne stignes iskoristiti health packove posto 1-2 udarca ubijaju). Ima jos dosta kombinacija koje bi funkcionirale u vec ovakvom zavrsenom proizvodu, a jos vise kad bi se promijenio cjelokupni koncept.

Kukanje za AI mi isto nije previse jasno, pogotovo kad znamo koja vrsta neprijatelja prevladava i koji je opis njihovog posla. Znate i sami da uvijek prvo popljuujem AI u igrama s ljudskim neprijateljima tipa: rendgenski vid, ultra preciznost na 10km, instantno prepoznavanje u stealth igrama unatoc dobrom disguiseu i slicni trikovi na zadnjim tezinama. Zaliti se na zombije koji su oduvijek isti i cim te vide jedini im je cilj rascerupati te i nahraniti se tvojim iznutricama je besmisleno. Nitko se nije zalio na Left for Dead jer HEJ, to je Valve. Dok vam na zadnjoj tezini na karnevalu uleti 1000 zombija i 6 Tankova u isto vrijeme ciji AI je isti kao malo prije spomenuti, definitivno nije setnja kroz park i moglo bi se reci da je najobicnije krumpiranje dok ti se sve idealno ne pogodi. Mozda i je, ali upravo to i je smisao, tezina mora opravdati svoj ULTRA HC naziv. Isto tako nisu relevantne usporedbe s HC RPG naslovima tipa Dark/Demons Souls koji su kao ultimativni primjer postene tezine. Skroz je drugaciji koncept gameplaya, a vukovi, bjesni psi i slicna zivina ciji AI je razderati sve pred sobom funkcionira na isti nacin i isto tako po toj filozofiji predstavlja varanje. Copor vukova, a samo jedan napadne 4 puta u sekundi, a tvoj guard se rusi nakon 2 primljena udarca (pocetni dio), samo to se zaboravlja jer igra ima 999 vrsta neprijatelja koji na srecu ne prate taj obrazac ponasanja. Slicna stvar u RE serijalu, zapravo u svakom naslovu koji se oslanja na djavolju vojsku iz pakla.

Puno je lakse prikriti sve mane dizajna u klasicnom napucavanju gdje ovisno o tezini samo povecavas postotak preciznosti i stetu koju neprijatelji izazivaju. Jos dok se uzme u obzir zaklon ili mogucnost blokiranja u melee borbi, u usporedbi s AI-om koji moze ostetiti igraca samo dok mu se priblizi na 5cm, a to po svakoj logici na zadnjoj tezini mora biti game over. Naravno da se frustracija povecava jer nema tog zaklona koji ce vas spasiti.

Zakljucak je da je dosta teze u takvim igrama pogoditi ultimativnu tezinu i balans jer ono sto je nekima setnja kroz park, drugima je najveci uzas. Zato i treba postojati odabir tezina i radije da zadnja tezina uz neke trikove opravda svoj naziv, nego da bude prelagana. Ljudi se prvih par chaptera zale da je igra prelagana, kakav je to jadni impossible, da bi kasnije dok igra postane izazovna smanjili tezinu i popljuvali takav izazov.

Iako realno, zalbe su na mjestu i slazem se. Ovo nije pokusaj branjenja igre kojoj cak nisam dao ni ocjenu zbog podijeljenih dojmova (odlicni dijelovi koje kvare neki stvarno losi promasaji), nego samo pogled iz druge perspektive. Dosadno je citati klasicno pljuvanje bez da se ponudi barem neka vrsta osobnog rjesenja  cer1njo