Autor Tema: Tomb Raider  (Posjeta: 48278 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Thergothon

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #90 u: Ožujak 03, 2013, 13:41:57 »
 ;D

Nastavio igrati i moram priznati da je poprilično zabavno, pogotovo nakon prilagodbe i mirenja sa činjenicom da je igra precjenjena, ali svejedno kvalitetna.
Reboot nikako nije fail, samo je moderniziran i prilagođen očekivanjima današnje publike. Mnoge elemente iz prijašnjih igara su izbacili i djelomično kopirali najuspješniji avanturistički koncept koji je predstavio Uncharted serijal. Igračima koji spomenuti serijal nikad nisu igrali bi to mogao biti plus.

Slična stvar kao i s Hitmanom novim, barem kaj se mene tiče. Očekivanja nije ispunio, materijal za GOTY nije, ali se isplati odigrati ako ste spremni na prilagodbu i kompromise.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Tomb Raider
« Odgovori #91 u: Ožujak 03, 2013, 14:02:12 »
Ther je prekritičan.  kuul

Meni je drago da je Ther s nama, jer je strog i može svaku igru secirati i vjerno te objektivno ocjenit istu. Takvi gaymeri su uvjek poželjni ( ;D). No nerijetko se ne slažem s njegovim pogledima, jer često neke kritike koje istakne meni ne smetaju ili proizvod koji njeguje nešto njemu stoput viđeno, mene još osvaja sa fun faktorom. Uglavnom treba postojat ta oštra objektivnost i blaga subjektivnost. Što više tog ima, bolje su rasprave i samim time forum. ^^

Slažem se sa svime ovime i sam se često zabavim u novim igrama unatoč podilaženju kežual publici - zadnji primjer - Dead Space 3 kojeg se isto jako kritiziralo, i to sa pravom, ali meni je svejedno genijalan  ;D
Samo fakat me nervira taj trend, ono što je Praetorian rekao za Jedi Knight - to je bila igra, to mi fali. Kada sam moraš doslovno tražiti put kuda dalje i to ne u sandbox igri nego igri koja je više-manje linearna zapravo, ali nema nikakvih pomagala i prostori su pametno napravljeni i ogromni. Tako da hejtam trend, ali svejedno ne znači da su igre loše, samo mogle bi biti još puno bolje
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline ManTheRamparts

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #92 u: Ožujak 03, 2013, 14:05:37 »
thumbs1

Nešto kao kada je Damir Đ Rukavina recenzirao Starcraft  ;D




Bahaha Rukavina je imal najbolje recenzije, Svemirski Kapetan se nasukal na toj stijeni od čovjeka (ko je čital Hacker vjerojatno se sjeća).  cer1njo

U toj reci za SC je celo vreme spominjal neki Warhammer kojeg se danas više niko ne seća.  cer1njo

Offline versus

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #93 u: Ožujak 03, 2013, 14:41:17 »
(recenzija)

samo 2 kratka pitanja ;

1- usporedba sa Uncharted? Far Cry 3? (samo par paralela, može i glupa/simplificirana tipa :"ova je bolja od ove")
2- jel radnja limitirana na otok (koliko god veliki bio) ili je klasična Lara, posvuda po svijetu?

Offline Thergothon

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #94 u: Ožujak 03, 2013, 16:20:35 »
1. Usporediti s FC3 je teško jer su različiti žanrovi i totalno drukčiji koncepti. U obzir jedino dolazi usporedba po pitanji vizualne prezentacije, a i to nije relevantno jer je FC3 open world igra, a TR nije. Otok na mapi izgleda dosta velik, ali to je samo iluzija pošto je svako područje limitirano i u najboljem slučaju poluotvoreno, a napredak je jako linearan tj. strogo se prati priča i nema sandbox slobode u izboru pristupa.

Uncharted je poslužio kao uzor i glavna inspiracija. To se vidi gotovo na svakom koraku, čak su i neki kadrovi tj. kutevi kamere identični, pogotovo dok se Lara penje na toranj, samo što je ovdje prizor oku puno ugodniji jer je fini fokus na Larinu guzu  cer1njo
Tempo gameplaya je jako sličan, malo trčkaranja i skakutanja, pa nakon toga cover based borba i napucavanje ili korištenje basic stealth pristupa (luk i strijela) i tako u krug.
Zagonetke su izbacili - ima tu i tamo neka, ali nije u pravom smislu riječi zagonetka pošto ne treba koristiti intelekt. Ima "tu i tamo" quick time evenata i scena u kojima imaš jako malo kontrole i tijekom kojih je fokus na eksplozijama i preživljavanju nemogućeg. Ekvivalent tome bi u FPS igrama bile on-rails scene. Level dizajn po pitanju arta i gameplaya (veličina lokacija gdje se odvija borba, razmještaj covera, mogućnost  horizontalnih i vertikalnih napada, taktiziranje itd.) je bolje odrađen u Unchartedu. Umjetna inteligencija je gotovo na istoj razini, samo Uncharted puno bolje prikriva mane, ovdje su agresivni na totalno krivi način. Nelogično napuštaju zaklon i zaletavaju se na igrača koji ih u tom trenutku može pitati u koje koljeno ili oko žele popljugati strijelu ili metak. Igram na hard i nije baš izazovno, pogotovo ako se pametno koristi cover kojeg protivnici vole jako brzo napustiti i krenuti u samoubilačku misiju. Hit detekcija ili napucavanje me iznenadilo u TR-u. Uncharted na tom polju ne briljira i neprijatelji šalju lošu povratnu informaciju nakon što popiju kilu olova. Da ne spominjem neke imaginarne šljemove zbog kojih im treba pola spremnika iz kalaša u glavu. Ovdje je potreban jedan metak u glavu i općenito je osjećaj satisfakcije nakon killa (pogotovo sa lukom) bolji, ali nemjte očekivati detekciju na razini RDR-a, Max Paynea ili Gears of wara. Pristup priči je puno ozbiljniji, borba za goli život i psihička transformacija tj. one spike: ne znaš za što si sve sposoban sve dok ti život nije ugrožen. Drake je totalna suprotnost, kuler koji iz svake situacije opasne za život radi sprdnju. Sve je stvar ukusa...

2. Radnja je limitirana na otok, nema putovanja po čitavom svijetu.
« Zadnja izmjena: Ožujak 03, 2013, 17:13:47 od Thergothon »

Offline doktor1

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #95 u: Ožujak 03, 2013, 17:17:39 »
E pa.... Uvijek želim odigrat Uncharted serijal jer mi je genijalan, ali pošto nemam PS3...banana. Tako da će mi to oponašanje odlično doći!

Offline Thergothon

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #96 u: Ožujak 03, 2013, 17:43:48 »
Epske scene i lokacije ipak idu debelo u prilog Unchartedu, vjerojatno jer se radnja ne događa samo na jednoj lokaciji.

Offline versus

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #97 u: Ožujak 03, 2013, 22:41:32 »
hvala na opsežnom odgovoru

povukao sam paralelu sa FarCry3 čisto radi otoka, znam da je drugi koncept. Pretpostavih, pošto je Lara limitirana otokom da i ona onda tumara slobodna. Očito ne.

Offline Thergothon

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #98 u: Ožujak 03, 2013, 23:14:11 »
Možeš se vraćati na lokacije koje si već posjetio, ali sloboda nije ni približno kao u FC3.

Offline Cole™

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #99 u: Ožujak 04, 2013, 22:44:51 »
NVIDIA driver support for TressFX realistic hair in Tomb Raider 2013? - GeForce Forums



Moj screen naravno.

Kad se prebaci sa Ultra settinga na Ultimate, onda se može odabrat TressFX.

CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline ManTheRamparts

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #100 u: Ožujak 04, 2013, 22:47:23 »
Najbitnija stavka.  ;D

Offline doktor1

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #101 u: Ožujak 04, 2013, 22:47:43 »
Baš sam našao na linku.. To nije ekskluziva AMDa...



Baaš me zanima dali će tjerat na ultimate GTX 650 Ti..

Koliko ti imaš FPSa na ulti...?

Offline Cole™

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #102 u: Ožujak 04, 2013, 23:01:05 »
Između 40 i 50.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline doktor1

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #103 u: Ožujak 04, 2013, 23:05:58 »
Ali našao sam u postavkama bez čega će meni radit dobro... Bez AO... To je žderač za ovu moju klasu; ubije popriličan broj FPSa

A za AA sam primjetio da mi igre rade isto bez AA ili sa FXAA dok sve funkcije iznad počnu uzimat FPS..

Offline Cole™

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #104 u: Ožujak 04, 2013, 23:37:46 »
Sa novim driverima ide konstantnih 60 FPS-a. No i dalje imam problema sa CTD.  cry1
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB