Autor Tema: BioShock Infinite  (Posjeta: 25972 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline doktor1

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #30 u: Ožujak 27, 2013, 02:59:59 »
Probao sam, vidio sam............

Najprije; vjerovatno kome se nije svidio cijeli Levineov pogled dizajna shockova neće ovdje vidjet ništa....

Ali, ALI, tko tvrdi da ova igra nema ONO NEŠTO - taj SERE na veliko; pa ljudi  moji, kakva muzika, kakv voice acting, kakv setting, kakav dizajn...

I da, neka mi sada netko reče da ni to više nije dovoljno za kvalitentu igru i da "se čeka neki jebeni novi izum novog FPS gamepalaya"........

Naravno svi će opet SRAT da to nije System Shock 2, (a mogu se kladit da 90% onih koji seru da to nije SS2 nemaju NITI POJMA kkav je SS2 bio - 100% sam uvjeren već to beru od "kolega" sa foruma...)

Nakon samo malo vremena provedenom u Šoku vidim da ova igra odiše svojom nevjerovatnom atmosferom, vrhunskim voice actingom i dizajnom....

Offline doktor1

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #31 u: Ožujak 27, 2013, 11:54:47 »
Kakva atmosfera i dizajn...  ave1 ave1

Zbilja nevjerovatno... Uskoro opširnije, ali ovo izgleda zbilja vrhunski proizvod...

Efekt padanja kiše po mokroj podlozi do sada nikada ovako dobro nije izgledao

Bioshock Infinite - YouTube


Bioshock Infinite - YouTube








« Zadnja izmjena: Ožujak 27, 2013, 12:23:11 od doktor1 »

Offline Praetorian

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #32 u: Ožujak 27, 2013, 12:33:37 »
I pretpostavljam da ti je ovo naj imerzivnija igra koju si igrao  cer1njo ;D


Offline doktor1

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #33 u: Ožujak 27, 2013, 12:35:22 »
Odjeb je lansiran...  kava1

Offline LukaM 110

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #34 u: Ožujak 27, 2013, 12:40:55 »
Columbia's gayest quartet!!  ave1  cer1njo  cer1njo

Offline Praetorian

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #35 u: Ožujak 27, 2013, 13:36:04 »
Odjeb je lansiran...  kava1

Pa što se srdiš odma, nisam mislio ništa loše  jaad

Offline doktor1

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #36 u: Ožujak 27, 2013, 19:09:45 »
   

   

Nakon tri sata provedenih u igri dojmovi su samo pozitivniji. Igra je dugačka definitivno jer sam nakon toliko vremena tek sreo glavnu protagonisticu Eliazbeth, naravno kada se igra normalno uz praćenje mnogih detalja kojima ovaj svijet vrvi, (čitanje raznih oglasa koji imaju odlične poruke, gledanje filmova, slušanje audiologova za više detalja o samom svijetu itd; ovo se definitivno ne igra kao neki COD, (pročitao sam poruke tipa da su ljudi prešli za pet, šest sat igru...to nema nikakvog smisla).
Elizabeth je fantastičan lik, (do sada mi je Liz Allaire bila nedodirljiva šta se tiče digitalnih likova). Njeni pokreti, voice acting i animacija su vrhunski. Još jedna odlična stvar, naš junak nije mutav!!
Art direction je možda najbolji šta sam vidio u nekoj igri. Svijet je čudesan i prepun detalja. Filing kada dođete na taj lebdeći grad a sve se njiše, ljulja, zgrade lete oko vas, sa desne strane se spušta zgrada od postlara i priključuje na glavni trg.... Mnogo je različitih lokacija i igra po tom pitanju nije monotona.
Grafički igra izgleda vrlo dobro, teksture su dobre i igra radi fluidno.
Gameplay je standardni kao u prethodnicima uz dodatak one čudesne kuke sa kojom se krećemu po onim "žicama/prugama" koje je izvedeno fantastično. Sve je fluidno i tako dobro odrađeno, a toga sam se bojao najviše. Te nam i ta kuka služi za makljažu negativaca...
Mnogo raznih dodataka je dostupno te mogučnost stavljanja raznih upgradea na njih...

   

Audiologovi koji nam detaljnije prenose događanja na Prophetovoj Arci kako kako vođa ove građevine voli nazvat Colombiu...



Igra nije povezana sa prethodnicima i može se slobodno igrati bez da se pređe prethodna dva dijela; čak bi i osjećaj za filing možda bio i veći ako se ovdje prvi put susretnete sa Bioshock serijalom...

Offline doktor1

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #37 u: Ožujak 27, 2013, 19:37:16 »
Ima Konami Code za otključat 1999 Mode od samog početka; sada krećem - System shock, here I come  thumbs1

A otključat se može na sljedeći način:

U Glavnom meniju kombinacijom sljedećih tipki:

gore, gore, dole, dole, ljevo, desno, ljevo, desno, B, A



Također moguće i na konzolama:


Offline doktor1

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #38 u: Ožujak 28, 2013, 09:12:16 »


Definitivno igrati u 1999 Modu! Tada je igra mnogo bolja i teža! Sve ispod se čini lagano pa i Hard opcija.

I definitivno one priče o prelasku od pet sati ne drže vodu! Igrajući 1999 Mod imam cca četri sata i nisam još niti pola od pola igre prošao.

Jednostavno neke igre treba znat igrat, a ne stavit najlakšu opciju i protrčat kroz ovakav naslov; to je bezveze...

Evo lista i gdje se nalazim nakon četri sata provedena u igri; definitivno ispaltiva investicija....

« Zadnja izmjena: Ožujak 28, 2013, 10:11:29 od doktor1 »

Offline the_prodigy

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #39 u: Ožujak 28, 2013, 11:58:59 »
Jednostavno neke igre treba znat igrat, a ne stavit najlakšu opciju i protrčat kroz ovakav naslov; to je bezveze...
Ja gotovo sve igre prvo krenem igrati na medium, nekako mislim da je to uvijek najoptimalnije kako su i developeri zamislili. A onda ako je igra dobra i vrijedna ponovnog prelaska, idem na hard ili slične razine koje postoje.

Uzmi npr. Dead Space 3, koliko sam primjetio par vas je krenulo na Hard / Ultra pa ste morali spuštati razine na normal da bude igrivo..
« Zadnja izmjena: Ožujak 28, 2013, 12:01:44 od the_prodigy »
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline ManTheRamparts

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #40 u: Ožujak 28, 2013, 12:02:24 »
A i na normal je bilo zamorno smeće.  cer1njo

Nema to veze, ako je igra dobro dizajnirana, onda su dobro dizajnirane i težine.

Offline Praetorian

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #41 u: Ožujak 28, 2013, 12:37:23 »
Ja gotovo sve igre prvo krenem igrati na medium, nekako mislim da je to uvijek najoptimalnije kako su i developeri zamislili. A onda ako je igra dobra i vrijedna ponovnog prelaska, idem na hard ili slične razine koje postoje.



Tak i ja radim.
Igrao sam malo kod frenda igru, savršeno. Kako dobar level dizajn, likovi, atmosfera...Oružja izgledaju odlično, površina po kojoj je pala kiša izgleda predobro. Mislim da je ovo bolje i od System Shocka i od prvog Bioshocka. Baš mi je super atmosfera. E ovakve ja igre hooću  ave1 I ovo se ne smije igrat da se proleti kroz igru ko muva bez glave, več polako, čitat audio logove i upoznavat svijet.
Mislim da ovo neću igrat dok ne kupim original, jer ako neka igre zaslužuje biti kuppljena onda je to ova. EPIC.

Offline ManTheRamparts

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #42 u: Ožujak 28, 2013, 12:50:15 »
Ovakve igre ne dolaze često i zaslužuju moje novce. Dok ih imam.  cer1njo

Offline doktor1

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #43 u: Ožujak 28, 2013, 12:52:17 »
Igra ima nešto više akcije nego prvi dio, (i dvojka je također imala više akcije od jedinice) ali je napucavanje i osjećaj istog mnogo bolji nego kod prethodnika.

Dizajn i muzika su zbilja nešto posebno i nevjerovatno odrađeno. Nisam ni na pola igre, a već toliko raznih djelova drugačijieg dizajan i šta je jako bitno kolorita; nije sve u istom tonu.

Još malo o 1999 Modu... Igrajući tako nakon šta usljedi smrt igra uzima novce koje posjedujete, (a nije jeftin povratak iz mrtvih) da vas vrati nazad u borbu te ako novaca nema ide game over - ali samo do prošlog save pointa. No opet, iziskuje povećani oprez i razmišljanje jer novci su potrebni i za mnoge upgrade radnje oružja, plasmida, (i kada se odlučite za određeni upgrade nema više povratka pa treba mislit koja oružja nadograđivati i kako!), kupovinu metaka, zdravlja, soli itd pa nije pametno da uzme kakvih 70 komada za povratak iz mrtvih, a povratak nam omogućuje Elizabeth...
E sad... Elizabeth - nevjerovatno kakav lik, kakv suputnik; komentira svijet oko sebe, ima neki "karakter" pomaže u borbi, a kao lik je nešto nevjerovatno; Tako fenomenalno je odrađena da kada sam vidio ovu sliku...



....imam filing da ču se rasplakat kada se to dogodi u igri...  cer1njo

I za čudo, prilagođava se našem kretanju - mi hodamo - ona hoda; mi trčimo - ona trči; - mi sprintamo - ona sprinta; dakle ne trči oko nas kao muha bez glave...

I da, 1999 mod iziskuje i pametno korištenje oružja kod većih borbi jer municije i nema na bacanje kao niti zdravlja i vigora; ali to dolazi na vidjelo tek nakon kakvih četri sata kada krene igra nekim svojim tempom...
_________

Eli....  sm1jeh

Creating Elizabeth: The Women That Brought Her To Life - YouTube
« Zadnja izmjena: Ožujak 28, 2013, 12:59:26 od doktor1 »

Offline Praetorian

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #44 u: Ožujak 28, 2013, 13:44:34 »
napucavanje je odlično, bolje nego u prvom Bio. Baš je gušt se napucavat. A i sam izgled oružja je fantastičan i detaljan.
I ovo je zakon što kad te Eli prati što kažeš da se prilagođava  našem kretanju. Pa sjeti se samo AC, zna se desit da lik koji ide s tobom negdje zapne i gotova misija.