Autor Tema: Novi modeli automobila  (Posjeta: 200514 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Dooms_Day_Racer

Odg: Novi modeli automobila
« Odgovori #30 u: Srpanj 11, 2012, 12:06:53 »
fora ovaj opelček,podsjeća me na onaj Kadet koji je Richard Hammond (Top Gear) vozio u africi  sm1jeh

Offline DogZy

Odg: Novi modeli automobila
« Odgovori #31 u: Srpanj 25, 2012, 12:13:08 »
Audi R8 redizajn 2013


New details lend its design even more acuity. The single-frame grille with the beveled upper corners is painted high-gloss black, with horizontal chrome inserts adorning the struts on the V10 variants. The bumper is also new, with the air inlets bearing three crossbars each. As an option, Audi installs a front splitter made of carbon fiber reinforced plastic (CFRP). LED headlights with a new technology are now standard on all variants of the Audi R8. The light-emitting diodes for the high and low beams have been placed above and below the strip-shaped daytime running lights, which are specially actuated to serve as indicators. In addition, static turning lights are integrated in the headlights. Audi offers the R8 in the two solid colors Ibis White and Brilliant Red, in four metallic shades and with five pearl effect / crystal effect coatings.


The R8 embodies Audi's full expertise in ultra-lightweight design. The aluminum body with the Audi Space Frame (ASF) weighs only 210 kilograms on the Coupé, and 216 kilograms on the Spyder. The unladen Audi R8 V8 Coupé with manual transmission registers just 1,560 kilograms on the scales, while the open-top sports car weighs 1,660 kilograms.


The 4.2 FSI engine produces 430 hp at 7,900 rpm, with a torque of 430 Nm between 4,500 and 6,000 rpm. The unit accelerates the Audi R8 Coupé with S tronic from 0 to 100 km/h in 4.3 seconds and to a top speed of 300 km/h (with manual transmission: 4.6 seconds and 302 km/h. For the Audi R8 V8 Spyder the corresponding values are 4.5 and 4.8 seconds, respectively, and also 300 km/h. On average the R8 V8 quattro as a coupé with S tronic consumes 12.4 liters of fuel per 100 km.


The overhauled Audi R8 will roll off the line to European customers at the end of 2012.
The base price is EUR 113,500 for the V8 Coupé, and EUR 124,800 for the Spyder.

Mali facelift, malo doradili motor, ovjes i dizajn, dodali plastike pojačane ugljičnim vlaknima ( za koju mi se čini da ju je prvi počeo koristiti BMW) i voila! Sad će starima sigurno pasti cijena, pa tko ima love... šofe1




« Zadnja izmjena: Srpanj 25, 2012, 12:16:44 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Novi modeli automobila
« Odgovori #32 u: Srpanj 25, 2012, 12:32:09 »
Mali facelift, malo doradili motor, ovjes i dizajn, dodali plastike pojačane ugljičnim vlaknima ( za koju mi se čini da ju je prvi počeo koristiti BMW)


To ti je stari moj ništa drugo nego ono što kod nas laici nazivaju karbon iliti što su do sada vani nazivali carbon fibre, samo su sada počeli koristiti tehnički ispravni termin  kadt1kažem
Tako da ako je BMW išta prvi tu napravio, iskoristio je pravilnu nomenklaturu.
Zapravo, ako ćemo cjepidlačit, nije još uvijek ispravno, ispravno bi bilo ugljičnim vlaknima ojačani polimeri a ne plastika, no kako rekoh, to je cjepidlačenje.
No stvar je da mnogi ljudi misle da je taj "karbon" odn ugljična vlakna (karbon = carbon = ugljik na engleskom jel) sam po sebi materijal, ali to je samo pletivo unutar kalupa od polimera, iliti kompozitni materijal sve skupa. Da sada ne pišem esej ovdje, googlaj što je kompozit, i kakvi postoje. Ima ih raznih (kombinacija) materijala, sa različitom matricom (u ovom slučaju polimer), sa različitim disperziranim fazama (u ovom slučaju pletivo od ugljičnih vlakana) itd. Ugl, kompoziti ojačani ugljičnim vlaknima su ovo o čemu se priča i koji se najčešće koriste u autoindustriji

Primjera radi (što je još kompozit), osim kompozita sa vlaknima postoje i slojeviti kompoziti, takozvane sendvič konstrukcije, gdje je dobar primjer kojeg imam fotku npr hauba Enza Ferrarija:



Dakle imaš dva materijala između kojih je treći, "saćaste" konstrukcije.

Eto, čisto da znaš (i drugi koji ovo čitaju i koje zanima) o čemu se točno radi i da ne padate na marketinške fore ili priče laika  kadt1kažem


Inače, R8 izgleda predobro, minimalno ali lijepo osvježen  shy1
« Zadnja izmjena: Srpanj 25, 2012, 12:35:24 od Shimmy »
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline DogZy

Odg: Novi modeli automobila
« Odgovori #33 u: Srpanj 25, 2012, 12:54:12 »
Hvala Shimmy kadt1kažem na informiranju. Znam što je kompozit. Nešto u slojevima. Čitao sam jednom davno tekst u EVO-u kako se popravlja šteta na autu koji ima kompozite ugljičnih vlakana u svojoj karoseriji, da koristim pravi termin :P.  Već sam i zaboravio procese ali mi se činilo da ima pijeskarenja ili takvog nečeg.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Novi modeli automobila
« Odgovori #34 u: Srpanj 25, 2012, 13:52:16 »
Ma dobro, ne želim biti sad tu neki grammar nazi, govori kako hoćeš, samo sam htio reći da su to neke ili marketinške fore ili "stručnost" novinara pa sada izmišljaju toplu vodu, čisto da znaš da se ne radi o nikakvom novom materijalu  shy1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Montoya

Odg: Novi modeli automobila
« Odgovori #35 u: Srpanj 27, 2012, 10:19:55 »
BMW M6 Coupe & Convertible







Odlično mi izgledaju i coupe i kabriolet. Sviđaju mi se nova prednja maska i stražnji dio, bez greške. Volan mi je nekako tanak, a ostalo unutra je na razini modela. sm1jeh


Što se tiče BMWa, čudan mi je odozada nekako, ali prekrasan sprijeda.


I meni je čudan zadnji kraj, više baca na Mercedes!
Prvi i sa strane je još donekle ali nije mi lijep - od BMW-a ne očekujem niti želim kozmetičke promjene, koje ne liče "na BMW" :)

Baš sam sad prolistal malo temu...zanimljiva u svakom slučaju  thumbs1
CroGrid & CroSimRacing osnivač i administrator

od 2008. & od 2009.


"And I came way too far in this game to turn and walk away"

"Nothin to smile about, I'm about to lose my mind"

Offline Cole™

Odg: Novi modeli automobila
« Odgovori #36 u: Kolovoz 30, 2012, 04:42:41 »
Mazda 6 - 13'

Engine and Drivetrain Choices

    - 170-hp, 2.5L engine with a choice of 6-speed manual or 5-speed Sport automatic transmission (i models)
    - 272-hp, 3.7L V6 engine with 6-speed Sport automatic transmission (s models)







Prelijep automobil.
Već duže vrijeme mi se sviđaju ove nove Mazde, predivnog su dizajna i provjerene kvalitete.

CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Novi modeli automobila
« Odgovori #37 u: Kolovoz 30, 2012, 13:57:52 »
U ako će ovako izgledati, strašna je! A inače da, Mazde su zakon u zadnje vrijeme, ima mi tetak jednu, tricu, jeben auto. A imam i frenda koji se jako kuži u aute i mehaniku i tip stalno priča kako je Mazda 6 po njemu najbolji auto pristupačan širem krugu ljudi. Nonstop, Mazda 6, Mazda 6.... Ima inače novog Focusa ali bi Mazdu uzeo kaže istog trena da može. Tj, njegovi imaju novog Focusa, on ima Escorta, ali vozi tog Focusa puno i kaže kad će si kupovati auto, uzet će Mazdu 6
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Punisher

Odg: Novi modeli automobila
« Odgovori #38 u: Kolovoz 30, 2012, 14:09:53 »
Prednji kraj mi baca na jednog Dodgea, inače, keksy je ^^

Offline DogZy

Odg: Novi modeli automobila
« Odgovori #39 u: Rujan 07, 2012, 15:24:51 »
Mazda mi se jako sviđa, vidi se da je druga filozofija u pitanju -ovaj put je KODO



Volkswagen Golf VII (2013)


At 4,255 mm long, the new Volkswagen Golf is 56 mm longer than its predecessor, with a 59 mm longer wheelbase of 2,637 mm. The front wheels are 43 mm further forward, helping to generate more interior space, while the Golf is also 13 mm wider, at 1,799 mm, and 28 mm lower, at 1,452 mm. This helps to create a 10 per cent improvement in the drag co-efficient, which is now 0.27 Cd.


For the first time, the Volkswagen Golf is also available with driver profile selection, which allows the driver to choose from four modes - Eco, Sport, Normal and Individual; with a DSG gearbox a fifth option - Comfort - is also offered. Each of these modes alters the throttle mapping and engine management (among other parameters) to the chosen style, so in Eco mode, for example, the engine management, air conditioning and ancillary systems are controlled to achieve maximum fuel consumption.


Significantly more room and even better ergonomics define the driver's area. Taller drivers in particular will welcome the seat position that has been shifted back by 20 mm; the steering wheel's adjustment range has also been modified. The pedal distances have been optimised as well thanks to the Modular Transverse Matrix; the space between the brake and accelerator pedals, for example, has increased by 16mm. Another ergonomic improvement: compared to the previous model, Volkswagen has raised the position of the gearbox controls by 20 mm; the gear shift grip now rests better in the driver's hand.


If you divide the Golf up into the primary areas of electrical equipment, engines, running gear and superstructure, an analysis yields - depending on model, specification and type of engine - the following split for the weight reduction:
Up to -6.0 kg = Electrical
Up to -40.0 kg = Engines
Up to -26.0 kg = Running gear
Up to -37.0 kg = Superstructure

Što vi kažete na novog (starog) Golfa?
Jest da je to sad novi Golf i takav je zapravo trebao izgledati njegov prethodnik, ali malo toga se promijenilo izvana. Dizajn isti, malo je narastao u svim smjerovima osim visine. Lakši je za 100kg od prošlog modela- vjerujem da to dolazi od nove MQB platforme (naravno, bilo je i prave dijete kadt1kažem).
Evo slika koja dobro dočarava ovo što sam rekao:
I opet će se kupovati kao lud, svaki drugi će biti srebrni...i opet će se krasti :P
« Zadnja izmjena: Rujan 07, 2012, 15:27:12 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline Wulf

Odg: Novi modeli automobila
« Odgovori #40 u: Rujan 07, 2012, 15:39:00 »
koja slika?  ;D

Pa iskreno nisam impresioniran.. zato kao što si i napomenuo, sličan je prethodniku i to se vidi... promjena linija ok to stoji i weight reduction etc etc...
ali ovaj interijer na slici mi je čisto farbanje očiju i neznam kaj... to je onak high end equipment koja doće još onak ko omanji auto kad se sve zbroji...
A ako su finiji materijali u standardnim modelima također kako su ubacili modove i razne glupost samo će podići cijenu, a svaki drugi model će imat ratkape i voziti na 15 cola i izgledat će ko drek, a iznutra će biti neka jeftina plastika.. Vidio sam šesticu iznutra i imao sam se prilike voziti u njoj, jbga 50m vamo 50m tamo ali i to je vožnja XD
Iznutra niš drugo nego Octavia i vice versa... Sve plastika i dalje, jedino su čukice ok. Ako je jači motor, oprema je malo jača također isto, pa ima zlakirane neke detaljE(rub oko radia, etc.), a dalje ništa specijalno, ne bi se iznenadio da bude tak i ovdje. Linije su malo "kruće" ko kod novih Passata i Jetta i to je to... Po meni je to facelift Golfa VI
Petica mi je izgledala ko teška socijala :/

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Novi modeli automobila
« Odgovori #41 u: Rujan 07, 2012, 18:56:28 »
Ni ja en vidim sliku. A slažem se sa svime što je Wulf rekao. Golf mi nikad nije bio nešto posebno, u baš svakoj generaciji mi je netko od konkurenata imao ljepše/bolje aute s tim da do četvorke mi je bio još ono, neki prosjek, ali od petice prema simo, pa ne bih uzeo Golfa da me ubijaš jer su mi doslovno SVI ljepši ili zbog nečeg draži. Renault Megane, Ford Focus, Fiat Bravo, Alfa Romeo Giulietta, Mazda 3, Honda Civic, Citroen C4... ono, svaki koji mi pada na pamet bih radje uzeo. Možda jedino Auris ne. To je jedini auto sa dosadnijim mi dizajnom od Golfa. Ali ono, jedan od njih valjda 10.
Polo mi je zakon, Passat dosta dobar, Scirocco fenomenalan, Golf - njaaa cry1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline DogZy

Odg: Novi modeli automobila
« Odgovori #42 u: Rujan 07, 2012, 19:49:59 »
Ova slika:





Range Rover 2013


2013 Range Rover launch promo & general views


2013 Range Rover design


Dojmovi, impresije?

Meni prilično bezvezan, kutijast. Bolje mi izgleda prijašnji model. Stražnji kraj mi vuče ni manje ni više nego na TVR Sagarisa kava1
Unutrašnjost je dolična, ne treba se tu puno govoriti. Najbolje pogledajte zadnji video jer najbolje prikazuje auto iz svih kuteva.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline fury3r

Odg: Novi modeli automobila
« Odgovori #43 u: Rujan 09, 2012, 19:23:32 »
Novi prototip Jaguara C-X75. Nparvit će 5 ovakvih automobila za testiranje te nastaviti serijsku proizvodnju samog.

Jaguar C-X75 Electric-Turbine Concept


Konceptni automobil je imao turbinski motor, a produkcijski model će imati 1,6-litarski četverocilindrični motor sa superpunjačem i turbopunjačem, koji će razvijati 500 KS. Imat će također i dva električna motora.

Automobil će imati i KERS F1 Williams tima. Za manje od 3sec će razviti brzinu od 100km/h. Uz korištenje samo električnih motora moći će preći 60 km.

Ako sve prođe po planu, produkcijski model C-X75 će se na tržištu naći 2014. godine, a koštat će između 878.555 i 1,1 milion eura.

I automobil sa jednim od najljepših interijera
« Zadnja izmjena: Rujan 09, 2012, 19:28:43 od fury3r »

Offline Wulf

Odg: Novi modeli automobila
« Odgovori #44 u: Rujan 10, 2012, 18:17:21 »
da sad i ja ne prevodim jer mi se fakat neda... bum c/p text   sm1jeh
Izvolite...

Aston Martin Vanquish

It'd be easy to mistake the new Vanquish for one of its predecessors. After all, Aston Martin applies the same design language to a whole range of two-door, front-engined GTs. But make no mistake about it, the Vanquish is a new machine.

Sure, it may be based on the same platform and use an evolution of the same 6.0-liter V12 engine that has powered every Aston (save for the aforementioned Cygnet, the V8 Vantage and the One-77) for the past several years. But that engine has been returned to deliver 565 horsepower, its interior has been brought up to date and then some, and it's all been clothed in a fresh sheet of carbon fiber.The result looks stunning, but you don't have to take our word for it: Aston has released a whole new set of photos and this video clip to prove the point. Have a look and see for yourself.

Meni je jednostavno prekrasan.. Linije od starih modela zatim i linije od One77... Stražnji kraj je jednostavno brutalan  p1va







OVa boja....  ave1 ave1 hug1









Jedan savršen stroj  ave1