Igram vec par sati i dojmovi su jako dobri.
Kao prvo, najveca mana za sad je nemogucnost iskljucivanja HUD-a. Prisutne su strelice tj. indikatori koji prikazuju svjesnost neprijatelja vase prisutnosti, bas kao u novom hitmanu. Bilo bi lijepo da se automatski maknu cim vas skuze i pocnu pucati, ali ne, tek tada imate gomilu crvenih strelica po citavom ekranu. Postoji mogucnost spotanja kao u crysisu pa vidite oznacane neprijatelje kroz sve moguce objekte. Ako je neprijatelj u coveru i ne vidite ga, igra vam iznad njegove glave prikaze crvenu lubanju tak da svaka budala moze opaliti headshot. Stvari koje ubijaju imerzivnost i nadam se da ce izaci neki patch koji ce omoguciti iskljucivanje svega navedenog.
Svijet je prekrasan i pun detalja, sadrzaja takodjer ne manjka. Osjecaj slobode, lutanja i zabave bez da uopce pokrecete glavni quest je ono s cim se ne moze pohvaliti svaki sandbox. Repetitivnost i zasicenje jos nisam osjetio, a mislim da ni ne bi trebao jer ima uzasno puno aktivnosti i sadrzaja koji to ne dozvoljava. RPG elementi poput skillova (koji se otkljucavaju prikupljanjem exp. bodova) i craftinga odlicno funkcioniraju. Daju jednu dodatnu dubinu i osjecaj napretka bez da previse utjecu na osnovnu gameplay mehaniku tj. napucavanje - ipak je ovo FPS. Lov, prikupljanje bilja i slicne aktivnosti imaju svrhu i nisu tu samo zbog prodaje i nabijanja para koje kasnije trosite na oruzje (moze i za to posluziti). Crafting omogucava izradu novih item ili poboljsanje postojecih, a za to vam trebaju resursi. Npr. na pocetku mozete nositi samo jedno oruzje. Prikupljanjem odgovarajuce zivotinjske koze i koristenjem crafting opcije, omogucava vam nadogradju holstera i nosenje 2 pljuce.
Outpost respawn vise nije prisutan. Jednom kad ga oslobodite, podrucje je mirnije i ne srecete neprijatelje na svakom koraku. Ima mnogo mogucnosti i dosta paznje je posveceno svakom outpostu pa nema onog random C/P osjecaja kao u prethodniku.
Osjecaj pucanja je slican kao u FC2, znaci dosta dobar, makar je recoil i jos par sitnica moglo biti bolje naglaseno. Oruzje se konacno vise ne kvari! Hit detection je poboljsan i nema vise onih frustrirajucih situacija tijekom stealth pristupa da ne detektira headshot (cesto mi se dogadjalo u FC2). Igram na zadnjoj od 3 dostupne tezine i dosta brzo padaju, nema onog otezavanja dodavanjem 50% vise healtha neprijateljima.
AI nije previse napredovao, ali zadovoljava. Skrivaju se, koriste zaklon, flankiraju itd. Najveca novost je da sad ima vise "vrsta" neprijatelja i svaki ima drukciju funkciju. Charger je npr. zaduzen za kamikaza rushanje, nema vise kolektivnog bezglavog zaletavanja kao prije. Tijekom voznje najvise dolazi do stucanja AI-a jer stiscu po gasu cak i dok se pred njima nalazi prepreka. To ponekad rezultira vrlo ruznim (za njih) pogubljenjem jer prekasno shvate da moraju izaci van iz vozila.
Sve u svemu jako dobro i ono najbitnije - jako zabavno za jedan open world FPS. Sitnice koje mozda nekima i nece smetati narusavaju u sustini jako dobru igru. Ostatak dojmova kasnije....