Da. Ther mi je baš jučer ili neki dan rekel da je testiral par auti i da je sve zapravo stvar skilla i igrača.
Još prije smo testirali i GT2 i GTS klasu i ista je stvar. Onaj PI zapravo ne znači nekaj puno dok su u pitanju auti iz iste klase (tu ne mislim na B/A/S i to, nego ove DTM/GT1/GT2 i to). More biti razlika i 30-40 bodova, al auti su tu negde po performansama. Sve je dobro balansirano - iz vlastitog iskustva - Ferrari je trunkicu brži na ravnini od ostalih, ali se više oće zahititi u zavojima; Lambo ima najbolji grip, tak da se dosta dobiva u zavojima s njim; Porsche najbolje starta, ostalo je balansirano; itd. itd.
Sad zvuči ko da stvarno ima neke veće razlike, ali nema. Sitne su razlike i s svakim autom se more jednako brzo voziti. Malo treba za svaki drukčiji stil vožnje i to je to.
+ još prije smo dosta vozili GT1, GT2, GT3, GTS i sve je dobro balansirano. Praktički smo sve aute probali iz tih klasa kak se nose jedan protiv drugog. Znam da mi je Panoz iz te GT2 skupine bil jako zabavan za voziti.