Autor Tema: Tomb Raider  (Posjeta: 47997 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Cole™

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #75 u: Veljača 26, 2013, 01:11:20 »
Nema sanse da si spojlam radnju ili bilo sta.
Hype na maksimumu.
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Cole™

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #76 u: Veljača 26, 2013, 16:18:52 »
Clueless Gamer: Conan O'Brien Reviews "Tomb Raider" - CONAN on TBS
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Kole

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #77 u: Veljača 28, 2013, 18:35:48 »

Offline doktor1

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #78 u: Ožujak 01, 2013, 12:56:26 »
"Uncharted was inspired by Tomb Raider...now Tomb Raider is inspired by Uncharted"

 cer1njo

Offline Thergothon

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #79 u: Ožujak 01, 2013, 21:25:53 »
Nakon pozitivnih recenzija sam očekivao ugodno iznenađenje, a dobio sam razočaranje.
QTE, pretjerivanje, gameplay bez imalo dubine i u mnogim scenama osjećaj da igram Uncharted sa ženskim protagonistom + još gomila stvari koje su prilagođene za sve moguće uzraste. Priča u početku djeluje zanimljivo, ali kasnije dolaze do izražaja sve boljke koje su rezultat karakterno loše dizajniranih i bezdušnih likova s kojima je nemoguće suosjećati. Lara je jedino donekle uvjerljivo okarakterizirana, donekle zato jer postoji veliki jaz i nesklad između cut scena i gameplaya. Tijekom cut scena je fokus na emocijama, Larinoj krhkosti, nevinosti i postepenoj transformaciji. Cijela izranjavana, šepava... plaće, vrišti i stenje kao da ga po prvi puta prima analno bez vazelina. Čim se prebaci ingame - sve ono od prije par sekundi nema nikakav utjecaj, trči i skače poput agilne gazele. Nakon prvog QTE ubojstva je totalno u šoku, ali taj šok traje 5 sekundi i odmah nakon toga bez problema ubija neprijatelje kao neka vojničina nakon 5 godina specijalne obuke i više nema osvrta na to počinjeno djelo ni grižnje savjesti. U animaciji jedva "zbog hrane" ubije jelena, a nakon toga igra spawna barem 10 komada koji kao bezglave kokoši trče u nekoj poluotvorenoj šumici i potiče igrača na pokolj zbog exp. bodova. Užasno kontradiktorno i nekonzistentno, kao da su igru radila 2 tima s različitim pristupom i filozofijom.

Elementi survivala i potreba za improvizacijom su samo marketinški trik. Prema njihovim obećanjima sam očekivao da lov ima neku svrhu (barem da lovina posluži kao hrana za obnavljanje healtha i sl.), da strijele za luk budemo morali sami izrađivati, ali ne, one se mogu naći pored svakog drugog drveta i to lijepo u snopove složene te samo čekaju da ih skupite. Oskudica, potreba za improvizacijom i  temeljitim skupljanjem resursa kako bi se preživilo u neprijateljski nastrojenoj divljini zapravo ne postoji. Health se automatski obnavlja, a lov je tu da se opravda jedna od početnih scena i kao jedan od  načina da se prikupi exp.

Implementirali su i RPG elemente, skupljenjem dovoljne količine experienca se osvajaju skill bodovi pomoću kojih se unapređuju Larine sposobnosti i vještine, a utječu na lov, borbu i preživljavanje. U teoriji to ima smisla jer se na taj način moglo iz prve ruke iskusiti Larino neiskustvo te postepeni napredak i transformacija u heroinu kakvu znamo. Problem je u tome da je nemoguće uvjerljivo prikazati napredak ako je lik već po defaultu prava ubilačka mašina. Stah me u kakvog se tenka tek kasnije pretvori. Imalo bi smisla da je u početku neprecizna, traljava tijekom reloadanja, da se dinamično mijenja emocionalno stanje koje bi utjecalo na koordinaciju, neki stress bar kao u metal gear solidu (ako je u situaciji opasnoj po život, vatrenom okršaju - da stress utječe na preciznost i mirnoću ruke) ili nešto u tom smislu. Precizno headshotiranje jelena na 50m s primitivnim lukom? Pa na tome bi joj i Rambo zavidio. Dodavanjem nekoliko jednostavnih parametara su to mogli izbjeći. Otežano gađanje i utjecaj gravitacije na strijelu bez imaginarnog luka (putanje) gdje će strijela sletjeti. Uzeti u obzir njezinu snagu koju koristi za napinjanje luka, pošto je krhki curetak, ograničiti tu silu koja bi se u praksi manifestirala kao domet strijele do 50 metara. Da strijela nakon svakog prijeđenog metra gubi zaustavnu moć, a to bi značilo da je strijelu za sigurni kill potrebno odapeti sa maksimalne udaljenosti od 15m. Osim što bi utjecalo na faktor zabave i izazov, potrebno bi bilo šuljati se, pratiti tragove i iz neposredne blizine napadati. Vjerojatno teško izvedivo na tako malom "poluotvorenom" području u kojem divljač nasumično trči i zapinje u sve živo i mrtvo pošto AI doslovno ne postoji kod živine + nepotrebna muka koju i tak kežual ekipa kojoj je igra namijenjena ne bi znala cijeniti, a kriterij za ocjenjivanje je ionako broj poligona u Larinoj guzici i sisama.

Otok na kojem se odvija igra djeluje dosta velik, ali je radnja i napredak linearan, uz mogućnost povrtaka na prethodno posjećene lokacije korištenjem fast travel opcije.
Povratak baš i nema svrhu, osim za one koji žele skupiti sve moguće iteme (često beskorisne stvari koje se tiču trofeja/achievements) - do kojih se ponekad ne može bez adekvatnog alata, kojeg pak kasnije kroz igru nabavite. Sve se sastoji od malih poluotvorenih područja koja su spojena linearnim klancima. Lijepo, uvjerljivo i organsko izgleda.

Borba nije nešto specijalno, a to je i očekivano za takvu igru. Najbolji osjećaj napucavanja u serijalu, ali ni približno razini (hit detekcija) na kojoj su neke TPS igre. Headshot neočekivano dobro radi, a reagiraju donekle na svaki pogodak. AI je prosječan i često loš (nepostojeći kod živine), ali se to pokušava sakriti skriptiranim akcijama koje aktivira igrač samim ulaskom u prostoriju ili područje gdje su neprijatelji. Iznenadilo me dok su preokrenuli obližnji stol i iskoristili ga kao zaklon, ali i razočaralo nakon što je taj zakon napustio za 2 sekunde u pokušaju da se zaleti na mene i gurne mi gun u bulju. Jako su agresivni i često imaju neograničenu količinu molotovljevih koktela kojima vas uspješno istjeraju iz covera. Taktiziranja baš nema jer level dizajn to ne dozvoljava, automatski se koriste coveri (Lara sama zauzme adekvatan položaj ovisno o visini covera), a tu i tamo ima skrtiptiranih stealth scena. Zagonetke za sada užasno fale i gotovo da ih nema, a postoji i survival instinct koji (pogled kao u hitmanu, AC i svakoj modernoj i kul igri) određenom bojom označi objekte potrebne za interakciju i napredak.

Dojmovi su nakon par sati igranja i postoji vjerojatnost da se promijene, ali prema viđenome sumnjam u to. Vizualno je jako dobro pogođena atmosfera, ali fale mnogi ključni elementi za pravo avanturističko iskustvo.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Tomb Raider
« Odgovori #80 u: Ožujak 02, 2013, 19:47:54 »
Sad žurim i pročitao sam zato samo prva 3 reda, ali točno sam to i očekivao, tako mi je izgledalo i takav je trend danas i moš ga seksat
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Thergothon

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #81 u: Ožujak 02, 2013, 19:57:59 »
Nije igra loša, ali nije baš ni za maksimalne ocjene.
Fanovi bi trebali uživati, pogotovo ako im ne smeta taj trend koji vlada u industriji.

Offline doktor1

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #82 u: Ožujak 02, 2013, 21:26:44 »
pogotovo ako im ne smeta taj trend koji vlada u industriji.

U sveopćoj zabavnoj video industiji u kojo zbog "vikend gamera" uništavaju gameplay!!!

U tome je stvar, šta svi "blockbusteri" su rađeni da čovjek bez uključivanja i najmanje intelektualne ćelije u mozgu može preći FPS, RPG, TPS, RTS naslov...

I onda nas neki studio oduševi sa fantastičnom indie igrom ,ali nakon godine dana ih uzme kakav EA i od sve te kreativnosti i svega ostane goli K

Offline Praetorian

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #83 u: Ožujak 02, 2013, 21:41:50 »
Ja mislim da meni bude igra valjala ;D

Offline doktor1

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #84 u: Ožujak 02, 2013, 21:44:32 »
Ja vidim po videima da će me igra zabavit...

Ali šta je je - uništavaju igre zbog "vikend igrača"...

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Tomb Raider
« Odgovori #85 u: Ožujak 03, 2013, 11:20:20 »
To kaj kažete - zabavit će sigurno ali realno, zna zabaviti i Postal ili tako neko drugo govno od igre, no to ne znači da valja. Možda ima i boljih usporedbi, sad mi ne padaju na pamet ali mislim da se kuži kaj je pjesnik štel reći

@Ther - pročitao sad sve i ne znam bih li se smijao ili plakao. Sve ono čemu sam se nadao s obzirom na predstavljeni koncept - nema ili ne valja  fpalm1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Cole™

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #86 u: Ožujak 03, 2013, 12:22:14 »
Ther je prekritičan.  kuul
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Praetorian

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #87 u: Ožujak 03, 2013, 12:38:43 »
Ther je prekritičan.  kuul

To me i tješi u vezi ove igre  ;D

Offline doktor1

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #88 u: Ožujak 03, 2013, 12:54:31 »
Ther je prekritičan.  kuul


 thumbs1

Nešto kao kada je Damir Đ Rukavina recenzirao Starcraft  ;D

« Zadnja izmjena: Ožujak 03, 2013, 12:57:30 od doktor1 »

Offline Cole™

Odg: Tomb Raider
« Odgovori #89 u: Ožujak 03, 2013, 13:25:08 »
Meni je drago da je Ther s nama, jer je strog i može svaku igru secirati i vjerno te objektivno ocjenit istu. Takvi gaymeri su uvjek poželjni ( ;D). No nerijetko se ne slažem s njegovim pogledima, jer često neke kritike koje istakne meni ne smetaju ili proizvod koji njeguje nešto njemu stoput viđeno, mene još osvaja sa fun faktorom. Uglavnom treba postojat ta oštra objektivnost i blaga subjektivnost. Što više tog ima, bolje su rasprave i samim time forum. ^^
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB