Autor Tema: Splinter Cell Blacklist  (Posjeta: 67392 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Cole™

Odg: Splinter Cell Blacklist
« Odgovori #120 u: Kolovoz 25, 2013, 10:16:12 »
Nakon odigrane kampanje bacio sam se na COOP koji zbilja rastura, ako se ima dobrog kolegu.
Uz COOP igram i 4E misije, koje su nešto kraće od SP kampanjskih, ali imaju svoje momente i atmosferu - neočekivano dobre misije.

Dva najjača oružja u igri...





Nevjerovatno kakva čuda rade...
SC-IS Sniper je za wave napade u COOP-u bogomdan, dok SC-IS shotgun (također pod prigušivačem) za blisku borbu protiv jačih neprijatelja.
Prešao 4E misiju u Bratslavi bez detekcije...
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline doktor1

Odg: Splinter Cell Blacklist
« Odgovori #121 u: Kolovoz 28, 2013, 00:18:18 »
Prošao sam dvije misije od Grim, dvije misije od Kobina, dvije misije glavne kampanje... Sve skupa ubio negdje šest sati do sada... čini mi se da je ovo najveći SC do sada...

Impresivno je šta su uspjeli napravit sa Unreal Engine 2.5; ali samo na računalu, vidio sam PS3 verziju i vizualno je mnogo, mngoo lošija od PC verzije. Mnogo detalja, kvalitetne teksture itd...
Najbolji Parallax efekti u Unreal Engineu šta sam vidio! Zbilja odlčino...



Likovi su malo voštani no Sam, Grim i Kobin izgledaju sasvim dobro...

Ima mnogo sitnica koje ja primjetim dok drugi ne; kada otvaramo vrata ona se uvije otvaraju na istu stranu, dakle ne gurne ih uvijek samo ispred sebe kao u 99% igara, kretanje po stepenicama zbilja djeluje kao kretanje po istim, a ne kao po nekoj nizbrdici, (Assassins Creed), sama animacija Samovih pokreta, hodanja, trčanja je odlična, kao i njihanje oružja dok se kreće...itd itd...
Sve to daje na imerzivnosti

Čini mi se da je ovo najbolji Splinter Cell do sada; moram priznat prva tri su mi u magli no ja mislim da ovaj nudi više u pogledu gameplaya, prezentacije, priče, likova u cjelini. Definitivno je bolji od Double Agenta te naravno od Convictiona.

Smatram da se kampanja mora preći na Perfectionist jer tada je igra zbilja odlična. Nema retardiranog M&E, nemožemo uletiti među njih deset kao Rambo itd...
Možda malo manje municije da možemo ponjet bi bilo bolje jer bi prisililo na razmištljanje i taktičke manevre...
Igram Ghost/Panter ovisno o situaciji i zbilja ima mngoo gadgeta i oružja za uporabu tokom misije...
Pošto ću igru preći samo jednom ne želim samo Ghost prelaz jer želim malo testirat i snajper, pištolj, crossbow itd..

Na novi lik Sama sam se odmah naviko kao i voice acting, ali da je MI ostao i dalje sve bi to bilo još mrvicu bolje... ALi šta je tu je i ovaj glumac je odradio dobar posao...

Pa da vidimo dalje kako će se razvijati... Jer Dead Space 3 mi je do kakvog 14 chaptera bio fantastičan no tada je toliko potonuo da me je razočarao strašno.. Nadam se da neće i Fisher tim stopama...



« Zadnja izmjena: Kolovoz 28, 2013, 00:20:41 od doktor1 »

Offline Praetorian

Odg: Splinter Cell Blacklist
« Odgovori #122 u: Kolovoz 28, 2013, 16:40:27 »
Igra koristi Unreal engine 2.5 a izgleda odlično.
Inače mi je Unreal e. i najdraži od svih engina  shy1

Offline doktor1

Odg: Splinter Cell Blacklist
« Odgovori #123 u: Kolovoz 29, 2013, 21:34:19 »
Došao u London... Impresioniran sam prezentacijom! Sve vrvi od detalja; kapi kiše po mokroj podlozi, vidljivi valovi na rijeci, vrhunske teksture, brutalne sjene te zvuk... Nevjerovatno!
Šta oni napraviše od ovog UE 2.5, (nazvali su ga LEAD Engine) ja nemogu vjerovat; isit engine koristi Chaos Theory, SWAT4....


Offline Cole™

Odg: Splinter Cell Blacklist
« Odgovori #124 u: Kolovoz 29, 2013, 21:49:15 »
Najbolji SC definitivno!
A prednjači i kao najbolji TPS (s stand for sneaker).
Neznam kada sam zadnji put u 7 dana od kada je igra izašla, prešao istu dvaput.  ;D

Edit: vidim da si si uzeo SC-IS snajper.
Najbolje oružje ikad.
« Zadnja izmjena: Kolovoz 29, 2013, 21:50:51 od Cole »
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline doktor1

Odg: Splinter Cell Blacklist
« Odgovori #125 u: Kolovoz 29, 2013, 21:53:45 »
Jeste igra je odlična! Zbilja ugodno iznenađenje, ali priznam mislio sam da će igra biti sranje te me nije zanimala niti pet posto...

Neka tvorci ovog naslova uzmu u ruke i novog Hitmana jer mehanika u Absolutionu je očajna...

Iako neznam dali je koji patch / mod to rješio. Pošto fa nisam prešao, anakon ovoga će me držat TPS sve se nadam da su popravili H:A... Iem malo počačkat, iako imam još puno posla u Blacklightu..

Da, snajper je tu i ne dolazi u obzir da igram samo Ghost style  cer1njo

Hoću se igrat sa igračkama, a pošto sljedi samo jedan prelazak... Moram kombinirat; sve osim napucavanja...

Offline Iceman

Odg: Splinter Cell Blacklist
« Odgovori #126 u: Kolovoz 29, 2013, 22:36:08 »
Doktore zašto samo jedan prelazak? Ako je igra tako dobra, zašto ne ponovno npr. za 6 mjeseci ili godinu dana? Ja barem imam takav običaj da neke igre koje su me oduševile prođem još barem minimalno 1-2 puta.

Offline doktor1

Odg: Splinter Cell Blacklist
« Odgovori #127 u: Kolovoz 29, 2013, 22:53:41 »
Ne mogu jednu igru preći više puta nakon šta je završim...
Nisam baš sav svoj po tom pitanju, ali šta je tu je...

Offline Iceman

Odg: Splinter Cell Blacklist
« Odgovori #128 u: Kolovoz 29, 2013, 23:18:20 »
A znači tako. Jeste malo čudno,ali dobro.  cer1njo  thumbs1

Offline Praetorian

Odg: Splinter Cell Blacklist
« Odgovori #129 u: Kolovoz 29, 2013, 23:54:56 »
Doktore zašto samo jedan prelazak? Ako je igra tako dobra, zašto ne ponovno npr. za 6 mjeseci ili godinu dana? Ja barem imam takav običaj da neke igre koje su me oduševile prođem još barem minimalno 1-2 puta.
Ja ako mi je neka igra dobra mogu je prelazit stalno, uzmem pauzu pa nakon nekog vremena u novi prelazak.
Ima igara koje sam prešao po 6 puta.

Offline Thergothon

Odg: Splinter Cell Blacklist
« Odgovori #130 u: Kolovoz 30, 2013, 13:35:09 »
Odigrao sam igru na perfectionist težini i masterirao sve dostupne misije na ghost/undetected/non-lethal.

Dosta misija sam više puta odigrao, a da je igra loša pitanje dal bi ju uopće i završio. To valjda dovoljno govori...

Na netu vidim da se koplja žestoko lome oko igre tj. ide se iz jedne krajnosti u drugu. Jedni proglašavaju blacklist novim mesijom stealth žanra, dok ga drugi pak totalno omalovažavaju i uzdižu originalnu trilogiju koja je kao alfa i omega žanra. Blacklist kao igra u kontekstu današnjeg vremena je uspio zadovoljiti moj stealth apetit i kvalitetan/zabavan je, ali je tu onaj ALI zbog čega mi nije bolji od originalne trilogije.

Čim sam to spomenuo, već osjećam da je voda uzburkana i da ogromni valovi stižu u mom smjeru u obliku: "TI SI MUTAVI ZADRTI FAN KOJEGA NOSTALGIJA PROŽIMA OD GLAVE DO PETE!" Možda i jesam, ali za sve postoji razlog...

Igram stealth igre od 1998. (raniji naslovi koji kao imaju stealth elemente nisu vrijedni spomena) godine, koja je vjerojatno i najvažnija za taj žanr jer su izašle 3 igre koje su definirale moderni pristup u izradi  stealth igara, a to su MGS, Tenchu i Thief. Jako dobro se sjećam izlaska prve SC igre i dojmova koji su se razmjenjivali s lokalnim ljubiteljima žanra. Glavne paralele su se povlačile s tada impresivnim MGS2 i iskreno, nisam bio oduševljen s igrom (8/10) jer je u odnosu na MGS imala užasno plitku priču, loš AI i katastrofalnu hit detekciju gdje je bila prava sreća ako ubiješ nekoga s rafalom ispaljenim na udaljenosti od pola metra.

Razlog zbog kojeg sam igru nakon početnog skepticizma nevjerojatno zavolio je KONCEPT, a koncept nema veze s tehničkim poteškoćama koje su u ono vrijeme bile prisutne, a bome neke i ostale do dana današnjeg. Igra ni na koji način nije redefinirala žanr, ali je ponudila do tada neviđeno beskompromisno špijunsko našuljavanje. Neprimjetna infiltracija u nečiju ambasadu, ograničena količina gadgeta čiji menadžment je bio često presudan za idealno završavanje misija, poticanje na stealth pristupa ne zbog NOVCA i BODOVA, već zbog logičnog konačnog ishoda koji se odražavao na gameplay. Iliti u prijevodu - ako si bio šlampav, snosio si posljedice jer alarmi, skrivanje leševa i briga o healthu (BAR koji je na zadnjoj težini morao izdržati od početka pa do kraja misije jer nije bilo za skupiti (možda tek 1 po misiji) health packova, a kamoli automatske regeneracije) su imali  nekakav značaj. Nakon neprimjetnog izvršavanja zadatka je slijedilo probijanje Sama do extraction zone i nestajanje u maglovitoj noći poput duha, nikakve adrenalinom nabijene i uzbudljive potjere koje su kontradiktorne gameplayu i stilu kojim si završio misiju.

Pošto smo u prvobitnoj trilogiji zbog loše hit detekcije bili prisiljeni na pure stealth pristup, glavni argumenti u korist Blacklista su oni u vezi slobode izbora u pristupu određenom problemu/misiji. Tu se djelomično slažem, djelomično jer se pojavilo nešto/ništa/izrod čije ime je Conviction (ajde, co-op me zabavio). Izbacivanje i zanemarivanje svega zbog čega sam serijal zavolio i predstavljanje novog Sama koji neke stvari shvaća previše osobno i zaboravlja što znači suptilan pristup. Mnogi će reći da je to prošlost i da se blacklist vratio starim korijenima. Djelomično, odnosno - stare gameplay elemente su stavili na kostur od Convictiona i tu je glavni (subjektivni) problem novonastalog hibrida, većina toga je tek kozmetički dodatak bez svrhe i posljedica, a ako ih i ima one su tek bodovne prirode. Da ne bi bilo zabune, uopće ne priželjkujem identično old-school SC iskustvo, želim produbljeno iskustvo koje počiva na temeljima koji su proslavili serijal, odnosno smislenu modernizaciju koju npr. MGS serijal njeguje. Svaki nastavak je uvodio neke nove stvari koje su gameplayu davale dodatnu dubinu, ali ti noviteti nisu negativno utjecali na one dobre stvari iz prethodnika (originalna trilogija) kao u slučaju SC-a.

Nakon Convictiona igrači su se žalili na izostanak mogućnosti premještanja i skrivanja tijela/leševa. U Blacklist su na naše zadovoljstvo taj element ponovno uvrstili, samo kako...
Na način da i dalje nema svrhu, kozmetički dodatak tek toliko da ljudi ne mogu prigovarati zašto ga nema, a u suštini je baš isto kao i dok ga nije bilo. Tu i tamo se nalazi neki kontejner u koji se može sakriti tijelo i dobiti dodatne bodove/pare, a najžalosnije je da ih nitko neće skrivati iz potrebe da ostane undetected. Reakcije protivnika na pronađena tijela su jako mlake (pogotovo kroz glavnu kampanju), a vama ostaje undetected status sve dok vas netko ne vidi na svoje oči. To je donekle i logično jer npr. u prvoj igri je svaki leš morao biti skriven na sjenovito mjesto, a igra je skenirala level i uključila alarm ako nekom nesretniku samo palac nije bio na adekvatno zamračenom mjestu. Kasnije je to ipak napredovalo,  a davne '98 u MGS-u su reakcije AI-a na pale suborce bile prikladnije u odnosu na blacklist.

AI je ušao u caution mode, obavijestio preko radija ostale stražare, pozvao pojačanje ako je bilo potrebno i pročešljao čitavo područje u potrazi za uljezom prije nego je nastavio s uobičajenom rutom patroliranja. Ovdje se donekle ta ravnodušnost i izostanak posljedica uspješno kamuflirala na levelima gdje je AI po deafultu u nekom caution modu, brže se kreće i pretražuje jer to priča nalaže, a ne zbog toga jer je igrač to izazvao svojim postupcima u real time-u. Dobar primjer toga je četvrta misija i infiltracija u vilu. Možeš ostaviti iza sebe gomilu neutraliziranih  čuvara i nitko se previše ne zamara, ali nakon animacije i nestanka struje, apsolutno svi podivljaju i na svaka dva koraka je barem 5 protivnika koji su spremni život dati za gazdu. Nestanak struje je ipak realniji pokazatelj da imaš u dvorištu uljeza, uspavljivanje i ubijanje osobnih čuvara je možda posljedica groma iz vedra neba - sasvim normalna prirodna pojava.

Podjela rankova (Ghost, panther, assault) koji se temelje na bodovnom sustavu gdje se svaka igračeva akcija boduje mi je dobro zvučalo, ali se u praksi pokazalo kao loša odluka.
Kao prvo, sustav često zakaže i kontradiktoran je. Primjera radi: Na jednom području patroliraju sedmorica stražara i pas, a pošto mi je prioritet bio ghost prolazak, odlučio sam iskoristiti gadgete da stvorim diverziju. Bacim noisemaker i otvorim si put do idućeg checkpointa bez da ikoga uznemiravam, ali igra to pogrešno interpretira i na checkpointu dobijem x8 multiplier za panther stil. Kasnije isto područje prelazim drugim stilom, koristeći samostrel i sleeping gas projektile i uspavam pseto i čuvara pokraj njega, ostatak ekipe primjećuje uspavane i odlaze provjeriti situaciju, prolazim kroz checkpoint i igra me nagradi s ghost bodovima jer su stražari undisturbed. Tko je tu lud? Jel se itko sjeća Chaos Theory i uvjete koji su bili potrebni za ghost? Jedan od njih je Bodies Found



Sustav bodova je pojednostavljena verzija za mase, samo da bi svi dobili osjećaj nekog postignuća bez obzira na stil kojim igraju i tu se gubi izazov.
Nije isto zaobilaziti protivnike bez ikakve interakcije s njima i uznemiravanja ili pak trčati ko muha bez glave sa samostrelom i u što kraćem vremenskom roku nabiti combo ili multiplier koji uvećava ghost bodove zbog non-lethal pristupa, a ni 2 šlepera ne bi bila dovoljna da se sklone tijela koja uokolo leže. U ovoj igri razlike nema, bitno je nabiti određeni broj bodova da bi se masterirala misija s ghost rankom, a način nije bitan sve dok se koristi non-lethal pristup.

Nije problem u slobodi izbora (bila je prisutna i prije 15 godina u stealth igrama), problem je u doslovnoj slobodi koja je tu da privuče sve vrste igrača, a u isto vrijeme ubija balans (beneficije i posljedice/prednosti i mane)  koje bi svaki pristup trebao pružiti. Samo čekam neki nastavak u koji će uključiti tenk jer smatraju da bi to moglo privući BF ekipu, ali HEJ, ti se i dalje možeš pretvarati da si crni nevidljivi NINĐA.

Nadogradnja Paladin pokretne zračne baze, customizacija opreme i odabir loadouta je dobra stvar, stvarno otvara gomile mogućnosti u pristupu. Samo zbog gore spomenutih problema još više pojednostavljuje stvari i omogućuje šetnju kroz park i na perfectionist težini. Stealth oprema koja me čini skoro doslovno nečujnim i mogućnost nošenja do 6 ili možda još više različitih gadgeta? Samostrel koji na zadnjoj težini ima 12 sleeping gas projektila i 12 sticky shockera u isto vrijeme? Dovoljno da uspavam čitav level u roku od 10 minuta bez da itko primjeti što se dogodilo. Menadžment gadgetima zbog manjka istih je prije utjecao na taktiziranje i improviziranje, a nešto takvo bi i očekivao od zadnje težine.

Ironija u svemu tome je da sam od silne opreme koja je dostupna, odlučio koristiti ništa od iste tj. prolaziti levele bez uznemiravanja/uspavljivanja/ubijanja protivnika. Jedini oblik izazova, ali lažni jer u svakom trenutku si svjestan da jedna sleeping gas granata ili sniper rješava sve probleme bez posljedica i da restartam i inzistiram na svom pristupu jer pokušavam simulirati autentičnu SC atmosferu. Ako ništa drugo, zahvalan sam im na gameplay friendly level dizajnu koji mi je omogućio takav pristup. Uvijek postoji više alternativnih prolaza koji omogućuju taktičku prednost, ovisno o odabranom stilu. Neki leveli koji se kroz igru pojavljuju su možda i najbolji u čitavom serijalu.

No nije baš ni po pitanju level dizajna i slobode izbora sve bajno. Skoro svaka misija počne predobro da bi bilo istinito, a sve kulminira silovanjem ŠPIJUNSKI AKCIĆ scena gdje te igra sili na borbu, ali je na tebi da izabereš lethal ili non-lethal pristup. Impresivne eksplozije i trčanje do helikoptera u MW2 stilu također nisu strana pojava, isto kao i ograničavanje prostora za manevriranje jer je scena predviđena za korištenje mark & execute ili sonarnih naočala koje vide kroz zid, a toga na perfectionist nema. Scena u vlaku dok se moraš probijati iz jednog vagona u drugi, a iza zatvorenih vrata te čekaju teroristi i počnu pucati čim otvoriš vrata. Igra na tom dijelu ne dozvoljava undetected pristup, kao ni alternativni prilaz metama i rezultat je scena u kojoj ko najveće topovsko meso s natpisom na čelu SHOOT ME uletavamo na cijevi protivnika. Zamišljeno je vjerojatno da se kroz zidove obilježe protivnici i nakon što se vrata otvore, Sam započne impresivnu automatiziranu egzekuciju.

Odmah je primjetno da i dalje nema onih sporih pokreta tj. šuljanja kao da po staklu hodaš. Da ne bi bilo zabune, ne želim tromog Sama koji zapinje za svaki objekt ako je viši od 20cm i nemam ništa protiv brzine i agilnosti. No sad šuljanje izgleda kao najnormalnije brzo hodanje u čučnju, a i neprijatelji nisu previše osjetljivi na buku kao prije. Prije su takve kretnje bile prisutne jer su pazili čak i na detalje kao što je vrsta podloge po kojoj hodamo. Nije bilo isto da li hodaš po zemlji, škripavim daskama ili metalnim rešetkama. Valjda se to više ne uklapa u novi koncept koji ipak naginje prema tom toliko spomenutom neprekinutom flowu gameplaya.

O coveru predstavljenom u Convictionu, koji je i ovdje prisutan još uvijek ne znam što da mislim. Funkcionalan je i jako precizan, ali i previše automatiziran, a ono što mi najviše smeta je "safe mode" koji se aktivira prilikom promjene zaklona. Nema veze što je razmak između dva objekta skoro 10m, Sam klizećim startom uletava, a protivnici su u trenutku tranzicije gluhi i slijepi na 2 sekunde. Kao šlag na tortu:

O automatskoj regeneraciji sam se već prije izjasnio i dalje iza toga stojim, nema što tražiti u stealth ili taktičkoj igri. Ubojiti su na zadnjoj težini, ali nadogradnja koja utječe na dvostruko bržu regeneraciju i cover sustav to dosta ublažava - makar se ne koristi armor outfit. Tome u prilog ide poprilično glup (ali i dalje brutalno ubojit ako je igrač izvan zaklona) AI koji u izravnim okršajima (jedino na 4E wave misijama se stvara neki lažni dojam suradnje jer ih uleti 15 na tebe u isto vrijeme) često ne koristi zaklon. Nije problem kad takvu igru ne igram na agresivan način, ali da igram kombiniranim stilom, loše bi mi sjelo da nakon svakog sukoba imam maksimalni health tj. da se šteta ne prenosi na idući checkpoint. To i je svrha kombiniranog stila, improvizacija i prilagodba bez restartanja i forsiranja savršenog ishoda.

Side misije, odnosno 4E misije su pun pogodak, pogotovo zbog mogućnosti odabira da se prolaze solo ili co-op. Charlijeve misije na principu preživljavanja valova neprijatelja su idealna prilika za isprobavanje dostupnog naoružanja, pošto kroz glavnu kampanju nisam imao motivacije jer je osjećaj kao da nesvjesne glinene golubove gađam. Druga vrsta u kojoj je potrebno neopaženo neutralizirati sve protivnike na mapi pruža dobar osjećaj i napetost jer svaka greška rezultira dolaskom pojačanja. I zadnji tip misja koje najiše podsjećaju na stare igre, a neke su mi pružile više zabave od glavne kampanje. Potrebno je infiltrirati se u neko područje i izvršiti 3 zadatka u dahu (nema checkpointa) bez da se uznemiruju protivnici (1 alarm i game over) i nakon toga se neopaženo vratiti na extraction point.

Priča je u suštini uvijek (loša) ista u SC igrama, xy teroristička organizacija zadaje glavobolje Amerima, i tu mi nastupamo. Jedino što je napredovalo je prezentacija iste. Više nije fokus samo na Sama, već cjelokupnu ekipu koja stoji iza njega i pruža potporu na terenu. U starim igrama je sve bilo predstavljeno kroz TV vijesti između misija pa je bilo nemoguće dobiti detaljniji uvid u karakter i motivaciju negativaca.

Neke stvari su napredovale, a neke nazadovale. Stealth mehanika je solidna, ali viđao sam bolje i prije 10 godina. Upravo u tom kontekstu treba shvatiti gore napisano, nije mi cilj pokušati dokazati da je igra loša. Čak sam i previše pozitivno iznanađen konačnim proizvodom jer nakon lošeg Convictiona su očekivanja bila ravna nuli. Blacklist ipak nudi dovoljno zabave i sadržaja da ga mogu preporučiti svakom ljubitelju stealtha.

Offline doktor1

Odg: Splinter Cell Blacklist
« Odgovori #131 u: Kolovoz 30, 2013, 13:48:19 »
kava1

Offline Cole™

Odg: Splinter Cell Blacklist
« Odgovori #132 u: Kolovoz 31, 2013, 01:58:29 »
Kužim tvoje argumente Ther, ali jednostavno sam cijelo vrijeme dok sam čitao tvoj post bio pod dojmom da cijelo vrijeme tražiš mane igri, a da pritom ne stigneš uživati u ovome što imaš pred sobom. Ja sam baš jaki fanboy ovog serijala kojemu je čak i Convition nije baš toliko loš koliko ga se pljuje (slažem se da ima katastrofalan koncept i dosta odluka su tragikomične prirode). Mislim da si ipak očekivao nešto što si predočio/zaželio kakav bi Blacklist trebao biti. Jedan si od rijetkih koji od određenog segmenta igre očekuje da isti ispunjava svrhu na logičan način, a ne da bude prisutan radi kozmetičke prirode ili da se nađe tek toliko; to nije loše, dapače - super je i ima smisla. No Blacklist je npr. sve što sam ja htio od modernog Splinter Cella. Fluidnu i na oko lijepu gameplay mehaniku, koja neće raditi probleme, odlične misije i odlično prezentiranu priču kao i cijelu audio vizualnu stranu igre. Blacklist je i više nego ispunio ionako velika očekivanja. Nudi daleko više od svih SC igara i to samo u SP-u, a kamo li u MP i COOP-u.

Obožavam čitat tvoje reviewe/dojmove, jer su staloženi, detekcijski savršeno pogođene vrline i mane te najvažnije objektivni dojmovi argumentirani i secirani u mnogo kartica teksta. No često sam se ulovio u tim postovima/dojmovima ili kako već, da tražiš nešto u tim igrama, šta baš i je logično da toga nema. Neznam, totalno suprotno od mojeg stila, gdje uživam u onome što dobijem, a onda na kraju mane mi služe kako bi degradirao igru i negodovao zbog propusta/promašaja ili jednostavno loših odluka dizajna levela. Što se tiče Blacklista, nebih se složio da je loša, barem nakon Chaos Theorya u kojem je također priča smjeh/loša/banana itd., Double Agent, Convition i ovdje baš rulaju priče. Nisu nešto duboke, ali su jako fino prezentirane i imerzivne su, nisu tu samo da bi služile svrsi, nego su povezive sa gameplayom i tu je stvorena dobra kemija. I da to dizanje prve tri igre u nebesa od strane nekakvih kvazi HC Splinteraša su mi smješne. Danas sam završio Chaost Theory na najtežoj težini i bio mi je prelagan i monoton i dosadan (dobro prešao sam ga 5+ puta). Sa današnjeg stajališta te igre su pune mana, kako dizajnerskih tako i scenarijskih, a ni tehnička izvedba je ispod svake norme.

Blacklist je nekakva uzlazna putanja SC-a kao nekakvog modernog sneakera i volio bi da i dalje naginju tom nekakvom hibridu klasične SC atmosfere i gameplaya, sa nekim "inovativnim" novim idejama u budućim igrama. Volio bi da bude više klasične spijunaže kao snimanje razgovora, ispitivanje u real time-u, manje bilokakve akcije i gluposti poput FPS moda. Spy Vs. Mercs je odličan povratak korjenima, odnosno starijim SC naslovima. Odigrao sam upravo par runda i jako jako sam zadovoljan. Baš se može fino utuč nekakvih 20+ sati u taj mod. Čak i Mercs mod/FPS pogled rula u tom MP segmentu. Igra je golema i nudi jako jako puno.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline doktor1

Odg: Splinter Cell Blacklist
« Odgovori #133 u: Kolovoz 31, 2013, 07:54:33 »
Kužim tvoje argumente Ther, ali jednostavno sam cijelo vrijeme dok sam čitao tvoj post bio pod dojmom da cijelo vrijeme tražiš mane igri

 thumbs1

Offline Cole™

Odg: Splinter Cell Blacklist
« Odgovori #134 u: Kolovoz 31, 2013, 17:32:38 »
Blacklist uvjerljivo najbolji na PC platformi.
Tome ide u prilog visokih 87 na metacriticu. Čovjeka veseli. ^^

URED: tek sad vidim, da je to prosjek 4 recenzije.  hmm
Ali što se tiče grafike, bezrezervno je daleko bolja na PC-u.
« Zadnja izmjena: Kolovoz 31, 2013, 17:34:55 od Cole »
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB