Autor Tema: Metal Gear Rising: Revengeance  (Posjeta: 8740 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Metal Gear Rising: Revengeance
« u: Listopad 16, 2012, 11:34:44 »
Upravo sam pogledao jedan fenomenalan trailer i shvatio da nemamo ovu temu

NEW [Metal Gear Rising] TGS2012トレーラーライジング新しいメタルギア


Nešto fenomenalno, a baš tim više je čudno kako se nismo do sada osvrnuli na ovaj spin-off u MG(S) serijalu. Nikoga ne zanima ili? Mene osobno vesele svi materijali a ovo sada zadnje što sam vidio me oduševilo i ne sumnjam da će biti isto vrhunska igra kao i bilo koja iz glavne priče
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline Thergothon

Odg: Metal Gear Rising: Revengeance
« Odgovori #1 u: Listopad 16, 2012, 11:43:50 »
Pratim, ali nisam previse zainteresiran jer je spin-off, na igri radi drugi developer, a Kojima samo daje svoj potpis.
Odigrat ce se eventualno zbog price, a i za taj dio me strah u kojem smjeru ce otici. Moglo bi biti zabavno prvih pola sata zbog cepanja svega kaj ti stoji na putu  cer1njo

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Metal Gear Rising: Revengeance
« Odgovori #2 u: Listopad 16, 2012, 12:27:16 »
Ali opet, sumnjam da bi Kojima dao potpis na bilo što  kadt1kažem
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline ManTheRamparts

Odg: Metal Gear Rising: Revengeance
« Odgovori #3 u: Listopad 16, 2012, 15:41:47 »
PUJ!

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Metal Gear Rising: Revengeance
« Odgovori #4 u: Listopad 16, 2012, 21:54:38 »
Zašto?

Forza Horizon je npr spin-off glavnom serijalu na koji si MTR recimo bio nahajpan i čini se da ti se sviđa i da ćeš igrati, zašto ovo mora biti popljuvano odmah čim je drugačije?
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline ManTheRamparts

Odg: Metal Gear Rising: Revengeance
« Odgovori #5 u: Listopad 16, 2012, 21:57:26 »
Baš zato, jer je preveliki odmak od glavnog serijala. PUJ! (a i ne volim takav tip hack & slasha)  cer1njo

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Metal Gear Rising: Revengeance
« Odgovori #6 u: Listopad 17, 2012, 00:48:09 »
Zar nisi ti rekao da voliš Ninja Gaiden? Ili sam pobrkao nešto. A ovo mi se čini potenijalno slično
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline ManTheRamparts

Odg: Metal Gear Rising: Revengeance
« Odgovori #7 u: Listopad 17, 2012, 06:23:33 »
Ma gle - šalim se malo. Ninja Gaiden su dobre igre realno, al nisu moj tip, isto ko i God of War, Devil May Cry i slični. Moram malo cimati.  cer1njo

Offline Shimmy

  • Racing Legend
  • *****
  • Postova: 5342
  • Total likes: 0
  • But you don't know how I can drive!
Odg: Metal Gear Rising: Revengeance
« Odgovori #8 u: Listopad 17, 2012, 10:34:15 »
A kakav onda hack & slash voliš? Napisao si da ne voliš taj tip, a koji još postoji?  shy1
Track drivers see the same corner thousands of times, rally drivers see a thousand corners one time.

Offline ManTheRamparts

Odg: Metal Gear Rising: Revengeance
« Odgovori #9 u: Listopad 17, 2012, 15:18:19 »
Onaj pravi, old school dungeon crawler tipa Đavao.  thumbs1

Offline Thergothon

Odg: Metal Gear Rising: Revengeance
« Odgovori #10 u: Listopad 17, 2012, 18:40:32 »
Ali to nije onaj cistokrvni gdje do izrazaja dolaze kombo potezi od kojih ti se zavrti u glavi.
To je vise akcijski RPG gdje skill i brzina igraca ne dolazi tolko do izrazaja.

Offline ManTheRamparts

Odg: Metal Gear Rising: Revengeance
« Odgovori #11 u: Listopad 17, 2012, 18:42:13 »
Samo kaj je to bilo prvo i od tud su za taj beat 'em up počerali naziv hack and slash koj je od prvog dana bil namjenjen tima akcijskim RPG igrama.  kava1

Još se taj novi h&s nije brbučkal v jajcima dok su se ti akcijski RPG-i svrstavali u h&s. Mogli su bar zmisliti neki naziv za te igre, istina - prikladan im je, al nema veze s prvotnim hack and slashom.
« Zadnja izmjena: Listopad 17, 2012, 18:44:59 od ManTheRamparts »

Offline Thergothon

Odg: Metal Gear Rising: Revengeance
« Odgovori #12 u: Listopad 17, 2012, 18:45:39 »
Znam, ali je sasvim razlicito i nemoguce je u ovom slucaju paralelu povlaciti.

Offline ManTheRamparts

Odg: Metal Gear Rising: Revengeance
« Odgovori #13 u: Listopad 17, 2012, 18:55:15 »
Pa da i zato bi jako pljusnul lika koj je za igre tipa God of War blenul da su hack and slash.  cer1njo fpalm1

Jer recimo Diablo i GoW imaju veze jedno s drugim ko heklanje s cjepljenjem jazavci. Jedini pravi h&s bu uvek taj stari dungeon crawler.

Offline Thergothon

Odg: Metal Gear Rising: Revengeance
« Odgovori #14 u: Listopad 17, 2012, 19:01:33 »
RPG je u danasnje vrijeme RPG makar ti imal 2 odabira tijekom dijaloga i nekakvo nabrijavanje oruzja. H&S naziv zna se za kakve igre je rezerviran i pocetak uopce vise nije bitan. FPS je izvorno bilo napucavanje, a imas mnogo igri iz prvog lica koje nemaju veze sa zanrom kakav je zamisljen, al su (djelomicno) FPS zbog kamere. Za svaku bi tebalo sto kratica zanrova koje kombinira. Ne zamaram se s tim previse, bitno da igra valja  cer1njo

Pa da i zato bi jako pljusnul lika koj je za igre tipa God of War blenul da su hack and slash.  cer1njo fpalm1

Jer recimo Diablo i GoW imaju veze jedno s drugim ko heklanje s cjepljenjem jazavci. Jedini pravi h&s bu uvek taj stari dungeon crawler.

Ima veze jer u jednoj i drugoj igri cepas, druga je stvar kaj je to bilo prije rezervirano samo za akcijske RPG igre, ali samo ime ti sve govori i meni ima smisla. Ovo je RPG H&S, a GoW samo H&S.
« Zadnja izmjena: Listopad 17, 2012, 19:10:34 od Thergothon »