Autor Tema: GT5 - GTS + CSR prvenstvo  (Posjeta: 19393 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline iced16

GT5 - GTS + CSR prvenstvo
« u: Kolovoz 06, 2012, 01:43:16 »
Pozdrav svim ljudinama i vozačima ovog foruma... Dakle u sklopu priprema za novo prvenstvo organiziram ovo ispod. Pozivam sve one koji žele voziti online, a da su fair i pošteni! To je najvažnije...! Dakle nitko nije dovoljno loš da ne može voziti... Samo da se pazi na druge i da je fair play uvijek, ama baš uvijek na prvom mjestu!

Dakle, do 30.8. ćemo probati nagurati 6 utrka (bez Toscane)

1. utrka je na rasporedu već ovaj utorak, 7.8.! Zanemarite datume na slikama!

Dakle, vozi se utorkom i petkom!

Start kvala je u 21h! Molim vas da se držite satnice i da ne kasnite...  thumbs1















AUTO:


1. Stats: Lotus Elise RM '96
202hp @ 7200rpm
700kg (+55kg) / 522pp (with full DF)
Sport Hard Tires



2. Installed PartsBody / Chassis
Chassis Reinforcement* (optional)
Engine
ECU Standard
Engine Upgrade not allowed
Power Limiter 100%
Intake System
Sports Intake Manifold*
Racing Air Filter*
Exhaust
Sports Exhaust Manifold*
Sports Catalytic Converter*
Titanium Racing Exhaust
Turbo Kits
High RPM Range Turbo kit*
Transmission
Fully Customizable Transmission
Drivetrain
Twin Plate Clutch
Semi-Racing Flywheel
Carbon Fiber Driveshaft
Fully customizable LSD*
Suspension
Fully Customizable Kit
Brakes
Brake Balance Controller
* = New parts.


Detalji vezi utrka:

Race length: 50mn - 1h
Heavy Damage!
Every race on the schedule will require at least one mid-race pit stop (between 33% and 66% on each track)
Vehicles that have any form of damage may pit in these 33/66% laps windows without penalty.
Drivers that quit any race for any reason will forfeit all points they may have earned for that particular race. (This does not include disconnects which are no fault of said driver)
Any race finish that results in a tie between two or more drivers, will be corrected by examining each drivers fastest lap time during that race.


Regulation Settings:

Car Restrictions: None
Vehicle Tuning: Unrestricted
522pp - 700kg
ABS: Optional
Traction Control: OFF
Active Steering: OFF
Skid Recovery Force: OFF
ASM: OFF
Driving Line: OFF


Time penalties

Using an illegal car specification - Disqualification
Over-stepping more than two tires past track boundaries more than three times during a race - 30 seconds
Disregarding pre-defined 'hard' boundaries such as pit lane entry and exit markings - 10 seconds
False race start/Jump start - 20 seconds
Avoidable contact resulting in lost time and not yielding position back to victim * - 50 seconds
Avoidable contact resulting in damage - 40 seconds
Illegal blocking/blue flag rule/forcing drivers off track** - 30 seconds
Not yielding position(s) gained through course cutting - 40 seconds
Rejoining track from out of bounds resulting in blocking race traffic - 20 seconds
Sustained aggressive driving during race *** - First detailed warning
Committing any offense while under probation - Championship disqualification


Broj ljudi nije važan. Tko god hoće nek se prijavi i vozi, i više nego dobrodošli su...

Prijave morate staviti, i to u crvenoj boji!


Pravila su tu, preuzeta sa drugog foruma što objašnjava engleski jezik. Nadam se da sve razumijete!

Na GTS već ima 5 prijava, pa navalite!
« Zadnja izmjena: Kolovoz 06, 2012, 01:45:46 od iced16 »

Offline DogZy

Odg: GT5 - GTS + CSR prvenstvo
« Odgovori #1 u: Kolovoz 06, 2012, 13:57:30 »
A di si tiii cer1njo bas slusam tu pjesmu na radiju haha

Prijava. Znas kad mogu, 21.8  kadt1kažem
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline DogZy

Odg: GT5 - GTS + CSR prvenstvo
« Odgovori #2 u: Kolovoz 06, 2012, 15:01:00 »
Isprike na double postu, kad sam već bio tako hitar u pisanju ovoga iznad... kava1

Dakle, ovo je izuzetno ozbiljno prvenstvo, ne kao obične online utrke, već hardcore i zato molim vas da pripazite na sve i svakoga kad/ako budete vozili. Ovo prvenstvo nije šala, tu se skupljaju najbolji vozači( ne nužno i najbrži vozači kadt1kažem). Ujedno, ovo je i ultimativni test gdje do izražaja dolazi vozačev temperament, strpljenje, koncentracija i njegov odnos/ poštovanje prema drugima. Kako je iced rekao, FAIR PLAY je na prvom mjestu! Ne pišem ovo bezveze, masu puta se dogodilo da iako vozač poštuje FP i vodi se prema tome, ne zna ona najbazičnija pravila pretjecanja, držanje linije, branjenja pozicije, pravilnog izlaska iz boksa i sl. Dobro pročitajte pravila i smjernice za ovo prvenstvo, nije lako za shvatiti ili razumjeti iz prvog puta. Usto, može se naravno dogoditi da na nešto i zaboravite, što i ne bi bilo čudno s obzirom na broj stvari.

Ovo ne moram niti spominjati:
Prije nego uđete u lounge, restartajte router, pričekajte 5 minuta da se obnovi i zatim upalite plejku i provjerite u network settingsima vaš status. Prilikom ulaska u igru, očistite system cache. Izađite iz GT lifea i odite u settingse pod Miscellaneous, tamo ćete pronaći to. kadt1kažem
Bez ovoga učinjenoga, ne dolazite na utrku. Morate biti kompletno spremni. U protivnom, riskirate ispadanje iz lounge i ovakve "nemoguće situacije"



Eto, pitajte iceda ili mene ako imate što za pitati. Nema glupih pitanja, samo glupi ne pitaju ;)
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline iced16

Odg: GT5 - GTS + CSR prvenstvo
« Odgovori #3 u: Kolovoz 06, 2012, 16:47:34 »
Slobodno ako imate pitanja, recite...

Offline Montoya

Odg: GT5 - GTS + CSR prvenstvo
« Odgovori #4 u: Kolovoz 13, 2012, 10:42:11 »
Jel ovo uopće krenulo, nema nikakvih znakova života?
CroGrid & CroSimRacing osnivač i administrator

od 2008. & od 2009.


"And I came way too far in this game to turn and walk away"

"Nothin to smile about, I'm about to lose my mind"

Offline s2000

Odg: GT5 - GTS + CSR prvenstvo
« Odgovori #5 u: Kolovoz 13, 2012, 10:43:02 »
Vozio sinoć Suzuku.Loše,od tih 27 krugova sam ih više odvozio sa štetom auta  cer1njo
Evo rezultati(8 vozača je startalo utrku)




Offline DogZy

Odg: GT5 - GTS + CSR prvenstvo
« Odgovori #6 u: Kolovoz 13, 2012, 11:00:29 »
Zalosna je cinjenica da od dvadesetak ljudi na listi igraca/vozaca GT5 jedan vozi, a dvoje ih se samo prijavilo.
Bez obzira na sve dogadaje, uvjete, razloge, nitko ne bi nista rekao da se netko javio u temu i rekao ok, mogu/ne mogu doci. Dapace, iced-u bi to bilo drago jer je ipak dobio povratnu informaciju, ma kakva bila.
Treba nekako potaknuti ljude da pisu, da se ubace malo u GT5 teme i daju svoj doprinos, a ne da samo pisu: ljudi, ako netko ima boju sarajevo white... Karikiram ;)
Ovu jesen treba pokrenuti neke stvari ovdje, potrebno je. Od vikend online druzenja pa do nekakvih natjecanja, koja se MOGU organizirati i PROVODITI.
ivann , iced i s2K, pisite tu u ovoj temi svoje dozivljaje na odvozene utrke. Dijelite setupove i savjete... Uglavnom, kuzite!
Ne dajem ja vama prodike, vec samo zelim da bude zivo, a nisam jedini koji to zeli.
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline s2000

Odg: GT5 - GTS + CSR prvenstvo
« Odgovori #7 u: Kolovoz 13, 2012, 11:11:29 »
Sve je to kužim ali eto,stanje je takvo kakvo je

Evo i dojam  utrke

Jako  dobre kvalifijacije, 4. mjesto,i više nego što sam očekivao.Start je bio loš,izgubio sam poziciju i nakon prvog kruga sam bio na 5. mjestu.
2. krug je kriv za ovakav rezultat.Imao sam kontakt sa rusom i zadobio sam štetu na prednjem lijevom kraju auta i do 7.kruga sam se tako vozio.
Nakon boxa sam vozio svoja najbolja vremena.Kiki nakon izlaska iz boxa je bio nekih 5-6sec ispred mene,kad sam ga ugledao vozio sam na sve ili ništa da bih se dočepao 3.mjesta ali onda od
želje za tom pozicijom radim grešku i opet dobivam štetu,ali ovaj put veliku.U tih par krugova sam izgubio 40-50sec ako ne i više.


Safety i Iced su na treninzima i kvalama vozili nevjerovatnih  2.15.600 i 2.15.708 a ja sam se namučio sa 2.17.500


Neznam šta se desilo pa su trojica  odustala,mislim da je Toni zbog kvara(nesjećam se na čemu) a Safety valjda zbog "izleta na pijesak",dok za Rusa nemam pojma,vozio se iza mene i samo odjenom je otišao.


Kasnije ću i par slika stavit

Offline iced16

Odg: GT5 - GTS + CSR prvenstvo
« Odgovori #8 u: Kolovoz 13, 2012, 14:35:39 »
Svaka čast S2000!

Nego ovako ljudi, na GTS forumu se vodi potpuna evidencija svega i svačega i evo ću malo sad tu postati pa da vas možda malo zainteresiram.

Prvo ću staviti svoje review-e utrka kako su redom išli: (copy-paste prvog posta/dojma nakon utrke)

VN SAD-a - Indy Road course

Evo moj review utrke:

Dojam, e dojam je fantastičan... Je da nas je bilo samo 5 završilo (startalo 7, Fedro imao problema na žalost) ali cijela utrka je odlićno odrađena.

Ako baš moram naći što bi popravio, to bi bio start i izljetanje oko 20.tog kruga. Dakle na startu padam sa prve pozicije na 4. ali onda kroz dva zavoja vraćam nazad dvije pozicije i krećem za Safety-em. nakon nekoliko krugova ga prolazim na ravnici te odlićnim prolaskom kroz sljedećih nekoliko zavoja uspijevam se odvojiti izvan područja zavjetrine.

Polako krug za krugom bez greške i odvajam se do maksimalnih 8 sekundi. Uslijedili su pit stopovi. Sve lijepo odrađeno i vraćam se nazad na 8 sekundi prednosti. ubrzo nakon boksa, u napadu na najbrži krug, izljećem te gubim 5 sekundi. Safety sad dolazi na 2,5 do 3,0 sekundi. Srećom, ostao sam potpuno smiren (što me iznenadilo) te do kraja utrke prednost ostaje na 2, 2,5 sekunde...

Zaključak: 33 kruga odvoziti na takvom nivou jednostavno ostavlja tako dobar osjećaj. Mislim da nisam nikad ovako konstantnu i uravnoteženu utrku odvozio do sada. Hvala Safety-u što me natjerao da izvlačim maximum iz auta (iako je on imao problema sa setup-om.)


VN Belgije - Spa

Prošla i druga utrka... Odvozio sam za svoje standarde perfektna 23 kruga, apsolutno bez ikakve greške! 

OK start, ali me Safety prolazi na ravnici posli Eau Rouge-a. Nakon  2 kruga vraćam vodstvo i uspijevam se odvojiti te do zadnjih 5-6 krugova konstantno dizao prednost. Došao do 12,5 sekundi, onda je Safety našao ritam te polako počeo skidati prednost. Međutim bilo je prekasno, na kraju mojih 9,9 sec prednosti na cilju. Malo pogledao replay, vidio da se opet nije pazilo na crte bokseva.

Safety odvezao fantastičan krug, 2:36:0xx, dvije desetinke brže od mog najbržeg! Treba i napomenuti da nije ništa trenirao te nije do kraja setup složio po svom ukusu. Vjerujem da bi mogao sigurno koju desetinku ući u 2:35:xxx


VN Japana - Suzuka

Što se tiće utrke, opet fenomenalno iako sam ljut malo na sebe. Dobar start ali nisam uspio odmah proći Safetya. nakon par zavoja ona malo ide šire po travi i ja koristim priliku te ga prolazim. Do kraja kruga on vraća vodstvo i ostaje tu sljedećih 4-5 krugova. Tad ga ja opet prolazim pomoću zavjetrine te polako bježim na 1, 1,5 sekundi.
Onda za mene ključan dio utrke, u 7. krugu od 27 na kočenju za šikanu sam potpuno promašio mjesto kočenja te završio u zidu sa heavy damageom. (gledao iza u safetya, ja majmun!)Ćini mi se, ako se dobro sićam da su mi i kolo i ''motor'' bili oštećeni. Jedina pozitiva je bila ta što je boks bio odma do mene, nekih 100m vožnje. Brzo ušao, izašao (pazio na linije) te znajući da mi je jedina šansa redati brze krugove, upravo to i radim.
Krug za krugom, sa 32 sekunde prednost je pala na 26-27 sekundi kad je marac otišao u boks. Izašao je iza mene nekih 3 do 5 sekundi. Nastavljam lov na safetya, spuštam prednost na 23 sekunde, te i on izlazi iza mene, a i iza marca.
Do kraja utrke sam vozio što brže mogu, pokušavao održati prednost. U jednom momentu marac radi grešku, te prednost sa 5 sekundi skače na 10. Safety ga prolazi te nastavlja lov prema meni. 9 krugova do kraja, 9 sekundi prednosti. Potom, možda koji krug kasnije i Safety isto radi grešku te sad opet imam 11 sekundi prednosti nad marcom. Do kraja utrke sam pazio na greške te uspio pobjediti sa 5 sekundi prednosti.

Sretan kao mala beba! 

Nisam ni u snu očekivao da utrke ovako zanimljive mogu biti, te da ja imam u sebi potrebnu brzinu da se umiješam za pobjede između Safetya itd.


VN Njemačke - Nurburgring

Što se tiće utrke...

Vrlo teška utrka, evo sad se osićam baš umorno... Ok start, vidio da je balkan u naletu pa sam za svaki slućaj išao braniti unutarnju. Onda polako se odvajam od rusa, nešto sitno te onda on radi grešku te povećavam prednost na 5 sekundi. Do bokseva prednost bila na 10 sekundi. Nakon izlaska, još koji krug stoji 9-10 sekundi te iznenadno rus pronalazi brzi tempo te polako skida prednost sve do 7 sekundi.  Tad sam zagrizao do kraja i pokušao redati brze krugove. Taktika se isplatila, nisam nigdi pogrišia, i povećap prednost na konaćnih 11 sekundi.

Vrlo zadovoljan, ali kao što sam rekao, jako, jako teška staza za voziti...

Trebam napomenuti da za svaku utrku podosta treniramo i svi izmjenjujemo setupe, bez obzira što ssmo konkurenti u prvenstvu.  kuul

Također, stavljene su slike svakog vozača sa njihovim brojem. Utrke su iznimno zanimljive, auto vrlo zabavan! Slabo troši gume ali zato vrlo teško voziti na samoj granici.

Evo ispod i poretka:

VN SAD - Indy Road course

Kvalifikacije (1.): Iced --- 1 Bod

Najbrži krug (utrka): Iced --- 1 Bod (1:42:349)

Naviše krugova provedenih u vodstvu: Iced --- 1 Bod

Poredak:

Iced ------13
Safety ---- 8
Toni ------ 6
Kristijan ---4
Goodwolf - 2



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VN Belgije - Spa Francorchamps

Kvalifikacije (1.): Iced --- 1 bod

Najbrži krug (utrka): Safety --- 1 Bod (2:36:071)

Najviše krugova u vodstvu: Iced --- 1 Bod

Poredak:

Iced ------ 12
Safety ----- 9   
Marac ------ 6
Goodwolf --- 4
Lisac ------- 2       



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VN Japana - Suzuka

Kvalifikacije (1.): Safety --- 1 Bod

Najbrži krug (utrka): Iced --- 1 Bod (2:16:022)

Naviše krugova u vodstvu: Iced --- 1 Bod

Poredak:

Iced -----12
Marac -----8
Kristijan ---6
Balkan -----4
Lisac ------2


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[/b][/u][/color][/move]

VN Njemačke - Nurburgring

Kvalifikacije (1.): Iced --- 1 Bod

Najbrži krug (utrka): Iced --- 1 Bod (1:39:249)

Naviše krugova u vodstvu: Iced --- 1 Bod

Poredak:

Iced ------13
Rus -------8
Marac -----6
Kristijan ---4
Ivann -----2
Goodwolf --0
Balkan -----0




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[/b][/u][/color][/move]

Ukupni poredak (nakon Nurburgringa):

Iced -------50
Safety -----18 (prvi postigao 2. mjesto)
Marac -------18
Kristijan ----- 12
Rus ---------8
Toni --------6 (prvi postigao podij)
Goodwolf ----6 (bez podija, 4. i 5. mj.)
Lisac -------- 4
Ivann --------2


Nadam se da vidite da je ovo jedno vrlo ozbiljno prvenstvo, dakle definitivno se isplati doći i voziti. Svi su pozvani, samo da malo treniraju i pripaze u utrci. (heavy damage) I da odma kažem, nemojte dolaziti ako mislite odustati nakon par krugova.  thumbs1

Hvala vam!
« Zadnja izmjena: Kolovoz 15, 2012, 09:25:35 od iced16 »

Offline s2000

Odg: GT5 - GTS + CSR prvenstvo
« Odgovori #9 u: Kolovoz 13, 2012, 15:13:31 »
Gledam replay i zezno sam,  cer1njo starto sam 5. a dok su bile kvale stalno mi je pisalo 4.mjesto ali nema veze
 
Evo i par slika iz prvih krugova:

1.Safety
2.Iced
3.Toni
4.Marac
5.Balkan
6.Kiki
7.Rus
8.Lisac

Start utrke




Ulazak u prvi zavoj



U "S" zavojima prolazim kikija



Svi u lovu na Safety-a i Iced-a



kočenje pred "harpin"



Malo gužve na šikani



nakon što sam je vratio,ponovno gubim poziciju od kikija



Grupice su se formirale nakon 2kruga



Crni trenutak na utrci,na "spoon" zavoju odlazim jako široko


i onda se vraćam neoprezno



i dobivam štetu na prednjem lijevom kraju




Offline iced16

Odg: GT5 - GTS + CSR prvenstvo
« Odgovori #10 u: Kolovoz 13, 2012, 15:34:37 »
A vidi me što radim u šikani, više bočno nisam mogao ići...  cer1njo

Offline DogZy

Odg: GT5 - GTS + CSR prvenstvo
« Odgovori #11 u: Kolovoz 13, 2012, 15:41:41 »
Da je ovo drift prvenstvo, bio bi pobjednik sm1jeh
Kako mi se vozi to je za poluditi šofe1
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline s2000

Odg: GT5 - GTS + CSR prvenstvo
« Odgovori #12 u: Kolovoz 13, 2012, 15:44:52 »
A vidi me što radim u šikani, više bočno nisam mogao ići...  cer1njo
Dobro je to,ja sam krug poslje tebe otišao u box a u 22.krugu su gume otkazale,u toj šikani sam više driftao nego ulazio normalno

Offline DogZy

Odg: GT5 - GTS + CSR prvenstvo
« Odgovori #13 u: Kolovoz 13, 2012, 15:49:12 »
Fali jedan plavi Lotus da upotpuni dugine boje.

Bravo iced na lijepom postu. (ima li hrvatska rijec za to osim odgovora?)
« Zadnja izmjena: Kolovoz 13, 2012, 15:52:41 od DogZy »
You are aiming for just one sweet spot in the corner. It's the point where centrifugal and cornering forces reach their equilibrium, where they are all at once replaced with acceleration.
APEX - The invisible vertex of a corner, a place where the fastest lap times are recorded.

Offline s2000

Odg: GT5 - GTS + CSR prvenstvo
« Odgovori #14 u: Kolovoz 13, 2012, 15:53:11 »
Istina  thumbs1

Kad se ono vraćaš na "bojno polje"  cer1njo ?