Autor Tema: BioShock Infinite  (Posjeta: 26345 vremena)

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline doktor1

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #45 u: Ožujak 28, 2013, 13:50:19 »
Ili kada se lik koji ide sa tobom kreće u nekom svom elementu; tvoje hodanje je sporije od njegovog, tvoj trčanje je sporije od njegovog, njegovo sprintanje je abnormalno brzo...

A i kada odlučiš čačkat okolo, Eli nađe neku okupaciju; promatra predmete, sjedne na klupu itd. I neće sa tobom u muški wc nego kaže da će čekat ispred  cer1njo

Ma ne muči rasizam ove na Columbiji...


Offline doktor1

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #46 u: Ožujak 28, 2013, 18:06:01 »
Par umjetničkih...

     

     

     

     

     

     
« Zadnja izmjena: Ožujak 28, 2013, 18:12:15 od doktor1 »

Offline the_prodigy

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #47 u: Ožujak 28, 2013, 19:05:19 »
Lepo, lepo
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline Cole™

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #48 u: Ožujak 28, 2013, 21:34:51 »
Kako izgleda Kriste!?  ave1
Na kojim detaljima igraš dok?
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline doktor1

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #49 u: Ožujak 28, 2013, 21:57:30 »
Sve moguće na maksimumu... Radi na cca 40/50 FPSa, ali ima na nekim mjestima dropove na 30. Ali to imaju i ljudi sa GTX680 karticama...
I vsync u igri radi probleme jer zna lockat FPS na 30 i jako se osjeti razlika naspram 50...

A inače ako nisi igra prethodnike zaigravši ovaj ništa ne gubiš... Totalno drugačiji svijet i priča i likovi i sve... Čak može biti samo bolji bez prethodnog prelaska prva dva dijela...

Osam sati provedenih u Šoku i na polovici igre sam... Pretpostavljam kakvih 15/16 sati šta je taman za FPS igru...

Inače sada je Eli otvorila neki paralelni svijet, neku prošlost šta ja znam; i ja sam izgubljen ispred monitora, izgubljen je i moj lik u igri, a izubljena je i Eli...  sm1jeh

A iako sam gledao traielre i vidio šta me čeka kod dolaska u taj leteći grad prvi koraci po Columbiji su zbilja nevjerovatni...
« Zadnja izmjena: Ožujak 28, 2013, 22:00:40 od doktor1 »

Offline Praetorian

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #50 u: Ožujak 28, 2013, 22:07:35 »
I onda neki kukaju da je igra prekratka  fpalm1
Treba znat uživat u igri, a ne proletet ko muva bez glave. Nije to COD.

Offline the_prodigy

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #51 u: Ožujak 28, 2013, 22:59:06 »
Baš sam htjeo pitat da li netko ima dropove. Ja ih isto imam, meni je FPS lockan na 75hz jer mi je na toliko i monitor, ali svako malo recimo pola minute, minutu, mi baci neki drop sa 75 na 30 i onda se odmah vrati nazad. Nije nikakav konstantni stuttering već kao da se u tom trenutku nešto loadira nabrzinu.
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline doktor1

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #52 u: Ožujak 28, 2013, 23:04:15 »
Ja nemam takve, ali na nekim mjestima padne na 30 FPSa... 95% vremena radi odlično...

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #53 u: Ožujak 28, 2013, 23:15:21 »
Mislim da ovo neću igrat dok ne kupim original, jer ako neka igre zaslužuje biti kuppljena onda je to ova. EPIC.

Takođšer. Uostalom i prva 2 imam original, ovo čini se zaslužuje još više
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline doktor1

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #54 u: Ožujak 28, 2013, 23:29:01 »
Ah... Da bar šugavi EA nema prava na ime System Shock i da nam daju novi nastavak Systema na novoj generaciji... Ah, pusti snovi...

Jer mislim da nemaju neke moguđnosti sa Bioshokom; bili smo pod morem, sada smo na oblacima! Na tlu bi bilo vjerovatno razočaranje kao i da nas pošalju u svemir; ali sa slanjem u svemir dolazimo do System Shocka, samo šta nemaju pravo na to ime...

Offline doktor1

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #55 u: Ožujak 28, 2013, 23:38:04 »
Evo jedan video review; Polygon je inače dosta kritičan kod recenzija...

Sve bitno je čovjek rekao; kao i zašto je gameplay drugačiji od klasičnih pucaljki kao i prethodnika - radi, koga drugog nego Eli  ;D

Bioshock: Infinite - Video Review - YouTube


Potpuna recenzija
« Zadnja izmjena: Ožujak 28, 2013, 23:41:00 od doktor1 »

Offline doktor1

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #56 u: Ožujak 29, 2013, 00:26:33 »
Evo šta je kolega spominjao; kiša i njeno poadanje po površinama izgleda nevjerovatno; kao i ovo osvjetljenje od svjetionika...

BS Infinite - YouTube

Offline Thergothon

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #57 u: Ožujak 29, 2013, 04:02:35 »
ATTENTION: Subjektivni zdravo-seljački dojmovi u nastavku  kava1

Jao, jao... kakvo čudo od igre!
Igretina kakva se ne viđa svake godine i koja obriše dupe čak i s jako dobrim prvim Bioshockom. Level dizajn je tolko originalan i savršen da ostale igre izgledaju kao bezdušne nakupine recikliranih govana. Prvi dojam je jako upečatljiv, ali upravo zbog toga sam u početku bio jako skeptičan. Mnoge igre imaju taj WOW intro efekt, a kasnije se izgube u vlastitoj prosječnosti zbog C/P koncepta. Ovdje na sreću to nije slučaj. Svaka lokacija je priča za sebe i upravo zbog takve posvećenosti detaljima i raznolikosti igra konstantno iznova oduševljava. Taman dok se zasitim jedne fenomenalne lokacije igra me baci na drugu kojoj se divim par minuta prije nego što krenem dalje. Savršeno, od gradskih trgova, umjetnih plaža, industrijskih zona, elitnih četvrti pa do geto dijelova i to sve na jedan uvrnuti steampunk način koji je nadmašio sve ikad stvoreno u tom žanru/settingu.

Uzalud jednom Crysisu preseravanje s žabom u jezeru koja ima milijardu poligona, fotorealističnim licima i ostalim sranjima - who cares? Bezdušni generični shooter u kojem tijekom igranja zijevam kao Elizabet dok se predugo zadržite na istom području. Mašta - prokleta mašta koju ostali developeri u FPS žanru imaju NE! I onda dok mi biseri pišu da je žanr dao svoje, da se nema više kaj novo ponuditi. Bioshock in your face, uvijek se može i zato kukam toliko zbog REALISTIČNIH (HU-HA HOORAH prema motherfuckin top-secret stvarnim misijama - moš mislit, al budale nasjednu) generičnih ŠUTERA koji su postali parodija samog žanra. Baš kao i moderni akcijski filmovi koji su postali svjesni samih sebe i jedino što su u stanju ponuditi je parodija i sprdnja na vlastiti račun. Jedina razlika u FPS žanru je sprdanja na vlastiti račun bez da su toga svjesni jer briju ozbiljnu briju koja ne odskače ni u čemu od bolne prosječnosti.

Bioshock je zbog fenomenalnog dizajna u samom startu imao predispozicije da bude dobra igra čak da i svi ostali elementi zakažu, ali to se na sreću nije dogodilo. Pucanje, osjećaj napucavanja i hit detekcija - sigurno nije nešto najbolje kaj sam u žanru iskusio, ali je jako zadovoljavajuće. Zapravo je puno bolje od mnogih "one shot- one kill" pucaljki gdje zbog realnog healtha neprijatelja steknete dojam dobre detekcije, a zapravo je iluzija. Pogotovo ako lik treba krepati nakon jednog metka u glavu, a detektira svaki deseti. Svaki upućeni metak prema neprijatelju sjeda na svoje mjesto bez iznimke, ali razlog zbog kojeg mnogi to neće uočiti su RPG elemnti koji su uspješno implementirani u igru. Likovi zbog toga ne padaju nakon jednog metka u glavu (pogotovo na zadnjoj težini), veliku ulogu igraju i armori i slične stvari zbog kojih su neki otporniji od drugih, ali uvijek postoje sektori na tijelu koji oduzimaju više healtha prilikom uspješnog pogotka. Svako oružje je moguće nadograditi, a tu su još i Vigori iliti nekadašnji plasmidi koji se također mogu nadograditi. Širok asortiman i njihove kombinacije ne bi smjele sputavati niti najzahtjevnije igrače, još dok se u jednadžbu uključi Elizabeth sa svojim tear mogućnostima (mogućnost stvaranja rascjepa u vremenu i prostoru iliti portal preko kojeg može materijalizirati razne interaktivne objekte) - jedino ograničenje može biti
igračeva mašta.

Smanjili su onu pretjeranu dozu plastičnosti koja se očitovala na svakom liku u prvom Bioshocku. Iako je prezentacijski stil ostao isti, sve djeluje više organsko - možda tome u prilog ide i nuspojava nakon headshota s jačim oružjem kao što je hand cannon ili sniper koja se manifestira kao fino i sočno rasprskavanje glave uz popratnu fontanu krvi. "Prosvjetljeni" dušebrižnici i licemjeri aka LICIMURI koji krive virtualno nasilje za zlo u svijetu žive u goroj iluziji od virtualnih likova koji puše Comstockovu viziju utopije.
Ako ste jedan od takvih - ubijte ih NJEŽNO i izbjegavajte glave, dalo bi se diskutirati kolko je ugodna smrt pucanjem u noge, al je manje brutalna u igri... nevermind. Uglavnom, headshot pruža dobru dozu satisfakcije.

Gameplay element koji mi se gadio od prvog predstavljanja igre je vožnja skylineom iliti vožnja po "nebeskim tračnicama." Izgledalo mi je kao skriptirano on-rails govno s minimalnom kontrolom koje se svodi na pucanje. Opet krivo, u svakom trenutku imate totalnu kontrolu. Zaustavljenje tijekom vožnje, promjena smjera, skok na druge tračnice u  bilo kojem trenutku ili pak odabir zone za doskok kao u Dishonoredu. U svakom trenutku igrač ima totalnu kontrolu i ne mogu  vjerovati da jedna moderna igra nema QTE!!! Fala jarcu da ih nema, preporod i potreba za devolucijom da bi se postigla evolucija koja to i nije jer takvo iskustvo je prije 10 godina bilo normalno.

Elizabeth je realno najbolji suputnik vođen umjetnom inteligencijom ikad u nekoj igri. Nije naporna nakupina poligona koja zapinje u sve živo i mrtvo i ne zahtjeva dadilju tj. ne sputava vas tijekom borbe. Čitao sam najave o umjetnoj inteligenciji, ali sam očekivao da će biti jako skriptirano i imaginarno prodavanje magle. Slobodno se kreće, apsolutno nikad ne zapinje za objekte bez obzira koliko usko područje bilo. Trči, skače i prati vas u stopu čak i po skylineu, komentira, izražava trenutno emocionalno stanje. Proučava okolinu, skuplja korisne iteme, javlja vam ako uoči koristan item pokraj kojeg ste prošli, a tear mogućnosti koji daju jednu dodatnu (doslovno) dimenziju tijekom borbe ne trebam ni komentirati.

Eh, da je barem tako dobar AI i od neprijatelja, ali nije - loš je i to je jedina mana koju mogu ovoj igri naći. Kolektivno zaletavanje na igrača se u prvom Bioshocku moglo tolerirati, ali ovdje mi je odmah na početku ostavilo gorak okus u ustima. Ovdje se ipak radi o ljudima, a ne mutatantima. Imjau i svojih svjetlih momenata, likovi bez oružja se saginju i skupljaju oružje od palih suboraca i slično. Kasnije većina njih ima vatreno oružje pa je dojam malo bolji, ali zaklone jako slabo koriste i većinom na otvorenom prostoru plešu kolo. Još jedan minus na AI je božanski vid tj. precizno me gađaju na udaljenosti na kojoj ja  njih jedva vidim sa sniperom dok gledam kroz optiku. Realno, rijetko koji FPS ima dobar AI i iako sam na to jako osjetljiv - ovdje mi ne igra previše bitnu ulogu jer sve ostalo je fenomenalno i faktor zabave je prokleto visok pa nije problem prevezići taj nedostatak.

Tematika koja se obrađuje kroz igru je zapravo dosta mučna, ali prezentirana odlično. Od početnog dojma utopije, pa do totalne distopije - rasizma, ksenofobije, kapitalizma u svom najgorem obliku koji  graniči s robovlasništvom i potiče isto, revolucija i otpor represiji, manipulacija i stvaranje kulta ličnosti itd. Dosta toga ima poveznice sa stvarnim događajima koji su oblikovali društvo kakvo danas znamo.  Likovi, pogotovo antagonisti su jako živopisni i upečatljivi. Najgore ili najbolje je kaj ih uopće ne srećete kroz tamo neke pretenciozne CGI animacije, jedva da ih vidite uživo na par minuta. Ali svako područje ih predstavlja kroz propagandne postere, događaje na ulici, audio logove i razne druge stvari na najbolji moći način uz određenu dozu misterije. Voice acting je također na zavidnoj razini.

Priča počne dosta naivno, ali kasnije je prava stvar. Žao mi je samo balavurdije koja neće neke stvari shvatiti i prepoznati mnoge stvari koje su nju utkane fenomenalno i to do one mindfuck razine. Ne želim ništa spoilati, ali sama filozofija putovanja kroz vrijeme i razne teorije koje se tiču tog fenomena (koji mi je oduvijek bio fascinantan) su u praksi fantastično predstavljene. Od teorije relativnosti, teorije struna, vremenski paradox, paralelni svemiri, teorija o spajanju vremenskih linija (prelazak jedne stvarnosti preko druge i njihovo spajanje tj. putnik u prošlosti neće sresti alternativnu verziju sebe već će se njihove osobnosti i sjećanja asimilirati u jednoj osobi - tu nastaje onaj bleeding efekt u igri), teorija predestinacije - ma gomilu toga sam uočio. Ne treba zaboraviti trajnost igre koja potere većinu FPS-a, ali igra  apsolutno nikad ne postane naporna. Sve osim umjetne inteligencije neprijatelja je dostojno istinskog remek djela igraće baštine i po prvi puta u zadnjih "PUNO" godina se slažem s mainstream recenzentima.

Edit:
« Zadnja izmjena: Ožujak 29, 2013, 04:16:58 od Thergothon »

Offline doktor1

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #58 u: Ožujak 29, 2013, 08:09:42 »
Odlično viđenje stvari... Jesi igrao u 1999 Modu ili Hard?

A ovo je zbilja istina:

Elizabeth je realno najbolji suputnik vođen umjetnom inteligencijom ikad u nekoj igri.

Čudo jedno šta su napravili sa tom "malom".. Neznam kada će netko nadmašit takav digitalni lik koji jednostavno djeluje kao da ima neku nadprosječnu umjetnu inteligenciju...

Da, i ovo šta kažeš da neki klinci pola toga neće ubrat je istina; koliko samo plakata sa rasističkim porukama, govora mržnje raznih ljudi te ostalih svjetonazora...
« Zadnja izmjena: Ožujak 29, 2013, 09:15:37 od doktor1 »

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #59 u: Ožujak 29, 2013, 11:57:07 »
Can't wait for some money cry1

Znao sam da neće podbaciti, mislim znao - vjerovao jer mi je taj prvi Bioshock bio stvarno remek djelo. Dapače, čak sam očekivao da će ovo biti bolje gledajući trailere i SS-ove ali sam ipak sam sebi pričao - ne može. E pa očito može i sretan sam kao malo dijete zbog toga te jedva čekam da zaigram. Nadam se kroz kojih mjesec-dva, prije ne mogu zbog financija i obaveza koje mi kreću
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.