Autor Tema: BioShock Infinite  (Posjeta: 25951 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Thergothon

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #90 u: Travanj 08, 2013, 19:21:01 »
Jer neznam šta bi morali za sljedeći Bio napravit da nadmaše i povežu sve ovo...

Po pitanju dizajna i originalnosti je ovo dosta teško za nadmašiti i težak izazov je pred njima.
Priču nije problem povezati, pogotovo dok imaš takav koncept o beskonačnom broju mogućnosti, odnosno paralelnih svemira.
« Zadnja izmjena: Travanj 08, 2013, 19:52:46 od Thergothon »

Offline doktor1

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #91 u: Travanj 08, 2013, 20:36:50 »
Ma da, ali ja mislim da šta god napravili od priče uvijek će biti neke sumjnje, pretpostavke di, šta, kako... Dali smo Ryan, Booker, Pero, Radojko; hoćemo li u Kolumbiju, Rapture, Kinu, mjesec...

Iako možda iznenade i opet naprave neko čudo...

A koliko dobro su napravili Elizabeth,

Offline Thergothon

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #92 u: Travanj 14, 2013, 00:11:24 »
Nek se i tu nađe...

Malo sam čitao Rebootovu recenziju igre i više manje je objektivna, no stalno mi ima taj neki ton kao da igri traže manu bez obzira dal će ju nać. Sve poznate recenzije su igru proglasile jednim od najboljih naslova posljednjih godina, no u recenziji se stalno naglašava to nekakvo diskreditiranje, kako priče tako i gameplay mehanike.


Reca je sasvim ok prve 3 stranice, tu većinom samo nepristrano i objektivno nabraja bez analiziranja.
Zadnja stranica je baš ono kaj si spomenuo, traženje mane pod svaku cijenu. Pesimistički stav, čaša nije polupuna, nego poluprazna.
Tu se baš nazire ona subjektivna frustracija koja je vjerojatno posljedica čitanja stranih recenzija i dojmova po forumima koji su većinom kolektivno svršavanje na priču i na tragu stvaranja novog kulta. S jedne strane ga u potpunosti razumijem i identično reagiram na prosječne igre koje dobivaju iznadprosječne ocjene.  Ovo nije jedna od takvih i zaključak samo narušava inače ok recu. Totalno je nepotrebno ono da se nikako ne radi o najboljoj igri današnjice. Objektivniji završetak bi bio da je igra definitivno jedna od boljih koje današnje tržište nudi. Uostalom, tko je kvalificiran da odabere jednu ultimativno najbolju igru?

Vjerojatno si primjetil da spominje i piše sa "strahopoštovanjem" o System Shocku 2 koji je kultna igra, ALI...
Problem nekih ljudi koji su stare iskusnjare je taj da preziru općenito današnji gaming (i sam ga prezirem) i imaju svoje favorite koji su nerijetko stariji od 10 godina i teško im je prepoznati ili priznati nešto iz današnje "poglupljene" industrije unatoč neupitnoj kvaliteti. Današnje igre jesu poglupljene, ali upravo zato bi se još više trebala cijeniti igra kao što je BI jer nije baš da nam svake godine serviraju takav FPS. U moru užasnih military shootera je pravo osvježenje.

Kao minus navodi gameplay mehaniku. Stvar je u tome da ni System Shock 2 (kojem se on još uvijek divi, a bome i ja) u svoje vrijeme nije imal najbolju gameplay mehaniku. Bio je hibrid koji je kombinirao elemente FPS-a, RPG-a i horora. Ako ideš te elemente rasčlaniti i analizirati - definitivno pojedinačno ne predstavljaju vrh u tim žanrovima, ali kao kombinacija uz odličnu priču i dizajn funkcioniraju odlično i dobiješ iznadprosječno iskustvo. Svaki Bioshock njeguje taj pristup, a priče da mehanika nije napredovala u odnosu na prvi Bioshock nemaju neku težinu. Prije par dana sam si pustio prvi i ugasio nakon par sati, iako mi je prije igra bila jako dobra, i to mi je dovoljan dokaz koliko su zapravo neke stvari napredovale u Infinite-u. Pogotovo fluidnost borbe.

Osvrt na priču i kvantnu fiziku koju prema riječima autora ni vrhunski znanstvenici u potpunosti ne razumiju mi je za jedan pošteni  :fpalm:
Isto pitanje se može postaviti i za magiju koja je inače općeprihvaćena u igrama i koju on spominje kao paralelu. Zašto stavljati magiju koja je totalna nepoznanica i koju ni najveći stručnjaci okultnog u potpunosti ne razumiju? Upravo zato je to plodno tlo jer developeri imaju prostora i mogućnost da iskoriste umjetničku slobodu. Igra na većinu pitanja daje odgovore, a neke nedorečene scene kao što je završna potiču na razmišljenje i vlastitu interpretaciju. Ne znam koje to stvari njemu nisu jasne i na koji način je došao do zaključka kasnije u tekstu da se developeri prave pametni bez ikakvog pokrića i pravih odgovora. Bitno da inače uvijek prigovara na konvencionalan pristup, generičnost i predvidljivost u obliku završnih boss borbi: "ubij mrskog terorista."

Linearnost također u ovom slučaju nije pretjerani minus, bitna je sloboda tijekom borbe, kao i otvorenija područja u kojima se borba odvija. Neki od najlegendarnijih predstavnika žanra su bili corridor shooteri. Nije problem u tome, već u realizaciji i prezentaciji tog koncepta. Završna misao da je ovo samo temelj na kojem se bude gradila budućnost je istinita, ali se ne slažem da igra kao samostalni proizvod nema neku veću vrijednost. Uvijek može bolje i definitivno igra nije bez mana, a upravo onu najveću koja meni upada u oči nigdje ne spominje - loš AI protivnika :kava:

Offline Cole™

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #93 u: Svibanj 08, 2013, 14:34:22 »
Elizabeth's Escort Mission - Part 1

 cer1njo cer1njo
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline Thergothon

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #94 u: Svibanj 08, 2013, 14:50:00 »
Jako ironično, AI pizdi zbog tupavog igrača  cer1njo

Offline the_prodigy

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #95 u: Svibanj 08, 2013, 15:06:48 »
Come here so that script can open door  cer1njo
CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Fanatec F1 28cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: Simxperience 2DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: HTC Vive ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

Offline Cole™

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #96 u: Svibanj 08, 2013, 15:12:13 »
Rula mi kak ekipa na internetovima mislila kako je to ingame.  cer1njo
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline doktor1

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #97 u: Srpanj 30, 2013, 14:24:14 »


Come back to Rapture in a story that finds Booker and Elizabeth on the eve of the underwater city's fall from grace.; his DLC features Rapture as you've never seen it before—a shining jewel at the bottom of the ocean, built almost entirely from scratch in the BioShock Infinite engine.

Explore the city when it was at the height of its beauty, meet some old "friends," and make some new ones, all through the eyes of Booker DeWitt. Why are Booker and Elizabeth in Rapture? What was the city like before everything fell to pieces? The answers to these questions and more will be found in BioShock Infinite: Burial at Sea -- Episode 1.

BioShock Infinite: Burial at Sea - Episode 1 Trailer - YouTube

Offline Thergothon

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #98 u: Srpanj 30, 2013, 16:36:19 »
Ima kakvih vijesti o trajnosti svake epizode?

15$ za svaku epizodu je pljačka ako ne traju dulje od 3h

Offline doktor1

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #99 u: Srpanj 30, 2013, 17:20:30 »
Ma ja se nadam da će makar pet sati trajat sve skupa...

Offline Montoya

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #100 u: Srpanj 30, 2013, 17:39:46 »
Nema danas 100%, prije il kasnije sve srede...
Ovo nisam ni imal do kraja, nisam stigel jer je bil posuden slot, no da me je bas interesiralo, mogel sam.

Ali stos je da me nije.
Igra je vrhunska u svim elementima koji je cine igrom. Jedino setting mi je dosta odbijajuci, no to je od coveka do coveka.
Na tom slotu bil je i orginalni Bioshock, kao preorder gratis - meni osobno znatno bolja igra, koju bi htel imati 100% ak se jednom ukaze prilika.

Ni ova toliko hvaljena "drugarica" nije nekaj najbolje ikad, ima jedna bolja suputnica, u jednoj za klasu, koja odvaja vrhunsko i genijalno, boljoj igri...

Liz je jako simpaticna, idealna bi bila za uciteljicu deci koja bas inace necu u skolu :)
CroGrid & CroSimRacing osnivač i administrator

od 2008. & od 2009.


"And I came way too far in this game to turn and walk away"

"Nothin to smile about, I'm about to lose my mind"

Offline Thergothon

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #101 u: Srpanj 30, 2013, 18:34:50 »
ima jedna bolja suputnica, u jednoj za klasu, koja odvaja vrhunsko i genijalno, boljoj igri...

Koja?

Meni trenutno na pamet padaju samo one iritantne (ako govorimo o igrama u kojima suputnice prate igrača kroz većinu igre, one prolazne koje se tek tu i tamo pojave ne računam) a 99% njih su takve cer1njo

Offline doktor1

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #102 u: Srpanj 30, 2013, 18:40:56 »
Elizabeth mi je najbolji ženski lik u ijednoj video igri koju sam igrao. Fantastično je napravljena...

Btw, odlična slika...



Nakon nje je luda Liz Allaire....

The Next BIG Thing - Liz Allaire Trailer [HD] - YouTube
« Zadnja izmjena: Srpanj 30, 2013, 18:44:02 od doktor1 »

Offline Montoya

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #103 u: Srpanj 31, 2013, 08:34:21 »
Koja?

Meni trenutno na pamet padaju samo one iritantne (ako govorimo o igrama u kojima suputnice prate igrača kroz većinu igre, one prolazne koje se tek tu i tamo pojave ne računam) a 99% njih su takve cer1njo

Znaš ju jako dobro, no da ne idemo u detalje.



Elizabeth mi je najbolji ženski lik u ijednoj video igri koju sam igrao. Fantastično je napravljena...

Ma slažem se da je fantastično napravljena, pogotovo to - sama kreacija njenog lika i ta neka osobnost, posebnost.
No meni su ti svi suputnici više manje ista stvar, niko zapravo ne prelazi igru nego igrač, ostali su smetnje.

Drippy iz Ni No Kunia je jako dobar suputnik, nenadmašni škotski naglasak, humor i najvažnije - zaista pomogne kad je to zbilja najpotrebnije ("tidy tears").
A "keč dis" dosadi nakon nekog vremena, barem meni.

Plus,

CroGrid & CroSimRacing osnivač i administrator

od 2008. & od 2009.


"And I came way too far in this game to turn and walk away"

"Nothin to smile about, I'm about to lose my mind"

Offline Thergothon

Odg: BioShock Infinite
« Odgovori #104 u: Srpanj 31, 2013, 13:19:08 »
Slobodno se napiše ime, nije to nikakav spoiler. Znači Ellie iz The last of us.

Spomenul si u onom prije postu razliku u kvaliteti između te 2 igre, ne znam, to je sve stvar ukusa. Meni su obje igre odlične, a i suputnice također.

Bioshocku bi dal prednost kaj se tiče priče i dizajna, a TLoU karakterizaciji likova i glumi. TLoU zbog tematike ima više potresnih scena koje produbljuju odonose između likova, a igrač se zbog toga lakše s njima poistovjeti i više mari za njih.

Osobnost, karizma i sve ostale karakterne osobine u vrhunski prenesene i svaka suputnica je posebna (u pozitivnom smislu) na svoj način. Elizabeth dajem prednost zbog samo jedne stvari, a koja možda i najviše utječe na frustraciju i iritantna iskustva - umjetna inteligencija (jao, dok se sjetim RE5 Sheve još i danas imam noćne more).

Elizabeth mi apsolutno nikad nije zapela za neki objekt ili na bilo koji način zasmetala, dok Ellie je, i to nekoliko puta.
Odem u neki uski prolaz (npr. između dvije kuće) i ona me prati, ali dok se okrenem i hoću izaći van - Ellie stoji ko stup i ne reagira. Još je i čvrsta kao stup u takvim situacijama i da bi izašao van morao sam ju dobre 2 minute gurati centimetar po cm prema izlazu. Inače se dobro snalazi u prostoru i korisna je, ali uski prolazi kroz koje može proći samo jedan osoba su smrt ako se poželiš vratiti natrag.