Nije ono moj gameplay
Igrao sam na hardu, i normalu, i razlike u umiranju nema. Kod lika s kevlarom imaš animaciju pucanja po oklopu, kod likova s havajkom krv šprica, no obojica nakon pola šaržera će ustati s poda da ih dokrajčiš što je onako, malo smiješno. Mislim, jasno je da se nije išlo na neku ultimativnu realnost zbog samog bullet-time gameplaya, ali neke stvari su u prošlim nastavcima jednostavno bile bolje.
Šljem na glavi je glupost, teška glupost, bilo da je riječ o SP-u ili MP-u, posebice kod onog lika s mitraljezom koji se par puta pojavi u igri. S druge strane, očekivati one shot/one kill u ovakvoj igri je također glupost jer onda cijeli koncept s bullet-timeom ne bi imao nikakvog smisla. Nije ovo Battlefield niti takva TPS pucačina može ulaziti u neke HC vode.
LOL
Da je u SP-u koma balans, potvrđuje ti i činjenica kako nakon par umiranja developer ti jednostavno podeblja painkillere. Umjesto da to srede, oni su išli linijom manjeg otpora, i nisam jedini recezent koji je to primjetio :)
Doduše, ja igram PS3 verziju igre. Možda je balans drugačiji u PC verziji zbog znatno responzivnijeg napucavanja pomoću miša, no ne bih sada toliko ulazio u to.
Long-story short, da sada ne ispadne kako mi igra ne valja, zabavno je napucavanje u globalu. Problematičan je na nekim dijelovima level dizajn koji te zbilja koči u opcijama i manevru, a balans u napucavanju baš i ne briljira. AI također.
No pošto je poanta igre bila u cinematic iskustvu i bullet-timeu + vrhunska prezentacija, teško se čovjek može ne zabaviti :)
MP je Uncharted like pa tko voli takvo mrežno iskustvo, dobro će se zabaviti.