Autor Tema: Far Cry 3  (Posjeta: 111169 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Cole™

Odg: Far Cry 3
« Odgovori #90 u: Studeni 21, 2012, 22:24:19 »
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline doktor1

Odg: Far Cry 3
« Odgovori #91 u: Studeni 22, 2012, 16:14:30 »
Malo sam gledao i djeluje mi zaniljivo, ALI one strelice me ubijaju u pojam. Nemožete vjerovat koliko mi smjetaju na ekranu! Onda kada vidim HUD on novoga HALOa i Syndicatea mi se plače na ovo... Neka mi netko kaže da se mogu isključiti!!!
« Zadnja izmjena: Studeni 22, 2012, 16:22:12 od doktor1 »

Offline Thergothon

Odg: Far Cry 3
« Odgovori #92 u: Studeni 22, 2012, 16:21:46 »
Moguce je iskljuciti, odmah nakon prve prezentacije su to potvrdili.
Nema jos ni jedne lose rece i to je obecavajuce!

Offline doktor1

Odg: Far Cry 3
« Odgovori #93 u: Studeni 22, 2012, 16:23:39 »
Ovo sam našao na službenom forumu

Reviews are up and you can't turn it off. What is that all about?

Ako je isitina zbilja ne shvaćam tvorce igre.... Zar je teško stavit tu opciju!? Pa to mi ubija imerzivnost 110%

Ako se može nitko sretniji od mene..

Offline doktor1

Odg: Far Cry 3
« Odgovori #94 u: Studeni 22, 2012, 16:26:23 »
Kotaku review

The inability to turn off the HUD, mini-map or objective markers.

 cry1

« Zadnja izmjena: Studeni 22, 2012, 16:27:57 od doktor1 »

Offline Thergothon

Odg: Far Cry 3
« Odgovori #95 u: Studeni 22, 2012, 16:32:21 »
Uzas!

Sjecam se intervjua u kojem su potvrdili da se sve moze iskljuciti, samo to je bilo davno dok su prikazali prve materijale.
Samo lazi iz dana u dan...

Offline ManTheRamparts

Odg: Far Cry 3
« Odgovori #96 u: Studeni 22, 2012, 16:34:36 »
Za sve laži je kriv Peter Molyneux, on je pokrenul trend.  cer1njo

Offline Thergothon

Odg: Far Cry 3
« Odgovori #97 u: Studeni 22, 2012, 16:38:24 »
Uh, Fable - ultimativna igra za sva vremena, 75% stvari koje je najavil se nisu pojavile ni u nastavcima  cer1njo

Offline doktor1

Odg: Far Cry 3
« Odgovori #98 u: Studeni 26, 2012, 16:42:33 »
Postavke PC verzije



FOV su stavili, nemoš vjerovat...

Ali čitam da tijela, oružja, meci i ostala oprema onako lagano blendaju na ekranu i da se to nemože isključit!!
Ako se tagira neprijatelja navodno ga se vidi i kroz zid....

Užas ako je tako..
________________

Targeting enemies with skulls, a mini map on screen showing where they are...this is the stuff of every FPS going. Far Cry 2 had the balls to let the player strip all of that away, to turn the game into a proper challenge. To make it seem real.

This is like Far Cry 2 with stabilisers on.

That it has any HUD on screen breaks the game. If you don't understand why that is, then this is the game for you.


« Zadnja izmjena: Studeni 26, 2012, 16:58:32 od doktor1 »

Offline Thergothon

Odg: Far Cry 3
« Odgovori #99 u: Studeni 28, 2012, 17:22:06 »
Igram vec par sati i dojmovi su jako dobri.
Kao prvo, najveca mana za sad je nemogucnost iskljucivanja HUD-a. Prisutne su strelice tj. indikatori koji prikazuju svjesnost neprijatelja vase prisutnosti, bas kao u novom hitmanu. Bilo bi lijepo da se automatski maknu cim vas skuze i pocnu pucati, ali ne, tek tada imate gomilu crvenih strelica po citavom ekranu. Postoji mogucnost spotanja kao u crysisu pa vidite oznacane neprijatelje kroz sve moguce objekte. Ako je neprijatelj u coveru i ne vidite ga, igra vam iznad njegove glave prikaze crvenu lubanju tak da svaka budala moze opaliti headshot. Stvari koje ubijaju imerzivnost i nadam se da ce izaci neki patch koji ce omoguciti iskljucivanje svega navedenog.

Svijet je prekrasan i pun detalja, sadrzaja takodjer ne manjka. Osjecaj slobode, lutanja i zabave bez da uopce pokrecete glavni quest je ono s cim se ne moze pohvaliti svaki sandbox. Repetitivnost i zasicenje jos nisam osjetio, a mislim da ni ne bi trebao jer ima uzasno puno aktivnosti i sadrzaja koji to ne dozvoljava. RPG elementi poput skillova (koji se otkljucavaju prikupljanjem exp. bodova) i craftinga odlicno funkcioniraju. Daju jednu dodatnu dubinu i osjecaj napretka bez da previse utjecu na osnovnu gameplay mehaniku tj. napucavanje - ipak je ovo FPS. Lov, prikupljanje bilja i slicne aktivnosti imaju svrhu i nisu tu samo zbog prodaje i nabijanja para koje kasnije trosite na oruzje (moze i za to posluziti). Crafting omogucava izradu novih item ili poboljsanje postojecih, a za to vam trebaju resursi. Npr. na pocetku mozete nositi samo jedno oruzje. Prikupljanjem odgovarajuce zivotinjske koze i koristenjem crafting opcije, omogucava vam nadogradju holstera i nosenje 2 pljuce.

Outpost respawn vise nije prisutan. Jednom kad ga oslobodite, podrucje je mirnije i ne srecete neprijatelje na svakom koraku. Ima mnogo mogucnosti i dosta paznje je posveceno svakom outpostu pa nema onog random C/P osjecaja kao u prethodniku.

Osjecaj pucanja je slican kao u FC2, znaci dosta dobar, makar je recoil i jos par sitnica moglo biti bolje naglaseno. Oruzje se konacno vise ne kvari! Hit detection je poboljsan i nema vise onih frustrirajucih situacija tijekom stealth pristupa da ne detektira headshot (cesto mi se dogadjalo u FC2). Igram na zadnjoj od 3 dostupne tezine i dosta brzo padaju, nema onog otezavanja dodavanjem 50% vise healtha neprijateljima.
AI nije previse napredovao, ali zadovoljava. Skrivaju se, koriste zaklon, flankiraju itd. Najveca novost je da sad ima vise "vrsta" neprijatelja i svaki ima drukciju funkciju. Charger je npr. zaduzen za kamikaza rushanje, nema vise kolektivnog bezglavog zaletavanja kao prije. Tijekom voznje najvise dolazi do stucanja AI-a jer stiscu po gasu cak i dok se pred njima nalazi prepreka. To ponekad rezultira vrlo ruznim (za njih) pogubljenjem jer prekasno shvate da moraju izaci van iz vozila.

Sve u svemu jako dobro i ono najbitnije - jako zabavno za jedan open world FPS. Sitnice koje mozda nekima i nece smetati narusavaju u sustini jako dobru igru. Ostatak dojmova kasnije....
« Zadnja izmjena: Studeni 28, 2012, 21:34:16 od Thergothon »

Offline Kole

Odg: Far Cry 3
« Odgovori #100 u: Studeni 28, 2012, 17:29:43 »
Meni se trenutno skidmhm. Iz viđenom je brutala  ave1

Offline Cole™

Odg: Far Cry 3
« Odgovori #101 u: Studeni 28, 2012, 17:36:43 »
Ja tek 4-og mogu igrat.  cry1 cry1
CASE: CoolerMaster HAF 912 Plus || CPU: CPU AMD Ryzen 7 3700X 4.4GHz || MBO: MSI X570-A PRO, AM4 || RAM: DDR4 16GB (2x8) 3200MHz Fury || GPU: GeForce® GTX 1070 WINDFORCE OC 8G - Gigabyte  || SSD: SSD KIN 240GB HyperX Savage || HDD: 2 TB Toshiba || HDD 2: WD 1TB blackcaviar || EHDD: WD 500 GB || POWER: Fortron 750W Raider II || LCD: DELL S2415H 23.8" IPS glossy || OS: Windows 10® - 64bit || GAME CONTROLER: Xbox One Controller for PC || KEYBOARD: Logitech Illuminated Keyboard K740 || MOUSE: Logitech G502 ||  RACING CHAIR: NITRO CONCEPTS E200 Race || SPEAKERS: Logitech Z323 || HEADSET: Hyper Cloud II || CONSOLE: PS4 PRO 1TB

Offline doktor1

Odg: Far Cry 3
« Odgovori #102 u: Studeni 28, 2012, 17:40:19 »
Je HUD jako iritita?!? Zbilja mi igra djeluje odlična, ali to me toliko muči da vam nemogu objasnit..

Offline Thergothon

Odg: Far Cry 3
« Odgovori #103 u: Studeni 28, 2012, 17:43:37 »
HUD iritira, ali nakon nekog vremena se priviknes.
Steta bi bilo ne zaigrati zbog takve "sitnice".

Offline Kole

Odg: Far Cry 3
« Odgovori #104 u: Studeni 28, 2012, 17:51:34 »
Kakva je optimizacija, nije valjda teži konzolitis ?