Autor Tema: Beyond: Two Souls  (Posjeta: 27836 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Cole™

Odg: Beyond: Two Souls
« Odgovori #75 u: Listopad 20, 2013, 20:00:17 »
Heavy Rain - [10h] - Ovo remek-djelo ne mogu opisati ničim manjim od superlativa. Spoj igre i filma koji nekako uspjeva biti bolji i od jednog i od drugog odn svrstati se rame uz rame i sa najboljim igrama i filmovima. Jedna od malobrojnih uz koju su suze uspjele poteći. Sve u ovoj igri je jednostavno savršeno - od prezentacije preko interfacea do gameplaya (za takav tip igre) do onih najbitnijih stvari - atmosfere, priče, likova, mogućnosti odabira i samim time replay valuea do atmosfere, atmosfere i opet atmosfere! Činjenica da pored svega toga igra ne završava kada lik umre nego ide dalje skroz drugim tokom stvarno diže ovo virtualno čudo u vrh svega ikad odigranog. A glazba je isto nešto posebno, vrijedno Grammya ili kojekakve druge muzičke nagrade. Osobno eto, jedna od najboljih igara ikad, i to dok brojim na prste - 10/10

Beyond: Two Souls - [10h] - Skoro pa isti komentar kao za Heavy Rain s time da je praktički sve podignuto na još višu razinu i granica igre i filma je postala gotovo neprimjetna. Ellen Page je odglumila i rekreirana u igri uvjerljivije nego u bilo kojem filmu u kojem sam ju gledao. Interface je još veći minimalizam i kontrole još prirodnije izvedene. Zapravo apsolutno svaki aspekt igre je Heavy Rain dignut na još veću razinu osim dva od kojih je jedan potpuno subjektivan. Igra nudi manje mogućnosti za razvoj i grananje priče odn odluke donesene u igri nisu toliko drastične kao u HR-u te mi se čini da (skoro) nijedna ne utječe na završetak igre po onome što sam vidio. No to će se provjeriti dalnjim prelascima. A ono subjektivno - Priča Heavy Raina mi je bila zanimljivija. Možda ne sama po sebi nego pred kraj same igre su mi osobno uništili nekakav feeling igre do tad sa političkim spletkama. No opet sami kraj igre je vratio sve na staru stazu i popravio tih kojih sat vremena igre pred završetak - 9/10

Ovo boldano!
Ne kužim, to se tiče Beyonda ili HR-a? Jer ako je sve bolje u B:TS zašto je ocjena 9?  shy1
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Beyond: Two Souls
« Odgovori #76 u: Listopad 20, 2013, 21:04:08 »
Tiče se Beyonda. Dakle kako rekoh, sve mi je bolje u Beyondu osim stvari vezanih za priču, a to su:

-odluke čini se puno manje znače nego u HR i na kraju igre doslovno ti biraš kakav kraj želiš, kao recimo u Mass Effectu 3. To mi je bilo super još u ME3 (iako i tamo je moglo biti odrađeno u stilu HR-a s obzirom an gor odluka donešenih u 150 sati igranja prije, ali to nije tema sad)i prije i poslije u igrama, do Heavy Raina. Ali kada sam vidio kako se to sve tamo odigrava, koliko su to vrhunski napravili, malo sam razočaran bio pristupom u Beyond. Zapravo, lažem, nisam uopće bio razočaran jer skroz paše u priču i zadnja zadnja odluka, na samom kraju, zadnje što se radi u igri ima jako smisla, ali eto, HR me razmazio  ;D

-Ima jedan dio pred kraj igre gdje se opet uplete Amerika i njihova borba sa drugim zemljama oko tehnologije gdje oni moraju pobjedit (i pobjede), i to mi je usralo inače sjajnu priču, koja se opet popravlja nakon toga

-Obrat u HR-u (oko toga tko je Origami Killer) mi je bio tako dobar, nešto nevjerjatno i ne da to nisam vidio kako dolazi, nego mi na kraju pameti nije bilo, dok u Beyondu nema ničeg tako šokantnog. Tj, lažem, opet  ;D
Spoznaja oko toga tko je taj entitet koji te prati me baš ugodno iznenadila i nisam uopće to očekivao, ali nije mi bio šok kao otkrivanje identiteta Origami killera. No opet, to su kruške i jabuke i jasno da je drugačije.

Sve u svemu, HR mi je nekako kompletniji i konzistentniji sa pričom. Zapravo sve što sam sad gore nabrojao zajedno mi ne bi spustilo ocjenu osim tog djela sa Amerikom i glupostima oko dominacije, ali to mi je baš nepotrebno bilo i nikako mi ne leži ni u ono što je prije ni ono što slijedi nakon toga.

Ali rekao sam isto da je igra možda čak i za 10 (meni, znam da mnogima nije), trebao bih još jendom odigrati (i budem, samo ne sad). Možda mi taj dio bolje sjedne, i tada ću reći da mi je desetka, remek-djelo bez premca, kao HR, no ako ne, ništa, za nijansu i dalje lošija no svejendo fenomenalno nešto, prepuno emocija i pamtljivih scena.  thumbs1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Cole™

Odg: Beyond: Two Souls
« Odgovori #77 u: Listopad 20, 2013, 22:47:47 »
 hug1

Čeka se Ther.  kuul
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Thergothon

Odg: Beyond: Two Souls
« Odgovori #78 u: Listopad 21, 2013, 00:58:11 »
Evo vam pa čitajte  cer1njo

Odmah u startu moram napomenuti da volim QD-ove igre, ako se iste uopće mogu nazvati igrama. Možda to ne bi bilo čudno da u isto vrijeme nisam jedan od onih koji iz dna duše preziru QTE koncept, čija je svrha dostavljanje filmskog iskustva iliti u prijevodu ubijanje svake vrste smislenog gameplaya. Tu i tamo se nađe neki dragulj od igre koja se isplati odigrati isključivo zbog vrhunske priče, ali većinom to nije slučaj i utapamo se u isklišeiziranim, neoriginalnim i predvidljivim zapletima koji dosta kaskaju za književnim i filmskim djelima iz kojih crpe inspiraciju. To je jedan od razloga zašto mi je čistokrvni gameplay na vrhu prioritetne liste što se tiče ovog medija. Drugi razlog je činjenica da me gaming očarao zbog potpune kontrole i interakcije s virtualnim svijetom u doba dok je priča i naracija bila tek u povojima ili bolje rečeno banalno jednostavna ili nepostojeća. I najvažnije od svega, provjerena mogućnost koegzistencije gameplaya i dobre priče bez izmišljanja tople vode tj. QTE. Ali ajde, baš kao i u slučaju glazbe - ako se radi o ekstremnim žanrovima onda želim uživati u najčišćem mogućem obliku istih, bez uplitanja ženskih clean vokala ili zborova. No to ne znači da ne mogu uživati i u njima ili u nekoj atmosferičnoj laganici, ali eksperimentalno paradoksalni bućkuriši mi zbilja rijetko kad sjednu. Preferiram jednu ili drugu krajnost. Quantic Dream je otišao u tu drugu krajnost i upravo zato mogu uživati u njihovim igrama, ali uvijek  je tu onaj ALI, i kod mnogih igrača ključna stvar prije odluke o kupnji. Omjer uloženog i dobivenog, sposobnost developera da nedostatak klasične gameplay mehanike nadomjesti pomoću priče koja odskače od ostatka ponude.


Prije nego se dotaknem priče (šećer na kraju) par riječi o gameplay mehanici. Sve se i dalje svodi na QTE, ali u nešto suptilnijem obliku nego prije. HUD je i prije bio gotovo nepostojeći, ali su se tijekom svake akcijeske sekvence pojavljivale ikone gumbi koje je trebalo kombinirati točnim redosljedom da bi se scena uspješno kompletirala. U svrhu još veće imerzije pojavljivanje ikona na ekranu je svedeno na minimum, i većina toga se rješava pomoću desne analogne gljive i četiri osnovna smjera (gore, dolje, lijevo, desno) ovisno o situaciji. Već tijekom tutorijala djeluje intuitivno, npr. Jodie se nalazi na lijevoj strani ekrana i protivnik iz suprotnog kuta nasrće na nju, Jodie se priprema za napad i vrijeme se usporava dok njezina šaka putuje prema protivniku, dajući igraču dovoljno vremena da odluči što i kako dalje. U ovom slučaju je logično gljivu pomaknuti u desnom smjeru i aktivirati scenu uspješnog udarca, ali u slučaju krivog ili presporog izbora šamar popije igrač.


Već tijekom prve takve scene nakon tutorijala sam počeo žaliti za vidljivim ikonama, a razlog je vrtoglava akcija i nagle promjene kutova kamere tijekom kojih odluka nije uvijek kristalno čista. Tome doprinosi i činjenica da je uvijek samo jedan smjer točan, pa tako imate scenu u kojoj vas netko gađa određenim predmetom i prvo što vam padne na pamet je sagnuti se ili povući iza, ali Cage je odlučio da jedino kontranapad na leteći objekt funkcionira. Najbesmisleniji odabir. Isto tako ima scena u kojoj je Jodie stisnuta u kut i igrač mora odlučiti na koju stranu će se baciti da izbjegne udarac. Sa svake strane je čistina, ali HEJ, jedino je desna strana ispravna. QTE su sami po sebi lažan osjećaj kontrole, no to ovdje poprima sasvim novo značenje kada otkrijete da vaše akcije tijekom QTE sekvenci nemaju apsolutno nikakve posljedice. Očekivao bi čovjek da se nakon takve neuspješne sekvence nešto dogodi, neko grananje scene i mogućnost alternativnog završetka iste. Završili vi sve uspješno ili pak neuspješno, razlike nema, eventualno će Jodie pasti i gledat ćete animaciju dizanja prije nego se pokrene sekvenca koja bi se dogodila i da ste onu prije uspješno završili. Jednu takvu scenu sam namjerno ponavljao i tijekom akcije sam u potpunosti pustio kontroler da vidim što će se dogoditi, apsolutno ništa, razlika je jedino u trenutku dok sam trebao umrijeti. Igra je automatski prebacila na Aidena koji mi je spasio život i kao posljedica toga je liječenje Jodie u ulozi Aidena koje traje 3 sekunde i čak se koriste obje analogne gljive. Osjećaj napetosti i brige o liku se na taj način gubi, pogotovo u usporedbi s Heavy Rainom gdje smo bez likova mogli ostati u ranom stadiju igre. Na sreću pa nema puno takvih scena u kojima nastupaju nelogični odabiri tijekom borbe i zbunjujuća kamera, ali nedostatk pravih posljedica je konstanta.


Puno više slobode imamo kada kontroliramo Aidena, duhovni entitet koji je u mogućnosti prolaziti kroz zidove i općenito krutu materiju. Igrač gotovo u svakom trenutku može odabrati koga želi kontrolirati, a realna potreba za prebacivanjem u ulogu Aidena se javlja nakon što Jodie zapne u određenim situacijama koje su i neka vrsta zagonetki s očitim rješenjem. Ponekad je to neki objekt kojeg jedino Aiden može pomaknuti generirajući potrebnu silu držanjem analognih stickova prema iza i naglim puštanjem. Nešto poput telekineze iz perspektive radnom promatrača u fizičkom realitetu. Aiden ima i mogućnost zaposjedanja tijela drugih ljudi i preuzimanja kontrole nad njihovim akcijama. Nisu svi likovi podložni kontroli, samo oni čija aura je označena narančastom bojom. Ostale dvije sposobnosti Aidena su liječenje i davanje uvida u psihu i/ili pozadinu bića i objekata s kojima Jodie dođe u kontakt. Nakon kontakta i uspješno izvršene akcije slijedi nalet vizija i flashbackova koji vam objašnjavaju što se dogodilo s npr. mrtvim znanstvenikom u odjelu za paranormalna istraživanja.


Vizualno je najimpresivnija igra na trenutnoj generaciji konzola, bez ikakve sumnje, uz auditivno iskustvo koje je također na visokoj razini. Iako su vizuali impresivni, čuđenju mjesta nema. Bilo bi žalosno da igra bez gameplaya i napredne fizike ne izgleda odlično. Glatkoću izvođenja i guranje tih vizuala za stepenicu više u odosu na HR na istom hardwareu je vjerojatno uspio postići korištenjem letterboxing metode zbog koje 1/3 ekrana zauzimaju crne crte na dnu i vrhu ekrana, baš kao u ovom primjeru. Cage je stari lisac i vjerojatno će to pripisati svom osebujnom stilu koji igri daje artistički štih, a teško se oteti dojmu da je to običan ekvivalent windowed modu u kojem ste prisiljeni igrati zbog boljih performansi. Motion capture je za svaku pohvalu. Oduševljava više i od L.A. Noirea, od facijalnih animacija pa do govora tijela zbog savršeno prenesenih i onih najsuptilnijih pokreta zbog kojih igrač može bez problema uočiti emocionalno stanje lika, iako nije niti jednu riječ izustio. Valja spomenuti i hrvatske titlove koji su odrađeni jako profesionalno.


Priča se vrti oko djevojke Jodie koja je od rođenja nekom vrstom astralne vrpce povezana s entitetom iz duhovnog svijeta ili jednostavnije s drugom dušom, a kroz igru nam je predstavljen pod imenom Aieden.  Kroz period od 15 godina pratimo njene životne nedaće i suočavanje s rijetkim darom, a istovremeno i nerazdvojnim prokletstvom zbog kojeg od ranog djetinjstva ne može odrastati na normalan način. Slijed događaja se ne odvija kronološki i djelomična retrospektiva je svakako logičan izbor naracije, pogotovo jer ima dosta scena iz djetinjstva i tinejđerskih dana koje bi u suprotnom bile naporne. Većinom nakon nekog napetog chaptera slijedi povratak u dalju prošlost i daje uvid igraču kako je uopće došlo do određenih životnih situacija, i relativno dobro funkcionira.


Ipak, prikazati razdoblje od 15 godina na konzistentan način bez većih oscilacija je težak zadatak i upravo tu nastaju problemi. Počne dovoljno dobro da igrača zaintrigira i ima preduvjete za dobru emotivnu dramu s paranormalnim elementima. Sve je dobro dok u jednom trenutku ne počne žestoko usporavanje radnje nizanjem događaja koji nisu baš u službi priče. Tu prvenstveno mislim na scene koje se odnose na Joidein bijeg od vlastite prošlosti i susreti s beznačajnim likovima, kao i još neke pred kraj. Vizualno impresivni prizori koji nas bacaju s jedne eye candy lokacije na drugu, od snijegom okupanog grada do pustinje. Popunjavanje praznine između početka i kraja, a sve se odvija prema identičnom obrascu: malo razgovora, bavljenje dosadnim aktivnostima, napeta akcija, vrijeme predviđeno za EMOCIJE.


Razgovor je tu tek toliko da je, bez obzira koja se opcija odabere nema nikakvih posljedica, a kamoli dugoročnih. Sugovornik će samo izgovoriti drugačiju liniju teksta nakon čega priča linearno napreduje zamišljenim tokom bez ikakve mogućnosti razgranavanja. Pod dosadnim aktivnostima mislim na stvari koje će neki možda cijeniti zbog nevjerojatne posvećenosti detaljima. Primjera radi: Jodie ima prvi spoj u novom stanu i ajde ti sad panično čisti sobu prije dolaska lika na kojega želi ostaviti dobre dojmove. Vadi iz frižidera meso, reži rajčicu, bjesomučno drmaj kontrolerom da dodaš sol, papar i đumbir. Otuširaj se i odaberi outfit za večeru. Postavi stol, zapali svijeće i natoči vino, a igra će te nagraditi nekim mrvicama koje otkrivaju pozadinu ionako gotovo pa beznačajnog i površno okarakteriziranog lika. Jako puno vremena otpada na takve aktivnosti.


Nakon napete akcije obavezno slijedi emotivni dio, zaštitni znak Cagea. Njegov problem je što se previše trudi oko tih emocija i pokušava ih skoro pa nasilno utrpati u svaku moguću scenu. Neki dijelovi su uspjeli izazvati emotivne reakcije, ali samo oni usko povezani s Jodie i važnim otkrićima. Najgore je što kroz većinu igre empatiju pokušava stvoriti koristeći jeftine i najelementarnije metode, kao što je plakanje. Jasno mi je da dok imaš najbolji model virtualnih očiju i najvjernije dočarane suze to želiš istaknuti. Čak u početku pali i što se tiče emotivnog doživljaja, ali dok netko cmizdri u svakoj drugoj sceni onda to ima  kontra učinak na igrača.


Još jedan od problema je interakcija s nebitnim likovima kroz dosta scena, koji su površno okarakterizirani i pojavljuju se jednokratno (samo u jednom chapteru) i prekratko da bi igrač s njima mogao ostvariti emocionalnu povezanost. Jedan od primjera je upoznavanje trudnice koja je beskućnik. Upoznao si ju prije 3 minute i jedino što znaš o povijesti lika je da ju je dečko tukao. Puca vodenjak i ajde, pripremi sve za porođaj i porodi  random ženu dok kroz čitav proces doživljavaš neviđene emocije - doslovno, jer ih nema. Shvaćam u potpunosti na što je ciljao, metafizičke reference na rađanje, najuzvišeniji trenutak u univerzumu i slične stvari koje je podario igraču da bude dio njih, ali svejedno je to promašaj ako ne dopire do igrača na pravi način zbog gore spomenutih problema.


Ono što me od samog završetka igre muči je zašto se ime od Dafoe-a pojavljuje na igrinom coveru? Sveukupno se pojavljuje na kakvih 15 minuta kroz igru i ničim ne plijeni pozornost, osim činjenicom da je to Willem legendarni Dafoe glavom i bradom. To definitivno nije njegova krivnja, već je Cageov propust u scenariju i neiskorištavanje takvog ogromnog talenta i potencijala.


U mojim očima je Heavy Rain kvalitetnija igra samo zbog "jedne" stvari, građenje priče na bitnim događajima i likovima koji se protežu kroz igru od početka do kraja, razrađenija povijest i motivi istih. Beyond upozna igrača s bitnim likovima relativno brzo i kasnije ih jednostavno zaledi i drži u pričuvi, a kroz ostatak scena niza toliko spominjane nebitne likove za glavnu premisu. Počinje se bližiti kraj i konačno se sjeti izvaditi bitne likove iz naftalina da odigraju ulogu za koju su namijenjeni. Finalno otkriće u HR-u ne bi imalo ni približno snažan impact na igrača da su se stvari odvijale na ovakav način, a ima tu još dosta stvari koje ne idu u prilog Beyondu. Od katastrofalno čizi/klišej scena, pa do promocije igre u kojoj vaša svaka odluka ima utjecaj na konačni ishod, a na kraju se svodi na odabir u zadnjem chapteru jedne od ponuđenih opcija baš kao u milijunaš kvizu.


Cage voli jako isticati posebnost svojih igara te je jedan od najstrastvenijih zagovaratelja filmskog iskustva s fokusom na emocije, likove itd.
No baš i nisu toliko posebne kao što on misli, postoje ljudi koji su im sa svojim prošlogodišnjim naslovom na mnogim područja očitali lekciju. Mislim na Telltale-ovu avanturu The Walking Dead. Osim tematike, koncept je gotovo identičan. Malo slobode, puno QTE, važni odabiri, međuljudski odnosi, emocije... Samo što u TWD svaka odluka ZBILJA utječe na razvoj i grananje događaja od samog početka, dijalozi i odabiri tijekom  istih utječu na način na koji nas sugovornik doživljava i zauzima određeni stav, psihološka karakterizacija likova i motivi su dublji, a emocije bez previše truda (da se izrazim boksačkim žargonom) bacaju Cageov zadnji naslov u teški knockdown i to je ono što najviše boli.


Priča i tematika Beyonda mi se u suštini jako sviđa, ali jednostavno ne dolazi do izražaja na pravi način, a uz ovakve glumačke face je potencijal bio ogroman. Svejedno jedva čekam QD-ov novi projekt u nadi da će si Cage uzeti manji zalogaj ili zaposliti stručnije ljude za rad na scenariju. Ne u smislu pisanja, već organizacije njegovih ideja na bolji način. Cijenim njegov rad, ali dodatna pomoć bi mu dobro došla. Jer da je on takav genijalni režiser i scenarist kao što gameri misle, onda se ne bi zadržavao u gaming industriji, već bi u Hollywoodu snimao filmove. Dobre ideje same po sebi malo znače, važna je realizacija, a ipak najvažnije od svega subjektivni ukus igrača/promatrača i teško je svima udovoljiti kadt1kažem
« Zadnja izmjena: Listopad 21, 2013, 01:07:34 od Thergothon »

Offline Cole™

Odg: Beyond: Two Souls
« Odgovori #79 u: Listopad 21, 2013, 01:13:13 »
Iako sam si spojlao čitajući tvoj tekst, uživao sam.
No sve ću ja to potisnuti kada ću primiti se igre. Meni će vjerovatno sve rulati i proglasit ću je novom najboljom igrom ikad.

 cer1njo ;D
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Thergothon

Odg: Beyond: Two Souls
« Odgovori #80 u: Listopad 21, 2013, 01:22:59 »
Sry, zaboravil sam napomenuti da ima minimalnih spoilera, ali sumnjam da ti to bude previše utjecalo na doživljaj igre dok nabaviš  p1va

Ma nije igra loša i većinu vremena sam uživao, ali eto, smatram da je moglo i bolje na nekim područjima.

Offline Cole™

Odg: Beyond: Two Souls
« Odgovori #81 u: Listopad 21, 2013, 01:28:19 »
Ma osjeti se to i po recenzijama, da nije to TO iskustvo, kakvo bi trebalo pod napredkom od Heavy Raina.
No jedva čekam probati. Neznam od kud nabaviti, vjerovatno ću pričekat 12 mjesec...
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Beyond: Two Souls
« Odgovori #82 u: Listopad 21, 2013, 10:07:12 »
Zapravo gotovo sve što je Ther rekao stoji, ali i to je opet ako ideš gledati objektivno, rasclanjivati svaki aspekt igre. No iskustvo koje sam doživio igrajući je puno bolje. Jedino oko cega se slazem baš i za vrijeme igranja jesu oni neki nebitni likovi i nepovezanost sa njima. No opet reći da igra nije emotivna, ne bih se slozio, jer dijelovi sa jodie su mene poprilično dirnuli i sa njom se igrač lijepo poveže. Ili sam ja samo veća pickica od Thera  ;D

No ono sto nisam (u potpunosti) znao je za odluke odn ono pustanje kontrolera i što će se dogoditi, nisam to probao no pretpostavio sam da se nešto mijenja kao u HR. Ako je tako onda igra definitivno nije za 10, objektivno možda ni 9 no ako se mene pita, tu je negdje visoka osmica prema devetki, ako baš moramo davati ocjene, ali i dalje mrzim iste pa kome je dovoljno, moj zaključak je - lošija od HR ali svejedno must play.

A ne bih se slozio sa onim o Cageu i Hollywoodu - može biti, ali možda čovjek uopće ne želi u film nego baš ganja to docaravanje filmskog iskustva kroz igre i/ili tehnologiju. Jebiga, ljudi imaju razne želje i ciljeve i to što netko nije došao u to "visoko društvo" ne mora značiti da nije uspio, možda nije ni pokušavao.

@cole - ako ti se čeka još 2 mjeseca, dobis ga od mene. Beyond mislim, da ne bude zabune ;D
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Cole™

Odg: Beyond: Two Souls
« Odgovori #83 u: Listopad 21, 2013, 10:20:04 »
Naravno da se čeka.
Onda sam rezervirao igru.  shy1
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Beyond: Two Souls
« Odgovori #84 u: Listopad 21, 2013, 10:26:39 »
 hug1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Thergothon

Odg: Beyond: Two Souls
« Odgovori #85 u: Listopad 21, 2013, 12:46:02 »
Zapravo gotovo sve što je Ther rekao stoji, ali i to je opet ako ideš gledati objektivno, rasclanjivati svaki aspekt igre. No iskustvo koje sam doživio igrajući je puno bolje. Jedino oko cega se slazem baš i za vrijeme igranja jesu oni neki nebitni likovi i nepovezanost sa njima. No opet reći da igra nije emotivna, ne bih se slozio, jer dijelovi sa jodie su mene poprilično dirnuli i sa njom se igrač lijepo poveže. Ili sam ja samo veća pickica od Thera  ;D

Neki dijelovi su uspjeli izazvati emotivne reakcije, ali samo oni usko povezani s Jodie i važnim otkrićima.

Nisam rekao da igra uopće nije emotivna, već da dobar dio scena nije zbog xy razloga. Emocije su možda više od svega subjektivna stvar pa nema potrebe za opravdanjima sm1jeh

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Beyond: Two Souls
« Odgovori #86 u: Listopad 21, 2013, 13:38:27 »
Nije bilo opravdanje nego napad na tvoj tekst cer1njo
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Thergothon

Odg: Beyond: Two Souls
« Odgovori #87 u: Listopad 21, 2013, 14:01:59 »
 cer1njo

Nego, još malo o emocijama... taj fokus isključivo na Jodie je dvosjekli mač. Ellen Page je odlično odglumila i lako se igrač s njom poveže, ali općenito smatram da svaka scena u bilo kojem filmu ne ovisi samo o jednom liku. Osim ako se ne radi o filmovima kao što je Brodolom života (2000) - IMDb  cer1njo Ipak lik na kojemu je fokus mora s nekim vršiti interakciju i jako puno i o njihovoj kvaliteti ovisi hoće li emocije ostati u domeni virtualnog ili će doprijeti do igrača/gledatelja. Page je emocije izrazila u svakoj sceni opravdano i uvjerljivo, ali koliko toga dopre do igrača je druga stvar. Teško mogu žaliti za gubitkom lika kojeg sam upoznao prije 10 minuta. Scene koje su osobnije i imaju puno više prave veze baš s Jodie su pun pogodak.
« Zadnja izmjena: Listopad 21, 2013, 14:08:19 od Thergothon »

Offline ManTheRamparts

Odg: Beyond: Two Souls
« Odgovori #88 u: Listopad 21, 2013, 15:48:08 »
Bla bla bla.

Za kojih tjedan i pol dolazi igra s pravom i najemotivnijom pričom na ovoj generaciji, imala bude za svoj žanr revolucionarna 3 različita završetka i rezali bumo noge ozljeđenim suborcima s nožem.

I sve to bez propalih filmaša.

Offline Cole™

Odg: Beyond: Two Souls
« Odgovori #89 u: Prosinac 27, 2013, 23:50:58 »
Dok krećem pisat ovaj tekst igra je pređena, ali dojmovi još nisu slegnuti nego su vrući te ni sam neznam kakva će biti završna zaključna rečenica odnosno svukupan dojam. Jedan sam od velikih fanova Quantic Dreamovih igara i jako mi se sviđa njihova različitost od ostalih developera igara u tome da ponude unikatnu viziju igre u službi emotivne priče i filmskog iskustva. Drago mi je da sam odigrao sve igre iz QD radionice i moram priznat da mi je drago što su sve tri igre u dodiru sa paranormalnim aktivnostima. A sada ću objasniti i zašto. Jako je teško i riskantno udjeliti i postaviti pred širu publiku, materiju koja nije dostupna i u širokoj upotrebi, nego naprotiv; nešto čemu se 99,99% populacije nikada neće ni približiti, barem ne u bližoj budućnosti, a da sve to ima nekakvu smislenu priču. U sva tri nastavka priča sa paranormalnim pije vodu, ukoliko se možete poistovjetiti sa tim svijetom u kojem te stvari postoje. Ukoliko vam taj svijet mašte ne paše, u startu se pojavljuju predrasude.

Neznam dal bi igru častio epitetima u vidu audiovizualne prezentacije, jer mogu biti samo slatkoriječiv za što mi se često prigovara. No igra je zaista nešto najbolje od grafičke mogućnosti na konzolama "zasada" svih generacija. Ekspresije lica, govor iliti lip sync, kretnje lika, fizika svega u smislu interakcije, ma svaki segment igre u vizualnom smislu je da ti pamet stane. Niti jedna igra me nije toliko grafički impresionirala kao Beyond. Jako često sam pomislio; nemoguće da se ovo vrti na PS3-u. No ima jedna caka zbog koje je sve to kudikamo lakše bilo, a zove se letterboxd tehnika, u kojoj je oduzeto 1/3 ekrana kako bi se igra glađe izvodila i moram priznati da mi uopće nije smetalo. Da nebi svi hvalospijevi išli na grafiku, moram prije svega pohvaliti sve glumce koji su radili na igri kao i motion capture tehniku koja izgleda kao čudo neviđeno. Ellen Page i Willem Dafoe, kao i sporedniji likovi u igri su napravili fantastičan posao glumom, no ni ne čudi budući da su glumci sa sjajnim iskustvom. Ellen Page me toliko impresionirala svojom glumom da se ne sjećam kada sam se toliko emotivno vezao za nekog lika u igri. Doslovce sve emocije koje ili kaže ili zadrži za sebe igra to može osjetiti i poistovjetiti se s njome. Fantastičan posao svih glumaca i kapa do poda QD-u na izboru istih. Još samo da se dotaknem toga da se jednostavno nemogu složiti da je Willem Dafoe premalo vremena u igri i da igra premalu ulogu, naprotiv sjajna je njegova uloga od početka do kraja.

Ono što mi se nije svidjelo i s čime sam se borio tokom cijele igre, preskakanje scena i konstantno vraćanje u prošlost, pa u budućnost, pa u prošlost, pa opet u budućnost. To stvarno nebi bio problem da ta tranzicija ima nekakvog smisla, tj. da tok radnje ide ka drugom, pa da se zbog posljedice ili uzroka mjenja vremenski preriod. Ovako to izgleda poprilično kaotično te stvara (barem meni) nekakvu nervozu u shvaćanju same priče. Nisam imao problem sa radnjom u tim svim scenama, niti sa likovima, koji su bili tek tu da popune prazninu u Jodienom životu. Shvatio sam ih kao sporedne i logično mi je bilo da se ne vežem za njih budući da nisu pretjerano vezani za priču oko koje se sve vrti. Ti sporedni likovi oko kojih se igra ne zadržava puno, su točno toliko dugo tu da okarakteriziraju sve Jodieine stavove i poglede na život i na ljude koje susreće. Tako vam je igra bezuvjetno približila Jodie da shvatite tu muku, žrtvu i"prokletstvo" koju nosi na svojim plećima. Dok sam kontrolirao Jodie i birao odluke koje mi se nude, poistvojećivao sam se s njezinom dobrotom, ali i oprezom. Tako da sam ju kontrolirao nekako zaštitnički, kao što povrijeđene osobe imaju oprez i drže distancu prema ljudima koji im prilaze. Kontrola Aidena kroz igru je ono što je dalo nekakvo osvježenje u odnosu na ostale, tj. prijašnje QD projekte. Puno više interakcije sa okolišem i donekle kompleksnije kretanje kroz igru nego prije. Moram priznat da sam sa guštom vodio duhovni entitet, za razliku od Jodie, koja mi je nebrojeno puta tokom akcijskih scena, jednostavno bila teška za kontrolirat, ali samo zbog besmislenog propusta Quantic Dreama. Nekad jednostavno neki potezi odnosno QTE nisu logični. Možda vam naizgled logično da skrenete lijevo ili desno, ali igram uvijek ima samo jednu dobru stranu, pa kada nešto pada na vas, vi ćete lijevo ili desno i kad odaberete lijevo igra vas prekida i sljedi vraćanje pozicije zbog toga što je samo desna strana bila prava. Isto tako kod kontriranja nekih udaraca, logično je da vam potez ide prema tome, ali je i logično kada nekakav objekt leti prema vama, da ga amortizirate odnosno da ga propustite u točno tom smjeru u kojem leti, ali igra besmisleno prizna da i na te leteće objekte idete kontra napadom, dakle ususret toga. I stoga kontrola u igri u akcijskim scenama nebrojeno puta je kaotična i tu je trebalo uložit puno više logike i truda. Na sreću toga nije puna igra i ne utječe toliko na ukupan dojam o igri ili kvaliteti iste.

Sama priča i i sve vezano za Jodie i Aidena mi je pun pogodak. Baš imerzivno i posebno iskustvo (s kojim sam doživio jako emocionalno poistvojevćivanje), odnosno putovanje kroz njezin život u 15 godina. Sve mi ima smisla, osim što sam pomalo izgubljen u onom periodu kada je bila beskućnik. Igra se bavi emocionalnim padovima, političkim zavrzlamama i aferama, preispitivanju ljudskih vrijednosti i pohlepom, zlobom i lojalnošću, ljubavi i poštivanju. Sve u službi priče mi je fino sijelo, pa čak i Amerika Big Boss story, zbog toga što je to surova realnost. Sve je usko povezano i neznam što bi u cijelom scenariju trebalo promjenit da se zadovolje svi ukusi. No uvijek će biti cijepidlaka. Thergothon će Thergothonati, Shimmy će Shimmati, a Cole će Colati. Na svakom je igraču da na svoj način doživi priču i da da svoj sud koliko ga zadovoljavaju ili ne QTE koncept igre kao akcijsko filmsko iskustvo. Moram priznat da mi je Heavy Rain nešto bolja igra, jer je kompletnije iskustvo. Što zbog nevjerovatne činjenice da igra ima 5 različitih završetaka, što zbog toga, da možete likove izgubiti u naranijim stadiju igre, a možete ih sve sačuvati i imati nevjerovatno različite krajeve i dojmove cijele priče. Beyond: Two Souls nije igra za svakoga, pogotovo ne ljude koji preziru QTE evente, a QD koncept igara ih nimalo ne privlači. Meni se svidjela igra i oduševio se iako ima svojih mana, te ću je još najmanje jedanput preći. Unikatno iskustvo koje svakako preporučujem.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB